Yaryk Опубліковано 11 Липня, 2009 в 17:39 #1 Опубліковано 11 Липня, 2009 в 17:39 Яке масло краще використовувати для змазування підшипників втулок?Солідол? Літол? Графітна змазка? Чи щось інше?Порадьте щось, а то інформація в інеті дуже суперечлива. Одні хвалять солідол та літол, кажуть нічого кращого нема і не треба. Інші графітну змазку. А дехто - XADO, Pedros Syn Grease...
Andruha_gpz28 Опубліковано 11 Липня, 2009 в 18:48 #2 Опубліковано 11 Липня, 2009 в 18:48 Да літол і т.п. вродь і непогано і недорого, але з другої сторони всякі велогуру кажуть, що літієві змазки вступають в реакцію з алюмінієм, що є зовсім недобре. Але оскільки втулки ми вбиваєм швидше, як літій зжере люмінь, то я думаю, літол чи циатим піде за милу душу. І графітка теж. http://velopiter.spb.ru/tech/hub/http://www.bike-repair.ru/Lubes.htmhttp://www.sportelement.ru/bstory/dept=care&uid=475
Deemon Опубліковано 11 Липня, 2009 в 19:14 #3 Опубліковано 11 Липня, 2009 в 19:14 Як на мене підійде будь-яке багатофункціональне мастило на літієвій основі. Бажано щоб відповідало класу NLGI 2 (забезпечує наявність антизношувальних, протикорозійних та антиокислювальних присадок).Також варто звернути увагу на мастила з с дисульфідом молібдену (MoS2), вони мають відмінні характеристики в умовах високої запиленості та вологості (актуаль для кросс-кантерів).
b0rg Опубліковано 11 Липня, 2009 в 19:20 #4 Опубліковано 11 Липня, 2009 в 19:20 motorex не пробували?
Yaryk Опубліковано 11 Липня, 2009 в 23:08 Автор #5 Опубліковано 11 Липня, 2009 в 23:08 Да літол і т.п. вродь і непогано і недорого, але з другої сторони всякі велогуру кажуть, що літієві змазки вступають в реакцію з алюмінієм, що є зовсім недобре. Але оскільки втулки ми вбиваєм швидше, як літій зжере люмінь, то я думаю, літол чи циатим піде за милу душу. І графітка теж. У втулках немає алюмінієвих деталей (принаймні тих, котрі потрібно змазувати), томе не треба боятись що літол вступить в реакцію з ними. Хоча, кажуть, літол легше вимивається водою, в цьому плані солідол кращий порівняно з ним. motorex не пробували? А ти пробував?
Lexx_Giant Опубліковано 11 Липня, 2009 в 23:28 #6 Опубліковано 11 Липня, 2009 в 23:28 Літол це сама звичайна... універсальна.. так би мовити змазка......Унівесальність це добре... але якщо треба застосувати його у певній сфері то спеціалізованим мастилам... воно зливає по повній.От буду пеербирати свої все вичитаю... тоді опишу конкретно....На вскидку.... графітка шліфує поверхню.... від цього опір коченню зменшується.
b0rg Опубліковано 12 Липня, 2009 в 05:53 #7 Опубліковано 12 Липня, 2009 в 05:53 motorex не пробували? А ти пробував? але ще краще брати ось це -Motorex BIKE GREASE 2000
Yaryk Опубліковано 12 Липня, 2009 в 07:36 Автор #8 Опубліковано 12 Липня, 2009 в 07:36 b0rgІ шо? Чим воно якісно відрізняється від того-ж літолу?На вскидку.... графітка шліфує поверхню.... від цього опір коченню зменшується.Читав, що основна перевага графітки в тому, що частинки графіту продовжують змащувати тертя навіть після того, як висохне чи вимиється наповнююча речовина.Короче, у мене зараз в передній втулці літол, а в задній графітка. Через деякий час переберу і порівняю їх стан.
TreNeR Опубліковано 12 Липня, 2009 в 07:51 #9 Опубліковано 12 Липня, 2009 в 07:51 b0rgІ шо? Чим воно якісно відрізняється від того-ж літолу? Ты что?!? Там же на тюбике вел нарисован!!! Полюбому лучше чем Литол за 20 грн\кг
Valyanok Опубліковано 12 Липня, 2009 в 08:37 #10 Опубліковано 12 Липня, 2009 в 08:37 Там же на тюбике вел нарисован!!! Полюбому лучше чем Литол за 20 грн\кг А на заборе куй написано Плачу
Andrey XP Опубліковано 12 Липня, 2009 в 09:08 #11 Опубліковано 12 Липня, 2009 в 09:08 в мене проми )))) ще незмазував))))
VeryFate Опубліковано 12 Липня, 2009 в 09:18 #12 Опубліковано 12 Липня, 2009 в 09:18 Літол адназначна, тюбікі і баночкі розраховані для нюбів, але ви ж ними не є, правда
TreNeR Опубліковано 12 Липня, 2009 в 19:16 #13 Опубліковано 12 Липня, 2009 в 19:16 Я когда перебирал свою заднюю ктулху смазывал такой штукой Продается в Там-Таме и на формуле.
