Перейти до змісту

Ігри і nVidia PhysX


Plum

Рекомендовані повідомлення

Хтось з тутешнього народу тестив/грався якісь ігри з підтримкою PhysX? Якщо так, то які саме ігри? Чи є на сьогоднішній день реальна відмінність в якості при PhysX вкл/викл?

Порадьте щось гарненьке, на чому реально видно різницю в двох режимах (відео GTX 275)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В старой -доброй GRAW разница между on i off существенна

Mirrors edge,Batman Arkham asylum,Crysis...

но говорят с графической картой Physx еффекти красивее

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Plum це реалістичний фізичний "движок". Він офіційно підтримується двигуном "Unreal Engine 3", а тому майже всі ігри на двигуні "Unreal Engine 3" використовують цей набір фізичних бібліотек.

Приклади ігр:

Medal of honor: Airborne

Unreal Tournament 3

Brothers in arms: Hell's Highway

Gears of war

Якості:

Реалістична фізика:

-Тканина (одяг і т.д)

-Тіла

-Примітиви (кубики, мячики)

-Рендерінг (обчислювання багатьох фізичних об'єктів)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бетмен дуже гарно дивиться на цьому движку. Ця технологія в більшості для створення правдивої фізики. В бетмені напр. дуже красиво розлітаються листя та папірці, а коли відімкнути це то їх зовсім невидно :-) Ефект пари, туману (закружується, стелиться) Дуже багато різних прикладів можна знайти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На даний момент технологія використовується як приємний але ніяк не важливий бонус.

Да гарненько димок стелиться під ногами, листочкі розлітаються, але якщо цього не буде то ти аж ніяк не помітиш що цогось не хватає.

Нажаль технологія практично мертва через свою закритість і так і не зможе показати свій потенціал.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На даний момент технологія використовується як приємний але ніяк не важливий бонус.

Да гарненько димок стелиться під ногами, листочкі розлітаються, але якщо цього не буде то ти аж ніяк не помітиш що цогось не хватає.

Ага, не помітиш, якщо ти цього всього ніколи і не бачив. Логіка залізна. :D В Бетмені PhysX дійсно дає дуже багато: туман розступається перед героєм, папірці розлітаються, павутина в вентиляції, банери висять в залах, більше спецефектів типу іскр, уламків. Це те, що я побачив. Так, можна грати і без цього всього, але кайф вже не той. Після того, як побачив і порівняв "до і після", вимикати PhysX аж ніяк не захотілося. Один його мінус в тому, що відеокарта значно здає в плані швидкості після його ввімкнення. Тому і рекомендують ставити окрему відеокарту (можна навіть недорогу типу 8600GT) суто під обчислення PhysX (якщо в системі є 2 слоти PCI-Eх16, звичайно). Хоча в мене Бетмен (на 1680х1050 все high + physX high) на відео GF 8800GTS 512Mb ішов досить рівно, лаги були дуже рідко і тільки в нвйбільш динамічних сценах. Ще одна гра - Cryostasis: Sleep of Reason (просто бомба!!!), теж використовує PhysX, хоча великої різниці в якості картинки в режимах PhysX ON/OFF я не побачив. ІМХО, технологія потрібна, тільки дійсно шкода, що мало ігр з її підтримкою виходить. Якби NVIDIA не була така скупа і поділилась технологією з AMD, процес впровадження PhysX пішов би набагато веселіше. Там же підтримка на рівні драйвера, заліза не потрібно ніякого. До речі, була вже вдала спроба модифікувати драйвера, щоб ввімкнути підтримку PhysX на відеокартах Radeon. Але NVIDIA спрацювала швидко, і модифіковані драйвери в інтернет не потрапили. А шкода. :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як це в двох режимах, на скількі я памятаю якщо гра вимагає физикх то вона не включиться без нього. І навпаки деякі ігри не запустяться поки не видалиш физикс.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мова не про сам PhysX , а про ігри, що його підтримують.

ось, на мою думку, непогана стаття в Вікіпедії.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мова про різницю між грою "з" і "без" физикс, я про те що це неможна це показати на одній грі. (имхо)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага, не помітиш, якщо ти цього всього ніколи і не бачив. Логіка залізна. :D

Мова йде про геймплей і про враження від нього.

Геймплей абсолютно не міняється від включення фізікса.

Описані тобою фішкі відносяться до розділу "є ? - добре, нема - нафіг не нада"

Приємний, маленький бонус який ти помічаєш лише в перші секунди гри а далі абсолютно по барабану є він чи нема.

Вплив на общу картину мінімальний а подекуди і негативний. (В Mirror's Edge мені не понравилось як рвалась плівка а просідання фпс були сутєвими)

В самого фізікса набагато ж більші можливості для використання, але за реалізацію їх в іграх нажаль ніхто не буде братись через привязку технології до заліза.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пограв трохи Mass Effect 2 з включеним PhysX. Не помітив жодної різниці -- що з ним, що без нього... Чи то я сліпий, чи то одне з двох :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пограй Crysis - там все чудово видно. Ну і звчайно ж щось із останніх. Wolfenstein (переграй) та CoD MW2.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...