fishka87 Опубліковано 29 Липня, 2009 в 20:46 Поділитися #1 Опубліковано 29 Липня, 2009 в 20:46 Добрий день!В мене така ось ситуація. Накрився ЖК монітор самсунгівський. Потрібно нести в сервісний центр. Все б нічого, але є одне але... Десь пів року назад заносили туди плазмовий телевізор (сервісний центр на Гулака-Артемовського). Коли принесли його доому після ремонту то були в тихому шоці - весь екраз був в пятнах, було відчуття наче його обплювали, і потім те все заскорубло. В деяких місцях був подряпаний. Доречі, сліди від деяких плям лишилися і досі.Тоді так вийшло що претензій ми не пред"явили їм. Чесно кажучи і не пам"ятаю чому.А тепер сижу і думаю - яким же вони повернуть монітор? Він проробив усього 3 місяці. Не зовсім хочеться платити гроші за нову річ, а в результаті після ремонту отримати щось обшарпане.Можливо нещодавно хтось здавав в цей срвісний центр щось? Як враження? Сподіваюся зараз сервіс у них кращий... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Rock Опубліковано 30 Липня, 2009 в 15:42 Поділитися #2 Опубліковано 30 Липня, 2009 в 15:42 ........Можливо нещодавно хтось здавав в цей срвісний центр щось? Як враження? Сподіваюся зараз сервіс у них кращий... Здавав по гарантії монітора( днів 7 назад) ,зробили за .... поки я постояв на вулиці покурив. неред цим також здавав монітор , зробили за дві неділі. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fishka87 Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 19:49 Автор Поділитися #3 Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 19:49 Здавав по гарантії монітора( днів 7 назад) ,зробили за .... поки я постояв на вулиці покурив.неред цим також здавав монітор , зробили за дві неділі. А як стан речей? Механічних пошкоджень не завдали? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Rock Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 20:19 Поділитися #4 Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 20:19 Здавав по гарантії монітора( днів 7 назад) ,зробили за .... поки я постояв на вулиці покурив.неред цим також здавав монітор , зробили за дві неділі. А як стан речей? Механічних пошкоджень не завдали? Да ні , все нормально , після ремонту першого монітора , дзонили з вишестоящого центру , запитували чи не було якихось , проблем , про сроки ремонту , (там для звязку записують № телефону) PS. Якщо монітор , включається на пару секунд і відключається , то зроблять зразу , міняють цілу плату живлення (там трансформатор якийсь паршивий попадається) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ANDRON Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 21:19 Поділитися #5 Опубліковано 3 Серпня, 2009 в 21:19 У моїй відеокамері Панасонік, накрились головки. Здав у цей сервіс. Вже через два тижні вона була готова і ніякої царапини на ній не добавилось. Камера працює, а працівникам зазначеного сервісного центру велике СПАСИБІ! Особливо Сергію! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andruha_gpz28 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 05:48 Поділитися #6 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 05:48 2 ANDRON. Щось ти напутав, шановний. Ти здавав камеру в "Ремсервіс" на Перемоги 5, а не в Ета-майстер на Гулака Артемовського. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
paviva Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 08:35 Поділитися #7 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 08:35 Мав з цим центром справи і особисті і по роботі (коли ще працював у Фокстроті). Раз на раз не попадає. Можуть поремонтувати за декілька днів, а можуть і півроку "крутити" (як мого холодильника). Все залежить від наявних забчастин і совісності майстра. Гарантійну техніку ремонтують довше. Місця у них дуже мало, тому техніка може пошкоджуватись. Для себе взяв декілька правил: якщо ремонт затягується довше місяця - не кормити себе їхніми обіцянками, шукати альтернативу, звертатись у спілку захисту споживачів (переконався, дієво). Бажано взнати імя і телефон майстра, і звертатись зі всіма питаннями до нього. Той чоловік, що приймає замовлення і відповідає на телефонні дзвінки може не знати стан справ і говорити що завгодно (бачив і не раз). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fishka87 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 10:31 Автор Поділитися #8 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 10:31 PS. Якщо монітор , включається на пару секунд і відключається , то зроблять зразу , міняють цілу плату живлення (там трансформатор якийсь паршивий попадається) Ні, в нашого монітора підсвітка взагалі не працює. Ледве-ледве щось видно. Та й ще й блок живлення піщить На цьому тижні будемо його туди здавати. Сподіваюся зремонтують швидко і якісно Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Гетто Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 11:04 Поділитися #9 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 11:04 Буквально вчера забрал оттуда с ремонта монитор, он 6 лет добросовестно отпахал, и наконец БП помер (так сказали в СЦ). Гарантии естественно небыло.В ремонте пробыл 5 дней (как и было обговоренно в квитанции) Сами отзвонились, доложили о том, что можна моник забирать. Пока что претензий к работе не имею. Оплата за ремонт БП в районе 270 - 300 грн. (я так понимаю - это минимальный тариф, по мониторам syncmaster 793df ) хотя мне пох, деньги не мои личные)))вот так... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ANDRON Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 13:15 Поділитися #10 Опубліковано 4 Серпня, 2009 в 13:15 2 ANDRON. Щось ти напутав, шановний. Ти здавав камеру в "Ремсервіс" на Перемоги 5, а не в Ета-майстер на Гулака Артемовського. ...І справді наплутав.. УПС! Значить всім здаватись в ремсервіс на Перемоги 5!!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
