Перейти до змісту

Чому така несправедливість?


Parfumer

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

А давай с ветки про Укртелеком поудаляем сообщения которые писали безграмотные юзеры и где я как работник УТК могу сказать что той или иной пост является обсиранием Укртелекома. Так будет справедливо... ведь правда?

Якщо ти наткнувся на пост який безпідставно порочить честь і гідність особисто твою, або установи, в якій ти працюєш, достатньо всьо навсього натиснути кнопочку 'Жалоба'.

А поскільки за час мого модерування НІХТО її в моєму розділі не натискав то і жалітись немає на що.

Хочете справедливості - підтримуйте умови для неї.Розділ є технічним, тому елементарні знання для спілкування тут повинні бути.

Нет жалоб для рассмотрения
  • Відповідей 113
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Опубліковано

Підтримка ДГ - річ цікава і неоднозначна... Якщо без поперереджень відключають інтернет, бо "у вас багато вірусів на компі", а в той же момент на роутері вісить ще пара ноутбуків - нормально! Біжи до сусіда качай новий віндовс/антивірус/т.д.? Чи як я з Піпланета з моїм то трафіком качати щось можу, щоб відновити людям комп. Нє, хай краще той, кому відключили інтернет, зайде на борду і скаже як є: "В мене криві руки і куча вірусів, прийдіть хто-ніть поможіть!" А інет то відключений!!!

Звичайно ж, якщо звернутись до бордівців-модерів - вони поможуть, за це респект :smile-zachot:Tum@n виручав!

...якщо жаліються - щось таки є.. може не в якості інтернету...

Значить я буду наступним після Di хто понесе kmd пиво, якщо це він банить таких оленів юзерів.

Вчора розшарив мережевий диск і зразу ж намалювався kht файлик.

Байки, що у вас 3 хв. тому набралося багато вірусів розповідайте мамі.

Опубліковано

Нет жалоб для рассмотрения

Я написал жалобу. Она тобой рассмотрена? и еще интересно Марко всех забанит, кто отписался в этой теме или только некоторых?

Опубліковано

Теж піду в бан, але дайте відповдь людям чи адміністрація даного форуму має відношення до компанії Дата Груп!

Опубліковано

если-бы ДГ рабюотал нормально, то никто его бы не обсирал, а только хвалили, а так как они работают ,то кроме критики ничего не заслуживают ,и убиранием постов, тем ,и баня пользователей, вы ничего не добьетесь, от этого ДГ лучще работать не станет, и если вы боитесь критики и затираете правду, то вообще грош вам цена ,и скоро вы накроетесь медным тазом ,так- как до сих пор используете медную проводку и лимитируете трафик, чего нормальные операторы давно уже не делают.

Если ты когда-то работал админом то ты должен знать, что когда все работает, никто не прийдет и не скажет тебе "спасибо". Ты просто привык что при включении компьютера у тебя должен работать интернет(и это нормально). Приведу аналогию с электриком: когда у тебя дома есть свет ты относишься к этому как к данности, когда он пропадает - кричиш "*баные електрики, какого х*ра свет пропал". Так что это утопия - хвалебные посты в сторону провайдера. А проблемы, они конечно есть, никто не идеальный, потому что люди не идеальны, что-то да сломается должно. Как правило админы знают о проблемах, но в свою очередь есть обстоятельства на которые они не влияют.

Опубліковано

Якість пізнається в порівнянні!

Тобто користувачі які користувались послугами декількох провайдерів можуть порівняти якість сервісу і дати свою оцінку.

Думаю така оцінка є досить обєктивна.

Якщо людина сидить на одному прову і там в неї постійні проблеми, а потім переходить на іншого провайдера і проблеми зникають то тут напевне все таки вина провайдера.

І ще - когось називати оленями та безмозглими ідиотами це напевне теж певна образа гідності людини.

Опубліковано

А де ж відповідь на запитання - "Чому РО чи там бан, і там витирання постів і тем якщо в них негативна оцінка роботи Датагруп ?"

Відповідь - адмін чи модер мабуть не один працює на Датагруп, і відповідно стирають критику стосовно своєї компанії.

Є претензії - прочитай підпис "Торіка".

Так що насолоджуйся спакойствієм від перегляду форуму на більш помірні в спілкуванні теми :) ходи на бордовку і буде все :smile-zachot:

Опубліковано

Значить я буду наступним після Di хто понесе kmd пиво, якщо це він банить таких оленів юзерів.

Вчора розшарив мережевий диск і зразу ж намалювався kht файлик.

