Перейти до змісту

Эксперты разработали новый учебник по истории, который объединит страну


difoto

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Новую концепцию учебника по истории Украины, цель которого - примирить страну, разработали в Институте национальной памяти. Специалисты предложили меньше освещать военные действия, мягче рассказывать о Голодоморе, а Степана Бандеру покажут с различных точек зрения.

Новые учебники истории имеют целью примирить Восток и Запад, утверждает председатель Украинского института национальной памяти Владислав Версюк.

Эксперты намерены мирить страну разносторонним взглядом на исторические факты. Под влиянием инициативы изменится даже вид страницы учебника. Так,", параграф о Степане Бандере непременно должна содержать выдержки из нескольких противоположных первоисточников. Среди них воспоминания очевидцев, которые считают Бандеру преступником и тех, которые пишут, что он герой.

В новых учебниках будет взвешенная, сбалансированная оценка исторических событий, которая предусматривает, что ученик должен думать сам, рассказывает заведующий кафедрой истории НаУКМА Наталья Яковенко

Она отмечает, что школьники и сами жалуются на несбалансированность и иногда однобокость подачи информации в учебниках. Однако, когда положительную украинскую историю внедрят в школьные программы, пока неизвестно.

Заметим, что недавно украинские школьники подали в суд на учебник биологии. Рассмотрение иска группы граждан к Министерству образования и науки, требующих включить в учебную программу теорию креационизма начал Окружной административный суд Киева.

©

Опубліковано
Новую концепцию учебника по истории Украины, цель которого - примирить страну, разработали в Институте национальной памяти. Специалисты предложили меньше освещать военные действия, мягче рассказывать о Голодоморе, а Степана Бандеру покажут с различных точек зрения.

©

"мягче рассказывать" ? :angry:

бачиш-но, комусь правда таки поперед горла стала... А істина - завжди одна і немає чого її прикривати, помякшувати... Потрібно чітко і до кінця розібратися - хто був хто, в чому був корінь зла, а не тупо мирити схід і захід...

Опубліковано

Треба ділити державу. І цей процес треба починати нам, щоб отримати кращі умови. Іншого виходу вже нема.

Якби я знав що ющенко все просере, сам би підтримав зїзд в сєвєродонєцьку.

Опубліковано

Я - за примирення. Нехай пишуть, кому треба подробиць знайти "братів по-розуму" - велкам ту інтернет, він великий.

Не дуже себе приємно почувати представником ущемленого етносу, чи не так? А відсутність 5 графи у паспорті зробить нас єдиним народом, правда треба трохи терпіння :)

Опубліковано
бачиш-но, комусь правда таки поперед горла стала... А істина - завжди одна і немає чого її прикривати, помякшувати... Потрібно чітко і до кінця розібратися - хто був хто, в чому був корінь зла, а не тупо мирити схід і захід...

истинна как и правда у каждого своя. так всегда было и так всегда будет, потому что мир, сцуко, ни разу не справедлив, и как были победители и побежденные, так и остануться. Именно поэтому надо не тупо, как ты говоришь, а очень тупо объединить страну. С такой тупостью, что бы потом и в голову никому не пришло, именно из за того что все будет тупо и быстро, ее каким либо макаром разделять.

З.Ы. а про корень зла - повеселил, спасибо.

Опубліковано
Треба ділити державу. І цей процес треба починати нам, щоб отримати кращі умови. Іншого виходу вже нема.

Якби я знав що ющенко все просере, сам би підтримав зїзд в сєвєродонєцьку.

угу, якщо не по твоєму, то має бути ніяк. молодець

Опубліковано

ну не ракож жеж стояти і витирати пльовки радісно посміхаючись, мимоходом базікуючи про "толерантність". хоча бачу багатьом тут саме такий життєвий вибір до вподоби, деякі навіть бороться за звання "кращого рачка" :)

Опубліковано
ну не ракож жеж стояти і витирати пльовки радісно посміхаючись, мимоходом базікуючи про "толерантність". хоча бачу багатьом тут саме такий життєвий вибір до вподоби, деякі навіть бороться за звання "кращого рачка" :)

а не приходило в голову, що між цими двома екстремумами є купа варіантів?

Опубліковано
Треба ділити державу.

на сколько частей? по какому принципу? что делать с теми, кто попадает в ту часть, с которой он не согласен?

Опубліковано
на сколько частей? по какому принципу? что делать с теми, кто попадает в ту часть, с которой он не согласен?

ці питання вже дискусійні/або "хто перший того і тапки", головне що ви погоджуйтесь з самою суттю твердження ;)

Опубліковано
ці питання вже дискусійні/або "хто перший того і тапки", головне що ви погоджуйтесь з самою суттю твердження ;)

1. я с тобой не соглашался, я задал вопросы.

2. ты сказал, что для получения лучших условий надо страну поделить. значит ты знаешь какие-то методы.

3. дискуссию на форуме никто не отменял. можем подискутировать.

Опубліковано

Підручник в першу чергу має подавати реальні історичні факти, а не чиїсь оцінки. Якщо використовувати такі підручники, то ніхто правду про історичні події знати не буде.

