Перейти до змісту

Як правильно заглушити турбіну на дизелі?


zzzvalentinxxx

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Постала проблема заглушити турбіну на дизельному двигуні (VW Passat 1,6 TD 1987р.в).

Причина: на 100-200 км у вихлоп і у впускний колектор гонить до 1 літра мастила... Як я підозрюю, то це ще і служить нестабільному старту двигуна "на холодну".

Як правильно це зробити?

Опубліковано

правильно глушиться турбіна після кількох хвилин праці двигуна на ХХ, для цього є навіть сигналки з турботаймером. Але моє ІМХО: якщо вже жене масло в ТАКИХ кількостях, то це не допоможе..... це вже хана турбіні.... а саме підшипникам. А їх краще міняти разом з турбіною.

Опубліковано

... значить питання у топіку стоїть неточно...

мається на увазі зупинити турбіну взагалі! тобто з турбодизеля зробити просто дизель.

Правильно, турбіні повна хана, раз на 100 км може до літри мастила зжерти(( як показує досвід "дизелеводства" двигунів 80-х, реставрація мало що дає, а знайти щось нормально працююче нереально (в гаражі ще дві штуки лежить).

Мене от що цікавить: чи треба в такому разі демонтувати турбіну з двигуна, використовуючи перехідники на вихлопну трубу (до впускного колектора можна подати напряму з фільтра), чи може просто викинути лопаті з вала (але тоді чи не буде вона перегріватись?), чи потрібно (а якщо потрібно, то які) використовувати перехідники, щоб мастило пустити в обхід турбіни?

Якщо хтось знає, відкликніться... буду вдячний ;)

Опубліковано

Шукаєш коллектор з 1.6 дизель, бажано з "штанами", знімаєш свій коллектор з турбіною, ставиш другий - щасливої дороги....Єдине що зразу буде, це + 1-1,5 л/100км соляри

Опубліковано
Дякую, але тоді ще одне питання: що робити з патрубком, який подає мастило?

Заглушку на вихід і всьо.

Опубліковано
Шукаєш коллектор з 1.6 дизель, бажано з "штанами", знімаєш свій коллектор з турбіною, ставиш другий - щасливої дороги....Єдине що зразу буде, це + 1-1,5 л/100км соляри

ти забув добавити що тяга впаде на процентів 30-40 гарантовано, тому підніметься розхід соляри.

я би такою фігньою не займався. хто не їздив на турбованій машині без турбіни цього не знає.

не розумію для чого це робити ремонт турбіни 1400 гр. з гарантією 1рік.

турбіна потребує певного догляду(масло напівсинтетика як мінімум, новий постійно повітряний фільтр і тд.) а авто як я розумію не дуже свіжих років тому то і назбиралось в гаражі тих турбін.

Опубліковано
ремонт турбіни 1400 гр. з гарантією 1рік.

Дай, будь-ласка, контакти де ремонтують турбіну з гарантією 1р. В мене схожі симптоми, турбіна працює, але при активній їзді бере масло, десь 1л на 1200-1700км...

Опубліковано

то може вже краще двигун другий знайти? що порекомендуєте?

з ТД простий дизель зробити і їздити помаленьку і дорого... хм, не цікаво...

Опубліковано
Шукаєш коллектор з 1.6 дизель, бажано з "штанами", знімаєш свій коллектор з турбіною, ставиш другий - щасливої дороги....Єдине що зразу буде, це + 1-1,5 л/100км соляри

ти забув добавити що тяга впаде на процентів 30-40 гарантовано, тому підніметься розхід соляри.

я би такою фігньою не займався. хто не їздив на турбованій машині без турбіни цього не знає.

Не забув))) Мене ж конкретно запитали "як?". От я і відповів як))

Опубліковано
ремонт турбіни 1400 гр. з гарантією 1рік.

Дай, будь-ласка, контакти де ремонтують турбіну з гарантією 1р. В мене схожі симптоми, турбіна працює, але при активній їзді бере масло, десь 1л на 1200-1700км...

