Перейти до змісту

Фотаком жжот


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Прикро що ніхто так і не відписав.

Але разом з тим проблема вирішилась сама собою....зараз все гаразд, але все рівно, так як вона має звичку виникати знову напишу все таки листа у їх відділ, який з абонентами не спілкується ^_^ , а то якось не хочется знову повторення ситуації минулих декількох днів.

  • Відповідей 76
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

  • Адміністратори
Опубліковано

Іхтож тобі буде відповідати за якісь там сервісі в якомусь та інеті :)

Оператор гарантує тільки останню милю. В договорах про якісь тім спіки нічого не написано.

Опубліковано

Мені відповідальних не потрібно, мені потрібна допомога.

І TeamSpeak (ну можливо хто не знає) - це не "сервіс в якомусь та інеті", а така собі програмка. Про яку, доречі, тут на форумі майже згадок немає.

http://teamspeak.com.ua/ для наглядності.

Так ось, якщо ж "оператор гарантує тільки останню милю", і саме тут відбуваються якісь негаразди я думаю в інтересах самого оператора в цьому розібратися, незалежно від того якого масштабу проблема.

Що до договорів то там пишеться про якість послуг що надаються, грубо кажучи про передачу\прийом даних. Так ось за рахунок якості цього процесу залежить коректна робота всього що вимагає обміну даних по мережі. І якщо проблема виникає в межах компетенції опрератора з яким підписаний цей договір, чому б її не вирішити?

Опубліковано

Користувався ТС. Враження про прогу самі негативні, але не мають жодного відношення до провайдера.

Опубліковано

В ТС важливим є сервер. Ну і правильні настройки...Те саме сенсівіті (чутливість), про яку часто забувають.

По темі - це ніфіга не жжот фотаком, це іменно "як в книжці написано". Трубочку постійно піднімають, якусь увагу клієнту приділяють, кайф. Те що у топікстартера відбулась розмова із дівчатами протягом 5 хв, то це як на мене перебільшення, адже не так і багато там питань задають, щоб розтягувати цей діалог на 5 хв, хіба якщо Ви вирішили перекинутись парай-тройкай слов с інтєрєсним голасам в трубачкє =)

А в мене от така проблема - кожну неділю приблизно о 14:00 в мене різко падає швидкість інтернету. Пінг ДГ видає час 100-250 мс. Ця проблема в мене вже близько місяця. І кожну неділю я упорно телефоную на ДГ. Вірусів в мене немає, стоїть нормальний нод32 + сканую безкоштовним др.вебом...Проте проблема повторюється кожну неділю, часом переростаючи в понеділок =) Правдородобне пояснення мені видали минулого тижня - мейбі у когось із моєї підмережі віруси, і вони забивають канал. Я не спец в цьому всьому, підкажіть наскільки це реально і що мені як клієнту із цим робити, бо якось ДГ недуже спішить приймати міри.

З.І. в мене домашні мережі

Опубліковано

Давайте всетаки обговорювати не технічні проблеми провайдера чи те шо він якусь службу вирубив, а приколи саме з технічною підтримкою..

а по вищенаписаній проблемі можна створити окремий топік, мой хтось напише як її порпавити, адеж то офтоп, і люди які моглиб допомогти сюди не заглядають...

Опубліковано
з одної сторони розумію ледащого адміна, кожні модеми налаштовуються по-різному, але суть налаштування одна і та ж, міг би й розповісти що за чим, може ти б далі і сам додумався; також як варіант: йому впадло було виясняти що за модем і розкладати по полочкам що і як) міг відмазатись типу інет вам підключений, а що ви намутили з модемом це вже не наші проблеми)

але якщо модем при підключенні брався в фотакомі то вони зобовязані були б допомогти.

я не користуюсь послугами даного провайдера тому нічо детальніше сказати не можу)

Ну да, а модемов разных у нас пять тысяч моделей. И все абсолютно по разному настраиваются ;)

Их от силы-то с пятнадцать моделей. А производителей наверное на пальцах одной руки можно пересчитать.

