Перейти до змісту

Домашній інтернет від Київстар (Beeline)


Рекомендовані повідомлення

Всім привіт. Я на даний момент працюю на білайн, займаюсь безпосередньо підключеннями. Якщо в кого є якісь технічні питання чи просто хочете підключитись - буду радий проконсультувати або допомогти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 1,2 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Моя думка,вони просто тягнуть,до закінчення акції,а після 30,вже будуть нормально підключати...

Ця акція, як на мене, більш вигідна "Білайну" ніж його клієнту.

Ну зекономите ви на ній 100 грн за 5 місяців, а натомість отримаєте контракт на 12 місяців з садистськими умовами розриву.

Я швидше схиляюсь до думки, що основна причина затримок з підключенням полягає в тому, що підрядчики в них якісь запойні попадаються. :friday:

1 Контракту ви не підписуєте, все що потрапить до вас з бумаг так це Заявка на виконання робіт і акт прийому передач. При непроплаті протягом 3 днів (термін який можна прцювати в мінус після закінчення коштів на рахунку) на тарифі 100мб вмикається фінансове блокування, тариф 5мб перекидається системою на 10мб на постійній основі і теж фінансово блоукється. Після поповнення рахунку ви далі користуєтесь інтернетом. При неоплаті інтернету протягом 4 місяців ваш логін і пароль видаляються і рахується що ви відмовились від послуг інтернеу. З контрактного тарифу можна в будьякий момент перейти на інший тарифний план!)Тому інформацію про контракт на 12 місяців і садистські умови розриву рахую недоречною)

2 На рахунок затримок є кілька варінтів:

- якщо подавали заявку по телефону - досить часта проблема, невірно вказаний номер (не так почув чи не так сказав), як варіант до вас не можуть додзвонитись і відповідно поставити у графік на підключення.

- якщо подавали заявку через рекламних агентів - заявка створюється протягом 1-3 робочих днів і відповідно якщо з вами не звязались на протязі 4-5 днів можете перетелефонувати у луцький офіс білйн і уточнити наявність вашої заявки (всяке буває) і коректність введених данних. Телефон офісу 701150 у будні з 9,00 до 18,00.

- якщо вас вже ставили у графік на підключення і ви не змогли прийти вчасно на підключення (зновуж таки всяке буває) і при цьому домовились з монтажниками на коли вам таки вийде підключитись вас моли перенести у загальному списку у групу - недодзвон або ж не зявився на заявку, як варіант - телефонуєте на офіс (телефон вище) і пояснюєте ситуацію і вас знову поставлять у графік)

Висновок: ми не "запойні" просто роботи дійсно багато і всяке буває))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім привіт. Я на даний момент працюю на білайн, займаюсь безпосередньо підключеннями. Якщо в кого є якісь технічні питання чи просто хочете підключитись - буду радий проконсультувати або допомогти.

Цікавить обидва питання. Потрібно довгоочіковане підключення та інформація про те,чому кожен вечір падає швидкість,і пінг збільшується,буквально в 2 рази. Казали мають збільшувати канал,можливо в цьому і причина моєї проблеми.

Заявку подавав як через інтернет,так і через офіс та телефон.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікавить обидва питання. Потрібно довгоочіковане підключення та інформація про те,чому кожен вечір падає швидкість,і пінг збільшується,буквально в 2 рази. Казали мають збільшувати канал,можливо в цьому і причина моєї проблеми.

Підключення за якою адресою? На даний момент доставляють обладнання для обробки більшої кількості трафіку у пікові години.Дане питання викликане підключенням нових районів.Врішують зазвичай досить швидко. Завтра попробую взнати дати установки обладнання.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підключення за якою адресою? На даний момент доставляють обладнання для обробки більшої кількості трафіку у пікові години.Дане питання викликане підключенням нових районів.Врішують зазвичай досить швидко. Завтра попробую взнати дати установки обладнання.)

Привокзальна,будинок 3. Там така ситуація,що в всіх будинках є,в 1,2,4 і так далі,а в 3му - немає. Суть в тому,що в 1,та 3му будинку - одна криша. Думав з цим зв"язана проблема підключення. Але бачив,на будинку висіли оголошення,думав вже ось ось - і зателефонують.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

AlexBeeline

- Цікавить пропускна магістрального волокна і кількість свічів, які висять на одному волокні.

- Чи встановлені в коробках зі свічами UPSи

- Максимальна фізична швидкість порту. Т.е. якшо втикнуть білайн в гігабітну сетевушку то чи заведеться на гігабіті

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У мого сусіда такий же тар.план як і в мене, правда швидкість у нього в рази більша. чому це так? і поясніть про що говорить ця картинка: 24623971.png

Тест через 5 хв: 24624231.png

Через 10 хв: 24624598.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

[qДобрий день!!!

