Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

в мене зараз ip 95.133.123.5, і зазвичай завжди 95.133......, то це значить в мене у меню модема "Access Concentrator Name": KV-JE-R1 ?

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

grunge27, видишь ли, у меня IP статический (я это ранее упоминал) и именно из подсети 82.207.0.0/16

Статичекий это понятно, но при подключении к Днепропетровскому концентратору Ты используешь другой шлюз и другой внешний канал. Я думаю если Ты вручную укажешь Киевский концентратор и недельку поработаешь на нем то сможешь сделать выводы сам ;). В любом случае хуже не станет и в любой момент можно все вернуть назад. :rolleyes:

Опубліковано

grunge27, это хорошо, что ты просто раздаешь бесполезные советы на борде, а не чинишь, скажем, машины. "бэха? это понятно. давай в твою бэху прикрутим вот эту пое%$нь от мерса и посмотрим че будет. поездишь недельку, ага. хуже не станет, если че, потом снимем" :smile3:

Опубліковано

Наскільки мені відомо, grunge27 є одним із основних адміністраторів укртелекому по інтернет напрямку в Луцьку, тому до його порад я б прислухався.:0018:

Опубліковано

Наскільки мені відомо, grunge27 є одним із основних адміністраторів укртелекому по інтернет напрямку в Луцьку, тому до його порад я б прислухався.:0018:

очень сомнительно, так как он не понимает элементарной вещи - я не смогу со своим статическим IP использовать другой шлюз. только тот, который передает провайдер. а для динамического IP его совет, возможно, сработает.

ps. а может это я чего-то не понимаю. хз. а попробовать как-нить ночью можно. отчего же не попробовать?

Опубліковано

Пропиши в меню модема "Access Concentrator Name": KV-JE-R1 и все будет работать нормально!

поясніть для нубів як це зробити на прикладі якогось Д-Лінка

Опубліковано

Наскільки мені відомо, grunge27 є одним із основних адміністраторів укртелекому по інтернет напрямку в Луцьку, тому до його порад я б прислухався.:0018:

очень сомнительно, так как он не понимает элементарной вещи - я не смогу со своим статическим IP использовать другой шлюз. только тот, который передает провайдер. а для динамического IP его совет, возможно, сработает.

ps. а может это я чего-то не понимаю. хз. а попробовать как-нить ночью можно. отчего же не попробовать?

Ну вот странный ты человек. Ты если не хочешь что бы тебе помогли в решении проблемы то просто не пиши в эту тему... Лучше забудь все что здесь писалось.

он не понимает элементарной вещи - я не смогу со своим статическим IP использовать другой шлюз

Скорее всего это ты кое чего не понимаешь. Но спорить я с тобой не хочу и не буду. И кстати с 01.01.2011 по 04.01.2011 ты работал на Киевском концентраторе.

Опубліковано
Пропиши в меню модема "Access Concentrator Name": KV-JE-R1 и все будет работать нормально!

grunge27, подскажи пліз як це прописати в модем Tp-Link

Опубліковано

Ну вот странный ты человек. Ты если не хочешь что бы тебе помогли в решении проблемы то просто не пиши в эту тему... Лучше забудь все что здесь писалось.

извини, не знал, что здесь суппорт-форум укртелекома swink3zzz.gif

Опубліковано
Пропиши в меню модема "Access Concentrator Name": KV-JE-R1 и все будет работать нормально!

grunge27, подскажи пліз як це прописати в модем Tp-Link

В мене TP-Link W8910G, Advanced Setup - WAN - Edit - жмем next 3 рази - сторінка Enable IGMP Multicast, and WAN Service - в нижнє поле Service Name вписав KV-JE-R1. Не знаю, воно чи не воно, більше в мене нічого схожого в модемі не водиться. При перезавантаженні дало ІР 95.133.*.*, хоча можливо просто співпадіння.

Опубліковано

В мене TP-Link W8910G, Advanced Setup - WAN - Edit - жмем next 3 рази - сторінка Enable IGMP Multicast, and WAN Service - в нижнє поле Service Name вписав KV-JE-R1. Не знаю, воно чи не воно, більше в мене нічого схожого в модемі не водиться. При перезавантаженні дало ІР 95.133.*.*, хоча можливо просто співпадіння.

100% співпадіння!