Байки, що у вас 3 хв. тому набралося багато вірусів розповідайте мамі.

Тут більшість таких юзерів і з цим нічого не поробиш <_<. Але люди дзвонять і кажуть "Праблєма, памагі!", і мені щоразу витрачати лишній час не цікаво!

Подзвоніть і попередьте юзера про проблему... не за три хвилини понабирались у людини ці віруси, тому почекати ще лишні півдня перед відключенням компютера можна, а за півдня користувач хай подзвонить кому треба/скачає що треба і наведе порядок. Не важко, по-моєму.

І на рахунок провайдера - та хороший у вас інтернет, хороший!! :) Політика підтримки тільки незрозуміла інколи...

Опубліковано

Якщо компанія працює, значить обов'язково будуть проблеми, проблем нема у тих хто нічого не робить. Я вже рік користуюсь послугами ДГ, проблеми часом бувають звісно, але я набираю чудо номер (780003)і там завжди в любу пору дня хтось вислухає тебе і прийме заяву про твої проблеми.

Тех. відділ коли через 30хв. коли через декілька годин, але завжди відзвонюються і кажуть причину неполадки або допомагають її знайти. От на цих вихідних в Суботу пропав нет я зателефонував дав заяву, а через годину перетелефонували і сказали що у ващому будинку вибило світло і(полетіло щось там не памятаю що), пообіцяли зробити до обіду в Неділю. Як швейцарський годинник спрацювали на 100% в обід включив комп нет є.

Такщо критикувати можна якщо є за що, а обсирати це не ввічливо.ДГ :ok2:

Опубліковано

насчет оптики в каждом подьезде не надо вешать лапши людям, весь 40а квартал сидит на меди и на лимите ,за последний смесяц обрывы были каждый день по несколько раз ,звонил в 780003 раз 30 и только после этого пришли и заменили конченый модем в доме, пока где-то неделю обрывов нет ,а со старым конченым модемом обвиняли вечно меня, что я не умею пользоваться инетом, короче были виноваты все но не ДГ, но как выяснилось, виноватым оказался именно ДГ, а вернее их жадность, пытались как можно больше выкачать из конченой аппаратуры ,а про их цены я вообще говорить не хочу, пользуются тем что пока в данном районе нету билайна, и дерут три шкуры ,потому-что пока они здесь монополисты ,надеюсь ненадолго.

Опубліковано

Тут більшість таких юзерів і з цим нічого не поробиш <_<. Але люди дзвонять і кажуть "Праблєма, памагі!", і мені щоразу витрачати лишній час не цікаво!

Подзвоніть і попередьте юзера про проблему... не за три хвилини понабирались у людини ці віруси, тому почекати ще лишні півдня перед відключенням компютера можна, а за півдня користувач хай подзвонить кому треба/скачає що треба і наведе порядок. Не важко, по-моєму.

І на рахунок провайдера - та хороший у вас інтернет, хороший!! :) Політика підтримки тільки незрозуміла інколи...

Мене, як користувача мережі, аспект більшості не любить ніграма. Я хочу отримати свій якісний Інтернет (ми ж вже на Інтернет ДГ з'їхали, да?), а виявляється, що страждаю через неграмотну більшість (с) ти. І тепер поясни в чому некоректність зі сторони провайдера, у відключенні такого користувача, який створює загрозу в користуванні Інтернетом на належному рівні іншим користувачам? Як показує практика, то далеко не всіх відключають, а особливо обдарованих.

Пропонуєш чекати пів дня? Скільки неграмотних ще заразить наш грамотний але з вірусами? Тоді чекати ще пів дня і відключати цілу підмережу?

Доречі з фразою про "хороший інет" не до мене. Маю до ДГ таке ж відношення як і інші тисячі користувачів. Інтернет в ДГ дійсно хороший ("взнав" що таке DMaster як почав користуватися ADSL УТ на роботі).

Звичайно бувають граблі, власне як в кожного провайдера. Бувають факти різких відповідей адміністрації форуму на скарги про Інтернет, але ще ніразу не бачив аби на чітке грамотне питання чи скаргу людині хамили, а нерви ні в кого не залізні.

Опубліковано

Значить я буду наступним після Di хто понесе kmd пиво, якщо це він банить таких оленів юзерів.

Вчора розшарив мережевий диск і зразу ж намалювався kht файлик.

Байки, що у вас 3 хв. тому набралося багато вірусів розповідайте мамі.

