Перейти до змісту

Пррахвост банк бл@


kmd

Рекомендовані повідомлення

:0002:

Редакция еженедельника Kyiv Weekly составила и опубликовала сегодня рейтинг надежности банковских учреждений Украины.

При составлении рейтинга учитывались такие факторы, как поддержка банка со стороны иностранной банковской группы или государства, соотношение оттока и притока депозитов в депозитном портфеле физических лиц банка, объемы резервирования под кредитные операции, часть валютных кредитов и часть депозитов физических лиц в кредитных активах банка.

ВТБ Банк, с общей суммой в 19 балов, разделил с государственным Укрэксимбанком второе место в списке самых надежных украинских банков. :0005:

На первом месте по уровню надежности находится государственный банк Ощадбанк, а замыкает тройку лидеров Сведбанк.

med_gallery_58_86_244893.jpg

сама стаття ТУТ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 89
  • Створено
  • Остання відповідь
Я незмінний Авалю .

Аваль навіть за умов кризи знижує відсотки по валютним іпотечним кредитом, що говорить про велики + для банку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аваль хоча дорогий в обслуговуванні але найдійніший

обслуговуюсь там вже 8 років :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...
16 апреля руководство Приватбанка решило залезть в карман к своим клиентам. Они сделали распоряжение снять задним числом с 1 января 2009 г., 0.75% за все пополнения пластиковой карточки. У меня своровали таким образом 130 грн, у моей знакомой 850 грн, у ещё одного друга 300 грн.

В отделении Приватбанка о законности этого действия сказали звонить в техподдержку. В техподдержке зачитали выданное им распоряжение и сказали, что действуют согласно ему. Кто его написал, кто ответственный, фамилия, данные и телефоны ответственного за это распоряжения являются секретом банка и разгласке не подлежат!

Скажите, пожалуйста, как бороться с этим беспределом?! Это ведь форменное воровство!

http://www.bankstore.com.ua/forum/func,vie...4/id,1353/#1353

І ще цікавий ресурс: http://privet-bank.ucoz.ru/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

внимание, не спешите заказывать перевыпуск карты через приват-24. во-первых старая карта будет заблокирована с момента перевыпуска, а не с момента получения новой карты, а во-вторых заблокирована с весьма неблаговидным статусом "УКРАДЕНА. ИЗЬЯТЬ". причем клиенту об этом не говорится ни слова.. :dont: лично мне это стоило весьма неприятных объяснений с охраной супермаркета, хорошо что при себе были документы.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Із назвою теми згідний на 100%! Недавно в банку забирав зарплатну картку, і мені ще хотіли всунути, ні не кредитку, а накопичувальний вклад(кожного місяця мін. по 50грн буде перераховуватись на інший рахунок під %), вони навіть не хотіли чути про те що мені це не потрібно:

Б: в нас програма і вона автоматично активовує вклад...

Я: :lol: я цього не просив і якби це мені було потрібно я б написав заяву!

Б: відмовитись можна лише через 2-3міс...

Я: чому я маю тратити свій час, стояти в чергах...?!

Б: ми приймемо без черги..

Я: Чому маю відпрошуватись з роботи?

Б: Приходьте в обід...

Я: чому маю не обідати?

Б2: а в нас обіду немає..

Я: Я тут причому?

Б2: Якщо вона не відкриє влад то у неї будуть проблеми...

Я: А чому проблеми мають бути в мене?

Забув написати, переді-мною в черзі жіночка забирала пенсійну картку і їй всунули таку саму фігню, хоча вона теж була проти...

Б: Перед вами жіночка забирала і проти не була...

Я: :ohmy: А мені що з того, що їй немає що робити як ходити по банках і писати різні заяви і стояти в чергах?

Б: Ми не маємо права видати вам картку без відкриття накопичувального вкладу...

Я: :0001: Яке ви маєте право не видавати МОЮ зарплатну картку із МОЄЮ зарплатою?!!!!

....Після цього вони мені видали мою картку із словами: Ви ще до нас прийдете...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І ще цікава історія: В черзі переді-мною був хлопець, в нього кінчився термін дії картки, перевипустити її не могли(чому хз), так йому сказали - пишіть заяву на випуск нової картки і ми туди перерахуємо ваші гроші. Картка коштує 25грн +комісія 1% при знятті коштів в банкоматі, а по іншому гроші ми вам видати не можемо... У нього на рахунку було 127грн, це виходить що в банкоматі він отримає лише 101грн, остальне ВКРАДЕ банк.

Наскільки я пам'ятаю при закінченні терміну дії картки достатньо було лише з паспортом прийти до каси і зняти гроші...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю багато хто бачив оголошення про те, що в Прихватбанку можна здійснити оплату без комісії, точно пам'ятаю, що за навчання там "можна було" платити без комісії. Так вот, брехня то все або вже це відмінили і просто кругом лишилася їх реклама, бо кілька днів тому платив за навчання в головному корпусі ВНУ і була комісія :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не втомлюся повторювати - АВАЛЬ рулить.

2 картки - 5 років жодних проблем. Пам'ятаю, був випадок. Я зламав картку. Сів на край столу і зламав. ПРиніс її поламану - кажу "Халепа". Вони мені через тиждень нову прислали абсолютно безкоштовно!

А прив@т.. їх там жучать в хвіст і в гриву.. плани і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

....Після цього вони мені видали мою картку із словами: Ви ще до нас прийдете...

все движется по спирали,

пару лет назад мне тоже пытались "впарить" кредитку и угрожали проблемами с основной картой в случае отказа

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Була в мене не так давно схожа ситуація. Відмовитися від копилки то можна, але це забирає і нерви, і час як клієнта, так і самих працівників.

Мені відкрили картку і повідомили, що будуть відраховувати мінімальну суму - 10 грн., потім, незважаючи на чергу, почали розпитувати мене чи є в мене ще депозити, переконувати, щоб я поклала трохи грошей у їхнє відділення, порахували, що Приватбанк нарахував мені за місяць кілька копійок:)

Свою відмову видати мені мою картку без копилки мотивували тим, що їх начальство за це по голові не погладить. Операціоніст врешті-решт образився на мою наполегливість і видав: "Ви мене що, розізлити хочете?".

Договір я мусила підписати, але щомісячне відрахування відмінили.

Результат для мене:

1. 20 хв. даремно витраченого часу, адже я просто хотіла забрати картку, а не виконувати якісь складні операції.

2. поганий настрій

3. зламані стереотипи: виявляється депозитний договір не потребує волевиявлення клієнта, а просто його згоди. І справа тут не в 10 грн.

Результат для операціоніста:

1. поганий настрій.

2. невиконаний показник.

До речі, багато моїх знайомих задовольнилися простою відповіддю, що не можна закрити копилку. Виявляється, що особливо наполегливим вони можуть закривати копилки, а решту просто дурять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...