Перейти до змісту

Домашній інтернет від Київстар (Beeline)


Рекомендовані повідомлення

для информацыи - тянуть по слаботокам которые нам построили труднее и я к примеру скорее протяну по щиткам чем по стоякам.

Ну это ты лукавишь. Лучше уже тянуть по построиным слаботокам чем по забитым в панельках!!! А на счёт щитков, хотел бы посмотреть где вы тянете по щиткам, так как когда вашим ребятам говоришь чтобы протяжка кабеля была только по щиткам они отвечают что этим занимается рем-бригада(которую можно и не дождаться, были случаи с нашими включателями). Для справки, на "квартете" все бригады тянут по щиткам!!!, а фасад когда нет другой возможности!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 1,2 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

AlexBeeline,так що там з пінгами? Чому кожен вечір,знову пінг в 2 рази більше?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

AlexBeeline,так що там з пінгами? Чому кожен вечір,знову пінг в 2 рази більше?

Це AlexBeeline ввечері їх виставляє вручну в 2 рази більші, щоб життя малиною не здавалося. :) А якщо серйозно, то невже так важко здогадатися, що пік користування інтернетом іде якраз ввечері, канал максимально завантажений, тому і пінги зростають. Зате вночі пінг мінімальний.

P.S. Сьогодні і до мене (Бенделіані, ЛПЗ) зателефонувала представниця Білайна і пробувала вмовити підключитися до їх супер-пупер провайдера. Пропозиція, звичайно, дуже цікава, але поки їх мережа на ЛПЗ ще сира і необкатана, підключатися трохи страшнувато. Посиджу я ще на Укртелекомі до Нового року, а там подивимось. Якщо все буде більш-менш ОК, то буду думати. А поки що стабільність для мене важливіша, ніж низькі ціни.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво а як мережа повинна 'обкататись' з часом?

Кабельна інфраструктура залишиться незмінною, а обладнання лінк з обірваним волокном не організує.

Взяв собі для проби 75 мегабітний тарифний план.

За 2 дні користування швидкість спеціально не замірялась, але ясне діло 75 там і близько нема.

Проте працює послуга досить нормально.

Ложка дьогтю це DNS сервери, які видаються при встановлення l2tp підключення (212.109.32.5 , 212.109.32.9).

Не завжди ці сервери з першого разу дають запрошену адресу й доводиться по декілька раз оновлювати сторінку.

Як рішення використовую внутрішні DNS сервери, з якими проблем ще не помічав (10.10.12.3 , 10.10.10.2).

Розривати договір з УТК не біжу.

За останній місяць білайн вже другий раз мав проблеми з кабелями чи обладнанням на Київському майдані, проблему усунули в перший раз за 3 дні, в другий за 1.

P.S. тільки похвалив і відправив - викинуло з аськиdry.gif

Шановні працівники, або підрядники білайна - кількість підключених абонентів не свідчить про рівень вашого професіоналізму.

Про його рівень може свідчити тільки зменьшення дзвінків в колл-центр, а цієї інформації, нажаль, ми не отримаємо.

Тому надалі утримайтесь від дифірамбів самим собі і не засмічуйте тему.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нарешті прийшли і зробили нет (заявка перша подавалась ще 2-го вересня)

А відремонтували чуваки які працюють на білайні і займаються не ремонтом, а підключкою. зробили за 50грн, а не безкоштовно була, трабла якась на свічі і з кабелем.

звертався до Алексбілайна сказав дзвонити в Луцьк і спитати Вадіма, подзвонив взяла дівчина, кажу мені тра Вадім. Вона тіпа прикрила мікрофон і каже Вадім до тебе, а він їй у відповідь скажи мене немає. Про що мені повідомили. Хоча я чув все сам.

відношення ніяке. Твої обіцянки Алекс ПШИК. Ніхє** ти не вирішуєш і не робиш. Півтора місяця нета немає і ви ніфіга не зробили. висновок - му**ки (реально дістали).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О бачу тема гуде як в вулику.

Пыдрядчики "міряються піпіськами". Це щось. :rolleyes:

А далі що буде? Історіїзнайомства з хазяйками квартир?

сорі за оффтоп

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2NetSerpent,ця проблема була ще раніше... Казали розширяємо канал в 2 рази. Деякий час - було все добре. Зараз - все повторюється. Це не дуже важливо,але хотілося,щоб був порядок. Щодо цього "Вадима" - був особисто на офісі,і особисто спілкувався з цією людиною. Дуже адекватний,та розумний чоловік. Не полінився все розповісти , пояснити що і як. Дав особистий мобільний телефон. Тому незнаю,чому Вам "la20" він відмовив. А так,інтернет працює на ура,ніяких особливих проблем немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нарешті прийшли і зробили нет (заявка перша подавалась ще 2-го вересня)

А відремонтували чуваки які працюють на білайні і займаються не ремонтом, а підключкою. зробили за 50грн, а не безкоштовно була, трабла якась на свічі і з кабелем.