Тут більшість таких юзерів і з цим нічого не поробиш <_<. Але люди дзвонять і кажуть "Праблєма, памагі!", і мені щоразу витрачати лишній час не цікаво!

Подзвоніть і попередьте юзера про проблему... не за три хвилини понабирались у людини ці віруси, тому почекати ще лишні півдня перед відключенням компютера можна, а за півдня користувач хай подзвонить кому треба/скачає що треба і наведе порядок. Не важко, по-моєму.

І на рахунок провайдера - та хороший у вас інтернет, хороший!! :) Політика підтримки тільки незрозуміла інколи...

Позвони и попроси включить тебе инет на полчаса, уверен - тебе не откажут. А каждому звонить и доказывать что у него вирусы, да половина скажет что вирусов нет, потому вступать в полемику с юзером мне кажется не правильно, отключили значит есть паразитная активность которая мешает другим пользоваться услугой в полном обьеме.

Опубліковано

p.s. хотите обсырать ДГ - го на форум Билайна или Визора :)

А це що форум ДГ? ;)

нет конечно, но ДГ поставил кег пива на годовщину...

так что пусть остальные провы думают....

Опубліковано

Всьо діло в конкуренції. З датагруп массово тікають клієнти, ось адміни і кіпішують. Хтось залишиться без роботи, комусь обріжуть зарплату. Раніше треба було думати! до того як до нас прийшов білайн, а зараз думайте як втримати останнього клієнта ;)

Опубліковано
Всьо діло в конкуренції. З датагруп массово тікають клієнти, ось адміни і кіпішують

А яке відношення адміни мають до клієнтів які втікають? Лише те що ті вже небуть здвонити до них за допомогою з поломкою. Думаю в цій ситуації адміни взагалі не кіпішують, повині хвилюватись менеджери(продавці) бо клієнти то їх заробіток а не адмінів. імхо

Опубліковано

Всьо діло в конкуренції. З датагруп массово тікають клієнти, ось адміни і кіпішують. Хтось залишиться без роботи, комусь обріжуть зарплату. Раніше треба було думати! до того як до нас прийшов білайн, а зараз думайте як втримати останнього клієнта ;)

Та хватить писати брєд.

Кому кому, а адміну взагалі пофіг чи більше клієнтів чи менше. Він обслуговує не людей, а обладнання, яке не втікає ні з серверної, ні підїзду, ні з магістралей.

Масове втікання клієнтів, якщо воно і є, може відбитися на продажниках але геть не на адмінах.

ПиСи nikolas випередив )

Опубліковано
<br>А яке відношення адміни мають до клієнтів які втікають? Лише те що ті вже небуть здвонити до них за допомогою з поломкою. Думаю в цій ситуації адміни взагалі не кіпішують, повині хвилюватись менеджери(продавці) бо клієнти то їх заробіток а не адмінів. імхо

Воно то так, але ж і зарплата у адмінів мабуть залежить від кількості клієнтів? Якщо клієнтів не залишиться. то звідкіля візьмуться гроші на зарплату?А взагалі, мені здається, Білайн поставив перед собою ціль монополізувати ринок інтернет-послуг в нашому регіоні - співвідношення ціна/якість у них на даний момент найкраще.

Я зараз користуюсь послугами двох провайдерів - ДГ і Білайн, і перевагу надаю все-таки Білайну через специфіку моїх інтересів в інтернеті. Не буду вдаватись у подробиці, але для мене вкрай важлива стабільність зв"язку (зникнення зв"язку навіть на хвилину для мене недопустиме), і наявність зовнішнього IP. Все це я отримую у Білайна. У користувачів ДГ зовнішнього ІР немає, а це особисто для мене великий мінус, та й доступ до інтернету частенько переривався, що особливо дратувало 2-3 місяці тому.

І все-таки, в колишнього Фотакому служба підтримки працювала краще, ніж тепер у ДГ... Пам"ятаю, кілька раз доводилось дзвонити туди, і завжди проблеми вирішувались практично відразу, а тепер приємний дівочий голос (це якщо вдалось додзвонитись) пообіцяє передати заявку спеціалістам, які в кращому випадку через 2-3 години передзвонять..

Опубліковано

думаю клиенты массово угодили(если и уходили вообще =) ) то из-за прихода Билайна на рынок интернет-услуг, переманили более эффективными тарифами и большей настройчивостю: звонили домой, прислали 2 рекламки и брошурку на доску объявлений поклеили...

