Перейти до змісту

Об’єднання Західної молочної групи і Галичини


kudrom

Рекомендовані повідомлення

http://ua.korrespondent.net/business/1050123

Два найбільші молокопереробники Західної України - Західна молочна група і Галичина - об'єднуються. Злиття дозволить знизити конкуренцію за сировину і продемонструє іншим учасникам ринку, як можна вижити в кризу, повідомляє газета Дело.

Західна молочна група Ігоря Єремєєва і молочна компанія Галичина львівського бізнесмена Андрія Короля об'єднують активи. За інформацією джерела видання, частки у новоствореній компанії розподіляться в пропорції 60% на 40% на користь Єремєєва.

взагалі інформація про це ходить вже більше року, але от вперше натикнувся в інтернеті

як це вплине на ціни на вашу думку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Будуть і далі бадяжити, від об"єднання к-сть корів не збільшиться, як і закупівельні ціни не зменшаться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як це вплине на ціни на вашу думку?

Не знаю як Галичина, а Континіум ніколи не був меценатською установою (Руслану і Автопарк не рахуємо).

Фінансові справи ЗМГ давно не в найкращому стані ...

Загалом злиття не піде на користь пересічному покупцю <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://ua.korrespondent.net/business/1050123
Два найбільші молокопереробники Західної України - Західна молочна група і Галичина - об'єднуються. Злиття дозволить знизити конкуренцію за сировину і продемонструє іншим учасникам ринку, як можна вижити в кризу, повідомляє газета Дело.

як це вплине на ціни на вашу думку?

Об'єднання на ціни не надто вплине. Ринок поки що далекий від того, щоб хтось міг захопити на ньому контроль. І те, що об'єднались два найбільших переробника Західної України - навряд чи їх сумарна частка перевищувтиме 50% саме в Західній Україні. В масштабах України - таких операторів (і більших) знайдеться з десяток, тому на ціну кардинально вплинути не вдасться. А от за рахунок об'єднання швидше за все вдасться знизити собівартість.

Щодо цін на молоко і молочну продукцію - є така цікава стаття під заголовком Корови помстились посмертно. Сировини стало менше, гривня подешевшала відносно долара (стає вигіднішим експорт) - от ціни й зростають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В масштабах України - таких операторів (і більших) знайдеться з десяток, тому на ціну кардинально вплинути не вдасться. А от за рахунок об'єднання швидше за все вдасться знизити собівартість.

Можна більш детально розжувати цю фразу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В масштабах України - таких операторів (і більших) знайдеться з десяток, тому на ціну кардинально вплинути не вдасться. А от за рахунок об'єднання швидше за все вдасться знизити собівартість.

Можна більш детально розжувати цю фразу?

Якщо про кількість крупних операторів на ринку - свіжих даних не маю, але, наприклад, за 2007-й рік можна глянути тут або тут

Якщо про зниження собівартості - то в зазначених вже в топіку статтях вказані причини (зокрема ефект масштабу - економія на системі дистрибуції і логістиці, бвльш раціональне завантаження виробничих потужностей; зменшення конкуренції за сировину - можна встановити закупівельну ціну по домовленості між учасниками об'єднання). Щодо ЗМГ - то компанія з 2008-го року пережила не одну оптимізацію витрат і зміну структури управління (як і топ-менеджменту).

Статистичні дані свідчать, що кардинальних змін ні в поголів'ї, ні у виробництві молока не відбулось. Зменшення поголів'я на 10% могло бути компенсоване ринком за рахунок зменшення попиту в кризу, особливо на дорогі молокопродукти. Ціну молокопродуктів швидше можуть підтискати валютні кредити і здешевлення гривні (вигідніше експортувати).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

icon_plus_1.gif
Из украинских торговых сетей исчезает молоко
Отечественные молокозаводы уже ощутили на себе последствия стремительного сокращения количества буренок в украинских хозяйствах. Теперь пришла очередь ритейла. Торговые сети больше не могут предложить потребителю молоко в ассортименте. Аналитики же прогнозируют неминуемый рост цен.

Украинские аграрии давно бьют тревогу. Поголовье крупного рогатого скота сокращается уже не первый год, а предложенные правительством программы по спасению буренок пока существуют только в теории. За последние 10 лет поголовье коров сократилось более чем в два раза — с 5840,8 до 2856,3 тыс. голов. Соответственно, молока стало меньше: 13362,2 тыс. т в 1999 г. против 11603,6 — в 2009 г.

