Перейти до змісту

Новый компютер, например

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Вообщем-то собираюсь покупать новый компютер, но совершенно не разбираюсь в ценах на железо....

Бюджет - примерно 5 000 грн, например.

Конечно хочется что бы без особых глюков шли новые игрушки по типу ГТА4, ну и какой нить винт повместительней.

спасибо..

зы: если не там создал тему, просьба ногами не бить..

Опубліковано

мне только системник если че...монитор и тп и тд покупать не буду ))))

и вот еще... корпус, например можна ж старый заюзать ?...

Опубліковано
А ну да. Там компи складаю на золотих столах спеціалісти з тьома вищими освітами, які проходили стажування закордоном. :D . Дадуть вони тобі гарантію на запломбований комп, потім навіть від пилюки не почистиш.

можеш таку "єрєсь" своїй бабусі парити. різницю між зборкою "фуджицу-сіменс" і наших бункерів не бачить тільки сліпий

останіх років 6-7 юзаю тільки ноути і ніде не виникало потреби пилюки чистити :P:D:lol:

Опубліковано
мне только системник если че...монитор и тп и тд покупать не буду ))))

и вот еще... корпус, например можна ж старый заюзать ?...

Корпус можна залишити стари, дивись на блок живлення, якщо менше 400 Вт треба буде його міняти..

ну бж 400ват судя по надписи на нем ^_^

и это..спасибо, но ноут мне не нужен :_06:

Опубліковано
В тому підвалі я можу замовити комп з тих комплектуючих які я сам забажаю, а скласти з них комп можу навіть з закритими очима.

а сенсу? а толку?

добре вам, у вас час дешевий. я не настільки багатий, щоб купляти такі дешеві речі

Опубліковано
Кожному своє, а я хочу мати вибір, а не те що мені навязують.

ну так і вибирай при купівлі, а то фрази вже пішли з розряду "но пасаран". смішно.

Опубліковано
Кожному своє, а я хочу мати вибір, а не те що мені навязують.

ну так і вибирай при купівлі, а то фрази вже пішли з розряду "но пасаран". смішно.

Гарячі фінські хлопці, заспокойтесь! Флейм нам тут не потрібен. Давайте по темі, бо буду банити.

Опубліковано