Harddriver Опубліковано 22 Січня, 2010 в 07:27 #1 Опубліковано 22 Січня, 2010 в 07:27 Сніжна ковзанка, в яку зараз перетворились дороги та раптове зниження температури, від якого дубіє навіть зимова гума заставляє або зовсім не їздити (дешевше вийде ), або другий раз за зиму "перевзуватися". Вчора був на Формулі - вибір шипованих невеликий (а може порозбирали, хз). "Під шип" гуми більше, але далі питання: які шипи ставити і де гарно та недорого роблять? Хто знає - відписуємось.
Scorpio Опубліковано 22 Січня, 2010 в 09:16 #2 Опубліковано 22 Січня, 2010 в 09:16 на бв гуму ніякий тверезомислячий майстер шипи ставить не буде
Harddriver Опубліковано 22 Січня, 2010 в 09:52 Автор #3 Опубліковано 22 Січня, 2010 в 09:52 Я взагаліто ставлю 2 нових, взамін подарованого непотребу, але всеодно цікаво - а чого, якщо знос протектора невеликий?
Scorpio Опубліковано 22 Січня, 2010 в 12:37 #4 Опубліковано 22 Січня, 2010 в 12:37 грязь з "дирочок" сам викулЮпувать буш?
Harddriver Опубліковано 22 Січня, 2010 в 12:44 Автор #5 Опубліковано 22 Січня, 2010 в 12:44 Хтось щось може сказати про Фаворит на Зої Космодем'янської? Шипують російським шипом, але за 85 коп./шт. Ще є контора на Стрілецькій - шипують французьким UGIGRIP, але вже за гривню.
bonZzz Опубліковано 22 Січня, 2010 в 12:46 #6 Опубліковано 22 Січня, 2010 в 12:46 Сніжна ковзанка, в яку зараз перетворились дороги та раптове зниження температури, від якого дубіє навіть зимова гума заставляє або зовсім не їздити (дешевше вийде ), або другий раз за зиму "перевзуватися". З якого то дива зимова гума від 15 градусів дубіти повинна ? Люди радять при глибині протектора 4 мм зимові шини міняти.
Harddriver Опубліковано 22 Січня, 2010 в 12:55 Автор #7 Опубліковано 22 Січня, 2010 в 12:55 Чисто суб'єктивні відчуття - виїдеш з гаража - тишина, півгодини постояв, рушив - якийсь гул. Та й ковзає більше/"ковзанок" більше. Чому - не знаю
bonZzz Опубліковано 22 Січня, 2010 в 13:01 #8 Опубліковано 22 Січня, 2010 в 13:01 Чисто суб'єктивні відчуття - виїдеш з гаража - тишина, півгодини постояв, рушив - якийсь гул. Та й ковзає більше/"ковзанок" більше. Чому - не знаю в мене такі шини 2-ий сезон. Ніяких таких чудес не помічаю.
ZaZik Опубліковано 23 Січня, 2010 в 09:07 #9 Опубліковано 23 Січня, 2010 в 09:07 Чисто суб'єктивні відчуття - виїдеш з гаража - тишина, півгодини постояв, рушив - якийсь гул. Та й ковзає більше/"ковзанок" більше. Чому - не знаю Маже гума теє во... не дуже добра. І шипи тут ні до чого, накату чи льоду насправді не так вже й багато по місту, на трасі ще менше. А з ожеледицею боротися шипами..... не варте воно того, бо нічого вони не дадуть.
snight Опубліковано 23 Січня, 2010 в 09:23 #10 Опубліковано 23 Січня, 2010 в 09:23 Чого, дають ше й як. Я раз на світлофорі став, коли була сильно ожеледиця, зато мазда яка їхала ззаду, без шипів - нє Швидкість була невелика, але вистачило.
Harddriver Опубліковано 23 Січня, 2010 в 09:33 Автор #11 Опубліковано 23 Січня, 2010 в 09:33 Нічо, моя всеодно різіну хоче мінять, бо різна висота ззаду і спереду - ніби не напрягає, але у випадку заміни на запаску-нічо хорошого. От поставлю - тоді і відпишусь, вговорив. А ти сам доречі пробував, як воно, з шипами і без ?
snight Опубліковано 23 Січня, 2010 в 09:35 #12 Опубліковано 23 Січня, 2010 в 09:35 Правда то різні машини, на октавії були шипи, на льоду воно краще стає чим без них, різниця не така вже й значна як дехто думає, але часто цього може вистачати щоб не заїхати в когось. Їздив і на інших машинах без шипів тоді, то різниці в каші, і на снігу в користь шипів не відчутно. Мені.Зараз в батька на мітсубіші, хакапеліта 5 сав нешиповка, хоча по дефолту вона шипована, але зовсім інша вага машини, ширина резини, повний привід, стабілізація нема шо рівняти, дав газу і не переживаєш шо тебе десь там винесе, чи станеш поперек дороги, звісно в повороти на швидкості 60 по льоду заходити не треба, але все ж набагато безпечніше і не той клас щоб порівнювати.
Harddriver Опубліковано 27 Січня, 2010 в 19:02 Автор #13 Опубліковано 27 Січня, 2010 в 19:02 Відчуття - явно покращився тормозний шлях, припинився боковий знос (в межах розумної швидкості), машина стала чутливою до незначних рухів кермом. Одним словом стало схоже на керування машиною, а не катером Шипи - зупинився на двухфланцевих UgiGrip-France по 1 грн. взамін однофланцевих Russia по 0,85 , що пропонувала контора, вказана вище. Поставив на нову гуму 165/80 R14 85 Q Hankook Winter I*PIKE W409. Чому-тому що 165/80 R14 в Україні це єдиний вибір, та й доречі не самий поганий. Є ще Fulda Kristall, саме такі стояли на передній осі (зараз ззаду), але вони взагалі не під шип.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.