RePlay Опубліковано 5 Червня, 2010 в 09:11 #1 Опубліковано 5 Червня, 2010 в 09:11 Після того, як почав їздити на трохи довші дистанції, з'явивилия неприємні звуки районі каретки: тонкий писк (наче немає змазки) і стукіт ("щелчки"), коли потрібно прикласти більше зусилля на педалі (встати на педалі).В чому може бути проблема? Як її усунути? Розібрати і змазати, чи потрібно замінити всю систему?Вел - COMANCHE Preirie FS 26". Брався на Велозоні, рік назад. В принципі є ще тиждень гарантії )). Проте не впевнений, що це - гарантійний випадок. Та й самому хочеться навчитися нормально обслуговувати і ремонтувати свій вел.
Andruha_gpz28 Опубліковано 5 Червня, 2010 в 09:24 #2 Опубліковано 5 Червня, 2010 в 09:24 Ну, для початку спробуй розібрати і змазати. (Могла якось водичка туди попасти, погода сприяє) Картридж просто зніми і прокрути вісь пальцями. Має крутитися легко, без всякого зайвого тертя і неправильних звуків. Якщо там шарики вже квадратні, то зразу відчуєш. Тоді його потрібно замінити. А можливо просто щось відкрутилося трохи, то потрібно просто розібрати і правильно зібрати.http://bike-repair.ru/botbraks.htmhttp://bike-repair.ru/cranks.htm На цьому сайті детально і доступно все розписано. Нічого складного там нема. Так що, якщо прикупиш ще пару інстументів, то зможеш все робити сам.
RePlay Опубліковано 5 Червня, 2010 в 10:51 Автор #3 Опубліковано 5 Червня, 2010 в 10:51 Дякую за посилання. Зняв пильник. Я так розумію, що у мене варіант "Шатуны, притянутые гайкой". "Для установки и снятия шатунов потребуется съемник и разводной гаечный ключ". Я так розумію мені потрібен такий "съемник" ---> http://bike-repair.ru/images/Thumbs/THMB0001.JPG Де його придбати і скільки він орієнтовно коштує?
NeoN Опубліковано 5 Червня, 2010 в 11:05 #4 Опубліковано 5 Червня, 2010 в 11:05 зображення даного "съемника" не показує. А по темі: в мене команч томагавк, і аналогічна проблема з'явилась за 2 тижні до кінця гарантії (майже так само), при відвідуванні майстра - він просто казав що там два різних метала, один мякший, другий крепший, і вони при терті створюють даний звук і просто докручував до упора (точніше старався докрутити, бо там і так все класно прикручено), одним словом - якщо по гарантії, то не дуже то вони хочуть щось робити далі настройки перекидки і підтягнення тормозів! Після двох таких походів до майстра (дії з його сторони були аналогічні, а на те що я казав може розібрати - відповідь - там все закрито, нічого статись не могло!), я вирішив теж сам справити проблему, взяв товариша, пішов на базар, купив пару інструментів, розібрав, каретка була в чудовому стані, але суха як не знаю що, тобто маслом мене обділили. Ось тому й думаю що в тебе аналогічна проблема і вирішиться за допомогою мастила.
S30 Опубліковано 5 Червня, 2010 в 15:08 #5 Опубліковано 5 Червня, 2010 в 15:08 Судячи з фоток, мені здається, що у тебе не картрідж, а звичайна "класика" на підшипниках і симптоми для неї підходять.І варіант "усьо там затянуто і нєфіг лізти" непройде.Швидше за все змазка виходилася (писк) і сепаратор підшипника лопнув (стукіт).Тобі не зйомник потрібен, а звичайна накидна "головка" під твою гайку.Відкрутиш і будеш бачити яким макаром там шатуни на осі кріплені (ось тут, швидше за все, потрібен буде зйомник).Знімеш шатуни, а далі проблем неповинно бути з розбором.То NeoN. Таких "майстрів" на юх посилати з чистою совістю потрібно з їхніми байками про "так має бути".
Boromir Опубліковано 5 Червня, 2010 в 16:03 #6 Опубліковано 5 Червня, 2010 в 16:03 Якщо в тебе звичайна система (каретка, вісь на коронках), то просто посипалися коронки. Я взагалі ними не користуюся, а просто вставляю туди самі шаріки від тих коронок. Але і шаріки теж кришаться.
RePlay Опубліковано 5 Червня, 2010 в 18:02 Автор #7 Опубліковано 5 Червня, 2010 в 18:02 В описі комплектації написано Картридж : VP-B32Дякую за відповіді. З вищесказаного зрозумів, що треба розбирати.То який все ж таки інструмент мені потрібно придбати для зняття шатунів і каретки?
NeoN Опубліковано 5 Червня, 2010 в 20:17 #8 Опубліковано 5 Червня, 2010 в 20:17 То який все ж таки інструмент мені потрібно придбати для зняття шатунів і каретки?ну я обійшовся з ключем на 14, вижимкою шатуна, і такий своєрідний ключик для того щоб вийняти каретку, як його описати то й не знаю, але як знімеш шатуна, відразу поймеш шо тобі саме потрібно дістати (хоча можна звісно обійтись і викруткою з молотком, якщо не жалко)
RePlay Опубліковано 6 Червня, 2010 в 10:43 Автор #9 Опубліковано 6 Червня, 2010 в 10:43 А яку змазку потрібно використовувати? Якусь спеціальну чи можна користуватись тією, що продають на авторинку?
Demeter Опубліковано 6 Червня, 2010 в 13:01 #10 Опубліковано 6 Червня, 2010 в 13:01 А яку змазку потрібно використовувати? Якусь спеціальну чи можна користуватись тією, що продають на авторинку?Густу змазку. Літол наприклад.
S30 Опубліковано 6 Червня, 2010 в 16:23 #11 Опубліковано 6 Червня, 2010 в 16:23 В описі комплектації написано Картридж : VP-B32Дякую за відповіді. З вищесказаного зрозумів, що треба розбирати.То який все ж таки інструмент мені потрібно придбати для зняття шатунів і каретки?Картрыдж гаварыш? Не верь всему что пишут (на заборах тож).Тиць
RePlay Опубліковано 6 Червня, 2010 в 17:56 Автор #12 Опубліковано 6 Червня, 2010 в 17:56 Та я вже й сам переконався, що там не картридж. Сьогодні зранку купив інструмент і розібрав каретку. Дійсно, виявилось, що там два підшипники на осі.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.