Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

З чого ти взяв?

трава в нього добра...

чудак абсолютно не ловить дупля, що таке Укртелеком і що таке Датагруп...

Гаразд, тобто ISP JSC Ukrtelecom та ISP Private Joint-Stock Company це одне і теж? (той самий укртелеком?)

Опубліковано

тепер вгазалі збились всі настройки)) і походу буду вихідні без інтернету, бо незнають

чи прийдуть завтра настроювати, шик)

Опубліковано

мда укртелеком мене здивував)

чи то халатність чи то невміють, забирали модема на ремонт, принесли і працює як до цього, по кабелю підключитись неможу, тільки через ві-фі, а брат з ноутбука навіть з ві-фі неможе підключитись "неідентифікована мережа"

Опубліковано (змінено)

ага мене також колись здивували "майстри". На роботі час від час пропадав інтернет, кажу, певно десь проблеми з кабелем (бо навіть лайн рейти були відсутні в модемі), який іде прямо до нас. Вони мені кажуть ні ми перевіряли, то точно проблеми на центральній лінії , вже вияснили. Короче кажучи приходили після того ще дві тугодумні бригади (кудись дзвонили, щось перемикали і т.п.), кажу, перекиньте резервну жилку на кабелі від нас, кинули і все стало норм. Ну не ідіоти? А найбільший прикол в тому, що кожна бригада котила бочку один на одного, типу барани до нас були :D

Змінено користувачем charlie
Опубліковано

мда укртелеком мене здивував)

чи то халатність чи то невміють, забирали модема на ремонт, принесли і працює як до цього, по кабелю підключитись неможу, тільки через ві-фі, а брат з ноутбука навіть з ві-фі неможе підключитись "неідентифікована мережа"

А ти хочеш щоб тебе і твого брата Укртелеком навчив користуватись комп"ютером?

Опубліковано

мда укртелеком мене здивував)

чи то халатність чи то невміють, забирали модема на ремонт, принесли і працює як до цього, по кабелю підключитись неможу, тільки через ві-фі, а брат з ноутбука навіть з ві-фі неможе підключитись "неідентифікована мережа"

А ти хочеш щоб тебе і твого брата Укртелеком навчив користуватись комп"ютером?

А ти хочеш сказати що ми невмієм користуватись пк?

Опубліковано

Потрібно буде заключити додаткову угоду, що ти будеш користуватись їхнім інетом 2 роки.

Приходиш на Перемоги, 2 (де колись "переговорний" був) і там запитуєш. Візьми з собою паспорт і код того, на кого телефон.

Опубліковано

А ти хочеш сказати що ми невмієм користуватись пк?

Судячи з твоїх постів думаю - ні!!!

Можливо просто треба налаштувати адресацію на мережевій карті щоб доступитись на модем по LAN? Чи ти DHCP використовуєш і не отримуєш від модем адресу? Модем взагалі пінгується? Індикатори при підключені через мережевий шнурок горять на модемі і мережевій карті? Треба спочатку локалізувати проблему - вона в тебе логічного (ІР) чи фізичного характеру?

Опубліковано

А ти хочеш сказати що ми невмієм користуватись пк?

Судячи з твоїх постів думаю - ні!!!

Можливо просто треба налаштувати адресацію на мережевій карті щоб доступитись на модем по LAN? Чи ти DHCP використовуєш і не отримуєш від модем адресу? Модем взагалі пінгується? Індикатори при підключені через мережевий шнурок горять на модемі і мережевій карті? Треба спочатку локалізувати проблему - вона в тебе логічного (ІР) чи фізичного характеру?

ви так цікаво говорите, будьто я цього неробив, і ви мені відкрили новину.

з настройками модему , пк , навіть, телефона все ок. це проблема самого провайдера. яку ніхто виправляти нехоче.

Опубліковано

це проблема самого провайдера. яку ніхто виправляти нехоче.

Яким "макаром" може бути проблема провайдера в тому, що нема доступу по LAN до модема?

А по Wi-Fi доступ є... ))) цікаво, які дії були здійснені для діагностики проблеми на стороні "користувача"?

Опубліковано (змінено)

Сьогодні отримав рахунок за листопад від Укртелекому в двократному розмірі. Знову аванси в розмірі 100% практикуються?

Змінено користувачем zyb
Опубліковано

це проблема самого провайдера. яку ніхто виправляти нехоче.

Яким "макаром" може бути проблема провайдера в тому, що нема доступу по LAN до модема?

А по Wi-Fi доступ є... ))) цікаво, які дії були здійснені для діагностики проблеми на стороні "користувача"?

по ві-фі 70% неможуть підключитись.

гмм ну як вам сказати я в цьому не профі, але люди з києва (0800506800), наші з укртелекома сказали"що з підключенням увас все добре" проблеми у провайдері.

спочатку думав що проблеми у мому пк, підключив шнур до іншого пк - недопомогло, підключав інший шнур - недопомогло, а чому тоді проблема? раз ви "такі вмілі" користувачі допоможіть мені.

Опубліковано

шановний dual прочитайте дуже , ще раз повторюю, дуже уважно мої пости, і що я там писав, і подумайте що ви написали.

