ursa Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 14:14 #1 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 14:14 ВАЖНО! Цепь должна сниматься, иначе говоря в ней обязательно должен быть замок. Или же выжимка у Вас. Если у Вас дешёвая семирековая цепь или не семериковая, но марки KMZ - поставте замочек KMZ. Если у вас цепь 8 или 9 - ставьте SRAM небоясь, даже если у вас цепь Shimano. Нам понадябятся:Растворитель 646 (или 647, 650 - любой) Бутылка пластиковая (полтора литра) Стиральный порошок (любой)Снимаем цепь и кидаем её в бутылку.Заливаем (около 50 грамм) растворитель.Болтаем бутылку минут 5.Сливаем растворитель (можно использовать повторно поскольку используется не для чистки, а для размягчения грязи и пока он будет стоять то вся дрянь оседает и он становится опять прозрачным).Заливаем миллилитров 300 хорошо-тёплой (градусов 70) воды.Кидаем полторы чайных ложки стирального порошка.Болтаем бутылку минут 5.Сливаем воду.Повторяем пункты 5, 6, 7, 8 по необходимости (кому хочется).В ванночке (обрезаная пластиковая бутылочка) с водой+порошок кистью для покраски промываем сначала одну сторону цепи (не боковую), затем другую - кому хочется. Хотя я никогда этого не делаю.Сливаем грязную воду из бутылки и промываем цепь водой (можно прямо в этой же бутылке).Разрезаем бутылку - извлекаем кристально чистую цепь.Сушим её на батарее или феном или на горячей камфорке электроплиты (но не раскалённой) или в другом тёплом месте (чтобы выгнать воду во избежание ржавления).Ставим на место цепь и... смазываем, катаемся, пачкаем и всё сначала...Я ещё снаружи протираю цепь промасленной тряпочкой (в масле для швейных машинок) - исключительно чтобы предотвратить коррозию.© откуда-то с инета
Victorius Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 14:22 #2 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 14:22 Ursa Ты бы хоть копирайты ставил, а?
D@ve Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 14:26 #3 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 14:26 Так і роблю, тільки без порошку. Просто розчинником 4-5 заходів - підсохнути - змазати і в дорогу
ursa Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 14:29 Автор #4 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 14:29 UrsaТы бы хоть копирайты ставил, а? Хм, на какой из десятка сайтов?
Victorius Опубліковано 5 Серпня, 2009 в 05:40 #5 Опубліковано 5 Серпня, 2009 в 05:40 Хм, на какой из десятка сайтов? Ну хотя бы на тот, с какого копировал...
Jack Опубліковано 5 Серпня, 2009 в 07:44 #6 Опубліковано 5 Серпня, 2009 в 07:44 Не хочу встрявати в перепалку про копірайти але хочу висловити свою думку на рахунок промивки цепа і зірочок касети і т. д. Використовувати 647 або 646 розчинник не бажано бо вони сильно сушать для цього я використовую Уайспіріт, по перше він дешевший і жирніший. Для промивки я використовував промивочну машинку з 3 ма коліщатками щіточками (є не Велозоні ціна в межах 68 -70 грн, можна позичити є у наших велолосів), промивав машинкою теж до чистоти. В проміжках між промивками витирав насухо ганчірками цепа і зірочки, поки суміш не була прозорою - результат промита вся система + вимите болото з внутрішніх частин цепа, все залежить від терпіння , в пластиковій пляшечці так не промиєш. Після промивки промазував шприцом кожну ланку цепа маленькими крапельками масла Michelin Oli Z-45, прокрутивши пару разів промазав ще раз і витер насухо ззовні цеп. Прокатавшись 30 - 40 км знову витер цепа насухо і перемазав ще 2 рази - в результаті цеп ходить вже 3500 км стан відмінний і цепа знімати не потрібно.
D@ve Опубліковано 5 Серпня, 2009 в 09:16 #7 Опубліковано 5 Серпня, 2009 в 09:16 Я скільки не мив тою машинкою - все рівно все було брудне, і цеп, і машинка, і я. Так і лежить без діла.
Victorius Опубліковано 5 Серпня, 2009 в 12:52 #8 Опубліковано 5 Серпня, 2009 в 12:52 Я до цього часу мив так само як jeck - уайт-спіритом та машинкою. Виходить досить чисто, проте часу забирає багато. Та і робити то краще не у приміщенні. Є один мінус - розчинник вимиває ВСЕ масло. Тому змазувати потім приходиться детально і декілька разів. При мийці миючими засобами частина старого масла лишається. Для зовсім гурманів - можна мити кожну ланку окремо, розчинничком та звернутим у трубочку бинтиком . Роботи - десь на пів дня... Зараз все таки хочу поставити на цеп замочки та мити у пляшці. Ну і плюс кругова заміна цепів .
Plum Опубліковано 5 Серпня, 2009 в 13:00 #9 Опубліковано 5 Серпня, 2009 в 13:00 а хіба не правильніше замість розчинника в даному випадку використовувати бензин?
Lexx_Giant Опубліковано 6 Серпня, 2009 в 08:15 #10 Опубліковано 6 Серпня, 2009 в 08:15 Треба мити розчинником... все правильно... На ньому не має бути нічого ..... ланцюг має бути сухим, бо лишній жир збирає пилюку дуже швидко..... а це дуже не подобається роликам і зірками касети і ситеми.А потім мазати маслом саме для велоланцюгів... в кожну ланку по крапельці... Масло береться в залежності від погоди. На дощ густіше, на суху погоду, відповідно рідше.Я як мию ланцюг.... то завжди прозріваю скільки з нього вимивається всякого мотлоху.. і це при тому, що ланцюг і взагалі ходова в мене, в основному, доглянуті.
Plum Опубліковано 6 Серпня, 2009 в 15:39 #11 Опубліковано 6 Серпня, 2009 в 15:39 Треба мити розчинником... все правильно... На ньому не має бути нічого ..... ланцюг має бути сухим, бо лишній жир збирає пилюку дуже швидко.... Так в тому і справа, що бензин дуже добре знежирює і вимиває старе масло і інший бруд (окрім смол і лакоподібних речовин). Після висихання не лишає після себе нічого, деталь лишається абсолютно сухою і чистою. Це ж не жирна солярка, після якої лишається масляниста плівка. Ну, вам видніше
Lexx_Giant Опубліковано 7 Серпня, 2009 в 06:52 #12 Опубліковано 7 Серпня, 2009 в 06:52 Повір.. якби бензин давав такий жеж результат як розчинник.... всі мили б бензином.....Ним можна мити.. нема питань... але прополоскати треба все-таки в розчиннику. Бо якщо цього не зробити налипне пилюка дуже швидко.
Адміністратори kmd Опубліковано 10 Серпня, 2009 в 15:12 Адміністратори #13 Опубліковано 10 Серпня, 2009 в 15:12 Ось так виглядає цеп Sram PC 991 Вимитий за допомогою 1.5 літра пластикової пляшки і розчинника, і дуже ретельно протертий тряпкою.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.