fedot Опубліковано 26 Травня, 2009 в 17:50 Автор #26 Опубліковано 26 Травня, 2009 в 17:50 vanus сказав: НОООО Вчора там проїжав на швидкості 70 км год реально 30 м перед знаком почищено, знак видно, все ОКЦе тому, що ти про той знак вже дуже добре знаєш...А я сьогодні, при відсутності роботи, сидів на травичці і спостерігав...Коротше - раз в 30-40 хвилин хтось застосовував екстренне гальмування. Дерев там не зріжуть - а от дубляжі знаку встановити можуть.
Yarchik Опубліковано 26 Травня, 2009 в 18:18 #27 Опубліковано 26 Травня, 2009 в 18:18 fedot сказав: vanus сказав: НОООО Вчора там проїжав на швидкості 70 км год реально 30 м перед знаком почищено, знак видно, все ОК Це тому, що ти про той знак вже дуже добре знаєш...А я сьогодні, при відсутності роботи, сидів на травичці і спостерігав...Коротше - раз в 30-40 хвилин хтось застосовував екстренне гальмування. К л а а а а а а с н а а а . . . в . . . т е е е б е е . . . т р а в и и и и ч к а а а . . .
datacopy Опубліковано 26 Травня, 2009 в 18:27 #28 Опубліковано 26 Травня, 2009 в 18:27 Yarchik сказав: Особо не умнічав, законами не грузив. Просто, і по-чєловєчєскі.Підписуйте zayava.docЗаносьте-відправляйте, викладайте на борду скани з підтвердженням того, що скрізь відправили-вручили.відправимо!
fedot Опубліковано 26 Травня, 2009 в 19:28 Автор #29 Опубліковано 26 Травня, 2009 в 19:28 Yarchik сказав: К л а а а а а а с н а а а . . . в . . . т е е е б е е . . . т р а в и и и и ч к а а а . . . От зараза)))) Нафіга здаєш "жирні" точки?
Scorpio Опубліковано 27 Травня, 2009 в 07:11 #30 Опубліковано 27 Травня, 2009 в 07:11 fedot сказав: ...Коротше - раз в 30-40 хвилин хтось застосовував екстренне гальмування. Дерев там не зріжуть - а от дубляжі знаку встановити можуть. Треба було на відео записать
fedot Опубліковано 27 Травня, 2009 в 15:50 Автор #31 Опубліковано 27 Травня, 2009 в 15:50 Scorpio сказав: fedot сказав: ...Коротше - раз в 30-40 хвилин хтось застосовував екстренне гальмування. Дерев там не зріжуть - а от дубляжі знаку встановити можуть. Треба було на відео записать Сподіваюсь, що як мінімум 23 ДТП і наші заяви й без відео допоможуть
fedot Опубліковано 3 Липня, 2009 в 17:09 Автор #32 Опубліковано 3 Липня, 2009 в 17:09 Вчора була мною отримана перша відповідь, щоправда телефоном, і, оскільки до справи то не дуже відноситься, я не вимагав письмової відповіді.Отже, СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, вірніше її представник, повідомив, що їх служба опікується дорогами по області, а до міста вони не мають жодного відношення.....Шкода.Чекаю відповідей далі...А тим часом кількість ДТП на тому перехресті росте((
voldf Опубліковано 6 Липня, 2009 в 19:43 #33 Опубліковано 6 Липня, 2009 в 19:43 і хто виходить крайній? хто відповідає за перехрестя???
fedot Опубліковано 7 Липня, 2009 в 15:50 Автор #34 Опубліковано 7 Липня, 2009 в 15:50 voldf сказав: і хто виходить крайній? хто відповідає за перехрестя??? А ІКС його знає..... Позавчора один з клієнтів /досить таки нормальна людина, хоч і їздить на дорегенькому авто/ "доповів", що мав предметну розмову з депутатом міськради саме про цю ситуацію. Вимагав підняття питання на сесії щодо встановлення знаку "СТОП", стоп-лінії та дублюючого знаку...Прошу Бога, щоб хоч щось подіяло...Бо сьогодні знов спостеріг бите скло від фар на тому перехресті...
Адміністратори serega Опубліковано 7 Липня, 2009 в 20:03 Адміністратори #35 Опубліковано 7 Липня, 2009 в 20:03 Я майже впевнений, що то "місто" на правах власника дороги в особі "луцькавтодор" чи стремковський несе відповідальність.http://board.lutsk.ua/index.php?showtopic=...st&p=337490Думається мені що прибудинкові дороги - це стремковський, а міські магістралі - то "луцькавтодор"По крайній мірі так говорить закон.Ха! Вивчивши сайт міської ради, прийшов до висновку що в місті саме міськрада дає доручення ЖКГ на встановлення дорожніх знаків. Так що на все воля і бажання міськради в безпеці руху дорогами міста.І на закінчення є документ:http://www.lutsk.ua/UserFiles/File/rada/16_8.doc Цитата ЛУЦЬКА МІСЬКА РАДА РІШЕННЯВІД 25.07.07 №16/8м.ЛуцькПро Програму розвитку дорожньогоруху та його безпеки на вулично-шляховіймережі м.Луцька на 2007-2010 р.р.Ось до цього рішення і потрібно вносити пропозиції і зміни щодо встановлення знаків і світлофорів на критичних ділянках.
fedot Опубліковано 16 Липня, 2009 в 18:14 Автор #36 Опубліковано 16 Липня, 2009 в 18:14 Шановний Yarchik і всі, хто слідкував за розвитком подій у цій темі. Радий повідомити Вам, що всі старання не пропали намарне! Прийшла відповідь від ДАІ УМВС України у Волинській області. - Повідомляю, що Ваша заява ВДАІ УМВС України у Волинській області розглянута. З метою покращення дорожніх умов та організації дорожнього руху на вулично-доожній мережі міста Луцька, департаменту ЖКГ направлено подання на розкриття видимості дорожніх знаків та нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 1.13 яка вказує місце, де водій повинен у разі потреби зупинитися і дати дорогу транспортним засобам, що рухаються по перехрещуваній дорозі на перехресті вулиць Глушець та Бринського. І, що найцікавіше, ці вимоги уже виконані - розмітка нанесена вчора, злощасний знак також більше "вирізали" з гілок дерев! Це не зовсім те, що я особисто хотів, але всеодно - дуже позитивно! П.С. Yarchik, з мене пиво при зустрічі! Щиро вдячний тобі за допомогу.
Volyniaka Опубліковано 27 Липня, 2009 в 09:43 #37 Опубліковано 27 Липня, 2009 в 09:43 Хотів би підняти ще таку тему.Якщо змінити розмітку і дорожні знаки, зокрема на вул. Рівненській на світлофорі перед поворотом на пр.Відродження, то можна значно зменшити там затори. Потрібно там зробити 3 полоси (це нескладно, реально народ там і так їздить у три ряди, щоправда іноді "нариваючись"), а знак змінити з рух по 2-х смугах на рух по 3-х: смугах - ліва - прямо і наліво, середня - прямо, права - направо. Та ж сама ситуація на вул. Карпенка-Карого при під"їзді до Варшавського ринку.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.