Перейти до змісту

Подяка Датагруп


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Black я розумію там пінг на шлюз ДГ, сторінки по 2 хвилини і повільна швидкість LM... але вебмані ти приплітаєш дарма

Здається вже обговорювалось, що провайдер не зобов'язаний виясняти у третіх власників інтернет-ресурсу про те чому для їх блоку ІР адрес не доступний певний сегмент

  • Відповідей 207
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

  • Адміністратори
Опубліковано

Як правило, перед блокуванням якоїсь IP адреси чи блоку адрес, пишеться лист на abuse@ власника тої адреси. Я ж не бачив жодного листа що якісь вебмані будуть блокувати мою адресу по невідомій для мене причині. Звідси я роблю висновок що всякі мані, мерчанти неадекватні, з ними не варто мати справу.

Опубліковано
Black я розумію там пінг на шлюз ДГ, сторінки по 2 хвилини і повільна швидкість LM...

Дзвонив, писав і який результат? Робочий тиждень закінчується, а результату немає.

  • Адміністратори
Опубліковано

Мабуть якось не так звертаєшся. Наскільки мені відомо звернення абонентів вирішуються досить швидко, для цього й існують закони і порядки.

А судячи з написаного на форумі ти тільки ниєш, плачеш і обсираєш всіх і все.

Опубліковано

Не віриш - перевір усі мої звернення, якщо вони в вас фіксуються і прийди до мене перевір швидкість. Ваші "закони і порядки" не діють, "досить швидко" ви тільки пропонуєте перейти до іншого провайдера. Більше "досить швидко" в вас нічого не робиться. Я нікого тут не обсираю і не нию, я вимагаю від вас якісних послуг, адже у вас "швидкість зростає, а ціни падають!". Я звертався по телефону 780003 не один раз, мені що потрібно прийти на Датагруп, стати на коліна і просити, щоб мені все зробили? Чи як ще звертатися??? Ну прийду після свят напишу скаргу ще, побачим чи це подіє. Кожне звернення до компанії "Датагруп" і вирішення проблеми - це процес не одного дня і тижня. Робіть висновки, якшо ваші специ не можуть нічого зробити, візьміть краще одного толкового замість трьох і платіть йому нормально, тоді може все і в компанії буде добре.

Опубліковано
... мені що потрібно прийти на Датагруп, стати на коліна і просити, щоб мені все зробили? Чи як ще звертатися???...

во во... я якось писав шо там не все гаразд....

думаю варто не так зробити, а рівно наоборот, прийти поматюгатись, та й ще зайти до директора відкривши ногов двер, і сказати типу шо за ....

але топік то про подяку.. а тут просто гонять на датагрупа, офтоп получаєтсо

треба створити тему типу "гон на датугрупа" ... але ж напевне перейменують та закриють як мою...

:-)

Опубліковано

Цю тему було створено після того, як врешті після моїх неодноразових звернень в Датагруп все ж таки вирішили проблему з втратами пакетів на стороні Датагрупа після зміни IP. От я і вирішив подякувати їм. Але не пройшло і полгода як з'явилась нова проблема, яку теж не спішать вирішувати. Робить якось там, то хай собі і робить.

  • Адміністратори
Опубліковано
Цю тему було створено після того, як врешті після моїх неодноразових звернень в Датагруп все ж таки вирішили проблему з втратами пакетів на стороні Датагрупа після зміни IP. От я і вирішив подякувати їм. Але не пройшло і полгода як з'явилась нова проблема, яку теж не спішать вирішувати. Робить якось там, то хай собі і робить.

Якщо було звернення - буде відповідь, в межах обумовлених законом. Причому без відома керівництва ця відповідь тобі не поступить.

Припиняй своє горе тут поливати. Я вже говорив що ті, які приймають рішення, цей тред не читають. А я особисто, знаючипідозрюючи в чому там в тебе проблема, не маю повноважень в повній мірі тут все тобі викласти, ок? Потерпи, або строчи лист.