звертався до Алексбілайна сказав дзвонити в Луцьк і спитати Вадіма, подзвонив взяла дівчина, кажу мені тра Вадім. Вона тіпа прикрила мікрофон і каже Вадім до тебе, а він їй у відповідь скажи мене немає. Про що мені повідомили. Хоча я чув все сам.

відношення ніяке. Твої обіцянки Алекс ПШИК. Ніхє** ти не вирішуєш і не робиш. Півтора місяця нета немає і ви ніфіга не зробили. висновок - му**ки (реально дістали).

:-)

звертатися треба в техпідтримку, а не до Вадімів, Алексів чи Степанів. А зробили за гроші, бо ти певно сам домовився з людьми, які потратили свій власний час і зробили те, чого не мають робити по своїй роботі. А му**ки то люди, які свої проблеми вирішують через заднє місце.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще раз повторю номери:

701150 -- міський номер, відділ продаж та по питаннях того, що вас не підключили на протязі 5 днів з моменту подачі заявки.

701152 (потім 2-2-1) -- міський номер з переадресацією на кол центр, сюди дзвонити по всім технічним питанням і проблемам

0800301013 -- кол центр, безкоштовно з стаціонарного в межах України

І якщо у вас виникли технічні проблеми пов'язані з тим, що ви чогось не можете налаштувати чи хтось перерізав вам кабель, то не варто дзвонити на 701150 і шукати Вадима чи ще когось з працівників, а краще подзвонити на один з номерів служби підтримки і попросити щоб оформили ТТ і відправили монтажників.

А випадок з дівчиною зафіксовано і буде усунуто :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:-)

звертатися треба в техпідтримку, а не до Вадімів, Алексів чи Степанів. А зробили за гроші, бо ти певно сам домовився з людьми, які потратили свій власний час і зробили те, чого не мають робити по своїй роботі. А му**ки то люди, які свої проблеми вирішують через заднє місце.

Через техпідтримку було зроблено більше десятка заявок. і коли я знов дзвонив мені у відповідь бачу Вашик 5 заявок і ніодна не зроблена. так що через дупу робить білайн. Якого чорта вирішувати питання луцька через заявки які йдуть через Київ, тра нормальну тех підтримку тут. щоб я сьогодні подзвонив а завтра прийшли і зробили. а не кажуть заявки є, а в Луцьку мені кажуть жодної заявки немає, отже ми не приїдем бо треба наряд. Ви там розберіться, а потім мене вчіть що треба робити через дупу а що ні. А поки все робиться у Вас через дупу і поки дійде до рук то приходять місяці. Ти вважаєш відсутність нета 1,5 місяця це нормально з боку білайн а я вважаю що це просто ігнор абонентів і все. просо стараєтесь захватити побільше коієнтів а потім вам побарабану їх трабли рішайте самі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

la20, не гарячкуй.

Тепер усі Колл-центри великих фірм знаходяться в головних офісах. Це логічно. Зменшення витрат на штат. Так само, як і тримати своїх майстрів. Дешевше найняти підрядника.

Мабуть все ж таки, ще не скрізь є технічна можливість підключити нет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я оставлял заявку этак в начале лета или еще раньше. Сказали через месяц будет счастье :smile3: На сегодня имеем октябрь...Когда же будет ул. 8-го марта 33-35? Пока на сайте только дом 6, а это далеко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я оставлял заявку этак в начале лета или еще раньше. Сказали через месяц будет счастье :smile3: На сегодня имеем октябрь...Когда же будет ул. 8-го марта 33-35? Пока на сайте только дом 6, а это далеко.

В тебе така ж ситуація , як і в мене.Я чекав 3 місяці,потім звернувся до Yurik89,запропонував йому пару гривень,щоб ускорити процес. Через 2 дні,хлопці приїхали,і зробили.

2la20,май терпіння,,білайновці теж люди,і їх можна зрозуміти. Я був на офісі,хлопці пояснили моє становище,чому так довго,і все росклали по поличкам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а що зараз із нетом???

