ursa Опубліковано 19 Жовтня, 2009 в 21:06 #1 Опубліковано 19 Жовтня, 2009 в 21:06 Управління інформаційних технологій «Укрзалiзницi» повідомило, що починає впровадження платіжних кіосків. Найближчим часом буде реалізований сервіс бронювання і покупки залізничних квитків під назвою E-kvitok.Як повідомляє прес-служба «Укрзалiзницi», для покупки квитка досить буде на платіжному терміналі вибрати маршрут, дату відправлення, поїзд і вільне місце. Після оплати термінал видасть чек, який є підтверджуючим документом. З цим чеком людина повинна буде піти до залізничнтх кас. Але сам процес бронювання і покупки квитків займе не більше 10 хвилин - запевняють залізничники.Фахівці «Укрзалiзницi» стверджують, що система надійно захищена від шахрайства, можливості злому хакерами терміналів зведені до мінімуму. А чеки терміналу маркуватимуться спеціальним штрихкодом, що захищатиме їх від підробки.©
MrVes Опубліковано 19 Жовтня, 2009 в 21:29 #2 Опубліковано 19 Жовтня, 2009 в 21:29 Фахівці «Укрзалiзницi» стверджують, що система надійно захищена від шахрайства, можливості злому хакерами терміналів зведені до мінімуму. А чеки терміналу маркуватимуться спеціальним штрихкодом, що захищатиме їх від підробки. Хз як щодо "захищені" але те, що ці "квиткомати" не будуть зажимати білети на Сімферополь влітку - це точно, от тільки дідусі з бабусями все-таки "не захавають тєму"
Shkoder Опубліковано 19 Жовтня, 2009 в 22:08 #3 Опубліковано 19 Жовтня, 2009 в 22:08 если кто помнит, то когда-то слева от вокзала стояли автоматы по продаже билетов на пригородные поезда. и даже какое-то время работали, чем весьма экономили время в пригородных кассах. а выключили после жалоб селян и дачников, которые просто не понимали как пользоваться, но пытались.
Serpent Опубліковано 19 Жовтня, 2009 в 22:53 #4 Опубліковано 19 Жовтня, 2009 в 22:53 если кто помнит, то когда-то слева от вокзала стояли автоматы по продаже билетов на пригородные поезда. и даже какое-то время работали, чем весьма экономили время в пригородных кассах. а выключили после жалоб селян и дачников, которые просто не понимали как пользоваться, но пытались. Було таке. Коли я ще малим їздив з бабусею дизелем в село, то пам'ятаю, мені тоді був самий кайф купити квиток саме в цьому автоматі, в касі було нецікаво Дуже добре було б їх повернути, менше було б спекуляцій квитками.
BARAKUDA Опубліковано 20 Жовтня, 2009 в 10:02 #5 Опубліковано 20 Жовтня, 2009 в 10:02 Якщо буде по одному такому автоматі на кожному ж/д вокзалі типу Луцьк - то для кас буде розрядка процентів на 10-20. Це тільки позитив. Їм буде користуватись молодь і "продвинуті" люди в плані ІТ пристроїв.
Slavco Опубліковано 20 Жовтня, 2009 в 14:47 #6 Опубліковано 20 Жовтня, 2009 в 14:47 Їм буде користуватись молодь і "продвинуті" люди в плані ІТ пристроїв. Зараз майже всі "продвинуті" - банкомати навчили народ тиснути кнопки і не боятися залізної "шайтан-коробки".
Kaktus1990 Опубліковано 20 Жовтня, 2009 в 15:14 #7 Опубліковано 20 Жовтня, 2009 в 15:14 Їм буде користуватись молодь і "продвинуті" люди в плані ІТ пристроїв.Зараз майже всі "продвинуті" - банкомати навчили народ тиснути кнопки і не боятися залізної "шайтан-коробки". А скільки людей із села проклинають ті банкомати. Пін коди не правильно понажимають. А потім йдуть в банк з "начальніком розбіратись"
Slavco Опубліковано 20 Жовтня, 2009 в 17:40 #8 Опубліковано 20 Жовтня, 2009 в 17:40 Їм буде користуватись молодь і "продвинуті" люди в плані ІТ пристроїв.Зараз майже всі "продвинуті" - банкомати навчили народ тиснути кнопки і не боятися залізної "шайтан-коробки". А скільки людей із села проклинають ті банкомати. Пін коди не правильно понажимають. А потім йдуть в банк з "начальніком розбіратись" Я працюю в системному (великому значить) банку і, повір, тиснуть кнопки люди правильно, і в районах, переважно, теж. А причини неправильного введення пінів, як правило, трошки інші. Зрештою, класичних кас ніхто не відміняв ні в банку, ні в Укрзалізниці. А термінали самообслуговування, вважаю, є кроком вперед для зручності користувачів.
MrVes Опубліковано 26 Жовтня, 2009 в 20:10 #9 Опубліковано 26 Жовтня, 2009 в 20:10 Я працюю в системному (великому значить) банку і, повір, тиснуть кнопки люди правильно, і в районах, переважно, теж. А причини неправильного введення пінів, як правило, трошки інші. Зрештою, класичних кас ніхто не відміняв ні в банку, ні в Укрзалізниці. А термінали самообслуговування, вважаю, є кроком вперед для зручності користувачів.Підтримую.Загалом питання фантомне, тому що гроші з карточки всі знімати вміють, а захочеться їхати і не стояти в черзі, то навчаться.
Kaktus1990 Опубліковано 26 Жовтня, 2009 в 20:39 #10 Опубліковано 26 Жовтня, 2009 в 20:39 Я теж підтримую! Просто реально коли не зайду в одне відділення банку, то там завжди хтось кричить і свариться із адміністрацією. про карточку яку ящик сп*див - дослівний перевід.
FOX92 Опубліковано 27 Жовтня, 2009 в 07:57 #11 Опубліковано 27 Жовтня, 2009 в 07:57 Такі термінали однозначно потрібні і в таких містах, як Луцьк і в таких, як Київ. Буває простою в касі (м.Київ) за квитком стільки, що вже потихенько починає пропадати бажання їхати додому.
Serpent Опубліковано 27 Жовтня, 2009 в 09:16 #12 Опубліковано 27 Жовтня, 2009 в 09:16 Такі термінали однозначно потрібні і в таких містах, як Луцьк і в таких, як Київ. Буває простою в касі (м.Київ) за квитком стільки, що вже потихенько починає пропадати бажання їхати додому.А ти на вокзалі не стій, іди в каси шо біля памятника Щорсу (від м.Університет трохи пройти вліво), там черги набагато менші.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.