Перейти до змісту

Установка кондиционера


Masik

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Уважаемые,мож кто подскажет где в Луцке можно установить кондиционер или климат-контроль на автомобиль?

Опубліковано
Я ставил себе на Дэу Сенс на фирме "12 Вольт"

І скільке це задоволення тобі обійшлося?

Хто підкаже скільки може мені коштувати на КАДІ дизельний?

Опубліковано

Мне обошлось в 1000 у.о. Кондишн спецом разработаный для Дэу Сенс. Этя-же фирма производит для Ланосов и Ваз 10-й модели.

Дяка, чё-то слышал такое, а где они находятся кто-нить подскажет?

Напротив "Соломона", перед мостом. Направо будет платная стоянка, а прямо автобаза "Турист". Прямо в конец базы два бокса. Там у вахтера спросишь если не найдешь.

post-426-1245093786.jpg

Опубліковано

вчора заправив свій кондік, в радіаторі попаяли деякі соти, заправили правда гарантії від протікання фріона ніхто не давав, заплатив 550грн за ремонт і заправку

Мне обошлось в 1000 у.о.
imho не вартує воно стільки, краще приопустити вікно і дихати чистим повітрям, я так два роки їздив і на море катався, все гуд і свій би не ремонтував, тільки близькі наполягли :angry:
Опубліковано
imho не вартує воно стільки, краще приопустити вікно і дихати чистим повітрям, я так два роки їздив і на море катався, все гуд і свій би не ремонтував, тільки близькі наполягли :angry:

Сегодня я стопроцентов не ставил бы. Но на тот момент была другая финансовая ситуация.

Опубліковано

і взагалі кондиціонери лажа, краще вже дійсно з форточкою

тіко клімат, все решта компроміси

Опубліковано
....

Мне обошлось в 1000 у.о.

....

Варіант нумер 2 (сильно ногами не бийте)

VW Caddy 1,9d/td/tdi майже то саме по двигуну, що і бензинові/дизельні VW Golf III, VW Passat B-3/B-4. Отже - знаходимо таке чудо на розборках і купуємо наступне:

Компрессор охолодження (орієнтовно 200у.о)

Кронштейн компрессора (кріплення компрессора до блоку двигуна, орієнтовно 20-40 у.о)

Комплект трубок, з випарником, датчиками і всьо таке (орієнтовно до 100-120 у.о)

Радіатор кліми в комплекті з вентилятором та диффузором, останні два не завжди потрібні, оскільки бувають випадки, що основний вентилятор охолодження, за розрахунками заводу-виробника, справляється без допомоги (орієнтовно 70-130 у.о)

Блок управління клімою (80-120 у.о)

+ фреон.

За оптову покупку можна розраховувати на знижку - і не в 5-10 у.о. Не думаю, щоб установка того всього добра на машину коштувала близько 500 у.о...Знайти це все не є велика проблема, таких машин на розборках багато.

Опубліковано
....

Мне обошлось в 1000 у.о.

....

Варіант нумер 2 (сильно ногами не бийте)

VW Caddy 1,9d/td/tdi майже то саме по двигуну, що і бензинові/дизельні VW Golf III, VW Passat B-3/B-4. Отже - знаходимо таке чудо на розборках і купуємо наступне:

Компрессор охолодження (орієнтовно 200у.о)

Кронштейн компрессора (кріплення компрессора до блоку двигуна, орієнтовно 20-40 у.о)

Комплект трубок, з випарником, датчиками і всьо таке (орієнтовно до 100-120 у.о)

Радіатор кліми в комплекті з вентилятором та диффузором, останні два не завжди потрібні, оскільки бувають випадки, що основний вентилятор охолодження, за розрахунками заводу-виробника, справляється без допомоги (орієнтовно 70-130 у.о)

Блок управління клімою (80-120 у.о)

+ фреон.

За оптову покупку можна розраховувати на знижку - і не в 5-10 у.о. Не думаю, щоб установка того всього добра на машину коштувала близько 500 у.о...Знайти це все не є велика проблема, таких машин на розборках багато.

Ти можеш гарантувати це все в одному місці в нормальному стані.

Опубліковано
Ти можеш гарантувати це все в одному місці в нормальному стані.

