Перейти до змісту

Вітчизняний автопром


Саня

Рекомендовані повідомлення

Навіяно темою "Сьогоднішня чергова ДТП". Там почали досить жваво обговорювати як самі автомобілі Славута, Ланос і т.п., так і тих, хто на них їздить. Пропоную обговорення перенести в окрему тему.

Хто їздить/їздив чи взагалі мав справу - поділіться враженнями від цих автомобілів. Їхні переваги, недоліки, порівняння між собою та з іншими автомобілями і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 60
  • Створено
  • Остання відповідь

:) там по ходу каша заварилася з моєї подачі.

В Ланоса не влаштовує розхід палива, міг би бути і менший.

Ну і значок на капоті, лучше шоб був кружочок з трьохпроменевою зіркою в середині. Жарт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) там по ходу каша заварилася з моєї подачі.

В Ланоса не влаштовує розхід палива, міг би бути і менший.

Ну і значок на капоті, лучше шоб був кружочок з трьохпроменевою зіркою в середині. Жарт.

Ланос 1,5-1,6 то уже й не зовсім вітчизняний автопром, двигуни у них імпортні. А до 2006 року там і кузов був польський, зараз кузова повністю варять/фарбують у нас. Чистий вітчизняний варіант це СЕНС і частково ланос 1,4. У ланоса 1,4 двигун український, лише КПП не наша.

Розхід на такому авто в першу чергу і найбільше залежить від водія / стилю їзди. У мене на СЕНСі розхід середній накопичувальний за 2 роки вийшов 7,8л. Літом розхід по трасі важко зробити більше ніж 7,2 , по знайомим дорогам пересуваюсь з швидкістю 140 з постійно ввімкненим світлом. Якщо ж нікуди не поспішаєш, не боїшся заснути, нікого не обганяєш, рухаєшся зі швидкістю 90-110 без ввімкнутого ближнього то розхід падає до 5л. Був випадок коли нікуди не спішив, дорога була незнайома і незавантажена, та й цікаво було природу роздивитись то розхід склав 4,8л/100км.

По місту в робочі дні розхід в середньому складає 7л. Коли ж за кермо сідає водій, який не привчений використовувати гальмування двигуном то розхід збільшується до 8,5. Причому майже не залежить як стартувати на світлофорі ;).

Взагалі краще таку інформацію шукати на спеціалізованих форумах автоклубів. Там же чітко видно типові несправності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нормальні машини за свої гроші - їздити треба вміти, от і все

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі краще таку інформацію шукати на спеціалізованих форумах автоклубів. Там же чітко видно типові несправності.

почитую два ланос-форуми, на одному зарегався. Але там як зайде мова про якесь спірне питання, типу економії палива, то швидко перетворюється на холівар на 30 сторінок - скільки людей, стільки думок.

Вказуєш такий точний розхід - встановив БК?

Як водиш щоб так економити?

І при чому ближнє світло?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну і значок на капоті, лучше шоб був кружочок з трьохпроменевою зіркою в середині. Жарт.

Чим краще? Звісно, новий Mercedes за ціною Lanos'а не візьмеш. Але двадцятирічного мерседеса за такі гроші можна взяти. Чому обрав Ланоса?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось тут гарний тест Сенса від "Екіпажу".
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вказуєш такий точний розхід - встановив БК?

Як водиш щоб так економити?

І при чому ближнє світло?

1) залити до повного, проїхати N кілометрів, знов залити до повного, визначити скільки спалив пального, поділити на N - можна досить точно визначити розхід без БК

3) при включенному світлі більше навантаження на генератор, відповідно двигуну важче крутити генератор, відповідно розхід зростає.

Можна ходити пішки, їздити ровером, їздити на славуті або на машині :-). На кожен товар свій покупець. Я віддаю перевагу старим іномаркам ніж новим виробам вітчизняного автопрому т.я. іномарка дає комфорт і задоволення від водіння, чого не можна сказати про вітчизняні автівки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну і значок на капоті, лучше шоб був кружочок з трьохпроменевою зіркою в середині. Жарт.

Чим краще? Звісно, новий Mercedes за ціною Lanos'а не візьмеш. Але двадцятирічного мерседеса за такі гроші можна взяти. Чому обрав Ланоса?

