ursa Опубліковано 17 Липня, 2009 в 17:05 #1 Опубліковано 17 Липня, 2009 в 17:05 Можно ли заварить пружинную сталь? Из неё сделаны амортизационные штыри, на которых подвешено детское велокресло. Варится ли она вообще? Теряет ли свои свойства после сварки? Можно ли её укрепить какими-то уголками или распорками? Сильно ли это скажется на качестве работы "пружины?" Схемка и фото ниже. Имеет ли вообще смысл попытка реанимировать?
Shkoder Опубліковано 17 Липня, 2009 в 17:15 #2 Опубліковано 17 Липня, 2009 в 17:15 у меня был опыт заваривания лонжеронов в машине - ни к чему хорошему это не привело. в месте сварки сталь потеряла упругость и по свойствам весьма приблизилась к консервной банке в твоем случае я бы советовал сделать латки, например из трубы подходящего диаметра разрезанной вдоль, тогда, imho, будет держать
ursa Опубліковано 17 Липня, 2009 в 17:24 Автор #3 Опубліковано 17 Липня, 2009 в 17:24 т.е. снизу, там где "уголок" изображён, приваривать полутрубки? Трабл в том, что трещина практически в том месте, где штырь входит в замок-фиксатор, а толщина штыря как раз такая, как и отверстие в замке... хм.
Адміністратори serega Опубліковано 17 Липня, 2009 в 18:51 Адміністратори #4 Опубліковано 17 Липня, 2009 в 18:51 Навіть не думай щось реанімувати, ти ж дитину будеш возити а не торбу картоплі
biter Опубліковано 21 Липня, 2009 в 13:12 #5 Опубліковано 21 Липня, 2009 в 13:12 Можна зробити так: розрізати в місцях тріщин і в середину вставити металеву арматуру максимально можливого діаметру і довжини, потім з'єднати і добре обварити...навіць якщо і лопне в місцях зварювання - то буде тримати арматура....
vampirich Опубліковано 21 Липня, 2009 в 13:29 #6 Опубліковано 21 Липня, 2009 в 13:29 говорив з батьком (він зварювальник)казав що єдиний варіант це варити спеціальними електродами для пружинної сталі, потім обточити щоб воно в кріплення нормально ставало, а потім закалити.... (при зварюванні метал послабиться полюбому)але й цей варіант теж далеко не найліпший бо такої міцності сталь вже не матиме
ursa Опубліковано 21 Липня, 2009 в 13:47 Автор #7 Опубліковано 21 Липня, 2009 в 13:47 Можна зробити так: розрізати в місцях тріщин і в середину вставити металеву арматуру максимально можливого діаметру і довжини, потім з'єднати і добре обварити...навіць якщо і лопне в місцях зварювання - то буде тримати арматура.... Да, но трабл в том, что тогда нужно высверливать середину у штырей, а это вряд ли хорошо. В общем, экспериментирую, посмотрим, что получится. Но лучший вариант - конечно же - новая пружина...
keepo Опубліковано 22 Липня, 2009 в 07:13 #8 Опубліковано 22 Липня, 2009 в 07:13 з висверлюванням це взагалі геморой ще той, і явно не для такої конструкції.Не простіше зробити з норманої сталі рейси + амортизовану опору на багажник?
Techniker Опубліковано 22 Липня, 2009 в 07:20 #9 Опубліковано 22 Липня, 2009 в 07:20 Таку сталь не завариш, вірніше заварити можна але вона відпускається навіть напівавтоматом коли вариш. vampirich правильно писав спеціальними електродами можна попрпобувати варити але по кругу можуть піти тріщинки і після закалки може лопнути біля місця зварки.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.