fishka87 Опубліковано 29 Липня, 2009 в 20:46 #1 Опубліковано 29 Липня, 2009 в 20:46 Добрий день!В мене така ось ситуація. Накрився ЖК монітор самсунгівський. Потрібно нести в сервісний центр. Все б нічого, але є одне але... Десь пів року назад заносили туди плазмовий телевізор (сервісний центр на Гулака-Артемовського). Коли принесли його доому після ремонту то були в тихому шоці - весь екраз був в пятнах, було відчуття наче його обплювали, і потім те все заскорубло. В деяких місцях був подряпаний. Доречі, сліди від деяких плям лишилися і досі.Тоді так вийшло що претензій ми не пред"явили їм. Чесно кажучи і не пам"ятаю чому.А тепер сижу і думаю - яким же вони повернуть монітор? Він проробив усього 3 місяці. Не зовсім хочеться платити гроші за нову річ, а в результаті після ремонту отримати щось обшарпане.Можливо нещодавно хтось здавав в цей срвісний центр щось? Як враження? Сподіваюся зараз сервіс у них кращий...
Rock Опубліковано 30 Липня, 2009 в 15:42 #2 Опубліковано 30 Липня, 2009 в 15:42 ........Можливо нещодавно хтось здавав в цей срвісний центр щось? Як враження? Сподіваюся зараз сервіс у них кращий... Здавав по гарантії монітора( днів 7 назад) ,зробили за .... поки я постояв на вулиці покурив. неред цим також здавав монітор , зробили за дві неділі.
fishka87 Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 19:49 Автор #3 Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 19:49 Здавав по гарантії монітора( днів 7 назад) ,зробили за .... поки я постояв на вулиці покурив.неред цим також здавав монітор , зробили за дві неділі. А як стан речей? Механічних пошкоджень не завдали?
Rock Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 20:19 #4 Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 20:19 Здавав по гарантії монітора( днів 7 назад) ,зробили за .... поки я постояв на вулиці покурив.неред цим також здавав монітор , зробили за дві неділі. А як стан речей? Механічних пошкоджень не завдали? Да ні , все нормально , після ремонту першого монітора , дзонили з вишестоящого центру , запитували чи не було якихось , проблем , про сроки ремонту , (там для звязку записують № телефону) PS. Якщо монітор , включається на пару секунд і відключається , то зроблять зразу , міняють цілу плату живлення (там трансформатор якийсь паршивий попадається)
ANDRON Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 21:19 #5 Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 21:19 У моїй відеокамері Панасонік, накрились головки. Здав у цей сервіс. Вже через два тижні вона була готова і ніякої царапини на ній не добавилось. Камера працює, а працівникам зазначеного сервісного центру велике СПАСИБІ! Особливо Сергію!
Andruha_gpz28 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 05:48 #6 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 05:48 2 ANDRON. Щось ти напутав, шановний. Ти здавав камеру в "Ремсервіс" на Перемоги 5, а не в Ета-майстер на Гулака Артемовського.
paviva Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 08:35 #7 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 08:35 Мав з цим центром справи і особисті і по роботі (коли ще працював у Фокстроті). Раз на раз не попадає. Можуть поремонтувати за декілька днів, а можуть і півроку "крутити" (як мого холодильника). Все залежить від наявних забчастин і совісності майстра. Гарантійну техніку ремонтують довше. Місця у них дуже мало, тому техніка може пошкоджуватись. Для себе взяв декілька правил: якщо ремонт затягується довше місяця - не кормити себе їхніми обіцянками, шукати альтернативу, звертатись у спілку захисту споживачів (переконався, дієво). Бажано взнати імя і телефон майстра, і звертатись зі всіма питаннями до нього. Той чоловік, що приймає замовлення і відповідає на телефонні дзвінки може не знати стан справ і говорити що завгодно (бачив і не раз).
fishka87 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 10:31 Автор #8 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 10:31 PS. Якщо монітор , включається на пару секунд і відключається , то зроблять зразу , міняють цілу плату живлення (там трансформатор якийсь паршивий попадається) Ні, в нашого монітора підсвітка взагалі не працює. Ледве-ледве щось видно. Та й ще й блок живлення піщить На цьому тижні будемо його туди здавати. Сподіваюся зремонтують швидко і якісно
Гетто Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 11:04 #9 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 11:04 Буквально вчера забрал оттуда с ремонта монитор, он 6 лет добросовестно отпахал, и наконец БП помер (так сказали в СЦ). Гарантии естественно небыло.В ремонте пробыл 5 дней (как и было обговоренно в квитанции) Сами отзвонились, доложили о том, что можна моник забирать. Пока что претензий к работе не имею. Оплата за ремонт БП в районе 270 - 300 грн. (я так понимаю - это минимальный тариф, по мониторам syncmaster 793df ) хотя мне пох, деньги не мои личные)))вот так...
ANDRON Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 13:15 #10 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 13:15 2 ANDRON. Щось ти напутав, шановний. Ти здавав камеру в "Ремсервіс" на Перемоги 5, а не в Ета-майстер на Гулака Артемовського. ...І справді наплутав.. УПС! Значить всім здаватись в ремсервіс на Перемоги 5!!!
voldf Опубліковано 31 Серпня, 2009 в 19:20 #11 Опубліковано 31 Серпня, 2009 в 19:20 останнім часом справи з ними не мав, але раніше по роботі доводилось частенько до них звертатись. відгуки не однозначні, не знаю з чим то повязано - можливо як на якого майстра попадеш, а можливо і під настрій! але памятаю точно при мені клієнти скандалили теж за телевізора (надто його стан нагадував колгоспний, причому переглядали той телевізор всім колгоспом ).
