Перейти до змісту

XC-марафон "Король Гор 2010"


ursa

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 101
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Опубліковано
Їду:)

потім на борді напишуть - і вмер він близ с.Кам'яниця Ужгородського району, десь на 4му підйомі :)

ps бєзумству храбрих поєм ми пєсню

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Суворі ужгородські велосипедисти вже почали розмічати трасу:

9419.jpg9427.jpg

9416.jpg9417.jpg

А нам вже тра починати тренуватись ;)

  • 3 тижня потому...
  • 1 місяць потому...
  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Може то з"їздити, в якості моральної підтримки нашої команди))) Заодно покататись в горах, ригнути хоча б під перший підйом траси :D

Опубліковано

Проехал трассу в воскресенье, честно говоря от сложности трассы в физическом плане немного в шоке Не представляю как можно её пройти за 3 часа и ещё больше не представляю как можно успеть сделать 2 круга. Понятно что нужно иметь наилучшую физическую форму, но для любителей это сложновато А из количества зарегиных на гонку сомневаюсь что и половина стартанувших доедет до финиша На такой трассе нужны 2-3 варианта схода с неё по тех/физ причинам.

Физически самый сложный участок это первый подъём, так как 11 км подъёма, без малейшего спуска или горизонтального участка не даёт возможности передохнуть и забирает все силы. На 8 км подъёма я уже почуствовал что накатался А там начинается 17% подъём с каменистой дорогой покрытой сантиметровым слоем мокрой, скользкой листвы. Выехать его на веле было не реально, даже на супер злой резине. Я не любитель ходить пешком, поэтому поставил на зад TIOGA Yellow Kirin 2.3 см шириной, спереди оставил CONTINENTAL Race King 2.2. Так вот на этом подъёме этого не достаточно все остальные участки были проезжабельны, за исключением 2-х поваленных деревьев, нескольких переполненных луж и речки с прогнившим мостом. Также стрёмный участок первый 16% спуск который идёт по дороге лесовозов вымытой водой, скорость на нём была равна скорости подъёма Уж очень опасные там камни и разгоняться без защиты там больно травмоопастно . А вот вторая половина трассы понравилась больше, там иподъём ехался стабильней и на спусках получалось докручивать. Единственно она так и осталась не размеченной и я 2 раза сбился с пути, сделав лишние изнуряющие подъёмы. Первый раз по дороге лесовозов, где опять таки не реально было ехать, а нормальная дорога оказалась на 300 метров дальше. А второй раз на развилке 3-х дорог, где я выбрал среднюю, а надо было ехать по нижней Ну и остался для меня не понятный финальный 21% спуск которого я не нашёл. Я выехал на трасу 1-го подъёма, поднялся по ней до домика, там трек показывал поворот на право, где должен был быть выезд на финальный спуск. Но никакого поворота не нашёл. Может надо было подняться выше? Вобщем я уже порядком замахался, да и возле дома вечером появилась собака, которой утром не было и которая явно хотела со мной поближе познакомиться:). Вобщем я развернулся и спустился по дороге подъёма. На поездку с вокзала Ужгорода- по трассе-и опять на вокзал Ужгорода у меня пошло больше 7-ми часов педалирования ну и гдето 12 часов всего времени. Я 2 раза обедал на трассе и 2 раза ремонтировался. В лесу море комаров и мух, нужен антикомарин. Я-же после какойто сотни укусов перестал на них реагировать:)

В общем уже постфактум раскатка по трасе понравилась

Опубліковано

Приз за перше місце у 100-кілометровці:

10185.jpg

нда рама келліс іннуендо достойний приз за перше місце....))) новый в зборі біля 5кіло зелених американських гривень))) є за що попотіти...)))

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Зпалишився лише тиждень до гонки. ;) Пора вже щось конкретніше вирішувати... Хто їде, коли і в скільки виїзд?

Думаю, виїжджати варто в п'ятницю біля обіду. Щоб до вечора туди доїхати і нормально відпочити, переночувати в палатках на місці.

  • Адміністратори
Опубліковано

я їду, місце в бусі біля водія.