Я хто? Господь Бог? Гарантувати може сам клієнт, якщо йому це не "вже горить". Затрачає кілька годин часу, об"їздить по Луцьку шроти, і, якщо не буде зразу такого - лишить замовлення. Це означає, що коли приїде машина на розборку з тим, що потрібно - йому зателефонують, він приїде і всьо сам на машині перевірить. Якщо ж ні - дзвоним по усіх усюдах та замовляємо...Тернопіль, Львів, Київ, Донецьк, Харків і т.д...

Опубліковано

У меня такого варианте небыло. Сенсов с кондиционером не выпускают, а от Ланоса не подойдет компрессор.

Опубліковано
Ти можеш гарантувати це все в одному місці в нормальному стані.

Я хто? Господь Бог? Гарантувати може сам клієнт, якщо йому це не "вже горить". Затрачає кілька годин часу, об"їздить по Луцьку шроти, і, якщо не буде зразу такого - лишить замовлення. Це означає, що коли приїде машина на розборку з тим, що потрібно - йому зателефонують, він приїде і всьо сам на машині перевірить. Якщо ж ні - дзвоним по усіх усюдах та замовляємо...Тернопіль, Львів, Київ, Донецьк, Харків і т.д...

Я так розумію ти не Господь Бог. Але дизельному Кадді 19 ТДІ в новій буді,сам розумієш ніякий з GOLF-3, PASSAT-3,4 кондиціонер не підійде.

А...Тернопіль,Львів і т.д давай замовим. Гроші вперед, приїхало чи те чи не те, а потім кому ?

Опубліковано
У меня такого варианте небыло. Сенсов с кондиционером не выпускают, а от Ланоса не подойдет компрессор.

Вже випускають: з кондиціонером, ц/з, гідропідсилюваче, захистом піддону, передніми електросклопідіймачами...

На Волинь-АВТО встановити кондиціонер на Ланос стане вам в 4200 грн разом з роботою....

Опубліковано
Але дизельному Кадді 19 ТДІ в новій буді,сам розумієш ніякий з GOLF-3, PASSAT-3,4 кондиціонер не підійде.

Пальцем в небо. Кондиціонери там однакові, а якщо взяти мегаприскіпливо, то Гольф-3 та Пассат Б-4, рівно як і Кадді комплектувалися двигунами 1Z, AHU, ALE. Всі ітеркулерні турбодизеля (TDI). І комплектація їх однакова, за виключенням дрібниць - розміщення датчиків, флянці на КПП до внутрішніх ШРУСів, тощо.

А...Тернопіль,Львів і т.д давай замовим. Гроші вперед, приїхало чи те чи не те, а потім кому ?

Є така штука, як мобільний телефон,до речі - не так давно винайшли. Номери розборок - не проблема, той же самий Автобазар, наприклад. А знаючи, що можна зекономити 200-400 у.о. - поїхати до Львова чи Тернополя, думаю, не є проблема.

Опубліковано

Позвонил сёдня в Киев, назвали цену за установку кондюха на Вито 1450$, та же процедура в Люблине мне обойдется в 970$.

Опубліковано

в мене ВІТО з кондюхом і повір що коли він не працював (через тріщинку в радіаторі витік фріон) я не відчував дискомфорту, зараз зробив його (на виході дає 4градуси (короче як холодильник)) але вмикати бажання його в мене немає, тільки чисто технологічно пару раз за поїздку на 2-3 хвилини щоб система не застоювалась. За ці бабки ти можеш щось краще для свого бусіка придбати.

Опубліковано
в мене ВІТО з кондюхом і повір що коли він не працював (через тріщинку в радіаторі витік фріон) я не відчував дискомфорту, зараз зробив його (на виході дає 4градуси (короче як холодильник)) але вмикати бажання його в мене немає, тільки чисто технологічно пару раз за поїздку на 2-3 хвилини щоб система не застоювалась. За ці бабки ти можеш щось краще для свого бусіка придбати.

Дяка за совет, машина не моя, а отца и это его желание, он очень тяжело жару переносит, а ездит он очень много.

Опубліковано
Позвонил сёдня в Киев, назвали цену за установку кондюха на Вито 1450$, та же процедура в Люблине мне обойдется в 970$.

