Перейти до змісту

Ксеноновые фары запретили в России


TreNeR

Рекомендовані повідомлення

Моднявые мальчики-ксенонщики который день плачут горькими слезами.

Дело в том, что ГИБДД России запретило использование на авто фар с газоразрядными источниками света.

Установка и эксплуатация нештатного ксенона влечет лишение права управления ТС на срок от 6 мес. до 1 года (приборы и приспособления конфискуются) /

изъятие ВУ, запрещение эксплуатации ТС со снятием государственных регистрационных знаков.

20 февраля 2010 года Департамента обеспечения безопасности дорожного движения МВД России опубликовал разъяснение об использовании "ксеноновых" фар.

Отсюда

ЗЫ Может и наши переняли бы опыт. :sm142:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, а штатные я так понял разрешены? Если так то верно, и у нас пора, а то нацепят на девятку ксенон китайский и слепит шо мама не горюй. У меня в Омеге ксенон штатный с автоматической корректировкой и омывателем фар и все-равно знаю что надо фары хорошо вытирать перед ездой т.к. даже чуть грязные фары уже слепят напротив машину.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Штатный с автокорректором и омывателем можно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

істочнік шось не дуже внушає довєріє =)))

проблема фар в нас дуже актуальна ... дуже тяжко вночі їздити .. ше й в таку як зараз погоду...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, а штатные я так понял разрешены? Если так то верно, и у нас пора, а то нацепят на девятку ксенон китайский и слепит шо мама не горюй. У меня в Омеге ксенон штатный с автоматической корректировкой и омывателем фар и все-равно знаю что надо фары хорошо вытирать перед ездой т.к. даже чуть грязные фары уже слепят напротив машину.

Я б сказал, что большинство колхозного ксенона на ланосах + бюджетные шевроле (ну еще реальные пацаномобили типа 2109 с прямотоком и 2112 на китайских катках с огромным спойлером). Много езжу ночами, и реально достали. Скорей бы и у нас взялись за таких ездунов.

Пы.Сы. Счас меня забросают гнилыми помидорами обладатели самостоятельно установленого ксенона, типа "У МЕНЯ НЕ СЛЕПИТ, ПОТОМУ ЧТО ОТРЕГУЛИРОВАНО", да потому, что гладиолус!, и слепит просто замечательно. Или доганять, чтобы скзать что по глазам бьет? А самому включать дальний и бить по глазам не охота, оно ж слепое может и в лоб вьехать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кстати да. Можно просто переключацца на дальний и слепить его. Он же меня слепит.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А лучше фотовспышкой, когда мимо него проезжаешь - эффект о..ения гарантирован :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене ксенон, нештатний, а встановлений самостійно. І мені - ПОХ...Й.

Тому, що про ДТП, пов'язані з тим, що хтось когось ксеноном засліпив - я не чув. А от про пішоходів - п'яних, тверезих, велосипедистів без маячків, збитих в умовах недостатньої видимості і чув, і на власні очі бачив. І клієнтів мав, які вчасно не побачили в темноті на узбіччі п'яного, якому чомусь схотілося вийти на проїжджу частину, і це були його останні кроки в житті.

Так що обираючи між більшою небезпекою і меншою небезпекою я виберу меншу.

Хто їздив на галогенках в дощ, в темноті, по неосвітлених вулицях, по ямах і колдойобинах - знає, як не вистачає світла, і яку небезпеку для всіх таїть така дорога. Так що в інтересах пішоходів і велосипедистів, щоб їх бачили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правильно. Тебе пох, а меня ксенон слепит даже днем. И я за то чтобы тех, у кого самоустановленный ксенон дрюкать по полной. Хотя я видел даже ГАИшную машину с ксеноном(ВАЗ 10-ка).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну так пане Yarchik говорити не можна, з такою позицією я поставлю собі на кришу прожектор і кажу, що мені пох..., що ти сліпим станеш ))).

Питання тут не зовсім просте. Треба штрафувати за невірно встановлений ксенон, а якщо там автокоректор фар, нормальні лінзи і все зроблено вірно,то він від заводського нічим не відрізняється.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене ксенон, нештатний, а встановлений самостійно. І мені - ПОХ...Й.