Grekus Опубліковано 1 Вересня, 2009 в 07:45 #12 Опубліковано 1 Вересня, 2009 в 07:45 http://www.youtube.com/watch?v=vBU99XAuPeM&NR=1http://www.youtube.com/watch?v=8FBppa8foqw&hl=ukОсь про наш сервіс центр Гнусмус.
Stealth Опубліковано 1 Вересня, 2009 в 09:07 #13 Опубліковано 1 Вересня, 2009 в 09:07 2 Grekusдля начала почитай тут! , а потом спроси у Ярчика (он об этом как-то писАл) на счёт не санкционированной съёмки, и после этого подумай о своём посте!
Grekus Опубліковано 1 Вересня, 2009 в 13:16 #14 Опубліковано 1 Вересня, 2009 в 13:16 2 Grekusдля начала почитай тут! , а потом спроси у Ярчика (он об этом как-то писАл) на счёт не санкционированной съёмки, и после этого подумай о своём посте!При сервис наслишан и так хорохо не раз сам сталкивалса. Особенно по ремонту гарантийних принтеров.А видео не моє, и хто режисер я неведаю. Но там речь идет тоже об ремонте принтера. просто зацепило. Самому также отвечали. От и павильно пацан сделал что разместил видео на ю тубе. и каскад от руководства получил за свои действия илии бездействия. Всьо виговорился.
voldf Опубліковано 3 Вересня, 2009 в 13:27 #15 Опубліковано 3 Вересня, 2009 в 13:27 2 Grekusдля начала почитай тут! , а потом спроси у Ярчика (он об этом как-то писАл) на счёт не санкционированной съёмки, и после этого подумай о своём посте!речь не идет об санкционированной сьёмке, а о том что человека довели до того, что он взял в руки видеокамеру(мобилку) дабы хоть чого-то добится.
Stealth Опубліковано 3 Вересня, 2009 в 13:49 #16 Опубліковано 3 Вересня, 2009 в 13:49 на сколько я понял, речь идёт о принтере, и называется имя мастера, Сергей, я думаю что старожилы форума понимают, о каком именно Сергее Дудиче идёт речь. Так вот он не является работником этой фирмы(слава богу уже) и про него не один раз "хорошо" отзывались. А СЦ является представителем фирмы "Самсунг", а принтер был врятли этой фирмы! или я не прав?
frv Опубліковано 30 Липня, 2010 в 09:20 #17 Опубліковано 30 Липня, 2010 в 09:20 Хто підкаже режим роботи СЦ на Гулака-Артемовського? Потрібно монітор з ремонту забрати.
nickel Опубліковано 30 Липня, 2010 в 11:08 #18 Опубліковано 30 Липня, 2010 в 11:08 Користуйся пошуком, на Борді є тема "сервісні центри Луцька та околиць". Там є телефони, по телефону тобі і скажуть, якщо хтось трубку візьме, бо вони вміють.
Fantom Опубліковано 30 Липня, 2010 в 13:12 #19 Опубліковано 30 Липня, 2010 в 13:12 Хто підкаже режим роботи СЦ на Гулака-Артемовського? Потрібно монітор з ремонту забрати.з відео на Ютубі є ) Пост № 12
pupchik Опубліковано 9 Вересня, 2010 в 19:28 #20 Опубліковано 9 Вересня, 2010 в 19:28 Зараз по Самсунгу працює ще АСЦ "Ваш майстер" пр.Перемоги 22. Хто що може сказати про цей сервіс?
SOAD Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 07:12 #21 Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 07:12 незнаю як ви, а по ремонту мобілки, в мене діло до суду дійшло
freemanlutsk Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 07:49 #22 Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 07:49 Хто підкаже режим роботи СЦ на Гулака-Артемовського? Потрібно монітор з ремонту забрати.з відео на Ютубі є ) Пост № 12неодноразово ремонтував і ремонтую там принтери, нарікань ніяких!досить швидко і якісно робився ремонт!PS: клиент не всегда прав, клиент бывает ох%евш%й!
Phoinix Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 08:54 #23 Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 08:54 незнаю як ви, а по ремонту мобілки, в мене діло до суду дійшлоа конкретніше можна, а то я на днях теж хочу телефон по гарантії занести.
nikolas Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 09:01 #24 Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 09:01 Phoinix, занеси туди ж де твою nokia здавали , зроблять гуд
SOAD Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 10:08 #25 Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 10:08 незнаю як ви, а по ремонту мобілки, в мене діло до суду дійшлоа конкретніше можна, а то я на днях теж хочу телефон по гарантії занести.мені подарували самсунг на ДР, за період використання 2 місяці він був в ремонті, (сенсор відслоївся, динамік, плата) на 4 раз я, вже нехотів ремонту так, телефон був вже паяний перепаяний я попросив, замість ремонту заміну апарату, або гроші, ну нащо мене послали, звернувся в спілку захисту споживачів...а порада одна якщо апарату небуде через 14 робочих днів, можеш позвонити й пригрозити судом повернуть через день новий, або заміна апарату, більше 14 днів тремати посуті права немають
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.