ЗЫ имею ввиду доступные в Украине.

  • 2 місяця потому...
Опубліковано
в супорті Фотакома нова фішка, дзвониш на супорт, а там все тебе випитують, навіть страшно розповідати, таке враження шо досє пишуть, тай ше після 5 хв випитування кажуть чекайте годинку вам зазвонять...

з єдиною різницею, що зателефонував вчора близько 19.30 а дзвінка до сьогодні не було. А причина з якої телефонував до них така, в грозу 02.07 пропав нет, просто ключик почорнів і все...... ось так сьогодні зранку дома нета ще не було...

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Щодо приколів: тільки один раз мав прикол із саппортом, десь ще восени. Якось потрібно було змінити конфігурацію обладнання, і прийшлось заново настроювати АДСЛ. Прикол був в тому що VPI/VCI настройки на тій ділянці (ГПЗ) були трошки іншими ніж стандартні фотакомівські... В загальному голову ламали разом з саппортом майже пів дня, потім якось випадково ще раз вирішили перевірити всі налаштування (причому за день довелось поспілкуватися напевне з трьома ДГ адмінами) і чисто випадково вдалось знайти різницю в настрройках VPI/VCI ;)

а так робота ДГ саппорту мені зараз стала подобатись більше: маю вдома WIPLL. Ось недавно знову Богу душу віддав трудяга-Airspan, заміну зробили досить швидко, приїхали з відконфігурованим мопедом, підключили і стало все гуд (правда я не був вдома в цей час) такщо, respect!

Єдине зауваження - було б просто супер коли в екстренних випадках можна було напряму на саппорт звонити, в обход колл центра.

  • Адміністратори
Опубліковано

"поспілкуватися напевне з трьома ДГ адмінам"

Адміна усього 2 і спілкуватись ти з ними не міг.

Ти спілкувався з службою підтримки. Аце це далеко від системного адміністрування.

Опубліковано
поспілкуватися напевне з трьома ДГ адмінами) і чисто випадково вдалось знайти різницю в настрройках VPI/VCI ;)

тоесть настройки были не такими как указаны в дополнении к договору?

Опубліковано
"поспілкуватися напевне з трьома ДГ адмінам"

Адміна усього 2 і спілкуватись ти з ними не міг.

Ти спілкувався з службою підтримки. Аце це далеко від системного адміністрування.

то рулез + 1 в ПП КМД уважуха за адмінів ДГ

а ось на Аверсі нема ні служби пітримки ні CALL центру, в деяких абонентів нет може пропасти на 2 дні і хоть в рейсу :)

ps. Sorry як не в тему

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

В ДГ взагалі говорять кожний раз по іншому. Ось приклад:

Останнім часом на ДГ в АДСЛ стаються різні казуси.

Відвалилась якось почта ДГ дзвоню мені передзвонюють кажуть проблема у Вас (інтернет працює почта ні). 5 хв все запрацювало.

Проходить день проблема починає систематично проявлятись. Дзвоню відповідь проблеми на лінії будем рішати. Проблема так і не пропала. Дзвоню знову мені заявляють "У Вас уторрент працює того і інет відвалюється" я чуть незвалився з стульчика. До цього уторрент Рік працював без проблем взагалі.

На даний момент є 2 компа на одному пишуть в аську дивляться он-лайн, на другому тікі уторент (тікі роздача 40 кбіт\с) пінг з сервером ДГ є але обвалюється а вони мені пропихують шо це уторрент. Кароч по сьогодні проблема не вирішена час від часу інет просто на декілька секунд падає (дивлюсь піг) і вони так і нічого не знають все грішать на уторрент? мож хто тут пояснить, мож хто стикався з проблемою?

  • Адміністратори
Опубліковано

Попробуй попрацювати без торентів, а то в тебе зараз 221 established і 100 інших конекта. Поживіть кілька днів без торентів.

Опубліковано

serega Як завжди правий. А віддача 40К не показник.

Робиш просто:

ping google.com -t із увімкненим ю.торрентом

а потім, не вимикаючи ping-а - вимикай свій торрент клієнт. Зовсім.

і О чудо..

А ще, winkey+R - cmd - netstat і ти прозрієш...

Опубліковано

А деякі, ще й умудряються за місяць викачувати (торентами) з модема при ліміті 512К до 200гб. и віддати до 100гб. трафа і ще й звонять і кажуть що в них погана швидкість інету…))) це немислимі об’єми при такій швидкості, це мабуть комп включений цілодобово і качає щось. Торент загрузить канал навіть аська відвалюється. А його не гребе бо повинна працювати а не працює.))))

Опубліковано

То ви хочете сказати що ваша прокся не справляється з кількістю з'днань? так ви мені скажіть чому було все нормально, а тут два місяці назад вже не справляється?

а може це все ж таки модем після 3-х (а то і більше непам'ятаю) років неприривної роботи?

Опубліковано

Ось таке нарив в інеті:

Вообще это та беда, на которую я уже давно жаловался, но неделю или две разобрался где зарыта собака. На самом деле те обрывы асек, радио и прочее (короче говоря, активных TCP сессий) при работе уторрента это должно быть у всех, у кого данные модемы пашут роутером. А беда в том, что по дефолту в прошивке (ну и оригинальная прошивка от ZTE или TP-Link TD-8810 да и с TD-8840 та же беда, лично брал и тестил) разрешено максимум 200 соединений Когда это кол-во превышает данный предел, с таблицы NAT удаляются самые первые записи (как последовательный регистр), вот и получается, дабы установить новое соединение, ему нужно дропнуть старое. Я не знаю как у других, но у себя я фиксировал чуть более 600 UDP и TCP сессий при активной работе уторрента, естественно ограничение в 200 для меня просто смешно.

Можете проверить текущий лимит соеденений через CLI в Telnet-е:

cat /proc/sys/net/ipv4/ip_conntrack_max

Его даже можно увеличить, к примеру задать 1024:

echo 1024 >/proc/sys/net/ipv4/ip_conntrack_max

Изменения не сохраняются при перезагрузки модема. Я тоже сначала обрадовался, но рано. Через некоторое время в модеме просто падает pppd демон и лечится только ребутом. Видимо там изначально сконфигурировано как-то использование памяти или что-то в этом направлении, так что больше просто не допустимо.

Ну для примера, у D-Link 2540U - 512, у ASUS AM604g - 1000 (но у АСУС-а 16 МБ RAM а не 6 как у ZTE). Это сравнение для модемов на BCM963x8 на BusyBox.

P.S. У себя я эту проблему решил проще, ZTE 831 перешитый в TD-8810 в мост (хотя теперь практически пофиг во что он перешит) и купил роутер D-Link DIR-100 за 28$. Пока за ним проблем с перегрузкой проца =>> проседанием скорости и лимитом активных сессий не замечено.

Опубліковано

BiMW не варто постити сюди, все що знаходиш в мережі.

Сиди собі і читай, бажано з самого початку а не з тем про кількість і ліміти зєднань на роутерах.

Опубліковано

Я доказую, що вихід не тільки один буває а це типу "виключи торрент", а є і ще різні способи вирішення даного питання. Найлегше сказати "виключи", а допомагати чогось не хочете!

Опубліковано

Ну так допоможи собі... чи ти думаєш провайдер буде прислухатись до недоречних порад користувача?

ЗІ. був би у тебе інет через проксі, тобі б взагалі не прийшлось задумуватись над проблемами торрента))

Опубліковано

Так шо я один тільки таку проблему мав? чи ви не хочете кожному казати, що це можливо не тільки із-за торрента?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...