Jump to content

Промоутери


Yurik

Recommended Posts

Як ви ставитеся до людей які стоять і втюхують рекламку, особливо нав'язливих рекламщиків дверей. Які прямо в очі лізуть з своїми папірцями. От скажіть хіба це виховано коли я йду вулицеею в одній руці пакет в іншій тримаю телефон і веду розмову, а він мені тиче під ніс свою бумажку з рекламою дверей. Накуя мені в той момент ті двері і як я маю взяти в нього той папірець? Зубами? :angry:

В таких випадках виникає бажання дати по дурній голові (бо якби був розум, то він би знав правила етикету) тому промоутеру. Понабирають селюків і вони тичуть ті бумажки всім

:angry: :angry: :angry:

Link to comment
Share on other sites

Ці товариші з дверми мене також достали. Вже більше року стоять біля Варшавського та Північного ринків. Вже всі двері, що могли, мабуть поставили :)

З іншої сторони, мені їх жалко, не знаю, за що їм платять, за кількість бумажок чи кількість клієнтів, здається роздають бумажки з безвиході.

Link to comment
Share on other sites

Притримувався вашої точки зору досить тривалий проміжок часу, якби не випадок ...

Змінив роботу і відкривалася нова філія. "Сталічноє" керівництво, яке приїхало на відкриття, порахувало, що рекламну компанію з флаєрами фірма, якій заплатили кошти, провела дуже в’яло. В результаті чого абсолютно весь персонал було вигнано на вулиці з флаєрами. Саме тоді я відчув на скільки не вдячна функція промоутера. З того часу незважаючи, що мені пропунують я завжди кажу "дякую", якщо беру флаєрок абож "дякую, не потрібно" у випадку відмови. Як не дивно ці дві фрази повністю вирішують питання "тикання папірцями вам під носа", бо промоутери бачать, що перед вами ввічлива людина і ведуть себе відповідно. З іншого боку змоделюйте поведінку людини яка працює, а бачить тільки похмурі обличчя які бурчать, щось не розбірливе у відповідь.

Також не забуваємо, що саме за роздачу флаєрків їм платять кошти.

З.І. В нас на борді також є свої флаєристи які вже пропромоутили левову частку форуму :)

Link to comment
Share on other sites

Я їх просто минаю, інколи кажу "ні, дякую". Це ж стосується газетної політичної агітації і мобільних телефонників із їх "зачекайте будь-ласка...". Свого роду це схоже на спам :)

Link to comment
Share on other sites

Нічого не маю проти промоутерів, але ж навіщо тикати під ніс бумажку коли в мене руки зайняті? От чим я її маю взяти в нього? Зубами?

Не суди, по одній вшивій вівці ;) Інші адекватні.

Link to comment
Share on other sites

А я по дороге в школу из маршрутки выходил, так мне какой-то промоутер (типа партия регионов) тыкал газету. Я в шоке. Типа по мне не видно, что мне пофиг на те выборы.

Link to comment
Share on other sites

от завжди цікаво було їм платять за кількість розданих бумажок чи за час який вони простояли на морозі? :)

Платять за час роздачі хоча моніторять інтенсивність роздачі теж ;)

Зазвичай основна маса флаєрів іде в смітник (як було в нашому випадку).

Link to comment
Share on other sites

Нічого не маю проти промоутерів, але ж навіщо тикати під ніс бумажку коли в мене руки зайняті? От чим я її маю взяти в нього? Зубами?

Не суди, по одній вшивій вівці ;) Інші адекватні.

Якби випадок був одиничний, то я б не писав, а так таких випадків було кілька і не тільки зі мною, а й з близькими мені людьми

Link to comment
Share on other sites

мене ОСОБЛИВО дратують ті, що впарюють пакети МТС і Лайф :angry:

І не говори)))

Нічого не маю проти промоутерів, але ж навіщо тикати під ніс бумажку коли в мене руки зайняті? От чим я її маю взяти в нього? Зубами?

Не суди, по одній вшивій вівці ;) Інші адекватні.