А школярі повинні самі визначатися, як їм оцінювати ці події, а не користуватися оцінками, як видають теперішні політики

Опубліковано
Підручник в першу чергу має подавати реальні історичні факти, а не чиїсь оцінки. Якщо використовувати такі підручники, то ніхто правду про історичні події знати не буде.

А школярі повинні самі визначатися, як їм оцінювати ці події, а не користуватися оцінками, як видають теперішні політики

Ну да... Учні 5-го класу зможуть дати адекватну оцінку історичним фактам. А їм якраз і викладають курс "Історія України" по сьогодення.

Зрозумійте - викладати голі факти не можна. Як це має виглядати?

1939-1945 друга світова війна, 1941-1945 рік - велика вітчизняна війна. І то факт, і то факт, але між ними є різниця яку треба показати і роз'яснити. Для цього і виводять причинно-наслідкові зв'язки: причини які привели до початку однієї війни, причини початку іншої війни і наслідки які з цих подій стались. І так по всім фактам.

Аналіз подій і оцінки дають історики, а це не так просто, що і видно з теперішніх наших підручників. Кидаються з крайнотей в крайності - то з радянсько-пропагандистської точки зору історію трактували, то з україно-націоналістичної. Я теж більш схиляюсь до другої т.з. , але пора вже все-таки узгодити загально-історичну доктрину, а це велика праця не однієї людини і навіть не одного колективу і інституту.

Опубліковано
Учні 5-го класу зможуть дати адекватну оцінку історичним фактам.

А хто заставляє наше Міністерство освіти вивчати всю історія зразу ж в 5 класі? В нас 12-річна освіта. Може треба вивчення історії країни розтягнути на всі 12 класів? А ті історичні події, які чомусь "заважають" політикам, вивчити, наприклад, в 10 класі.

але пора вже все-таки узгодити загально-історичну доктрину

От це вже ніяк не проблема школи, а проблема істориків і політиків

Опубліковано
але пора вже все-таки узгодити загально-історичну доктрину

В нинішніх кордонах України, загальна історична доктрина завжди буде когось не влаштовувати. Чим скоріше ви зрозумієте що в нинішніх кордонах у України немає майбутнього, тим краще для нас всіх.

В ліпшому разі вийде щось "мякоє, жидкоє... нєдаразумєніє" (це про доктрину)

Опубліковано
В ліпшому разі вийде щось "мякоє, жидкоє... нєдаразумєніє" (це про доктрину)

аналогично могу сказать про твои высказывания.

чистое слюнепрыскание по сторонам. без мысли

Опубліковано

ІМХО що спочатку потрібно усіх наших політиків посадити за парти і дати їм РІЗНОМАНІТНИЙ матеріал з історії, щоб в одних вибити з голови комуністичні кліше, а у інших націоналістичний романтизм 40-50-х років. А потім має прийти Франко, як у Іспанії і сказати "Баста воювати. Мир". І пам"ятники як загиблим УПІвцям нехай будуть так і загиблим шахтарям.

========

http://www.dt.ua/3000/3150/68472/

Опубліковано
цікаво а про Афганістан як будуть розказувати - правду чи ідеологію?

интересно, а какую правду ты хочешь услышать про Афганистан?

Опубліковано
І пам"ятники як загиблим УПІвцям нехай будуть так і загиблим шахтарям.

це і так вже є, тільки в інших частинах країни

аналогично могу сказать про твои высказывания.

чистое слюнепрыскание по сторонам. без мысли

не думаю що думка типового кієфляніна (зазвичай особи з невнятної ідеологічною позицію і шизофренічним станом роздвоєння особистості) може бути мені цікава :)

Опубліковано
не думаю що думка типового кієфляніна (зазвичай особи з невнятної ідеологічною позицію і шизофренічним станом роздвоєння особистості) може бути мені цікава :)

так ты доктор? знаток человеческих душ?

ты на свои мысли посмотри. Шариков отдыхает

Опубліковано
цікаво а про Афганістан як будуть розказувати - правду чи ідеологію?

интересно, а какую правду ты хочешь услышать про Афганистан?

а правда така: при всій повазі до загиблих та учасників бойових дій СССР в Афганістан увійшло як загарбник - це була арена для політичних баталій. і те що нам показують паганих моджахеддів - насправді вони були націоналістами і патріотами своєї країни, країни у яку івірвались заради політичних цілей, яку розтрощили війною та розрухою і яку залишили далі варитися у тій же каші.

чи може це було не так?

Опубліковано
а правда така: при всій повазі до загиблих та учасників бойових дій СССР в Афганістан увійшло як загарбник - це була арена для політичних баталій. і те що нам показують паганих моджахеддів - насправді вони були націоналістами і патріотами своєї країни, країни у яку івірвались заради політичних цілей, яку розтрощили війною та розрухою і яку залишили далі варитися у тій же каші.

чи може це було не так?

Да, це було не так. Для тя, похоже, все кто воюет с русскими - "націоналісти і патріоти".

На данный момент в Афганистане одни националисты-патриоты, при поддержке Империи Добра, пытаются замочить других националистов-патриотов, представляющих неведомое Вселенское зло. Хорошо хоть рассейские власти не влезли в это змеиное кобло.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...