Реальна швидкість в 2 рази менша заявленої. В чому причина, куди звертатися? Дякую!

Це ще непогано.В мене тариф 100мбіт, а швидкість 1-2мбіта.Бред.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

[qДобрий день!!!

Реальна швидкість в 2 рази менша заявленої. В чому причина, куди звертатися? Дякую!

Це ще непогано.В мене тариф 100мбіт, а швидкість 1-2мбіта.Бред.

Дзвоніть на 0800301013.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

AlexBeeline

- Цікавить пропускна магістрального волокна і кількість свічів, які висять на одному волокні.

- Чи встановлені в коробках зі свічами UPSи

- Максимальна фізична швидкість порту. Т.е. якшо втикнуть білайн в гігабітну сетевушку то чи заведеться на гігабіті

1, Как правило 4-5 свичей

2, Нет, только автоматы.

3, 100 мб/с

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дзвоніть на 0800301013.

Та дзвонив, мали якісь інструкції кинути на мило, тільки щось вони вже третій день йдуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

AlexBeeline

- Цікавить пропускна магістрального волокна і кількість свічів, які висять на одному волокні.

- Чи встановлені в коробках зі свічами UPSи

- Максимальна фізична швидкість порту. Т.е. якшо втикнуть білайн в гігабітну сетевушку то чи заведеться на гігабіті

- за пропускну чесно кажучи не цікавився, свічів 5-6 на волокно

- ні не встановлені

- на тарифі 100мб мав з порту 238мб закачку, це покищо максимум що вижимав)а взагалі 24 порта по 100 мб і 2 по гігабіту)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дзвоніть на 0800301013.

Та дзвонив, мали якісь інструкції кинути на мило, тільки щось вони вже третій день йдуть.

роби наступне:

Пуск ---> Виполнить ---> cmd ---> enter зявиться вікно там прописуй:

- pathping ukr.net ---> жмеш ентер і чекаєш поки зявиться фраза : трасировка завершена ,робиш скріншот і зберігаєш

- pathping nba.com ---> жмеш ентер і чекаєш поки зявиться фраза : трасировка завершена ,робиш скріншот і зберігаєш

- pathping mail.ru ---> жмеш ентер і чекаєш поки зявиться фраза : трасировка завершена ,робиш скріншот і зберігаєш

Далі пишеш лист на адресу [email protected] в назві листа пишеш свій логін, в тілі тиста вказуєш проблему + вкладаєш скріншоти (всі 3) + залишаєш номер мобільного. Зазвичай на протязі добиотримуєш смс про результат, або наочно його спостерігаєш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Останні 3 дні не інет а лажа! Пінг пригає до 100-300, закачка вагомо впала, але саме головне 50% втрати на лінії!!! Замітив що це все відбувається в гарячу пору, себто зачасту після 18-30 ввечері, оскільки по ранкам все нормально!

A;exBeeline Куди можна звернутись щоб перевірили, втрати на лінії задовбали вже!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Привокзальна,будинок 3. Там така ситуація,що в всіх будинках є,в 1,2,4 і так далі,а в 3му - немає. Суть в тому,що в 1,та 3му будинку - одна криша. Думав з цим зв"язана проблема підключення. Але бачив,на будинку висіли оголошення,думав вже ось ось - і зателефонують.

Якщо на вашому будинку немає обладнання - скоріш за все дозвіл не дав ЖЕК чи організація на зразок жеку, такі будинки у луцьку зустрічаються і це питання часу (доки його включать). Якщо дахи на 1 і 3 будинку злиті і до маршрутизатора не більше 100 метрів (від компютера) то вклучити реально, потрібно лише переподати заявку по іншому зразку )) Оголошення вішають для того, щоб зібрати клієнтів - це пришвидшує процес встановлення обладнання на будинок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Останні 3 дні не інет а лажа! Пінг пригає до 100-300, закачка вагомо впала, але саме головне 50% втрати на лінії!!! Замітив що це все відбувається в гарячу пору, себто зачасту після 18-30 ввечері, оскільки по ранкам все нормально!

A;exBeeline Куди можна звернутись щоб перевірили, втрати на лінії задовбали вже!!!

На даний момент доставляють обладнання для обробки більшої кількості трафіку у пікові години.Дане питання викликане підключенням нових районів.Врішують зазвичай досить швидко. Завтра попробую взнати дати установки обладнання.)