b0rg Опубліковано 13 Липня, 2009 в 06:47 #14 Опубліковано 13 Липня, 2009 в 06:47 Літол адназначна, тюбікі і баночкі розраховані для нюбів, але ви ж ними не є, правда точна! а ще для нубів карбон, всякі полегшені сплави і фолдінгова резина. і да, кстаті паіпень тіпа продвинутих геометрій, прогресивних змазок і ваздушних вилок - все для НУБІВ для нармальних пацанів ардіс і відро літола - все що нада для нармальнага байкepa
VeryFate Опубліковано 13 Липня, 2009 в 20:52 #15 Опубліковано 13 Липня, 2009 в 20:52 2 borg На ашанбайкі і на пиво ?
b0rg Опубліковано 14 Липня, 2009 в 13:28 #16 Опубліковано 14 Липня, 2009 в 13:28 2 borg На ашанбайкі і на пиво ? та паімаіш нема якось ашанбайка - джайнт з мурзом є, сосіс куб карбоновий є, шосер 8микілограмовий є - а от з ашанбайком аблом
Andruha_gpz28 Опубліковано 14 Липня, 2009 в 16:55 #17 Опубліковано 14 Липня, 2009 в 16:55 для нармальних пацанів ардіс і відро літола - все що нада для нармальнага байкepa Борг, ти не правий. Ардіс і літол - це несумісні речі. Справжній ардіс повинен бути з ржавим ланцюгом, і скрипіти так, щоб навіть собаки його боялись.
Yaryk Опубліковано 20 Лютого, 2010 в 12:04 Автор #18 Опубліковано 20 Лютого, 2010 в 12:04 Як показала практика, графітна змазка найдовше тримається у втулках. Пів року катання, кілька тисяч км, в тому числі гівнорейди, дощ, сніг і тд... а графітці у втулках нічого не зробилося. Можна було і не перебирати Салідол та літол у мене так довго не витримували.
Shkoder Опубліковано 21 Лютого, 2010 в 12:27 #19 Опубліковано 21 Лютого, 2010 в 12:27 я весь сезон проездил на белой литиевой смазке из спрея (производитель Hi-Gear). по краям сальников она несколько перемешалась с грязью, зато внутри втулки чистота и красота - как будто вчера смазал единственный недостаток - на морозе такая смазка немного густеет
Lexx_Giant Опубліковано 21 Лютого, 2010 в 17:12 #20 Опубліковано 21 Лютого, 2010 в 17:12 Читав одну прикольну статтю.. колись.. зараз не згадаю на якому ресурсі.. там говорились про наступне...Змазка для веловтулок має мати властивість затягувати мікроподряпини і мати матеріал який би шліфував поверхню..Не памятаю назву, але виготовлялась на основі графітки... там були жорсткі фотки нутрощів втулки після 50 тис пробігу (я так розумію її ніхто не перебирав, ЛХ ржавий в хлам)... після очищення і застосування тої змазки.. (2-3 рази треба було розібрати, почистити і зібрати... ) говорилося, що втулка 10 тис ще проходить без проблем. Як знайду.. то викладу цилко.
TreNeR Опубліковано 21 Лютого, 2010 в 18:00 #21 Опубліковано 21 Лютого, 2010 в 18:00 Да через 50 ткм даже автоступица рассыпаться может, хотя там запас прочности поболее
Lexx_Giant Опубліковано 21 Лютого, 2010 в 18:38 #22 Опубліковано 21 Лютого, 2010 в 18:38 Ну і навантаження, як ти кажеш... "поболєє"..
TreNeR Опубліковано 21 Лютого, 2010 в 20:14 #23 Опубліковано 21 Лютого, 2010 в 20:14 Но согласись, для легкой веловтулки 50 штук - это более чем много
Lexx_Giant Опубліковано 24 Лютого, 2010 в 15:34 #24 Опубліковано 24 Лютого, 2010 в 15:34 Не погоджусь.. по причині того, що легка вона в тих місцях де метал або тонший, або замінений карбоном, або застосовано інший сплав.У тих місцях, які навантажені.. а особливо, якщо це гоночна втулка..... там все з нормальним запасом і 20-ти річні Рекорди чи Дури.. бігать аж бігом до сьогодні.Питання в другому.. з дуру можна і йух зламати... ))))Від неправильної експлуатації вийде з ладу будь-яка запчатина. Неправильна це відсутність обслуговування (чистка, змазка), неправильне регулювання (конуса, підшипники), застосування не за цільовим призначенням (МТБ-шну втулку втулити на ДХ байк..... довго не проживе.)
Yaryk Опубліковано 5 Березня, 2010 в 20:56 Автор #25 Опубліковано 5 Березня, 2010 в 20:56 Знайшов цікаву книжку: В. В. Синицын "Пластичные смазки в СССР" (1984). Ось що там пишуть про графитку: А ось характеристики мастил: Мабуть, я, все-таки, буду використовувати салідол.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.