Їду етап 50 км. реєстрація на місці, або ж ді мене зарегає :)

Все що від 80 грн зекономить піде йому на пиво :)

Опубліковано

E-one wrote:

Несподівано випала нагода поїхати на оглядове коло траси, від якої я не міг відмовитись. Ми поставили байки на дах, сіли в машину і поїхали. По дорозі зі Львова в Ужгород я заснув…

Приїхали на місце старту, пересіли на вєлікі і поїхали. По асфальту бодрячком викатуємо до кам’яної дороги. Далі трохи важче, але все одно без напрягів їдемо по вимощеній каменем дорозі. Потім траса пішла різко вправо-вверх. Побачивши градієнт, сказали собі: бувало і гірше. І з лозунгом «ми що, не королі?» покрутили вгору. Виїхали на вершину, потім був спуск, на якому нам вдалось повністю відпочити і відновити сили. Наступний підйом був хоч і затяжним, але пологим. А далі все було швидко і не помітно для нас: спуск, траверс, спуск, Анталовці, полігон, фініш. Їхалось легко і не вимушено, тінь лісу оберігала нас від палючих променів, комарі і мухи зовсім не надокучали. В такому темпі проїхали три кола і пішли смажити шашлик на берег річки. І тут я чую: «Іван, прокидайся, приїхали». Тут я зрозумів, що все це – плід бурхливої фантазії наївної людини, яка не знала, що її чекало попереду. А реальність була куди жорстокішою…

Уху їли вже на 5-му кілометрі, коли градієнт різко пішов вгору, а «живе» каміння повністю вкривало трасу і вискакувало з-під коліс, забираючи всі сили і підриваючи мораль. На таких підйомах я не парився, брав байк в руки і пішки виштовхував його на гору. Спека стояла неймовірна, з мене так ще ніколи не текло: на одному з піт-стопів встав на ноги, опустив руки вниз і піт рясним душем капав з кінчиків моїх пальців, одяг був таким же мокрим, як і на Боярці в зливу. Далі нас чекав «спуск», після якого я не знав, кому було веселіше: ногам і серцю/легеням на підйомі, чи рукам і нервовій системі на спуску. Але спуск якось проїхав не злазячи з байка. Другим випробуванням був затяжний, але вже не такий крутий підйом з мільйоном віражів. Там можна непогано задуматись над суттю життя і іншою філософією. До полігону їхалось якось жвавіше, хоча на крутих віражах на спуску пару раз ледве не зривався на піщаному гравію. Один з наших там таки навернувся, роздер коліно і приклався шоломом об каміння, залишивши вм’ятину на пам’ять. Контрольним пострілом в голову був апхільчик на полігоні: гравій вилітає з-під коліс, щеплення із землею бажало би кращого, а лісу там нема, тільки сонце і +38-40 під ним. Приїхали на старт-фініш і нам в голові не вкладалось, як їхати ще одне таке коло? В повній проСрації погрузили вєли на машину і поїхали додому морально готуватись до сотки через тиждень.

Щодо розмітки траси – питань нема. Все чітко і ясно. Окрім фінішної ніпанятки з даунхільними ділянками. Там треба би поставити «регулювальників», які б вказували напрямок, а то стрілок на деревах недостатньо.

:)

Опубліковано

так, говорив з Сандалем він же: Di. В нього в бусі - фул, але готовий до себе взяти в бус ще два вели. Я зможу собі на багажник вципити теж два.

Можу їхати як "хомячком" так і мерсиком.

Екіпаж:

комфортно: 4 чел.

бочком: 5 чел.

туди - сюди 1000 км.

тому бютжет для екіпажу:

120-150 літрів "92" по 7.40 грн/л. для "ХОМЯЧКА" = 888 - 1100 грн.

80-110 літрів "95" по 7.80 грн/л. для мерсіка = 624 - 858 грн.

На мерсік є багажнік на кришу. (кріплень для велів поки немає, але можливо на цій неділі будуть два простих трульовских кріплення) І ще можу взяти бокс.

По "хомячку" - є кріплення на фаркоп для двох веліків. Багажнік буде, але тільки з сл.понеділка.

Опубліковано

ітого гривнів 200 на дорогу з людини, якщо мерсом з 4 людями, так?

типу того...

але хомячком цікавіше...

можемо ще в п"ятницю ним трасу "короля гір - 2010" пройти...

ПіСі:

вершину першого підйому не обіцяю. але по танкодрому можна буде повишивати

:blush:

Опубліковано

А ти думаеш, якого милого ми собі веліки прикупили?

то ми бензу економим.

Хаммер - це перший враг грінпіса!

:0003::P

Опубліковано

ітого гривнів 200 на дорогу з людини, якщо мерсом з 4 людями, так?

типу того...

але хомячком цікавіше...

можемо ще в п"ятницю ним трасу "короля гір - 2010" пройти...

ПіСі:

вершину першого підйому не обіцяю. але по танкодрому можна буде повишивати

:blush:

Може туди перекинути БРДМ? :lol: хай прокладуть автобан на тій велотрасі...тоді королів і королев більше поїде :D

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...