Перейти до змісту

Чим краще змазувати втулки?


Рекомендовані повідомлення

Яке масло краще використовувати для змазування підшипників втулок?

Солідол? Літол? Графітна змазка? Чи щось інше?

Порадьте щось, а то інформація в інеті дуже суперечлива. Одні хвалять солідол та літол, кажуть нічого кращого нема і не треба. Інші графітну змазку. А дехто - XADO, Pedros Syn Grease...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да літол і т.п. вродь і непогано і недорого, але з другої сторони всякі велогуру кажуть, що літієві змазки вступають в реакцію з алюмінієм, що є зовсім недобре. Але оскільки втулки ми вбиваєм швидше, як літій зжере люмінь, то я думаю, літол чи циатим піде за милу душу. І графітка теж.

http://velopiter.spb.ru/tech/hub/

http://www.bike-repair.ru/Lubes.htm

http://www.sportelement.ru/bstory/dept=care&uid=475

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене підійде будь-яке багатофункціональне мастило на літієвій основі. Бажано щоб відповідало класу NLGI 2 (забезпечує наявність антизношувальних, протикорозійних та антиокислювальних присадок).

Також варто звернути увагу на мастила з с дисульфідом молібдену (MoS2), вони мають відмінні характеристики в умовах високої запиленості та вологості (актуаль для кросс-кантерів).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

motorex не пробували? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да літол і т.п. вродь і непогано і недорого, але з другої сторони всякі велогуру кажуть, що літієві змазки вступають в реакцію з алюмінієм, що є зовсім недобре. Але оскільки втулки ми вбиваєм швидше, як літій зжере люмінь, то я думаю, літол чи циатим піде за милу душу. І графітка теж.

У втулках немає алюмінієвих деталей (принаймні тих, котрі потрібно змазувати), томе не треба боятись що літол вступить в реакцію з ними. Хоча, кажуть, літол легше вимивається водою, в цьому плані солідол кращий порівняно з ним.

motorex не пробували? :)

А ти пробував? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Літол це сама звичайна... універсальна.. так би мовити змазка......

Унівесальність це добре... але якщо треба застосувати його у певній сфері то спеціалізованим мастилам... воно зливає по повній.

От буду пеербирати свої все вичитаю... тоді опишу конкретно....

На вскидку.... графітка шліфує поверхню.... від цього опір коченню зменшується.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

motorex не пробували? :)

А ти пробував? :)

:0005:

LUBE2044-2.jpg

але ще краще брати ось це -Motorex BIKE GREASE 2000

big_smazka_dlya_velosipeda_motorex_bike_grease_2000_922.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

b0rg

І шо? Чим воно якісно відрізняється від того-ж літолу?

На вскидку.... графітка шліфує поверхню.... від цього опір коченню зменшується.

Читав, що основна перевага графітки в тому, що частинки графіту продовжують змащувати тертя навіть після того, як висохне чи вимиється наповнююча речовина.

Короче, у мене зараз в передній втулці літол, а в задній графітка. Через деякий час переберу і порівняю їх стан.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

b0rg

І шо? Чим воно якісно відрізняється від того-ж літолу?

Ты что?!? Там же на тюбике вел нарисован!!! Полюбому лучше чем Литол за 20 грн\кг :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там же на тюбике вел нарисован!!! Полюбому лучше чем Литол за 20 грн\кг :)

А на заборе куй написано :D Плачу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене проми )))) ще незмазував)))) :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Літол адназначна, тюбікі і баночкі розраховані для нюбів, але ви ж ними не є, правда ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я когда перебирал свою заднюю ктулху смазывал такой штукой

big_verylube_prof_lithium.jpg

Продается в Там-Таме и на формуле.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Літол адназначна, тюбікі і баночкі розраховані для нюбів, але ви ж ними не є, правда ;)

точна! а ще для нубів карбон, всякі полегшені сплави і фолдінгова резина. і да, кстаті паіпень тіпа продвинутих геометрій, прогресивних змазок і ваздушних вилок - все для НУБІВ

для нармальних пацанів ардіс і відро літола - все що нада для нармальнага байкepa :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 borg На ашанбайкі і на пиво ? :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 borg На ашанбайкі і на пиво ? :D

та паімаіш нема якось ашанбайка - джайнт з мурзом є, сосіс куб карбоновий є, шосер 8микілограмовий є - а от з ашанбайком аблом :sm128:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

для нармальних пацанів ардіс і відро літола - все що нада для нармальнага байкepa :D

Борг, ти не правий. Ардіс і літол - це несумісні речі. Справжній ардіс повинен бути з ржавим ланцюгом, і скрипіти так, щоб навіть собаки його боялись. :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 7 місяців потому...

Як показала практика, графітна змазка найдовше тримається у втулках.

Пів року катання, кілька тисяч км, в тому числі гівнорейди, дощ, сніг і тд... а графітці у втулках нічого не зробилося. Можна було і не перебирати :)

Салідол та літол у мене так довго не витримували.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я весь сезон проездил на белой литиевой смазке из спрея (производитель Hi-Gear). по краям сальников она несколько перемешалась с грязью, зато внутри втулки чистота и красота - как будто вчера смазал :ok2: единственный недостаток - на морозе такая смазка немного густеет

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читав одну прикольну статтю.. колись.. зараз не згадаю на якому ресурсі.. там говорились про наступне...

Змазка для веловтулок має мати властивість затягувати мікроподряпини і мати матеріал який би шліфував поверхню..

Не памятаю назву, але виготовлялась на основі графітки... там були жорсткі фотки нутрощів втулки після 50 тис пробігу (я так розумію її ніхто не перебирав, ЛХ ржавий в хлам)... після очищення і застосування тої змазки.. (2-3 рази треба було розібрати, почистити і зібрати... ) говорилося, що втулка 10 тис ще проходить без проблем. Як знайду.. то викладу цилко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да через 50 ткм даже автоступица рассыпаться может, хотя там запас прочности поболее;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну і навантаження, як ти кажеш... "поболєє".. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Но согласись, для легкой веловтулки 50 штук - это более чем много ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не погоджусь.. по причині того, що легка вона в тих місцях де метал або тонший, або замінений карбоном, або застосовано інший сплав.

У тих місцях, які навантажені.. а особливо, якщо це гоночна втулка..... там все з нормальним запасом і 20-ти річні Рекорди чи Дури.. бігать аж бігом до сьогодні.

Питання в другому.. з дуру можна і йух зламати... ))))

Від неправильної експлуатації вийде з ладу будь-яка запчатина. Неправильна це відсутність обслуговування (чистка, змазка), неправильне регулювання (конуса, підшипники), застосування не за цільовим призначенням (МТБ-шну втулку втулити на ДХ байк..... довго не проживе.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Знайшов цікаву книжку: В. В. Синицын "Пластичные смазки в СССР" (1984). Ось що там пишуть про графитку:

text.jpg

А ось характеристики мастил:

tabl.jpg

Мабуть, я, все-таки, буду використовувати салідол.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...