Перейти до змісту

Можно ли заварить пружинную сталь?


ursa

Рекомендовані повідомлення

Можно ли заварить пружинную сталь? Из неё сделаны амортизационные штыри, на которых подвешено детское велокресло.

Варится ли она вообще? Теряет ли свои свойства после сварки? Можно ли её укрепить какими-то уголками или распорками? Сильно ли это скажется на качестве работы "пружины?" Схемка и фото ниже.

Имеет ли вообще смысл попытка реанимировать?

post-419-1247849860.jpg

post-419-1247850326.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у меня был опыт заваривания лонжеронов в машине - ни к чему хорошему это не привело. в месте сварки сталь потеряла упругость и по свойствам весьма приблизилась к консервной банке :dont: в твоем случае я бы советовал сделать латки, например из трубы подходящего диаметра разрезанной вдоль, тогда, imho, будет держать

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

т.е. снизу, там где "уголок" изображён, приваривать полутрубки? :)

Трабл в том, что трещина практически в том месте, где штырь входит в замок-фиксатор, а толщина штыря как раз такая, как и отверстие в замке... хм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Навіть не думай щось реанімувати, ти ж дитину будеш возити а не торбу картоплі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна зробити так: розрізати в місцях тріщин і в середину вставити металеву арматуру максимально можливого діаметру і довжини, потім з'єднати і добре обварити...навіць якщо і лопне в місцях зварювання - то буде тримати арматура....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

говорив з батьком (він зварювальник)

казав що єдиний варіант це варити спеціальними електродами для пружинної сталі, потім обточити щоб воно в кріплення нормально ставало, а потім закалити.... (при зварюванні метал послабиться полюбому)

але й цей варіант теж далеко не найліпший бо такої міцності сталь вже не матиме

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна зробити так: розрізати в місцях тріщин і в середину вставити металеву арматуру максимально можливого діаметру і довжини, потім з'єднати і добре обварити...навіць якщо і лопне в місцях зварювання - то буде тримати арматура....

Да, но трабл в том, что тогда нужно высверливать середину у штырей, а это вряд ли хорошо.

В общем, экспериментирую, посмотрим, что получится. Но лучший вариант - конечно же - новая пружина... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з висверлюванням це взагалі геморой ще той, і явно не для такої конструкції.

Не простіше зробити з норманої сталі рейси + амортизовану опору на багажник?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Таку сталь не завариш, вірніше заварити можна але вона відпускається навіть напівавтоматом коли вариш. vampirich правильно писав спеціальними електродами можна попрпобувати варити але по кругу можуть піти тріщинки і після закалки може лопнути біля місця зварки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...