Мене теж вражають такі люди, які толком не перечитають теми, і ще щось говорять, Притому даючі "елементарні методи виправлення", начепто до вас цього ціхто не додумався.

якщо можете допомогти, чи дати корисну пораду краще промовчіть.

Опубліковано

Я так захищав Телеком, але він цього не оцінив :) Останні тижні два в мене ("5"-ка АТС, номерація з координатки, хоча це особливого значення не має) по вечорах не було інету. Десь так з 19-ї по 23-24 годину... Працюю по DHCP, dsl тримає, конект є, а от далі... айпі навіть не присвоює... Хоча на Львіській з "6"-ки (Євроквантовської) все працює стабільно... Підтримка лепече одне й те ж: "у вашому регіоні проблеми, наші спеціалісти працюють". Питаю "щось внятне і конкретне сказати можеш? В чому проблема? Скільки ті спеціалісти збираються працювати? тиждень? місяць? рік?", " відповідь як з автовідповідача "більше інформації ми не маємо, спеціалісти працюють, це проблема по всій Україні". Кажу "Мене вся Україна не цікавить! Чому в іншій частині міста працює, а в мене не працює?! В чому проблема???" - відповідь див. вище.

Поїхав, взяв в них ще одного модема за гривню... так... для "хай буде" (проїздив поруч)... і поки працює... Може збіг, а може і модем... Хоча на рахунок модема не віриться - вдень то працює, і після 23-24-ї теж цілу ніч нормально паше... Фіг його знає... Сьогодні знову поставлю старого, перевірю...

схоже, що все ж таки справа була в модемі...
Опубліковано

це проблема самого провайдера. яку ніхто виправляти нехоче.

Яким "макаром" може бути проблема провайдера в тому, що нема доступу по LAN до модема?

А по Wi-Fi доступ є... ))) цікаво, які дії були здійснені для діагностики проблеми на стороні "користувача"?

то в них, наскільки я зрозумів Wi-fi-spot укртелекомівський, в гуртожитку...

Опубліковано

то в них, наскільки я зрозумів Wi-fi-spot укртелекомівський, в гуртожитку...

Тоді питання у мене питання - хто дав дозвіл підключатись до модему через кабель? Що це за нововведення? Якщо це дійсно РадіоСпот від Укртелекому то підключення повинно здійснюватись виключно через Wi-Fi. А спроба підключитись через LAN є не легітимною.

Опубліковано

то в них, наскільки я зрозумів Wi-fi-spot укртелекомівський, в гуртожитку...

Тоді питання у мене питання - хто дав дозвіл підключатись до модему через кабель? Що це за нововведення? Якщо це дійсно РадіоСпот від Укртелекому то підключення повинно здійснюватись виключно через Wi-Fi. А спроба підключитись через LAN є не легітимною.

де там пише що "виключно через віфі"? це поперше.

а по друге, на моє питання адміністраторові "чи можу я підключити кабелем так як сигнал до мене підходить слабенький" мені дали відповідь що можу, що вони такого не практикують як в гуртожитках, але нічого протизаконого тут немає, тому я спокійно підключився і користувався кабелем протягом 2-3 років без ніяких проблем.

Опубліковано

так здаєтся розібрався з проблемою, незнаю можливо був я неправий нарахунок укртелкому але ж:

чомусь модем блокував мак-адресу мого пк коли він був підключенний по кабелю, коли через ві-фі все добре.

поставив 2 одинакових мак-адреса на карти і всьо гуд запахало.

питання. чи міг мене провайдер заблокувати?

  • 2 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

інформація з внутрішніх документів (офіційних роз'яснень поки не має):

На мережі ПАТ «Укртелеком» спостерігається нестача ресурсу публічних IPv4 адрес.

Що, в свою чергу, призводило до погіршення якості надання послуг доступу до мережі Internet абонентів ОГО! за технологією ADSL DHCP

Для вирішення даної проблеми на мережі ПАТ «Укртелеком» впроваджено систему CGNAT.

Для переведення абонентів на роботу з NAT, було створено новий тарифний план. (легкий - 512 Кб/с)

Наразі, переведено десятки тисяч абонентів включених за технологією PPPoE із тарифним планом "Легкий" 3-ї тарифної зони.

одним словом: в УТ закінчились білі ІР, в найдешевшому тарифі будуть видавати сірі ІР....

В кого такий тариф, перевірте яку адресу отримує модем...

Змінено користувачем biter
Опубліковано

Отримувати сірі IPv4 будуть лише клієнти тарифного плану "Легкий" 3-ї тарифної зони.

Це всі села та райцентри окрім Ковеля, Володимир-волинського також Нововолинська та Луцька.

Опубліковано

Отримувати сірі IPv4 будуть лише клієнти тарифного плану "Легкий" 3-ї тарифної зони.

Це всі села та райцентри окрім Ковеля, Володимир-волинського також Нововолинська та Луцька.

вбиває така несправедливість.... :(

те ж саме і з тарифними планами ... :(

Опубліковано

ясно тепер чому були проблеми з підключенням.

п.с проблема осталась приблизно 20-30% користувачів в гуртожитку так і неможуть підключитись.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...