В прошлом году заводы продолжали медленно, но верно снижать выпуск молока. Так, Винницкий гормолокозавод (<Западная молочная группа>, ТМ <Молочна родина>) сократил производство цельномолочной продукции на 41,8% — до 18,992 тыс. т. А также приостановил производство сухого молока и сливочного масла. <Сокращение производства связано со снижением объемов поставок сырья>, — отметил представитель компании. Шаргородский маслозавод сократил производство молока на 33,1% — до 11,555 тыс. т. Молочная компания <Галичина> (ТМ <Галичина>, <Молочар>) — на 3,2%, до 69,9 тыс. т. <Люстдорф> (<На здоровье>, <Буренка>, <Селянське>) — на 0,77%, до 67,296 тыс. т.

Сокращение выпуска молока не могло не повлиять на ритейл. Торговые сети уже несколько месяцев испытывают дефицит предложения. Как отмечает сотрудник коммерческого департамента сети супермаркетов <ЕКО-маркет> Александр Муркович, проблема с поставками цельного молока в магазинах на востоке и юге Украины существует еще с середины декабря прошлого года. <Поставки в некоторые супермаркеты выполняются на 30%>, — сетует он. Производители же продукции присылают сетевикам письма следующего содержания: <В связи с нехваткой сырья ожидаются перебои с поставками>. <Конечная дата, когда план поставок будет выполняться в полном объеме, не указывается>, — отмечает Александр Муркович.

Перебои с привозом и у <МЕТРО Кеш энд Керри Украина>. Как отмечает начальник отдела корпоративных коммуникаций сети Татьяна Бабенко, нерегулярность поставок молока и молочной продукции у оператора существует с ноября прошлого года. Причиной этому — дефицит сырья, считают в компании. <Это общая проблема для всего рынка. Мы проводим постоянную работу с поставщиками, чтобы обеспечить регулярность поставок молочной продукции>, — говорит Татьяна Бабенко.

Аналогичные проблемы и у <АТБ-маркет>. Так, с третьей декады декабря 2009 г. эксперты компании отмечают наличие систематических перебоев в поставках молочной продукции. Специалисты также говорят о дефиците сырья на рынке, что сказывается на цене товаров на полке.

Сеть супермаркетов <Фуршет> также испытывает сложности с поставками молока в необходимых сети объемах. <Перебои начались с ноября прошлого года>, — отмечает исполнительный директор совета директоров ЗАО <Фуршет> Игорь Гарбарук.

<Сейчас поставщики привозят лишь йогурты и сыры, а молока мы уже два месяца не видели>, — рассказывает представитель одной из фирм-дистрибуторов молочной продукции. Дефицит молока уже спровоцировал рост цен на него. Некоторые производители всего за два месяца повысили уровень цен с 5 до 9 грн. за литр продукта. Однако молоко появится на полках уже весной. <Предположительно, начиная с апреля-мая, когда стабилизируется рынок>, — прогнозирует Игорь Гарбарук.

Анастасия АРАСЛАНОВА

Bin.ua
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 rrid

Дозволю собі з Вами не погодитися. В першу чергу інтереси "Галичини" і "ЗМГ" пересікалися територіально.

Нажаль не маю повної інформації щодо "Галичини", а от щодо ЗМГ, то навіть за найкращих часів не було завантажено свої заводи на максимальну потужність (люди не хотіли здавати молоко за копійки). Щодо логістики, то тут теж цікаво, бо транспортні послуги ЗМГ надавав корпоративний перевізник. Щодо оптимізації штату, то в ГКК (в нашому випадку читати ЗМГ) оптимізації відбувалися щорічно, а за часів кризи і того частіше, от тільки не факт, що це пішло на користь (в даному випадку не маю на увазі вищу керівну ланку).

Можу припустити, що справа в відповідності стандартам експортних товарів у Галичини, бо у ЗМГ раніше були з цим трабли.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 rrid

Дозволю собі з Вами не погодитися.

Щодо економії чи щодо можливості впливу на ціну? Так зрозумів, що щодо економії.