на Набережній якщо їхати від кольца де була пушка до Вишкова, є поворот до обласного ДАІ, метрів 100 за цим поворотом з правої сторони є двохповерховий білий будинок там зліва і ремонтують турбіни.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано
Глупе діло - викидати турбіну. Ремонтуй і їздь дальше.

згоден - глупо, машина як не машина буде...

нова турбіна коштує як в нормальному стані двигун у зборі (з турбіною чи без неї), а якщо знайомі в Польщу їздять).. відреставрована - в половину дешевше (від 200 ує і рік гарантії, після якої обовязково турба загнеться)..

б/в турбіна - у знайомого мого друга з розбитого пасата забрав разом із запасною за 40 ує + пиво..

результат: поміняв, поїздив два місяці і ще гірше стало.. запасну не ставив, машину продав як є.

висновок: неможливо купити 100%-во робочу турбу, а коштує на шротах до 100 баксів.. дорого((

питання: і що ж тут робити?

вихід: продати, що я успішно і зробив))

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Наскільки я знаю то 1400 грн за ремонт турбіни - ДОРОГО!

Там немає що ремонтувати, або вал обламався або сальники постирались, часом же мембрана рветься...

У багатьох випадках просто ставлять новий ремкомплект и ВСЕ.

А за встановлення нового ремкомплекта 1400 - ДОРОГОВОТО + через рік знову доних неси !

При наявности правельно зозміщених рук та певних знань можна самому поставити новий ремкомплект.

ФАК для БМВ по турбіні

Я раджу взяти всі твої турбіни і підійти до нормального майстра та за помірну ціну вибрати найменш вбиту з них і відремонтувати.

Для прикладу про помірну ціну - в Жовкві є ціла майстерня по ремонту будьяких турбін для автомобільних двигунів, якщо там мені б зробили за 1000 грн те саме що в Луцьку пропонують за 1400 то безумовно я б поїхав туда!

Ремкомплект коштує порядка 300-450 грн.

Залишається питання - де в місті (чи можливо за містом) є тольковий майстез з помірними цінами, який ремонтує турбіни ?

Опубліковано
Sem

Тоді навіщо цей шум у прямому ефірі, купи ремкомплект і зроби сам.

В мене перший турбо дизель я ще не маю відповідних навиків в його ремонті.

Хоча , якщо Ти продасиш мені ремкомплект я спробую сам полагодити турбіну ! :))

Опубліковано

І всежтаки повина бути якась помірна ціна , доті я і не тільки я готовий її платити.

Конкуренція сприяє спаду цін!

Залишається питання - де в місті (чи можливо за містом) є тольковий майстез з помірними цінами, який ремонтує турбіни ?

Давайте складем невеличкий список майстерень в Луцьку , які ремонтують турбіни! (+ свої рекомендації до них)...

1) - Скажу одне, "Альтернатива" (Ромакс) ремонтує погано! Не раджу...

2),,,

Опубліковано
Хоча , якщо Ти продасиш мені ремкомплект я спробую сам полагодити турбіну ! :))

а тут починається саме цікаве... ти спочатку найди ремкомплект який тобі треба і скільки він стоїть))))

і не забуть шо він тобі треба тільки такий як в тебе а не майже...

і має бути відповідної фірми а не гонво яке будуть тобі пропонувати...і розказувати...

Опубліковано
Хоча , якщо Ти продасиш мені ремкомплект я спробую сам полагодити турбіну ! :))

а тут починається саме цікаве... ти спочатку найди ремкомплект який тобі треба і скільки він стоїть))))

і не забуть шо він тобі треба тільки такий як в тебе а не майже...

і має бути відповідної фірми а не гонво яке будуть тобі пропонувати...і розказувати...

Згідний. Доречі не факт що майстер який ремонтує турбіни теж не запхне туди таке ж гавно... ;)

Ну , не будим про погане . Я вже в трете закликаю форумчан поділитися інформацією що до народних умільців по ремонту турбін! (хто, де і як ремонтує). Наприклад про майстерню на Набережній по різному відгукуються, и свою думку я вже висловив- черга за Вами !

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...