я пользуюсь ислугами ДГ давно, лет 6 вроде, если пересчитать сколько раз падал интернет то пальцев не хватит, не 2-3 раза как у Ди, а намоного больше - незнаю как так получилось, наверное ДИ больше везет или к нему идет резервный канал :rolleyes: ...

да! иногда интернет пропадает, с начала года такое было несколько десятков раз из-за моего влечения все ломать-настраивать(тоесть сам виноват) и 2 раза(!) на самом деле шлюз был не доступен - первый раз - мигнул свет ночью, второй раз - перерезали кабеля,

и чтот тут поделаешь так мы живем

и полностью без перебоев поставлять интернет услуги в дома невозможно , потому как всегда комуто чешутся руки кабеля порезать, переехать оптику самосвалом =), в Облэнерго поклацать по рубильникам - дабы паро упсов на ДГ погорело(хотя днем на 33-м вдоль дороги свет горит и некому до этого нету дела), вроде как перед запуском новых тарифов, за 1-2 недели, тоже пропадал, думаю этому тоже способствовала не менее уважительная причина,

и ничего не поделаешь, как говорил мой дед "Терпи Володька, атаманом будешь!" =)

  • Адміністратори
Опубліковано

Теж піду в бан, але дайте відповдь людям чи адміністрація даного форуму має відношення до компанії Дата Груп!

whois board.lutsk.ua

І якщо якась ... щось має проти - чекаю пропозиції.

Опубліковано

popcorn2.gif

насчет оптики в каждом подьезде не надо вешать лапши людям, весь 40а квартал сидит на меди и на лимите ,

хто качав з мого фтп фільми по 20Гб, той акурсі, яка швидкість. Від оптичного кабеля до дверей моєї квартири - 50 см. Просто ну ніфіга не має смисла ставити після медіаконвертера Гігабітний свіч, коли у переважної більшості дома 100Мбіт мережеві карти!!! Був би ти бізнесмен, хоч на краплю - такої ахінеї не писав би. те, що 40-й сидить на ліміті, то вони просто ДЯТЛИ. Да дятли. Якщо я телефоную у відділ продаж (з роботи) і кажу, в мене 1,5 Мбіта, я знаю, що УТК підключив Ультру. майже на халяву за 200 грн. Хочу ширший канал за ті ж гроші. І знаєш що? - Через день стало 4 Мбіт. За ті ж гроші. Те, що народ не цікавиться новинками цін - їхнє НЕБАЖАННЯ економити. Тому й дятли. А подзвонити, а спитати? розуму не вистачає?? Чи вже вконтакті останні краплі мозку просиділи??

за последний смесяц обрывы были каждый день по несколько раз ,звонил в 780003 раз 30 и только после этого пришли и заменили конченый модем в доме, пока где-то неделю обрывов нет ,а со старым конченым модемом обвиняли вечно меня, что я не умею пользоваться инетом, короче были виноваты все но не ДГ, но как выяснилось, виноватым оказался именно ДГ, а вернее их жадность, пытались как можно больше выкачать из конченой аппаратуры

А Саппорт нафіга? А програми tracert чи ping для кого?, раз ти такий розумний!!! Телефонуєш і кажеш - втрата пакетів. Мій netstat прказує 5-7 конектів. Торенти вимкнені - антивірус із останнім оновленням.

,а про их цены я вообще говорить не хочу, пользуются тем что пока в данном районе нету билайна, и дерут три шкуры ,потому-что пока они здесь монополисты ,надеюсь ненадолго.

не подобається - шукай альтернативу. Я зліз із ДГ, коли з'явилися вільні порти на УТК. Мав анлім на 2 Мбіт. А на ДГ мав 30Гб на швидкості 10-100 Мбіт. Різницю відчуваєш??

Подзвони до продажників, і скажи - хочу кращий інет. Запропонуйте. ВСЕ вирішується!! Просто хтось за контрою не бачить телефона і розмовляти розучився, не знає фраз окрім "Fire in the hole!! " .

Ти - навіть якщо і хотів обісрати - ніц в тебе не вийшло. Без фактів - ти ніхто!

Опубліковано

Теж піду в бан, але дайте відповдь людям чи адміністрація даного форуму має відношення до компанії Дата Груп!

whois board.lutsk.ua

І якщо якась ... щось має проти - чекаю пропозиції.

Пропозиції сюди слати: [email protected] ?

  • Адміністратори
Опубліковано

Абламайтесь, Сергій уже давненько на ДГ не працює.

Дуже мені інтересно, про що вам ще буде писати, коли і я усетаки звільнюсь з цієї кантори? :)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...