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

укртелеком снова радует. полчаса назад отвалилась PPP сессия и повторного соединения нет. в логах любопытная запись про PAP AuthNak "permission denied"]. причем не могу зайти даже по вебу на my.ukrtelecom.ua. ошибка "Неправильний логін/пароль" :dont:

Опубліковано

ШАНОВНІ ДРУЗІ!Хочу у вас дещо запитати.Дайте пожалуста відповідь на моє питання.Питання у мене таке.Наприклад,я проживаю в Горохові,інтернет від Укртелекому,я не можу собі провести,бо немае на пошті модемів.А якщо я попробую провести інет,за допомогою Луцька(луцьких майстрів).Це можливо?Чи ні?Чи напевно мені не дозволять цього зробити?Дайте пожалуста мені відповідь!БУДУ ДУЖЕ ВАМ ВДЯЧНИЙ!

Опубліковано

Модем можна ставити будь-який (для DSL), а не тільки куплений безпосередньо на Укртелекомі.

В любому комп’ютерному магазині можна без проблем купити.

Опубліковано

ДЯКУЮ ТОБІ ШАНОВНИЙ ДРУЖЕ,ЗА ЗМІСТОВНУ ВІДПОВІДЬ!!!!В нас в Горохові,навряд чи скоро,можна дочекатись на підключення цього Укртелекому.Ходив на пошту,хотів поговорити з начальством,а його,того начальства немає....Всі моментально похворіли.Має бути якесь сильне скорочення на Укртелекомі,то все начальство Горохівське,поховалось по лікарнях......Начальник в лікарні,замісник його,в лікарні,головний інженер,також в лікарні....Їхні кабінети закриті,немає з ким говорити.Вони думають,що це їх спасе від скорочення???Я сильно в цьому сумніваюсь.

Опубліковано

2 DUXONE

Якщо хочеш чим швидше підключитись до інтернету від Укртелекому до послуги ОГО! тобі необхідно.

1. Зайди на сайт Мій Укртелеком і подай заявку з коректними своїми данними на підключення до послуги. Заявка атоматично з"явиться в системі і про неї буде знати будь який опертор.

2. Купи собі ADSL-модем (бажано з рекомендованого списку)

3. Щоб пришвидшити процес ходу заявки і її активації постійно телефонуй на 0-800-506-800 і дізнавайся про її стан.

4. Коли оператор скаже що заявка активна - налаштовуй модем і користуйся інтернетом.

і не треба тобі ніяких начальників пробувати шукати. Все залежить тільки від тебе!

Опубліковано

ДРУЖЕ!Я думаю,що це менi нiчого не дасть....Я ще думав,через їхній сайт(Укртелекомівський),чогось добитися.Але все марно....Я на їхному сайті,оставляв заявку,на підключення інету,але з їхньої сторони,не було ніякого відгуку.....Оставляв їм свої дані(фамілію,номер телефона),але з їхньої сторони,ніякої реакції....Тоді я позвонив в Луцьк,на Укртелеком,а там мені запропонували мобільний інтернет...Ну це просто дурдом.В мене вже почалась депресія.....

Опубліковано

DUXONE, скажу з власного досвіду ківерцівських поневірянь - знайди знайомого, який працює на укртелекомі у тебе в Горохові.

домовся з ним за пиво/сік/гроші посприяти підключенню.

звичайно, можна їх і офіційними листами закидати, і проблем їм наробити, але то не допоможе.

потрібно: 1. щоби під тебе зарезервували порт на стороні АТС

2. щоби майстри, які здійснюють підключення, підняли свій зад, і підключили тебе.

а сам модем можеш тут на форумі купити за 100 грн.

пс: це все актуально, якщо телефон окремий (не спарений). при спареному також можна підключити, але то технічно складніше, і вони морочитися з тим не стануть.

пс2: після підключення очікуй за вітру/вологи на постійні проблеми з дисконектами. лінії старі, до твого дому купа скруток. так що ще + пиво/сік/гроші за тест лінії і перекручування/поновлення ізоляції на окремих ділянках.

пс3: і на укртелеком колись знайдеться оптоволокно до кожного села!

Опубліковано

СПАСИБІ ТОБІ ВЕЛИКЕ,ШАНОВНИЙ ДРУЖЕ QWESTION,за дуже розумний,логічний,конкретний пост!!!!!!!

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...