Тому, що про ДТП, пов'язані з тим, що хтось когось ксеноном засліпив - я не чув. А от про пішоходів - п'яних, тверезих, велосипедистів без маячків, збитих в умовах недостатньої видимості і чув, і на власні очі бачив. І клієнтів мав, які вчасно не побачили в темноті на узбіччі п'яного, якому чомусь схотілося вийти на проїжджу частину, і це були його останні кроки в житті.

Так що обираючи між більшою небезпекою і меншою небезпекою я виберу меншу.

Хто їздив на галогенках в дощ, в темноті, по неосвітлених вулицях, по ямах і колдойобинах - знає, як не вистачає світла, і яку небезпеку для всіх таїть така дорога. Так що в інтересах пішоходів і велосипедистів, щоб їх бачили.

А ты не подумал что засветив неверно установленным ксеноном машину напротив ты ее подставляешь, т.к. в этот момент он ничего не видит в выше упомянутом случае он может сбить пешехода т.д.

ИМХО в дождь мне даже на обычных фарах лучше видно чем на ксеноне

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну так пане Yarchik говорити не можна, з такою позицією я поставлю собі на кришу прожектор і кажу, що мені пох..., що ти сліпим станеш ))).

Питання тут не зовсім просте. Треба штрафувати за невірно встановлений ксенон, а якщо там автокоректор фар, нормальні лінзи і все зроблено вірно,то він від заводського нічим не відрізняється.

Уверен, что ничем?;) Есть заключения техэкспертизы?;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пане Yarchik,  якщо ви не чули про такі дтп - це не значить що їх не було

в мене друг за містом в"їхав вночі в камаз який стояв в правій полосі (ні аварійки ні знака аварійної зупинки не було) через те що його засліпили. З однієї сторони якби водій камаза якось подбав про те щоб якось помітити свою вантажівку - цього може б і не сталося. з іншого - якби не засліпили б його - то 100% друг би побачив того камаза

а колишній колега десь за голобами збив якусь бабцю через те що його засліпила зустрічна.

це тільки те що сталося з моїми знайомими.

думаю в статистиці таких випадків більше

правильний світогляд... мені добре, а що там остальні - пох.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене ксенон, нештатний, а встановлений самостійно. І мені - ПОХ...Й.

Тому, що про ДТП, пов'язані з тим, що хтось когось ксеноном засліпив - я не чув. А от про пішоходів - п'яних, тверезих, велосипедистів без маячків, збитих в умовах недостатньої видимості і чув, і на власні очі бачив. І клієнтів мав, які вчасно не побачили в темноті на узбіччі п'яного, якому чомусь схотілося вийти на проїжджу частину, і це були його останні кроки в житті.

Так що обираючи між більшою небезпекою і меншою небезпекою я виберу меншу.

Хто їздив на галогенках в дощ, в темноті, по неосвітлених вулицях, по ямах і колдойобинах - знає, як не вистачає світла, і яку небезпеку для всіх таїть така дорога. Так що в інтересах пішоходів і велосипедистів, щоб їх бачили.

Еммм, у нього лінза в ближньому :huh:

А от у рефлекторній оптиців ксенон - це зло :mdr:

З.І. Сам переставив людям кучу хенонА, і в лінзи, і в рефлекторні фари. А собі переробив фари повністю і "всунув" в них біксенонові лінзи з нової БМВ , і маю тепер собі счастійО :blink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну так пане Yarchik говорити не можна, з такою позицією я поставлю собі на кришу прожектор і кажу, що мені пох..., що ти сліпим станеш ))).

Питання тут не зовсім просте. Треба штрафувати за невірно встановлений ксенон, а якщо там автокоректор фар, нормальні лінзи і все зроблено вірно,то він від заводського нічим не відрізняється.

Уверен, что ничем?;) Есть заключения техэкспертизы?;)

Я маю на увазі грамотно встановлений ксеон організацією яка це може робити та дає свій сертифкат.

