Bit Опубліковано 24 Травня, 2010 в 07:29 #2 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 07:29 дуже навіть непогано)) 2 трактора витягнути не могли. скільки ж той нісан важить? тон десь до трьох?
Oli Опубліковано 24 Травня, 2010 в 07:38 #3 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 07:38 я на своей Селёдке (ауди 100) в поле с буксира заводил ДТ75, главное резину подобрать... ГАЗ66 вытащил бы...
I-Com Опубліковано 24 Травня, 2010 в 08:36 #4 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 08:36 перший тракторист лапоть ) - "типа танки грязи не бояться, если сильно окопаться" )невже зразу спереду не можна було джипа підчепити ? і витягувати за рухом а не поперекпро воділу джипа промовчу )
Oli Опубліковано 24 Травня, 2010 в 08:41 #5 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 08:41 какие нафиг 3 тонны, он приблизительно 2 тонны весит, не больше...
NORBY Опубліковано 24 Травня, 2010 в 09:39 #6 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 09:39 Ндя... пачка бєздарів! Логіки ніякої... шоб поняти шо тре тянути спереду і вперед а не в бік не пройшло і получаса ( Їм тіко городи орати!
Fantom Опубліковано 24 Травня, 2010 в 10:21 #7 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 10:21 я на своей Селёдке (ауди 100) в поле с буксира заводил ДТ75, главное резину подобрать... ГАЗ66 вытащил бы... ой не гони )))) ти їй яку хоч резину підбирай ГАЗ 66 ти не витянеш Про гусентичний трактор ДТ 75 я промовчу.....
floor Опубліковано 24 Травня, 2010 в 11:26 #8 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 11:26 Хех, екранізація казочки про ріпку
difoto Опубліковано 24 Травня, 2010 в 11:58 Автор #9 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 11:58 У меня был патруль старенький, весил около 3-х тонн. Все настоящие джипы рамной конструкции весят больше 2-х тонн.
jeeper Опубліковано 24 Травня, 2010 в 17:28 #10 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 17:28 У меня был патруль старенький, весил около 3-х тонн. Все настоящие джипы рамной конструкции весят больше 2-х тонн.Цілком правильно. Мій бобік важить 2,5 тн. І на ньому застрягав, все залежить від гуми
FOX Опубліковано 24 Травня, 2010 в 19:23 #11 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 19:23 все залежить від гумиі від правильної прокладки
Alto®WoLF Опубліковано 24 Травня, 2010 в 19:56 #12 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 19:56 По перше водій "патруля" мажор який ліз у болото знаючи що колеса на машині "паркетні", потім ще клопоту людям задав. Водій 1-го трактора простий "лапоть", бо коли ти бачиш що машина "сідає" у багнюку "рити" далі категорично заборонено!!!, треба було відчепитись та вилізти самому... на інший випадок якщо вже і ти "присів" буде потім легше вилізти з болота за допомогою інших. Та ще хочу сказати якщо ви долаєте "круте" бездоріжжя обов'язково погані відрізки дороги треба проходи на досить більшій швидкості та на певних обертах двигуна - щоб він не "зригнув" у самий непідхожий момент. Тоді є шанси вибратися. А водій "патруля" просто катався по березі.... невже він думав що під колесами тверда дорога....
S-driver Опубліковано 24 Травня, 2010 в 19:59 #13 Опубліковано 24 Травня, 2010 в 19:59 все залежить від гуми і від правильної прокладки 100%!!! Якщо прокладка не та, то розмір і марка гуми значення не мають (див. приклад водія колісного трактора)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.