роби наступне:

Пуск ---> Виполнить ---> cmd ---> enter зявиться вікно там прописуй:

- pathping ukr.net ---> жмеш ентер і чекаєш поки зявиться фраза : трасировка завершена ,робиш скріншот і зберігаєш

- pathping nba.com ---> жмеш ентер і чекаєш поки зявиться фраза : трасировка завершена ,робиш скріншот і зберігаєш

- pathping mail.ru ---> жмеш ентер і чекаєш поки зявиться фраза : трасировка завершена ,робиш скріншот і зберігаєш

Далі пишеш лист на адресу [email protected] в назві листа пишеш свій логін, в тілі тиста вказуєш проблему + вкладаєш скріншоти (всі 3) + залишаєш номер мобільного. Зазвичай на протязі добиотримуєш смс про результат, або наочно його спостерігаєш.

хоть би хто плюсанув)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

AlexBeeline:

Тому інформацію про контракт на 12 місяців і садистські умови розриву рахую недоречною)

Недоречна інформація лише взята з офіційних умов з сайту Beeline: тарифи

Це:

При наданні послуг за тарифними планами "5 мегабіт" та "100 мегабіт" припинення дії договору з ініціативи абонента до закінчення першого року користування послугами за вказаними тарифами можливе за умови сплати абонентом заборгованості (якщо така існуватиме на дату припинення договору) та сплати штрафу, розмір якого дорівнює сумі абонплат, які б мали бути оплачені абонентом до моменту закінчення 1 року користування послугами за відповідними тарифними планами.

мабуть написали для користувачів, які просто не вміють змінювати собі тарифний план?

Не хочу розводити флейм, але IMHO, ці "шарові" тарифи з обмеженнями швидкості після скачки n-го Гб - фтопку (які вони при цьому безлімітні?). Тому залишусь при своїй думці, що це не краще, з того, що може запропонувати Beeline.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знову нові спеціалісти і знову нові приколи. :)

Привокзальна 3 не включена через те, що мешканці не дали ключів для того щоб встановити обладнання, а не тому, що ЖЕК не дозволив.

Стосовно ж опису тарифів, то повний брєд, на сайті викладені умови користування, єдине, що там не вказано це те, що дійсно з 5 і 100 мбіт можна перейти на 10 і розірвати договір, але автоматично договір не блокується і не розривається

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Значить інформація оновлюється на сайті повільніше ніж у "реалі" ))

Ну наскільки я розумію якщо не вказана кількість інформації яку можна скачати - тариф рахується безлімітним не залежно від швидкості.))

Якщо не подобаються вам наші тарифи - ніхто ж вас не тагне насильно підключатись, чи не так?

І доречі як часто ви викачуєте з інтернету 100-150гб в місяць?)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2Yurik,

Я можу домовитись,за ключ. Скажіть будь-ласка,з ким зв'язатись,по даному питанню? Можливо,можна телефон до монтажників?Заплачу їм,на пиво нехай. Але чекати вже задовбався.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знову нові спеціалісти і знову нові приколи. :)

Привокзальна 3 не включена через те, що мешканці не дали ключів для того щоб встановити обладнання, а не тому, що ЖЕК не дозволив.

Стосовно ж опису тарифів, то повний брєд, на сайті викладені умови користування, єдине, що там не вказано це те, що дійсно з 5 і 100 мбіт можна перейти на 10 і розірвати договір, але автоматично договір не блокується і не розривається

Я написав жек або організація на зразок жеку - а управдом чи спілка жильців - це якраз варіант на зразок жеку)

Стосовно тарифів:) - щойно балакав з оператором 0611 з номеру білайн - якщо протягом трьох днів після закінчення коштів на рахунку не поповнити рахунок - вмикається фінансове блокування і інтернету немає а рахунок іде в мінус (це слова оператора)

Якщо не платити 4 місяці на не контрактному тарифі - рахується, що договір розірвано зі строни абонента (це теж слова оператора колцентру).

на рахунок перекидання з 5 мб на 10 - казазали, що можна просто перейти в будьякий момент (тут дані давали мені рекламщики зсилаючсь на місцевй офіс)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

появился наконец инет, не знаю что кто делал, ко мне техподдержка не заходила, наверное решили сами у себя!

у вас на доме порезали кабеля) если б чердаки были закрыты - то там и кабеля не резали б и нариков поменьше б лазило)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І доречі як часто ви викачуєте з інтернету 100-150гб в місяць?)))

Буквально за пару днів: декілька фільмів (ремукси і ріпи 1080p) + робота з графікою.

Так що поки в "Білайна" не буде нормального анліма - робити на ньому немає що, imho.

post-1314-1285209463,81_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...