Це як ремонт автомобільних ваг ))) Робить тільки той, хто має право це робити, ну а свідоцтво дає держстандарт.

Але за це я дискутувати не хочу, я за те, що якщо ксеон грамотний - лінзи, автокоректор, все відрегульовано - тоді чомуб ні.

А тим кому пох. в мене дальній непаганий )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ніпанятнааааа, як можна неграмотно встановить ксенон, якщо лампочка ставиться замість заводської на стандартне посадочне місце :huh:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ніпанятнааааа, як можна неграмотно встановить ксенон, якщо лампочка ставиться замість заводської на стандартне посадочне місце :huh:

Банально: Невідрегульовані фари, немає автокоректора, фари рефлекторні.

Якщо присутне хоч одне, - вже не вірно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Банально: Невідрегульовані фари

а ти коли останній раз регулював свій дальній...?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правильно москалі зробили. В нас також пора приймати подібне рішення. Тільки треба підійти до цього виважено. Не прийняти рішення заради намити трохи бабла, а заради підвищення безпеки на дорогах.

Я маю на увазі грамотно встановлений ксеон організацією яка це може робити та дає свій сертифкат.

Щоб отой сертифікати не був просто папірцем, за який треба викласти певну суму і їзди собі як хочеш, з чим хочеш, а дійсно був документом який засвідчує і підвтерджує правильність встановлення світла.

Питання Scorpio для мене дивне.

ніпанятнааааа, як можна неграмотно встановить ксенон, якщо лампочка ставиться замість заводської на стандартне посадочне місце :huh:

Людина, яка купу автомобілів обладнала "ксеноном" мала б бути в темі.

Хоч би взяв порівняв як світить у звичайні фарі якісна нормальна лампочка і галіма підробка зі зміщеною ниткою розжарювання. Через криву лампочку інколи ніякі регулювання не дають можливості правильно виставити світло. А що вже говорити про кривий ксенон?

За моїми спостереженнями більшість ставлять дешевий ксенон не заради того, щоб краще бачити. Просто хочуть попантуватися. Біле світло зараз модне, але воно не забезпечує найкращу видимість при такій погоді, яку маємо зараз. Для мокрої погоди оптимальним є світло з кольоровою температурою 4300К (світло жовтувате). Це аж ніяк не "кетайский ксенон" з їхніми 7000-10000К (світло біло-синє).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Людина, яка купу автомобілів обладнала "ксеноном" мала б бути в темі.

Хоч би взяв порівняв як світить у звичайні фарі якісна нормальна лампочка і галіма підробка зі зміщеною ниткою розжарювання. Через криву лампочку інколи ніякі регулювання не дають можливості правильно виставити світло. А що вже говорити про кривий ксенон?

За моїми спостереженнями більшість ставлять дешевий ксенон не заради того, щоб краще бачити. Просто хочуть попантуватися. Біле світло зараз модне, але воно не забезпечує найкращу видимість при такій погоді, яку маємо зараз. Для мокрої погоди оптимальним є світло з кольоровою температурою 4300К (світло жовтувате). Це аж ніяк не "кетайский ксенон" з їхніми 7000-10000К (світло біло-синє).

На машині, що я їзджу, стоять оригінальні лампи філіпс 4300К ;) І більшість людей ставлять ксенон із-за своеї неграмотності, думаючи що це счастійо для нього і його авто. А я ставлю китайський ксенон тому що - бабло переможе зло :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З.І. Сам переставив людям кучу хенонА, і в лінзи, і в рефлекторні фари. А собі переробив фари повністю і "всунув" в них біксенонові лінзи з нової БМВ , і маю тепер собі счастійО :blink:

Трохи не в'яжеться з попереднім повідомленням...

Philips дійсно гарний вибір для звичайних галогенних фар.

