Bit Posted May 24, 2010 at 07:29 AM #2 Posted May 24, 2010 at 07:29 AM дуже навіть непогано)) 2 трактора витягнути не могли. скільки ж той нісан важить? тон десь до трьох?
Oli Posted May 24, 2010 at 07:38 AM #3 Posted May 24, 2010 at 07:38 AM я на своей Селёдке (ауди 100) в поле с буксира заводил ДТ75, главное резину подобрать... ГАЗ66 вытащил бы...
I-Com Posted May 24, 2010 at 08:36 AM #4 Posted May 24, 2010 at 08:36 AM перший тракторист лапоть ) - "типа танки грязи не бояться, если сильно окопаться" )невже зразу спереду не можна було джипа підчепити ? і витягувати за рухом а не поперекпро воділу джипа промовчу )
Oli Posted May 24, 2010 at 08:41 AM #5 Posted May 24, 2010 at 08:41 AM какие нафиг 3 тонны, он приблизительно 2 тонны весит, не больше...
NORBY Posted May 24, 2010 at 09:39 AM #6 Posted May 24, 2010 at 09:39 AM Ндя... пачка бєздарів! Логіки ніякої... шоб поняти шо тре тянути спереду і вперед а не в бік не пройшло і получаса ( Їм тіко городи орати!
Fantom Posted May 24, 2010 at 10:21 AM #7 Posted May 24, 2010 at 10:21 AM я на своей Селёдке (ауди 100) в поле с буксира заводил ДТ75, главное резину подобрать... ГАЗ66 вытащил бы... ой не гони )))) ти їй яку хоч резину підбирай ГАЗ 66 ти не витянеш Про гусентичний трактор ДТ 75 я промовчу.....
floor Posted May 24, 2010 at 11:26 AM #8 Posted May 24, 2010 at 11:26 AM Хех, екранізація казочки про ріпку
difoto Posted May 24, 2010 at 11:58 AM Author #9 Posted May 24, 2010 at 11:58 AM У меня был патруль старенький, весил около 3-х тонн. Все настоящие джипы рамной конструкции весят больше 2-х тонн.
jeeper Posted May 24, 2010 at 05:28 PM #10 Posted May 24, 2010 at 05:28 PM У меня был патруль старенький, весил около 3-х тонн. Все настоящие джипы рамной конструкции весят больше 2-х тонн.Цілком правильно. Мій бобік важить 2,5 тн. І на ньому застрягав, все залежить від гуми
FOX Posted May 24, 2010 at 07:23 PM #11 Posted May 24, 2010 at 07:23 PM все залежить від гумиі від правильної прокладки
Alto®WoLF Posted May 24, 2010 at 07:56 PM #12 Posted May 24, 2010 at 07:56 PM По перше водій "патруля" мажор який ліз у болото знаючи що колеса на машині "паркетні", потім ще клопоту людям задав. Водій 1-го трактора простий "лапоть", бо коли ти бачиш що машина "сідає" у багнюку "рити" далі категорично заборонено!!!, треба було відчепитись та вилізти самому... на інший випадок якщо вже і ти "присів" буде потім легше вилізти з болота за допомогою інших. Та ще хочу сказати якщо ви долаєте "круте" бездоріжжя обов'язково погані відрізки дороги треба проходи на досить більшій швидкості та на певних обертах двигуна - щоб він не "зригнув" у самий непідхожий момент. Тоді є шанси вибратися. А водій "патруля" просто катався по березі.... невже він думав що під колесами тверда дорога....
S-driver Posted May 24, 2010 at 07:59 PM #13 Posted May 24, 2010 at 07:59 PM все залежить від гуми і від правильної прокладки 100%!!! Якщо прокладка не та, то розмір і марка гуми значення не мають (див. приклад водія колісного трактора)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.