voldf Опубліковано 31 Серпня, 2009 в 19:20 Поділитися #11 Опубліковано 31 Серпня, 2009 в 19:20 останнім часом справи з ними не мав, але раніше по роботі доводилось частенько до них звертатись. відгуки не однозначні, не знаю з чим то повязано - можливо як на якого майстра попадеш, а можливо і під настрій! але памятаю точно при мені клієнти скандалили теж за телевізора (надто його стан нагадував колгоспний, причому переглядали той телевізор всім колгоспом ). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Grekus Опубліковано 1 Вересня, 2009 в 07:45 Поділитися #12 Опубліковано 1 Вересня, 2009 в 07:45 http://www.youtube.com/watch?v=vBU99XAuPeM&NR=1http://www.youtube.com/watch?v=8FBppa8foqw&hl=ukОсь про наш сервіс центр Гнусмус. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Stealth Опубліковано 1 Вересня, 2009 в 09:07 Поділитися #13 Опубліковано 1 Вересня, 2009 в 09:07 2 Grekusдля начала почитай тут! , а потом спроси у Ярчика (он об этом как-то писАл) на счёт не санкционированной съёмки, и после этого подумай о своём посте! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Grekus Опубліковано 1 Вересня, 2009 в 13:16 Поділитися #14 Опубліковано 1 Вересня, 2009 в 13:16 2 Grekusдля начала почитай тут! , а потом спроси у Ярчика (он об этом как-то писАл) на счёт не санкционированной съёмки, и после этого подумай о своём посте!При сервис наслишан и так хорохо не раз сам сталкивалса. Особенно по ремонту гарантийних принтеров.А видео не моє, и хто режисер я неведаю. Но там речь идет тоже об ремонте принтера. просто зацепило. Самому также отвечали. От и павильно пацан сделал что разместил видео на ю тубе. и каскад от руководства получил за свои действия илии бездействия. Всьо виговорился. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
voldf Опубліковано 3 Вересня, 2009 в 13:27 Поділитися #15 Опубліковано 3 Вересня, 2009 в 13:27 2 Grekusдля начала почитай тут! , а потом спроси у Ярчика (он об этом как-то писАл) на счёт не санкционированной съёмки, и после этого подумай о своём посте!речь не идет об санкционированной сьёмке, а о том что человека довели до того, что он взял в руки видеокамеру(мобилку) дабы хоть чого-то добится. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Stealth Опубліковано 3 Вересня, 2009 в 13:49 Поділитися #16 Опубліковано 3 Вересня, 2009 в 13:49 на сколько я понял, речь идёт о принтере, и называется имя мастера, Сергей, я думаю что старожилы форума понимают, о каком именно Сергее Дудиче идёт речь. Так вот он не является работником этой фирмы(слава богу уже) и про него не один раз "хорошо" отзывались. А СЦ является представителем фирмы "Самсунг", а принтер был врятли этой фирмы! или я не прав? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
frv Опубліковано 30 Липня, 2010 в 09:20 Поділитися #17 Опубліковано 30 Липня, 2010 в 09:20 Хто підкаже режим роботи СЦ на Гулака-Артемовського? Потрібно монітор з ремонту забрати. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 30 Липня, 2010 в 11:08 Поділитися #18 Опубліковано 30 Липня, 2010 в 11:08 Користуйся пошуком, на Борді є тема "сервісні центри Луцька та околиць". Там є телефони, по телефону тобі і скажуть, якщо хтось трубку візьме, бо вони вміють. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Fantom Опубліковано 30 Липня, 2010 в 13:12 Поділитися #19 Опубліковано 30 Липня, 2010 в 13:12 Хто підкаже режим роботи СЦ на Гулака-Артемовського? Потрібно монітор з ремонту забрати.з відео на Ютубі є ) Пост № 12 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
pupchik Опубліковано 9 Вересня, 2010 в 19:28 Поділитися #20 Опубліковано 9 Вересня, 2010 в 19:28 Зараз по Самсунгу працює ще АСЦ "Ваш майстер" пр.Перемоги 22. Хто що може сказати про цей сервіс? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SOAD Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 07:12 Поділитися #21 Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 07:12 незнаю як ви, а по ремонту мобілки, в мене діло до суду дійшло Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
freemanlutsk Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 07:49 Поділитися #22 Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 07:49 Хто підкаже режим роботи СЦ на Гулака-Артемовського? Потрібно монітор з ремонту забрати.з відео на Ютубі є ) Пост № 12неодноразово ремонтував і ремонтую там принтери, нарікань ніяких!досить швидко і якісно робився ремонт!PS: клиент не всегда прав, клиент бывает ох%евш%й! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Phoinix Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 08:54 Поділитися #23 Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 08:54 незнаю як ви, а по ремонту мобілки, в мене діло до суду дійшлоа конкретніше можна, а то я на днях теж хочу телефон по гарантії занести. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nikolas Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 09:01 Поділитися #24 Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 09:01 Phoinix, занеси туди ж де твою nokia здавали , зроблять гуд Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SOAD Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 10:08 Поділитися #25 Опубліковано 10 Вересня, 2010 в 10:08 незнаю як ви, а по ремонту мобілки, в мене діло до суду дійшлоа конкретніше можна, а то я на днях теж хочу телефон по гарантії занести.мені подарували самсунг на ДР, за період використання 2 місяці він був в ремонті, (сенсор відслоївся, динамік, плата) на 4 раз я, вже нехотів ремонту так, телефон був вже паяний перепаяний я попросив, замість ремонту заміну апарату, або гроші, ну нащо мене послали, звернувся в спілку захисту споживачів...а порада одна якщо апарату небуде через 14 робочих днів, можеш позвонити й пригрозити судом повернуть через день новий, або заміна апарату, більше 14 днів тремати посуті права немають Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.