А я ставлю китайський ксенон тому що - бабло переможе зло

Саме через це кустарний "ксенон" треба заборонити законодавчо. Наші бариги продадуть що хочеш, аби заробити. На звичайній лампочці стільки не заробиш, як на зараз модному ксеноні, от і пропонують нове, сучасне, модне, біле світло. Тільки ж ніхто з продавців не каже, що бачити ти з цим світлом в погану погоду будеш гірше, що фари твої під таке не призначені, що це звичайний фуфел, а не дійсно якісна оптика, яка стоїть на дорогих сучасних іномарках. А тазоводи, ланосоводи і т.п. ведуться на таке через свою неграмотність і бажання бути крутішим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я таки розумію тих хто обурений колхозним ксеноном. Але погодьтесь є різний ксенон. Так, якщо встановти звичайну ксенонову лампу з повздовжнім джерелом світла (колба з газом) у оптику яка розрахована на лампу з поперечним джерелом світла (спілаль) то єфект буде такий як ми бачимо у більшості випадків, адже розраховується відбивач на стандартне джерело світла... Але якщо встановити лінзу, яка сама створює пучок світла без встручання відбивачів фари - то эфект значно кращий, а якщо ще фар відрегулювати за 20 грн то й взагалі. Я не хочу хвалити ксенон який встановлено у мене, але за ціну лінз можно встановити три комплекта звичайного ксенону. А встановив такий ксенон не через "панти", а з поваги до інших учасників руху. Таку межу світло/тінь навіть штатна оптика не дає...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З.І. Сам переставив людям кучу хенонА, і в лінзи, і в рефлекторні фари. А собі переробив фари повністю і "всунув" в них біксенонові лінзи з нової БМВ , і маю тепер собі счастійО :blink:

Трохи не в'яжеться з попереднім повідомленням...

Для тих хто не поняв, що я зробив з фарами, пару фоток в архіві :huh:

foto.rar

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А забороняти нічого й не потрібно. Все давно в правилах записано.

31.4. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством за наявності таких технічних несправностей і невідповідності таким вимогам:

...

31.4.3. Зовнішні світлові прилади:

а) кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу;

б) порушено регулювання фар;

в) не горить лампа лівої фари в режимі ближнього світла;

г) на світлових приладах немає розсіювачів або використовуються розсіювачі і лампи, що не відповідають типу даного світлового приладу;

ґ) на розсіювачах світлових приладів нанесено тонування або покриття, що зменшує їх прозорість чи світлопропускання.

Нештатний ксенон і так поза законом.

Як і тонування, доречі. Не ту країну назвали Гондурасом... В нас і далі проходитимуть ТО, купуватимуть талони і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нештатний ксенон і так поза законом.

Як і тонування, доречі. Не ту країну назвали Гондурасом... В нас і далі проходитимуть ТО, купуватимуть талони і т.д.

31.4.7. Інші елементи конструкції:

а) немає передбачених конструкцією транспортного засобу стекол, дзеркал заднього виду;

б) не працює звуковий сигнал;

в) встановлено на скло додаткові предмети або нанесено покриття, які обмежують оглядовість з місця водія, і погіршують його прозорість.

Примітка.

На верхній частині вітрового скла автомобілів і автобусів можуть бути прикріплені прозорі кольорові плівки. Дозволяється застосовувати тоновані стекла (крім дзеркальних), світлопропускання яких відповідає вимогам ГОСТ 5727-88. Дозволяється застосовувати занавіски на бокових вікнах автобусів;

ГОСТ 5727-88:

2.2.4. Светопропускание стекол, обеспечивающих видимость для водителя, должно быть не менее:

* 75% - для ветровых стекол;

* 70% - для стекол, не являющихся ветровыми, входящих в нормативное поле обзора П, определяющее переднюю обзорность (см. черт.1а).

Светопропускание прочих неветровых стекол не нормируется.

Стекла со светопропусканием менее 70% дополнительно маркируются знаком V.

Ветровые стекла, окрашенные в массе и тонированные, не должны искажать правильное восприятие белого, желтого, красного, зеленого и голубого цветов

-------------

сорі за оффтоп, але для загального розвитку знодобиться така інформація, вдруг менти Вас надумають розвести на те, що тонування заборонене, а так будете знати що воно не заборонене якщо відповідає ГОСТу ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...