Опубліковано

Ну хоч би була відповідь від Датагрупа такого плану - "Ми знаємо про вашу проблему і її причину, на жаль її наразі неможливо усунути, ми усунемо її до такого-то числа". А так мені навіть невідомо, чи нею ще займаються чи ні. Чи просто проігнорували моє звернення. Якщо не складно, напиши мені хоч приблизну інфу в ПП або icq, я намагався зв'язатись з тобою, але ти заблокував вхідні ПП від мене. Наперед дякую і сподіваюсь на розуміння.

Black, в мене цей сайт не відкривається. Мені також на Датагруп жалітися?

За кілька хвилин запрацює В мене перевищення ліміту місця на диску. Там ж написано, що мій акк заблоковано.

Опубліковано

На жаль зараз відсутня можливість підключити ОГО! на 33 кварталі :(

Минає другий тиждень, serega, скільки ще часу потрібно? Ото працює контора...

Вперше взагалі про проблему писав ще 7 квітня, це все те саме по сьогоднішній день.

Опубліковано
На жаль зараз відсутня можливість підключити ОГО! на 33 кварталі :(

это у них везде шас так

вот вам и первые признаки "неправильной политики" (пока есть халявные деньги - делаем - а то что никогда не окупится - пофиг, деньги кончились - и все)

Опубліковано

Скажіть, де можна побачити тарифи на інтернет від Датагруп? Цікавлять діючі тарифи.

Опубліковано

post-69-1240861246.jpg

Ноу коментсс....

Підключайтесь в Домашні мережі, в мене швидкість зросла! 7 годин качати фільм з файлообмінника, Датагруп каже, що це нормально, що це я такий вибагливий клієнт. Хочу почути думку інших, чи вони вважають це нормальним для 100 Mbit ?

Опубліковано

Блін, тобі ще не надоїло?

Невже ти не бачиш що тобі тут ніхто не в змозі допомогти.

Можу порадити дзвонити на Київський Датагруп, вони мають гарний вплив на місцевий.

Принаймні відділ, який обслуговує корпоративних клієнтів... ;)

  • Адміністратори
Опубліковано

саме так. там треба десь 12к грн в той будинок всунути, нехай виділять кошти :)

Опубліковано
Блін, тобі ще не надоїло?

Невже ти не бачиш що тобі тут ніхто не в змозі допомогти.

Можу порадити дзвонити на Київський Датагруп, вони мають гарний вплив на місцевий.

Принаймні відділ, який обслуговує корпоративних клієнтів... ;)

При чому тут корпоратывный сектор?????????

Опубліковано

Власне ні при чому, я просто кажу, що в корпоративному секторі Київський датагруп має вплив на місцевий, а в приватному незнаю, але думаю, що варто спробувати.

Опубліковано
саме так. там треба десь 12к грн в той будинок всунути, нехай виділять кошти :)

Якщо за останній місяць жодного разу в мене швидкість закачки з файлообмінника не перевищила 850 Кбайт/с, що приблизно рівне 10 Мбітам, то напрошується висновок, що якийсь з свічів чи конвертер переключився на 10 Мбіт, що бувало і раніше. Думаю за останній місяць кількість користувачів не збільшилася суттєво і вони не качають щось цілодобово. Вдень в мережі 3-5 компів всього. Для початку було б добре виміряти пропускну здатність каналу між конвертером і Датагрупом. А потім копати далі, якщо там все ОК.

Опубліковано

Точно таке саме в сусідній квартирі і в другому підїзді. Між сусідським компом і моїм швидкість 8,1 Мбайт/с, як і раніше було з файлообмінником. В мене дві мережеві на 1 Gbit в компі. Тим більше датагрупівці втикались в свіч нетбуком, та сама картина, а от чи тестували вихід з конвертера і свіч, в який він підключений мені невідомо... Бо тоді робочий день закінчився.

Опубліковано

Не здивуюсь, якщо мій свіч підключений в той, а той в конвертер. І вимкнення/увімкнення його вирішить ці проблеми без 12к. :lol:

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...