якась лажа.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну это ты лукавишь. Лучше уже тянуть по построиным слаботокам чем по забитым в панельках!!! А на счёт щитков, хотел бы посмотреть где вы тянете по щиткам, так как когда вашим ребятам говоришь чтобы протяжка кабеля была только по щиткам они отвечают что этим занимается рем-бригада(которую можно и не дождаться, были случаи с нашими включателями). Для справки, на "квартете" все бригады тянут по щиткам!!!, а фасад когда нет другой возможности!!!

Основна маса стояків зроблена через підвали - приходь побачиом хто швидше протяне я по щитках чи ти по стояках.

Байки на тему що все тягнеться по щитках і лиш к райньому випадку - фасад не розказуй, просто пройдись хочаб по собрності, де майже все 9типоверхівки, і подивись скільки фасадів (доречі може тобі ще й кабелі показати що лежать просто по уриші(по рубероїду)). Якщо цікаво можу показати як ваші хлопці роблять скрутки у квартирах абонентів чи за її межами навіть без ізоленти (можу і фото показати і адреси дати) чи кидають кабель і при проблемах з настройками перекидають налаштування на ремонтників, і ще багато є нюансів на яких не буду акцентувати. Тому твоє "для справики", досить хибне.

ЗЫ Перед тим як лізти в чужий город, слід зі своїм як слід розібратись :naezd: , так як ніхто не досконалий. Проблема фасадів була, є і найближчим часом нікуди не дінеться ніу вас ні у нас.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ура холивар-провайдери б'ються, а у користувачів лоби тріщать

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

відношення ніяке. Твої обіцянки Алекс ПШИК. Ніхє** ти не вирішуєш і не робиш. Півтора місяця нета немає і ви ніфіга не зробили. висновок - му**ки (реально дістали).

Хм, а що я тобі особисто обіцяв?

ЗЫ Якщо не вистачило "клепки" підійти на офіс і вирішити своє питання там - нема чого грішити на інших, на скільки памятаю ти спитав в приват чому ніхто не прийшов на що я відпові що не було наряду і підказав як ще вирішити питання.

ЗЫЫ Благодарность от 3 Members: NOcomments, marikv, WILDCHILD , благодарность за те, що ваші хлопці заробили на la20 50 грн??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ура холивар-провайдери б'ються, а у користувачів лоби тріщать

скоріш самокритика і обмін знаннями)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Говорили "Квартет" фасады хорошо делает, так шо ненадо пи*деть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо ваші роботодавці не мають власного форуму для працівників, які безпосередньо займаються підключенням абонентів то це не означає, що потрібно цю тему перетворювати на місце для з'ясування відносин.

Робіть це на робочому місці, або приватом.

Мені, як абоненту, абсолютно не цікаво хто такі 'квартет' і чим вони прославились.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

ура холивар-провайдери б'ються, а у користувачів лоби тріщать

Заміть, вони підрядники однго оператора :) ЖЖЖЖЖ :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хлопці, щоб ви тут не хвалились і не мірялись піпіськами, скажу вам таке, що найближчим часом буде проведено перевірку якості включень як одних так і других і тоді побачимо хто з вас якісно прокладає, а хто просто триндить. І якщо буде виявлено хоча б кілька неякісних включень, а вони є, то будете ви отримувати від своїх керівників "на горіхи". :)

P.S. Попрошу надалі всі повідомлення в яких йде обговорення того хто скільки включив і як прокладає кабель видаляти, а авторів наказувати :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хлопці, щоб ви тут не хвалились і не мірялись піпіськами, скажу вам таке, що найближчим часом буде проведено перевірку якості включень як одних так і других і тоді побачимо хто з вас якісно прокладає, а хто просто триндить. І якщо буде виявлено хоча б кілька неякісних включень, а вони є, то будете ви отримувати від своїх керівників "на горіхи". :)

P.S. Попрошу надалі всі повідомлення в яких йде обговорення того хто скільки включив і як прокладає кабель видаляти, а авторів наказувати :)

По поводу проверки, давно пора, будем своих наказывать.

P.S. Попрошу надалі всі повідомлення в яких йде обговорення того хто скільки включив і як прокладає кабель видаляти, а авторів наказувати :)

А это лишнее. Какая тебе разница о чём говорят подрядчики?. Никаких секретов тут не обсуждают. А споры возникают потому что каждый защищает свою кухню.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну от збирайтесь в барі чи на даху і проводьте спори хто краще прокладає. А тут не місце для обговорення якості прокладання. І пересічному користувачу така інформація не потрібна

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згідний з Юріком тут обговорення іде про якість надання послуг та допомога у питаннях як зробити те або інше, а не як прокладаються кабелі у жильців!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...