Перейти до змісту

Є тут бажаючі відкрити свій сервер L2?


FAQ

Рекомендовані повідомлення

Привіт всім. Тут є бажаючи спробувати відкрити,настроїти свій ігровий сервер л2? Потрібні люди не ті,що просто хочуть "Поадмінити" а ті,які хоть щось кумекають в Java. Та в самих налаштунках л2 севрерів. Залишайте коменти ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

БЛИН шо ви тутрозвели балаган ! Я знаю шо можна міняти ір і через вінду !! А всі так відповіжаєте бо незнаєте й половини для чого треба мені міняти ір через лінукс! ! Я сам програміст самоучка, спеціалізуюся на створенні ігрових серверів, кому треба пишіть можу помогти проконсультувати, веб сайтів, + дизайнер! Через лінукс мені показували можна вийти через любий ір навіть 0.0.0.1.1 (це наприклад) це по перше! По друге у мене укртелеком, і ір міняєтья кожний раз як делаю рекнонект з'єднання! Але це всьо не то шо мені треба. Готовий заплатити до 100 гр якшо є серйозні люди які знають про шо я говорю.

http://board.lutsk.ua/index.php?showtopic=...mp;#entry324289

:lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись був серв стояв 3 місяці але тоді все качав готове .Зараз маю з друзями відкрити покищо думаю але сервер стоїть готовий на цей раз сам все гобив так шо якшо шось виправити треба буде то за один момент ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти