Blackbird Опубліковано 8 Травня, 2009 в 12:57 #1 Опубліковано 8 Травня, 2009 в 12:57 Конечно же, под диски в первую очередь а почему под диск в первую очередь?
b0rg Опубліковано 8 Травня, 2009 в 12:58 #2 Опубліковано 8 Травня, 2009 в 12:58 та просто рахуй як людина доросла змінити стокову вилку на хоча б Тору, вона доросте до дискачів це звичайно імхо, але думаю так є в 8 з 10 випадків
ursa Опубліковано 8 Травня, 2009 в 13:06 #3 Опубліковано 8 Травня, 2009 в 13:06 а почему под диск в первую очередь? Да потому, что ви- на КК-байке себя уже почти изжили, а Tora всё-таки позиционируется для кросс-кантри... та просто рахуй як людина доросла змінити стокову вилку на хоча б Тору Ну иногда стоковой вилкой идёт Reba...
b0rg Опубліковано 8 Травня, 2009 в 13:10 #4 Опубліковано 8 Травня, 2009 в 13:10 та просто рахуй як людина доросла змінити стокову вилку на хоча б Тору Ну иногда стоковой вилкой идёт Reba... угу. і там тоді в стоку вібряки тектро думаю там диск теж в стоку
Blackbird Опубліковано 8 Травня, 2009 в 13:31 Автор #5 Опубліковано 8 Травня, 2009 в 13:31 Да потому, что ви- на КК-байке себя уже почти изжилив смысле изжили?
ursa Опубліковано 8 Травня, 2009 в 13:56 #6 Опубліковано 8 Травня, 2009 в 13:56 думаю там диск теж в стоку Не всегда. Спроси Андрюху (Платун) в смысле изжили? Посмотри на модельный ряд любого производителя и посчитай, много ли байков оснащаются ви- (не считая бюджетных вариантов). В смысле удобнее с дисками и приятнее (особенно если гидравлика).
VeryFate Опубліковано 8 Травня, 2009 в 15:38 #7 Опубліковано 8 Травня, 2009 в 15:38 Вай вай вай, каг тема з продажи вилки до Ві скотилася. Відповідаю на "Посмотри на модельный ряд любого производителя и посчитай, много ли байков оснащаются ви- (не считая бюджетных вариантов)." - Якщо ставлять ві на сток то тільки гавнянні, поставлять хороші, інша обвеска по рівню не дотягує, ставлять Діскачі - бо це ж КРУТО, % продажі виростає. Ось вона психологія продавців і покупців. Вагоманьяки в більшості на ві, але й тут проблема - знайти хороший і легкий обід досить важко, в основному все на діскі. Не треба вірити в своє плацебо-діскове, не ті швидкості, маси рейдерів...а все інше варіанти плюсів і мінусів тих і тих гальм, до яких в першу чергу відносяться і якість компонентів і ПРЯМОРУКІСТЬ їх настроювання.І на кінець - лінкувати тут не буду Vi VS Disk, не та тема, це вибір кожного і узкоглядість з модою на вістрі вам в допомогу.Ціна на вилку Адекватна - чому ніхто не купує ? На велокієві погляньте на ціни аналоги.
8a8asik Опубліковано 8 Травня, 2009 в 18:14 #8 Опубліковано 8 Травня, 2009 в 18:14 Я не веломан'як але ціна справді приємна...Але і купівельна спроможність зара у більшості впала....А по приводу ві як на мене звичніші з налажтуванням і доступністю...+ їх ще досі ставлять на шосери і ставитимуть
Lexx_Giant Опубліковано 8 Травня, 2009 в 22:34 #9 Опубліковано 8 Травня, 2009 в 22:34 Я юзав ВІ ХТ-шні в парі з тормозними ручками ЛХ... і можними трикомпонентними колодками. Достатньо?Щоб загальмувати після калюжі, навіть не по втулки ...... треба було мінімум метрів 10. З гідрою таких питань немає... зупиняє зразу.Гідра рулить, особливо мені подобається модуляція....... ну і звичайно це справедливо для моєї ваги... в 90 кіль.Мартензу це не мішає... але думаю, що він якби спробував гідру, то назад би не перейшов на Ві.А вилка нормальна дійсно.. і ціна хороша.. це вже не макет.. це працююча річ, хоч і важкувата звичайно.
Dr.Martenz Опубліковано 9 Травня, 2009 в 17:07 #10 Опубліковано 9 Травня, 2009 в 17:07 я пробував гідралівчні дискові гальма (неділі 2 катав на діфотіном танку), потім знову сів на вібряки, різниці особливої нема...
difoto Опубліковано 9 Травня, 2009 в 17:38 #11 Опубліковано 9 Травня, 2009 в 17:38 Мартенз, я знаю, почему для тебя нет разницы: потому шо такие маньяки , как ты, утверждают, шо спуск проходится вообще без тормозов, а Ярик говорит, шо там без тормозов - нереально!
Dr.Martenz Опубліковано 9 Травня, 2009 в 18:00 #12 Опубліковано 9 Травня, 2009 в 18:00 та ну ладна, делаити тут са мну чета этакое, аж встыдна даж. Спуск видь над не з зажатыми постоянно тормозами проходить, а контролировать свою скорость прохождения, для чего полностю хватает грамотных вибрякаф.
VeryFate Опубліковано 9 Травня, 2009 в 18:07 #13 Опубліковано 9 Травня, 2009 в 18:07 для чего полностю хватает грамотных вибрякаф. Для грамотних пацанофф - а діско стар - це не мій феншуй.
ursa Опубліковано 9 Травня, 2009 в 18:28 #14 Опубліковано 9 Травня, 2009 в 18:28 Для грамотних пацанофф - а діско стар - це не мій феншуй. Или не твой уровень? Впрочем, если по сути - на ВелоМаксе продают новый Dart 3 за 950 грн. А Tora дороже всего на 50 грн, но гораздо интереснее, как по мне
VeryFate Опубліковано 9 Травня, 2009 в 21:23 #15 Опубліковано 9 Травня, 2009 в 21:23 Уровень вже про-рейдерів а не рейдерів аля я маю тягові гідравлічні гальма - заценіть пацани, я крутой перец, у мене тепер гальмує мізінцем на 0,5 см хода ручкі, супер модуляція по режиму гальмування, скоро поставлю електро датчік з лсд дисплеєм, тоді можу гальмувати і показувать % з гальмівною силою, ща тільки поміняю рідину і все буде ок Дякую Урса що відіслав мені пост, дякую що зробив тему....тепер реально позажигаємо.. мій лист [hide]+ вага гальм + вага моя + пряморукість + Голова яка вміє шукати/читати/порівнювати інформацію + вміня користуватися гальмами + не звяздонутість на дісках + відсутність зацикленого погляду. Перейду на Ді а. Вага колес + ротора + 12 болтов (іль центрок) + машинкі = меншій вазі того ж комлекта ві б. Коли рама/вилка буде без кріплення на ві в. коли я буду реально важким пацаном г. карпати/крим на затяжних спусках я не був і поки не побуваю буду важати що лише в цьому варіанті ді рулять (гавно, листя, і мороз і криві обода можна пропустити - пряморукість і пряможопість рейдера тут головніше ніж така шняга)[/hide] цитатну тільки з розглядання теми "передні задні гальма - де я накалякав " Яка різниця ві/діск, перед/зад, якщо гальмами потрібно вміти користуватися, і користуватись правильно. :wink: Особисто мені (який виходить на старт) ні разу не було шкода що в мене ві-брейкі, і на спусках сунувся/котився/пускав юзом заднє колесо щоб війти в віраж, як мені потрібно було з використанням обох гальм. А в повсякденні дійсно хватає одних передніх, тому що підїхати до когось стираючи задню покришку це розумно і пантовито , а ось розраховувати свою швидкість щоб найменьше користуватись гальмами - це мистецтво. Головне виділив жирним
kostya Опубліковано 9 Травня, 2009 в 21:36 #16 Опубліковано 9 Травня, 2009 в 21:36 ваще не понимаю нафига диски на волыни. еще бы понял какой невероятный спуск в карпатах и то раз в год. ви дешево, настраиваются легко в любых условиях и ДОСТАТОЧНО. (о. предыдущее сообщение в ту же идею отредактировалось
ursa Опубліковано 9 Травня, 2009 в 22:12 #17 Опубліковано 9 Травня, 2009 в 22:12 я маю тягові гідравлічні гальма - заценіть пацани, я крутой перец Никогда не ориентировался на чью-то оценку Ставил гидравлику осознанно и вдумчиво Для себя. у мене тепер гальмує мізінцем на 0,5 см хода ручкі Хм. Ну я лет шесть отъездил на ви-брейках. Из них года четыре они работали в режиме "нажал чуть сильнее - радуйся, если это был не передний (который у меня справа)" Свободный ход ручки был очень маленький, колодки хватали мёртво (если начинали выёживаться - получали гудроном ). До сих пор сзади стоят ви- супер модуляція по режиму гальмування Если модуляция - это то, что я думаю, то она действительно супер По сути торможение такое же, как на ви-брейках, но усилие на ручку - на порядок меньше. Уровень вже про-рейдерів Я не считаю себя про-, тем не менее пользуюсь ими. Мне с ними удобнее и приятнее - писал уже выше. Собрал очередной байк жене, поставил гидравлику. Ей, в принципе, всё равно, что там стоит - но я верю, что она оценит их со временем ваще не понимаю нафига диски на волыни. Нафига? По грязи удобнее ездить - тросики не забиваются и не ржавеют, не нужно ждать, пока засранные обода очистятся, и грязь на ви-шных рычагах не собирается. Зимой хорошо, опять же плевать на обледенение обода ви дешево, настраиваются легко в любых условиях и ДОСТАТОЧНО. Постоянная подстройка из-за стирания колодок и растягивания тросиков. А диски (гидравлика) - "взула і забула" Один раз выставить - а дальше, пока живы колодки, можно забыть о настройке. Раз в сезон прокачать. Ну и ротор равнять иногда надо. Но если брать ви-, то колёса надо держать в идеальном состоянии Конечно, можно и на "восьмёрочном" колесе ехать, разведя рычаги, но эффективность торможения тогда значительно понижается.
VeryFate Опубліковано 9 Травня, 2009 в 23:00 #18 Опубліковано 9 Травня, 2009 в 23:00 За сезон навіть колодкі не стер, а чому ? а тому що обезбашенні ваще не тормозять
difoto Опубліковано 10 Травня, 2009 в 06:52 #19 Опубліковано 10 Травня, 2009 в 06:52 kostya а зачем на Волыни тебе в машине гидроусилитель руля и вакуумный усилок тормозов? Ты ж не по серпантинам ганяешь, и не гонщег явно. Для перевезти себя и семью вполне ДОСТАТОЧНО жигуля 4ки или даже Таврии, так почему у нас на Туксонах и Субарах ездят? VeryFate ты напоминаешь одного чела, который утверждал, что он в своей волынянке куда хош заедет, и еще полтонны картохи в кузов кинет, а все эти октавии - сплошные панты! Очередной холивар.
kostya Опубліковано 10 Травня, 2009 в 08:23 #20 Опубліковано 10 Травня, 2009 в 08:23 ну я октавию брал чтобы не ломалась как чуда совецкого автопрома. к тому же у нее багажник большой и звездей безопасности по немецким рейтингам достаточно. и езда на машине в отличие от вело не только по области но по всей украине. серпантины тоже бывают. так что тут не вижу излишеств ) а на субарах у нас специально ради понтов ездят. это однозначно. и ради понтов покупают. и даже не скрывают этого. по говнам мне ви всегда хватало. зимой тормоз не только не нужен - он опасен ) кстати неоднократно возил почти полтонны картохи в той самой октавии. дико удобно, особенно если семья большая. )
difoto Опубліковано 10 Травня, 2009 в 09:48 #21 Опубліковано 10 Травня, 2009 в 09:48 Ну а я гидру брал чисто из-за надежности, легкости в эксплуатации и минимума обслуживания. К тому же у нее сила торможения громадная, что для безопасности вери гуд, вот только сегодня спасла меня от отвественности за наезд на ребенка на спуске. Ну и езжу я не только по асфальту( читай "в основном не по асфальту") и даунхиллы(даже в городе) такие бывают... ооо! Так что мне оно само оно! А насчет субару - это ты токо шо вануса оскорбил, жосска! А зимой надо просто тормозить правильно(и модуляция у гидравлики сравнима с АБС у авто) ЗЫ я в джипе полторы тонны возил - очень удобно. А многие думали, что я его для понтов купил
kostya Опубліковано 10 Травня, 2009 в 15:08 #22 Опубліковано 10 Травня, 2009 в 15:08 ну не наю. я тоже бывает в городе до 40 по привычке разойдусь, а по пешеходному переходу люди идут. ви срабатывают без каких то проблем. а субару я имел в виду врх, а нафига другая субару. а спортивный машин , даже бюджетный, в наших условиях это однозначно понты. хотя, не спорю, как разгонишься по дороге общего пользования далеко за две сотни, как послушаешь как машинка колесики переставляет при входе в поворот - сказко. зы. полторы тонны в джипе это наверное золотых слитков ? ибо сложно мне представить как в жипу влезет такой _объем_ картохи. ))
imp13 Опубліковано 10 Травня, 2009 в 16:46 #23 Опубліковано 10 Травня, 2009 в 16:46 ну не знаю.... мені ві на моєму гробику не вистачає . частенько приходиться їздити на дачу по болоту/калюжам - поки обід не висохне фіг затормозиш нормально (колодки міняв на 3-композитні). зараз буду збирати на гідрі, благо рама і вилка підтримують. да ціна в гідри кусюча, але думаю варта... зы. полторы тонны в джипе это наверное золотых слитков ? ибо сложно мне представить как в жипу влезеттакой _объем_ картохи. )) ну, якщо Джип Широкий без задніх сідушок, або щось типу пікапчика, то думаю без проблем. чи витримає підвіска - це інше питання ЖВ
Andruha_gpz28 Опубліковано 10 Травня, 2009 в 18:04 #24 Опубліковано 10 Травня, 2009 в 18:04 Знач тако. Все зводиться до наявності бабла і можливості його вкласти в свій байк. Якби міг, зараз би змінив все повністю, тому що дискові гальма гідравлічні на мтб - зе бест, і срать я хотів на всі інші аргументи про вагу і т.д. А нема піньонзе - нема кохання, і нєфіг ще якісь тут казочки розповідати.
kostya Опубліковано 10 Травня, 2009 в 19:30 #25 Опубліковано 10 Травня, 2009 в 19:30 думаю ты сильно преувеличиваешь роль денег в жизни и выборе людей
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.