На логістиці таки бачу можливості зекономити. Так, наприклад, ЗМГ закуповували молоко в Бродівському районі - на території, яку зручніше обслуговувати заводам Галичини. Тепер ці закупівельні пункти можна просто "здати" Галичині, яка в свою чергу "здає" свої "точки" - і кілометраж (пробіг молоковозів) зменшується при тому ж обсязі закупки. А для молока - транспортні витрати дуже суттєво впливають на собівартість. Тому з'являється можливість зменшити собівартість вже на стадії доставки молока до заводу. Потім - не всі заводи переробляють молоко на кінцевий продукт - інколи вигідніше зробити напівфабрикат (позбутись частково вмісту води, або зробити сухе молоко) і вже напівфабрикат доставляти на подальшу переробку - туди, де переробка буде ефективнішою (не скрізь однакове обладнання). І насамкінець - з'являється можливість економити на збуті (молокопродукти не возять автопоїздами, на відміну від пива чи коли; можна формувати складські запаси, використовуючи бази колишнього конкурента).

Експорт - знову ж, можливість зробити напівфабрикат на потужностях неперспективного заводу, і доводити до кондиції на найближчому флагмані (везти, наприклад, напівфабрикат з Дубна в Ковель, чи з Дубна в Радехів - різниця велика; везти молоко з Дубнівського району в Ковель чи в Радехів - собівартість кінцевого продукту буде ще більше відрізнятись).

Сенс об'єднання - бачу все-таки в можливості скористатись ефектом масштабу (оптимізувати собівартість на значній частині етапів) і в можливості уникнути воєн за постачальника (в якого просто не залишиться вибору, кому і по якій ціні здавати молоко). Експортні можливості - як бонус, імхо.

П.С. У вересні 2008-го року був здивований - в Одесі молоко в магазині коштувало від 5-6 грн. за літр, на Волині - 3-4грн. А з твердими сирами - навпаки, відповідно від 33-35 грн./кг і від 40-45 грн./кг - зокрема і по сирах Комо, і Клуб Сиру (для прикладу)...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Усі заводи переробляють молоко на кінцевий продукт ... але у відповідності із спеціалізацією (молоко, тверді сири, солодкі сирочки, глазуровані і т.д.), а ніяк не на напівфабрикати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я знаю точно що від монополістів на ринк молока страждають селяни - здавати молоко можна тільки в одне місце і вони ставлять закупівельні ціни які їм заманеться. Звичайно в нижчу сторону. Це змушує селян позбуватися рогатої худоби.

нічого корисного для себе в цьому об"єднанні не бачу. Ціни на молоко суттєво не впадуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Усі заводи переробляють молоко на кінцевий продукт ... але у відповідності із спеціалізацією (молоко, тверді сири, солодкі сирочки, глазуровані і т.д.), а ніяк не на напівфабрикати.

Сухе молоко - це кінцевий продукт? А концентроване молоко (з якого вилучено 70-80% вологи) - кінцевий продукт? Для одного заводу це може бути кінцевий продукт... але для другого, який відновить це молоко (чи для виробництва молока, чи кефіру...)? Мабуть, таки сировина ;) А якщо обидва заводи входять в одне об'єднання - таки напівфабрикат (тобто продукт, який піддається подальшій обробці). А чим відрізняється концентрат (сухе молоко) від цільного молока? Мабуть, вагою - рази (тому дешевше перевозити також в рази), і терміном зберігання (можна зробити "заначку" на зиму, коли традиційно молокопродукти дорожчають).

З vetra згідний - закупівельна ціна не виросте внаслідок об'єднання не виросте. Хоча й не маю знайомих, які б позбувались ВРХ тільки із-за ціни.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сухе молоко - це кінцевий продукт? А концентроване молоко (з якого вилучено 70-80% вологи) - кінцевий продукт? Для одного заводу це може бути кінцевий продукт... але для другого, який відновить це молоко (чи для виробництва молока, чи кефіру...)? Мабуть, таки сировина ;)

Може ... не може ... Вам би космічні кораблі будувати :D

Щодо злиття і виробництва писав як людина, яка не одноразово була на заводах ЗМГ і вникав у виробництво.

Щодо цін на молоко - написав ще в пості №5.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво, як буде з брендами, "Молочна родина" так і лишиться?

канеха,досить розкручений бренд

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...