970 - це реально на Віто, хоча як на мене - всеодно дорогувато.

Про Київ - взагалі окрема тема. До мене знайомий спеціально приїхджав з Києва, зробити реставрацію рейки, шарових опор, поміняв 2 сайлентблоки і стійки стабілізатора...Це йому робота, 800км дороги, та ще там декілька дрібниць обійшлися дешевше, ніж зробити то всьо в Києві.

Опубліковано

Ну не знаю як там їздити без кондиціонера літом.... Мні троха краще коли в авто прохладно, прохладно а не холодно, тож не потрібно ставити температуру так, шоб пара з рота йшла - достатньо на 5-8 градусів менше чим ззовні виставти температуру в салоні. З відкритим вікном багато не наїздшся коли на задньму сидінні дитина сидить.

Як раз скоро поїду на 12V щоб зробили ТО кондиціонера та, при потребі, дозаправили, бо скоро на моря, а там, маю надію, буде жарко.

Опубліковано
Але дизельному Кадді 19 ТДІ в новій буді,сам розумієш ніякий з GOLF-3, PASSAT-3,4 кондиціонер не підійде.

Пальцем в небо. Кондиціонери там однакові, а якщо взяти мегаприскіпливо, то Гольф-3 та Пассат Б-4, рівно як і Кадді комплектувалися двигунами 1Z, AHU, ALE. Всі ітеркулерні турбодизеля (TDI). І комплектація їх однакова, за виключенням дрібниць - розміщення датчиків, флянці на КПП до внутрішніх ШРУСів, тощо.

А...Тернопіль,Львів і т.д давай замовим. Гроші вперед, приїхало чи те чи не те, а потім кому ?

Є така штука, як мобільний телефон,до речі - не так давно винайшли. Номери розборок - не проблема, той же самий Автобазар, наприклад. А знаючи, що можна зекономити 200-400 у.о. - поїхати до Львова чи Тернополя, думаю, не є проблема.

На рахунок пальцем в небо, який GOLF-3 в 97 і Кадді в 04 році може бути комплектація. Я не розумію які ти мені можеш запропуновати трубки, електрику, шківи, кріплення радіатора хоча би. Я був кращої думки. :ohmy:

Ти видно ніколи не їздив до Тернополя, Львова а там в кращому випадку тобі говорили, що вибачте тільки що продали те що Вам би взагалі не підійшло.

P.S. привіт економія :D

Опубліковано
Позвонил сёдня в Киев, назвали цену за установку кондюха на Вито 1450$, та же процедура в Люблине мне обойдется в 970$.

970 - це реально на Віто, хоча як на мене - всеодно дорогувато.

Про Київ - взагалі окрема тема. До мене знайомий спеціально приїхджав з Києва, зробити реставрацію рейки, шарових опор, поміняв 2 сайлентблоки і стійки стабілізатора...Це йому робота, 800км дороги, та ще там декілька дрібниць обійшлися дешевше, ніж зробити то всьо в Києві.

Специально позвонил вчера в Днепропетровск, там есть такая фирма "Климат-контроль", так вот они мне назвали цену в 2350$ и в Харькове приблизительно такую же цену назвали, так что я думаю 970$ - это нормальная цена! Тем более виза у меня всегда открыта и Люблин (230 км) - это не Днепр и не Харьков.

Опубліковано
...який GOLF-3 в 97 і Кадді в 04 році може бути комплектація.

Двигун 1,9 TDI AHU, і всьо там однакове - такий двигун в мене на СТО з Гольфа якраз і ставили на Кадік, хоча мушу зауважити, що останній був 02 року здається.

Я не розумію які ти мені можеш запропуновати трубки, електрику, шківи, кріплення радіатора хоча би. Я був кращої думки. :ohmy:

Вищевказаним - якщо співпали двигуни.

Ти видно ніколи не їздив до Тернополя, Львова а там в кращому випадку тобі говорили, що вибачте тільки що продали те що Вам би взагалі не підійшло.

P.S. привіт економія :D

Був і там і там і неодноразово. Якщо нормально попередньо домовляєшся - все нормально і проходить. Виключення - шрот у Львові, де власником є такий собі Микола. От там - твій варіянт.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...