Zeuss Опубліковано 6 Травня, 2010 в 11:52 #1 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 11:52 Виникла проблемка.Захотів змінити тариф. Захожу на май укртелеком, каже, що ви вже зареєстровані. Очевидно зареєстрували батаніки, що робили підключення, але пройшло 2 роки і ті дані загубились. Звоню на гарячу лінію. Просять телефон, потім кажу на кого зареєстрований, далі просять обліковий рахунок. Перерив весь договір і акт, що до нього докладається (інших листків немає), а обліковий рахунок ніде не вказаний. Квитанції про оплату теж немає, оскільки їх ніхто не зберігає. А без того облікового запису не хочуть анульовувати реєстраційні дані.Питання - шо дєлать?Гіпотетично я, навіть якби захотів, нічого неправомірного зробити не можу.Можна якось взнати обліковий рахунок за номером телефону?
nikolas Опубліковано 6 Травня, 2010 в 11:57 #2 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 11:57 Звернись до Parfumer думаю допоможе.
fog Опубліковано 6 Травня, 2010 в 12:00 #3 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 12:00 Сходи оплати телефон і будеш мати квитанцію. А взагалі то їх потрібно зберігати на протязі зазаначеного на них терміну. Так, що сам винен.
Zeuss Опубліковано 6 Травня, 2010 в 12:01 Автор #4 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 12:01 Дякую, але він останній раз був на форумі 22 квітня. А проблему хочеться вирішити сьогодні.
Zevs_Isver Опубліковано 6 Травня, 2010 в 12:05 #5 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 12:05 все те разы что восстанавливал забытые логины на ОГО достаточно звонить с теле к которому подключён ОГО иметь перед глазами "бумажку с логин-пасс для ПППоЕ" и пользователя рядомно мож шас что то поменялось
fog Опубліковано 6 Травня, 2010 в 12:06 #6 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 12:06 Думаю для отримання номеру особового рахунку буде достатньо підійти в одне з відділень телекомсервісу з паспортом особи, на яку зареєстрований номер телефону.
Andruha_gpz28 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 17:23 #7 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 17:23 Київський сапорт зараз запитує номер особового рахунка, що вказаний на квитанції про оплату послуг Укртелекому.Якщо ще не вирішив проблему, напиши завтра зранку в приват, скажу тобі номер рахунка, або ще щось придумаєм. З дому на жаль не можу.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.