Harddriver Posted January 22, 2010 at 07:27 AM #1 Posted January 22, 2010 at 07:27 AM Сніжна ковзанка, в яку зараз перетворились дороги та раптове зниження температури, від якого дубіє навіть зимова гума заставляє або зовсім не їздити (дешевше вийде ), або другий раз за зиму "перевзуватися". Вчора був на Формулі - вибір шипованих невеликий (а може порозбирали, хз). "Під шип" гуми більше, але далі питання: які шипи ставити і де гарно та недорого роблять? Хто знає - відписуємось.
Scorpio Posted January 22, 2010 at 09:16 AM #2 Posted January 22, 2010 at 09:16 AM на бв гуму ніякий тверезомислячий майстер шипи ставить не буде
Harddriver Posted January 22, 2010 at 09:52 AM Author #3 Posted January 22, 2010 at 09:52 AM Я взагаліто ставлю 2 нових, взамін подарованого непотребу, але всеодно цікаво - а чого, якщо знос протектора невеликий?
Scorpio Posted January 22, 2010 at 12:37 PM #4 Posted January 22, 2010 at 12:37 PM грязь з "дирочок" сам викулЮпувать буш?
Harddriver Posted January 22, 2010 at 12:44 PM Author #5 Posted January 22, 2010 at 12:44 PM Хтось щось може сказати про Фаворит на Зої Космодем'янської? Шипують російським шипом, але за 85 коп./шт. Ще є контора на Стрілецькій - шипують французьким UGIGRIP, але вже за гривню.
bonZzz Posted January 22, 2010 at 12:46 PM #6 Posted January 22, 2010 at 12:46 PM Сніжна ковзанка, в яку зараз перетворились дороги та раптове зниження температури, від якого дубіє навіть зимова гума заставляє або зовсім не їздити (дешевше вийде ), або другий раз за зиму "перевзуватися". З якого то дива зимова гума від 15 градусів дубіти повинна ? Люди радять при глибині протектора 4 мм зимові шини міняти.
Harddriver Posted January 22, 2010 at 12:55 PM Author #7 Posted January 22, 2010 at 12:55 PM Чисто суб'єктивні відчуття - виїдеш з гаража - тишина, півгодини постояв, рушив - якийсь гул. Та й ковзає більше/"ковзанок" більше. Чому - не знаю
bonZzz Posted January 22, 2010 at 01:01 PM #8 Posted January 22, 2010 at 01:01 PM Чисто суб'єктивні відчуття - виїдеш з гаража - тишина, півгодини постояв, рушив - якийсь гул. Та й ковзає більше/"ковзанок" більше. Чому - не знаю в мене такі шини 2-ий сезон. Ніяких таких чудес не помічаю.
ZaZik Posted January 23, 2010 at 09:07 AM #9 Posted January 23, 2010 at 09:07 AM Чисто суб'єктивні відчуття - виїдеш з гаража - тишина, півгодини постояв, рушив - якийсь гул. Та й ковзає більше/"ковзанок" більше. Чому - не знаю Маже гума теє во... не дуже добра. І шипи тут ні до чого, накату чи льоду насправді не так вже й багато по місту, на трасі ще менше. А з ожеледицею боротися шипами..... не варте воно того, бо нічого вони не дадуть.
snight Posted January 23, 2010 at 09:23 AM #10 Posted January 23, 2010 at 09:23 AM Чого, дають ше й як. Я раз на світлофорі став, коли була сильно ожеледиця, зато мазда яка їхала ззаду, без шипів - нє Швидкість була невелика, але вистачило.
Harddriver Posted January 23, 2010 at 09:33 AM Author #11 Posted January 23, 2010 at 09:33 AM Нічо, моя всеодно різіну хоче мінять, бо різна висота ззаду і спереду - ніби не напрягає, але у випадку заміни на запаску-нічо хорошого. От поставлю - тоді і відпишусь, вговорив. А ти сам доречі пробував, як воно, з шипами і без ?
snight Posted January 23, 2010 at 09:35 AM #12 Posted January 23, 2010 at 09:35 AM Правда то різні машини, на октавії були шипи, на льоду воно краще стає чим без них, різниця не така вже й значна як дехто думає, але часто цього може вистачати щоб не заїхати в когось. Їздив і на інших машинах без шипів тоді, то різниці в каші, і на снігу в користь шипів не відчутно. Мені.Зараз в батька на мітсубіші, хакапеліта 5 сав нешиповка, хоча по дефолту вона шипована, але зовсім інша вага машини, ширина резини, повний привід, стабілізація нема шо рівняти, дав газу і не переживаєш шо тебе десь там винесе, чи станеш поперек дороги, звісно в повороти на швидкості 60 по льоду заходити не треба, але все ж набагато безпечніше і не той клас щоб порівнювати.
Harddriver Posted January 27, 2010 at 07:02 PM Author #13 Posted January 27, 2010 at 07:02 PM Відчуття - явно покращився тормозний шлях, припинився боковий знос (в межах розумної швидкості), машина стала чутливою до незначних рухів кермом. Одним словом стало схоже на керування машиною, а не катером Шипи - зупинився на двухфланцевих UgiGrip-France по 1 грн. взамін однофланцевих Russia по 0,85 , що пропонувала контора, вказана вище. Поставив на нову гуму 165/80 R14 85 Q Hankook Winter I*PIKE W409. Чому-тому що 165/80 R14 в Україні це єдиний вибір, та й доречі не самий поганий. Є ще Fulda Kristall, саме такі стояли на передній осі (зараз ззаду), але вони взагалі не під шип.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.