Якби випадок був одиничний, то я б не писав, а так таких випадків було кілька і не тільки зі мною, а й з близькими мені людьми

Беру свої слова назад))) ;)

Link to comment
Share on other sites

Ви всі тут, панове, такі категоричні. Так от, я в студентські роки також працювала промоутером, аби мати кишенькові гроші. "Втулювала" миючі засоби, підгузки, горішки, прокладки, вино і всяку таку лабуду в супермаркетах. Було дуже важко, часом доводилось стояти по 8 годин без перерви на обід і можливості відійти від прилавка. І взагалі ця робота дуже важка, особливо, якщо говорити про тих, хто флаєри на морозі роздає. Дратують вони вас, чудово, чемно відмовтесь, обійдіть врешті-решт. Але зразу вморду - цього не розумію :(

Link to comment
Share on other sites

Свого часу страшенно обурювався, ледь не "давав в пику". А потім... Задумався... Почув думку шанованої людини.... Вони ПРАЦЮЮТЬ! Тому фрази "Дякую" або "Дякую, не треба", щонайгірше "прохід мимо в мовчанні" зараз в моєму арсеналі. І лише вони.

Про двері. Перестануть купувати - промоутери зникнуть. Або "до повного розпродажу товарних залишків", треба ж корабель дверей з Китаю (які ріжуться консервним ножем) розпродати.....

Link to comment
Share on other sites

Я завжди беру рекламку і кажу "дякую", ну або чемно відмовляюсь від "яким оператором користуєтесь?". Не розумію, навіщо дратуватися через дрібниці. Люди ж працюють, а не ввечері на районі колядують "слиш, пацан, пару капєєк нада...". От візьму я флаєш, і тим самим допоможу людині роздати трохи більше листівок і можливо заробити трохи більше грошей. Мені не важко, корона не спаде, і людині добре.

Link to comment
Share on other sites

Дякую, не треба - так я відповідаю тим, хто намагається всунути маленький клаптик паперу, або зупинити і завести розмову про мобільний зв'язок. Великі газети про політиків охоче беру, навіть по декілька штук - ми їх в село бабусі на розпалку возимо, ще в них добре скляну тару замотувати, щоб в багажнику не побилась, або курячі яйця, щоб не покоцались по дорозі =) =)

Link to comment
Share on other sites

Ставлюсь нормально, людина намагається заробити чесним шляхом. Було б гірше, аби група промоутерів перестріла вас в темному переулку в 11 годин ночі :" Слыш, братан, купи возьми флаерок, а... ах ты не хочеш. А мобила есть, не ссы симка своя, позвоним и вернем...." :))

Link to comment
Share on other sites

Я, если не интересуюсь, просто махаю отрицательно головой. Хотя иногда подшучиваю: "не умею читать", "не пользуюсь мобильным телефоном(особенно если по нему разговариваю:))"

Link to comment
Share on other sites

"не пользуюсь мобильным телефоном(особенно если по нему разговариваю:))"

летом особенно,

когда спрашиваю "вы пользуетесь мобильным телефоном?"

отвечю "нет"

а если с недоумением спрашивают "а что у вас на поясе?"

отвечаю с грузинским акцентом "кинжял"

p.s. но молодёжи что зарабатывает денюжку любыми чесными способами огромный респект

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ті, що рекламують двері, міняються кожного місяця. Шкода їх, звичайно, нові ніби адекватні, не такі набридливі.

В мене давно негативне ставлення до такого роду нав"язливої реклами взагалі. От не подобається мені кожного дня по дорозі на роботу 4-5 разів відмовлятися від непотрібних речей. Це швидше відлякує мене, ніж приваблює.

Особливо коли говориш по телефону і в руках пакети. Було кілька таких випадків. Я сказала, що немає як брати рекламку, то мене ще звинуватили в неповазі до чужої праці :)

І це дурнувате запитання "ви користуєтесь мобільним?" Ну невже не можна придумати щось краще?

В мене колись прикол був. В центрі перед пішохідним переходом якийсь старенький дідусь щось всім протягував - я подумала, що рекламку, - і взяла. А він не дав :) тримав так міцно, що я зрозуміла, що щось не те. Виявилося, що маленьку паперову іконку він продавав :).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

звернула нещодавно увагу, що немає вже промоутерів, як пропонують двері біля ринку. Аж легше стало там проходити :)

А, може, то лише на літній період....

Link to comment
Share on other sites

звернула нещодавно увагу, що немає вже промоутерів, як пропонують двері біля ринку. Аж легше стало там проходити :)

А, може, то лише на літній період....

Біля ЦУМа досить часто стоять і на зупинці навпроти ТАМ-ТАМу.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Create New...