Перейти до змісту

Расход топлива на ходу больше на передаче или на нейтралке?


pmk

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Мова була про те, як краще підкотитися 300м до світлофора.

Колись за союзу проводилися змагання - екоралі чи якось так називалося. Найкращі результати получалися при русі розгін-накат з вимкнутим запалювання. На "вісімці" хтось там вмудрився вкластися в 3,08 л на сотню. Правда середня швидкість невисока получається. І для звичайної їзди містом такий режим не підходить.

Опубліковано
Але якщо розігнатися до 140 і йти накатом на нейтралці - можна буде проїхати метрів, ну, нехай 1000 по прямій (приблизно). Потім швидкість опуститься до 50-60 км/год.

Якщо ж розігнатися до 140, і просто відпустити педаль газу - то машина хоч і котитиметься далі, але почне гальмувати двигуном, і швидкість опуститься до 50-60 км/год через метрів 600 такого "пробігу". Далі доведеться тиснути газ, щоб проїхати ту ж саму 1000 метрів. Економія? Навряд чи.

Расход топлива на ходу больше на передаче или на нейтралке?

Разогнали вы автомобиль до скорости 70 км/ч на 4-й передаче и видите, что перед вами через 300 метров загорается красный свет светофора.

Звідки тут 140 і 1000 метрів, та і світлофора навряд чи видно так далеко.

Опубліковано
Колись за союзу проводилися змагання - екоралі чи якось так називалося. Найкращі результати получалися при русі розгін-накат з вимкнутим запалювання.

Зараз з вимкнутим запалюванням можуть відмовити гальма (тому що гідравліка працює тільки коли є живлення), гідропідсилювач керма (працює тільки коли працює двигун) та й саме кермо просто блокується, якщо його крутити з незаведеним движком.

Але якщо розігнатися до 140 і йти накатом на нейтралці - можна буде проїхати метрів, ну, нехай 1000 по прямій (приблизно). Потім швидкість опуститься до 50-60 км/год.

Якщо ж розігнатися до 140, і просто відпустити педаль газу - то машина хоч і котитиметься далі, але почне гальмувати двигуном, і швидкість опуститься до 50-60 км/год через метрів 600 такого "пробігу". Далі доведеться тиснути газ, щоб проїхати ту ж саму 1000 метрів. Економія? Навряд чи.

Расход топлива на ходу больше на передаче или на нейтралке?

Разогнали вы автомобиль до скорости 70 км/ч на 4-й передаче и видите, что перед вами через 300 метров загорается красный свет светофора.

Звідки тут 140 і 1000 метрів, та і світлофора навряд чи видно так далеко.

Ну... я дивився НАЗВУ теми. А вона говорить про розхід пального, а не про те, скільки метрів до світлофору.

Опубліковано

Кароче - я лох. Я все думал про дизель :)

На карбюраторных и инжекторных движках все наоборот (может быть и на "модных и умных" дизелях с электронным открытием форсунок) Даже на таврии у меня была такая штука - экономайзер принудительного холостого.

Так шо Plum, твой друх был прав, вы ж на инжекторах :)

сорри, был сильно испуган, пьян, устал и вообще - я ничего не помню :)

ЗЫ а про дизеля - даже модные, я все равно сомневаюсь. Компрессия не та.

Опубліковано

На моём дизеле 2.0 (машина 2008г) торможение двигателем практически отсутствует (при сбросе газа) - это не касается случаев когда с 5 передачи втыкаешь 3-тью (это получается тормозишь коробкой. Так вот если катиться на нейтралке показывает от 0.7 до 1.8 литра , если на передаче то 0 (НУЛЬ) . При этом когда убираешь ногу с газа нет ощущения что машина тормозит, едешь как ехал. Я сам привык докатываться на нейтралке ибо предыдущие машины действительно притормаживали , сейчас пытаюсь переучиться - ибо зимой на нейтралке не есть гут.

Опубліковано
Коли машина котиться на передачі, то витрата пального менша, ніж коли вона котиться на нейтралці. Перевірено економайзером :)

Вперше мені про це сказав мій друг років 6 тому. Я не повірив. Спеціально прокатались на його машині (Opel Omega B 3.0) і перевірили. Він був правий. Пізніше я повторював експеримент на своїй BMW 528 (на моїх попередніх машинах не було економайзера) -- результат такий самий.

Из тех что на бензине - справедливо только для инжекторных авто ( про дизельные не вникал, не знаю)

Опубліковано

По идее даже в советском автопроме в карбюраторе есть экономайзер принудительного холостого хода, у меня на Таврии точно был. Он то ли ограничивает, то ли отсекает поступление бензы.

Опубліковано
кермо просто блокується, якщо його крутити з незаведеним движком.

Блокується, якщо крутити без ключа в замку. Або якщо ключ просто вставлений, не включалось запалювання. Якщо ж включалось, або машина була заведена, а потім заглушена і КЛЮЧ НЕ ВИЙМАВСЯ, то кермо НЕ блокується. Інакше було б жорстоко -- машина заглохла на ходу (поломка, бензин закінчився тощо) і труба -- злітай з дороги, бо кермо заблоковане.

