Перейти до змісту

З'явилия неприємні звуки в районі каретки


Рекомендовані повідомлення

Після того, як почав їздити на трохи довші дистанції, з'явивилия неприємні звуки районі каретки: тонкий писк (наче немає змазки) і стукіт ("щелчки"), коли потрібно прикласти більше зусилля на педалі (встати на педалі).

В чому може бути проблема? Як її усунути? Розібрати і змазати, чи потрібно замінити всю систему?

Вел - COMANCHE Preirie FS 26". Брався на Велозоні, рік назад. В принципі є ще тиждень гарантії )). Проте не впевнений, що це - гарантійний випадок. Та й самому хочеться навчитися нормально обслуговувати і ремонтувати свій вел.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, для початку спробуй розібрати і змазати. (Могла якось водичка туди попасти, погода сприяє) Картридж просто зніми і прокрути вісь пальцями. Має крутитися легко, без всякого зайвого тертя і неправильних звуків. Якщо там шарики вже квадратні, то зразу відчуєш. Тоді його потрібно замінити. А можливо просто щось відкрутилося трохи, то потрібно просто розібрати і правильно зібрати.

http://bike-repair.ru/botbraks.htm

http://bike-repair.ru/cranks.htm

На цьому сайті детально і доступно все розписано. Нічого складного там нема. Так що, якщо прикупиш ще пару інстументів, то зможеш все робити сам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за посилання.

Зняв пильник.

dsc00162.jpg

dsc00163.jpg

Я так розумію, що у мене варіант "Шатуны, притянутые гайкой". "Для установки и снятия шатунов потребуется съемник и разводной гаечный ключ".

Я так розумію мені потрібен такий "съемник" ---> http://bike-repair.ru/images/Thumbs/THMB0001.JPG

THMB0001.JPG

Де його придбати і скільки він орієнтовно коштує?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зображення даного "съемника" не показує.

А по темі: в мене команч томагавк, і аналогічна проблема з'явилась за 2 тижні до кінця гарантії (майже так само), при відвідуванні майстра - він просто казав що там два різних метала, один мякший, другий крепший, і вони при терті створюють даний звук і просто докручував до упора (точніше старався докрутити, бо там і так все класно прикручено), одним словом - якщо по гарантії, то не дуже то вони хочуть щось робити далі настройки перекидки і підтягнення тормозів!

Після двох таких походів до майстра (дії з його сторони були аналогічні, а на те що я казав може розібрати - відповідь - там все закрито, нічого статись не могло!), я вирішив теж сам справити проблему, взяв товариша, пішов на базар, купив пару інструментів, розібрав, каретка була в чудовому стані, але суха як не знаю що, тобто маслом мене обділили. Ось тому й думаю що в тебе аналогічна проблема і вирішиться за допомогою мастила. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Судячи з фоток, мені здається, що у тебе не картрідж, а звичайна "класика" на підшипниках і симптоми для неї підходять.

І варіант "усьо там затянуто і нєфіг лізти" непройде.

Швидше за все змазка виходилася (писк) і сепаратор підшипника лопнув (стукіт).

Тобі не зйомник потрібен, а звичайна накидна "головка" під твою гайку.

Відкрутиш і будеш бачити яким макаром там шатуни на осі кріплені (ось тут, швидше за все, потрібен буде зйомник).

Знімеш шатуни, а далі проблем неповинно бути з розбором.

То NeoN. Таких "майстрів" на юх посилати з чистою совістю потрібно з їхніми байками про "так має бути".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо в тебе звичайна система (каретка, вісь на коронках), то просто посипалися коронки. Я взагалі ними не користуюся, а просто вставляю туди самі шаріки від тих коронок. Але і шаріки теж кришаться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В описі комплектації написано

Картридж : VP-B32

Дякую за відповіді. З вищесказаного зрозумів, що треба розбирати.

То який все ж таки інструмент мені потрібно придбати для зняття шатунів і каретки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То який все ж таки інструмент мені потрібно придбати для зняття шатунів і каретки?

ну я обійшовся з ключем на 14, вижимкою шатуна, і такий своєрідний ключик для того щоб вийняти каретку, як його описати то й не знаю, але як знімеш шатуна, відразу поймеш шо тобі саме потрібно дістати (хоча можна звісно обійтись і викруткою з молотком, якщо не жалко)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А яку змазку потрібно використовувати? Якусь спеціальну чи можна користуватись тією, що продають на авторинку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А яку змазку потрібно використовувати? Якусь спеціальну чи можна користуватись тією, що продають на авторинку?

Густу змазку. Літол наприклад.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В описі комплектації написано

Картридж : VP-B32

Дякую за відповіді. З вищесказаного зрозумів, що треба розбирати.

То який все ж таки інструмент мені потрібно придбати для зняття шатунів і каретки?

Картрыдж гаварыш? Не верь всему что пишут (на заборах тож).

Тиць

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та я вже й сам переконався, що там не картридж. Сьогодні зранку купив інструмент і розібрав каретку. Дійсно, виявилось, що там два підшипники на осі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...