ну-у-у... Довго пояснювати, простіше процитувати:

Жарт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1) залити до повного, проїхати N кілометрів, знов залити до повного, визначити скільки спалив пального, поділити на N - можна досить точно визначити розхід без БК

3) при включенному світлі більше навантаження на генератор, відповідно двигуну важче крутити генератор, відповідно розхід зростає.

не згідний в обох пунктах:

1. Таким способом можна визначити середній розхід, та і то якщо постійно вести статистику (щоб точніше), бо "повний" може різнитися на літри, а не по місту/за містом. Хоча саме так роблю сам.

3. З моїх знань фізики: генератор крутиться з однаковим опором, незалежно від того використовується вироблена ним електрика чи ні, тобто включені фари чи ні, а тому двигуну всерівно горять фари чи ні. Якщо не правий поправте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3. З моїх знань фізики: генератор крутиться з однаковим опором, незалежно від того використовується вироблена ним електрика чи ні, тобто включені фари чи ні, а тому двигуну всерівно горять фари чи ні. Якщо не правий поправте.

Не правий. Знання шкільного курсу фізики тебе підводить.

То як мясорубку крутити в холосту і коли м'ясо перемелюється. Різниця відчутна? Так само й з генератором. Нема навантаження - крутиться легко. Розте навантаження - росте зусилля, яке треба докласти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись вибирав сімейний бюджетник-"задовоз", можу сказати, що:

Ланос, переваги:

1. Дешево. Дешеві, доступні в любому райцентрі запчастини, ремонт, майстри, розхідники.

недоліки:

Низька посадка. По ямам-бордюрам неможливо їздити. Вирішується спец. "стаканами" під аморти і дисками на 15"

Великий розхід, як для таких масогабаритів. Таксисти одразу ставлять на них газ, ато бензину не напасешся (зустрічав на форумах дані про розхід ~12 л. по-місту ) Може вирішитись чіп-тюнінгом (а може і ні)

Погане світло - під заміну на ксенон (кетайський, хєхє)

Убогий малий салон - для тьощі в самий раз, ма от дівок возити - треба перешивати ;)

Царапучі пластикові бампери.

Тобто, як бачите, для нормальної їзди переробкки вимагає весь а/м.

Сенс, переваги:

1. двигун, який нібито не боїться обриву реміня ГРМ, але це всеодно лотерея, краще міняти вчасно

недоліки:

коробка, яка "виє" на 5-й передачі

...все вищеперечислене :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не правий. Знання шкільного курсу фізики тебе підводить.

То як мясорубку крутити в холосту і коли м'ясо перемелюється. Різниця відчутна? Так само й з генератором. Нема навантаження - крутиться легко. Розте навантаження - росте зусилля, яке треба докласти.

як то кажуть: не путай х...й з пальцем - або приклад не вдалий, або ти не правий. Твоїм же прикладом: мясорубка меле завжди, і їй всерівно будеш ти фарш їсти чи ні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nickel, не спостерігав як працює бензиновий\дизельний генератор струму? При навантаженні по струму ДВЗ генератора відчутно напрягається, що чути по звуку вихлопу. А коли споживання мале або його немає, працює стабільно і на вищих обертах.

Чим автомобільний генератор відрізняється від побутового\промислового? Правильно - нічим, фізичні процеси в ньому ті ж, і для отримання більшої кількості електричної енергії потрібно прикласти більше механічної (для його приводу),

енергія нізвідки не береться і нікуди не зникає, лише перетвотюється з одного її виду в інший  ;).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поки писав, Deemon пояснив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ніколи не розумів, навіщо купувати Диво Ланос чи Сенс. По-моєму краще купити 15-річного німця штук так за 50-60 грн і за штук 10-15 що залишаться (якщо порівнювати з Ланосом) довести її до розуму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nickel, попрошу, будь тактовнішим. Можливо дійсно приклад обрав для тебе не дуже вдалий. Сподіваюсь пояснення Deemon'а тобі більш зрозуміле. При потребі можу навести розрахунки, але все в підсумку можна звести до одного короткого речення:

енергія нізвідки не береться і нікуди не зникає, лише перетвотюється з одного її виду в інший

Закон збереження енергії.

При увімкнених фарах витрата пального зростає, хоча й на дуже-дуже невелику величину.

Давайте повернемося до обговорення автомобілів. Чим "польський" Lanos кращий за вітчизняний?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nickel, не спостерігав як працює бензиновий\дизельний генератор струму? При навантаженні по струму ДВЗ генератора відчутно напрягається, що чути по звуку вихлопу. А коли споживання мале або його немає, працює стабільно і на вищих обертах.