Що стосується нових дизелів, то різні CDI, HDI і їм подібні -- це майже той самий інжектор. Там немає паливної апаратури, як на простих дизелях. Замість неї на кожному циліндрі стоять насос-форсунки високого тиску, які керуються невеличким електронним блоком подачі пального (частіше всього BOSCH або Siemens). В такої системи маса плюсів і чотири мінуса -- (1) вартість форсунок дуже висока, (2) вони не дуже люблять нашу солярку, (3) вимоги до генератора і електромережі автомобіля значно вищі, ніж в простого дизеля (з обірваним ременем генератора далеко не заїдеш :)), і останнє -- (4) такі дизеля вже бояться води в підкапотному просторі, просто так двигун не помиєш і по пояс в воді не проїдеш, навіть якщо воздухозаборник винесено на дах :). Вся Європа з радістю переходить на CDI/HDI, тому що такі двигуни значно економічніші і потужніші, більш точно реагують на педаль акселератора, краще працюють взимку, а також набагато більш екологічно чисті. А от наші водії їх не дуже люблять, якраз через пункти 2 і 1.

І ці двигуни на накат реагують так само, як інжектори -- на передачі витрата пального менша, ніж на нейтралці.

Опубліковано
кермо просто блокується, якщо його крутити з незаведеним движком.

Блокується, якщо крутити без ключа в замку. Або якщо ключ просто вставлений, не включалось запалювання. Якщо ж включалось, або машина була заведена, а потім заглушена і КЛЮЧ НЕ ВИЙМАВСЯ, то кермо НЕ блокується. Інакше було б жорстоко -- машина заглохла на ходу (поломка, бензин закінчився тощо) і труба -- злітай з дороги, бо кермо заблоковане.

Що стосується нових дизелів, то різні CDI, HDI і їм подібні -- це майже той самий інжектор. Там немає паливної апаратури, як на простих дизелях. Замість неї на кожному циліндрі стоять насос-форсунки високого тиску, які керуються невеличким електронним блоком подачі пального (частіше всього BOSCH або Siemens). В такої системи маса плюсів і чотири мінуса -- (1) вартість форсунок дуже висока, (2) вони не дуже люблять нашу солярку, (3) вимоги до генератора і електромережі автомобіля значно вищі, ніж в простого дизеля (з обірваним ременем генератора далеко не заїдеш :) ), і останнє -- (4) такі дизеля вже бояться води в підкапотному просторі, просто так двигун не помиєш і по пояс в воді не проїдеш, навіть якщо воздухозаборник винесено на дах :) . Вся Європа з радістю переходить на CDI/HDI, тому що такі двигуни значно економічніші і потужніші, більш точно реагують на педаль акселератора, краще працюють взимку, а також набагато більш екологічно чисті. А от наші водії їх не дуже люблять, якраз через пункти 2 і 1.

І ці двигуни на накат реагують так само, як інжектори -- на передачі витрата пального менша, ніж на нейтралці.

100%.  Мав я проблеми з CDI двигуном,тепер катаюсь на простому 2.9 TDI 

Опубліковано

Ну а в мене був Citroen Berlingo 2.0 HDI. Двигун -- просто супер! По паливній частині жодного разу не мав ніяких проблем, в т.ч. взимку. А на старті зі світлофора легко обходив автомобілі з інжекторними двигунами такого або навіть трішки більшого об'єму. Прикольно бачити подив на обличчях, коли "пиріжок" зривається зі світлофора і легко обходить якусь Вектру 2.2 :)

P.S. Заправлявся виключно на Лукойлі.

Опубліковано

зацікавило, тільки глянув. на холостому показує розхід 18л/100, при їзді по місту в мене 14... так що дійсно, нейтраль це зло. для автоматів особливо, так як штучно створюється масляний голод в коробці... доречі хто не знає автомати і буксирувати на нейтралі не рекомендують більше 50 км...

Опубліковано

b0rg які в тебе оберти ХХ (припускаю тисяч з 5) чи який в тебе об'ем двигуна (мабудь десь літрів з 20)? 18л на ХХ то занадто жорстоко навіть для танку :huh: !!! Ти нічого не сплутав. Тим більше на ХХ показує витрату пального за годину а не на 100 км.

Опубліковано

ні, об'єм 2,7, оберти холостого біля 1000. на попередній машині з двигуном 3,0 миттєвий розхід нейтралки теж показував щось на зразок 18,5...

але це данні бортового, то питання довіряти їм чи ні

Опубліковано
Так вот если катиться на нейтралке показывает от 0.7 до 1.8 литра , если на передаче то 0 (НУЛЬ) .

и как после этого верить экономайзеру? попробуй отключи зажигание на ходу, очень интересно сколько ты проедишь!!!?

Опубліковано
Так вот если катиться на нейтралке показывает от 0.7 до 1.8 литра , если на передаче то 0 (НУЛЬ) .

и как после этого верить экономайзеру? попробуй отключи зажигание на ходу, очень интересно сколько ты проедишь!!!?

Не знаю как ему верить я не заморачиваюсь с этим, я не экономлю топливо - пытаюсь от езды получать удовольствие (т.к. я не таксист, для них это работа). А вот отключать зажигание на ходу я не стану , ибо не болен я (остаться без гидрача и тормозов). А если бы мне и пришла такая дурная мысль в голову, то проехал бы на столько больше - на сколько более была б моя скорость. Ещё раз повторюсь мне пофигу сколько мгновенный расход , иногда я смотрю какой был средний за день.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...