рєбята, ви чо, закони фізики НА ЗВУК? Продовжу аргументацію в доступній для вас формі: на заведеному Ланосі, вмикаю фари, мафон, кондєй і обігрів заднього скла, і... о чудо! - звук вихлопу не змінився, а отже і розхід палива не збільшився (по вашій логіці) ;) БРЄД!

Та й взагалі питання стосувалося Petronika, він вмикає світло коли ШВИДКО рухається. Я розумію що до витрат палива це немає відношення. Тому й спитав, нащо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чим "польський" Lanos кращий за вітчизняний?

хоча б опельовським двигуном.

Про тактовність: буду старатись.

Про розрахунки: цікаво.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та й взагалі питання стосувалося Petronika, він вмикає світло коли ШВИДКО рухається. Я розумію що до витрат палива це немає відношення. Тому й спитав, нащо.

я думаю пасивна безпека.

рєбята, ви чо, закони фізики НА ЗВУК? Продовжу аргументацію в доступній для вас формі: на заведеному Ланосі, вмикаю фари, мафон, кондєй і обігрів заднього скла, і... о чудо! - звук вихлопу не змінився, а отже і розхід палива не збільшився (по вашій логіці) БРЄД!

Бум спорити на ящик? :)

Попробуй це на непрогрітому двигунові, і подивися на тахометр -150-200 rpm буде як піть дать...

Мав змогу користуватися таким 30 кВт монстором ДЭС 30, який дасть фору хоч сотні ланосовських генераторів, тому те, що я писав в попредньому пості - сам бачив\щупав\спостерігав, а не висмоктав з пальця.

Якщо не переконливо, значить круто повезло мати такий генератор який ніц не споживає, а видає на гора огого. :smile3:

b_1259942295.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я думаю пасивна безпека.

оце і хотів почути, якщо це дійсно та причина.

Бум спорити на ящик? :)

я взагалі не претендую на істину в останній інстанції, і просив мене поправити. Але аргументація поправляльників, залишає бажати кращого :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та й взагалі питання стосувалося Petronika, він вмикає світло коли ШВИДКО рухається. Я розумію що до витрат палива це немає відношення. Тому й спитав, нащо.

я думаю пасивна безпека.

рєбята, ви чо, закони фізики НА ЗВУК? Продовжу аргументацію в доступній для вас формі: на заведеному Ланосі, вмикаю фари, мафон, кондєй і обігрів заднього скла, і... о чудо! - звук вихлопу не змінився, а отже і розхід палива не збільшився (по вашій логіці) БРЄД!

Бум спорити на ящик? :)

Попробуй це на непрогрітому двигунові, і подивися на тахометр -150-200 rpm буде як піть дать...

Мав змогу користуватися таким 30 кВт монстором ДЭС 30, який дасть фору хоч сотні ланосовських генераторів, тому те, що я писав в попредньому пості - сам бачив\щупав\спостерігав, а не висмоктав з пальця.

Якщо не переконливо, значить круто повезло мати такий генератор який ніц не споживає, а видає на гора огого. :smile3:

b_1259942295.jpg

І я використовуав такий генератор. Що не кажи "совітська" військова техніка заслуговує на повагу....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що до того чи є сенс купвати наші "Сенси", "Ставриди" і т.д. - сенсу немає!!!! Дійсно краще купити 10-річного німця чи японця, чи американця, підшаманити його та й їздити з задаволенням

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та ну, краще нова машина, чим шматок лайна з гарним жіночим іменем "Mercedes". А то ваше шаманство може коштувати безпеки, як вашої так і інших учасників дорожнього руху. Як то кажуть- були, знаємо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що до того чи є сенс купвати наші "Сенси", "Ставриди" і т.д. - сенсу немає!!!! Дійсно краще купити 10-річного німця чи японця, чи американця, підшаманити його та й їздити з задаволенням

Ланос - моє третє авто і, в силу обставин, ЖОДНОГО не вибирав: буває й таке. Про гнилу копійку немає шо і говорити, а от японєц (тойота хай ейс) вже ПІВТОРА РОКУ "підшаманюється". Так що не треба бути таким категоричним.

За інших не скажу, але з цих трьох авто, знову вибрав би Ланос.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...