Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
А я просто щодня звоню на київ )

а в кінці місяця піду за перерахунком вартості )

Власне не розумію причини йти за перерахунком.. тобі ж перекидали шлюз на той що дає тобі замовлений канал.. то в чому справа ? Те що тобі доводилось званить ну то це просто у книГу жалоб і т.д. на якість.. сумніваюсь що перерахунок будуть робити... а з судами справу мати геморойно ;)

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

Перекидали шлюз коли я був дома і міг помітити недоотримання послуги.

Про моє право на перерахунок повідомив мені київський сапорт.

З договору:

6.1. У разі невиконання Укртелекомом п. 3.1.6, коли Послуга не надавалась з вини Укртелекому, Споживач звільняється від плати за Послугу за період, коли Послуга не надавалась. Крім того, у разі неусунення пошкодження протягом п’яти діб із зафіксованого моменту подання Споживачем відповідної заявки, Укртелеком сплачує Споживачу пеню в розмірі 25% добової плати за кожну добу перевищення цього терміну, але не більше ніж за три місяці, шляхом перерахування плати за наступний місяць.
3.1. Укртелеком зобов’язується:

3.1.1. Надати Споживачу Послугу згідно з конфігурацією, що обрана Споживачем.

3.1.6. При зверненні Споживача стосовно неотримання Послуги, усувати пошкодження протягом 1 доби з моменту звернення Споживача.

Опубліковано

да-да-да... а ше пів дня коли скорость до 1 мегабіта падала, то на сапорті тупо трубку не брали. Так шо селяві.

З.І. Київ кожного дня клятвенно обіцяється шо на завтра рішать траблу, но воз і ниньче там.

Опубліковано

Виправте мене, якщо помиляюсь, але в тарифах хитро написано "ДО 2,4,8 Mbit", тобто теоретично навіть якщо буде швидкість 128kbit, це не буде порушенням умов договору зі сторони УТК. Вроді так?

Опубліковано

Да запросто...а якже Візор..

4. Права Сторін

4.1. Укртелеком має право:

4.1.4. У разі неможливості забезпечити Послугу із замовленими параметрами надати Послугу з максимально можливими параметрами з використанням відповідного тарифного плану

1.1....Послуга доступу до мережі Інтернет шляхом підключення до порту вузла Інтернет Укртелекому по абонентській лінії за допомогою обладнання ADSL, динамічної або постійної ІР-адреси, та інші додаткові послуги Інтернет, які абонент може самостійно замовити через Систему самообслуговування (далі — Послуга).

....надається....але з технічних причин наразі в повному обсязі неможливо

Опубліковано
....надається....але з технічних причин наразі в повному обсязі неможливо
4.1.4. У разі неможливості забезпечити Послугу із замовленими параметрами надати Послугу з максимально можливими параметрами з використанням відповідного тарифного плану

Платив і плачу я за 8.

Опубліковано

У меня тут давненько проблема назрела...Когда начинаю звонить с домашнего телефона, связь с инетом обрывается и заново переконекчивается....Это жутко бесит. В чем может быть проблема?

Опубліковано
У меня тут давненько проблема назрела...Когда начинаю звонить с домашнего телефона, связь с инетом обрывается и заново переконекчивается....Это жутко бесит. В чем может быть проблема?

в сплітері

Опубліковано
Живу на грушевського пальот нормальний!

617908192.png

Можна питання?

Ти користуєшся сам інетом, чи роздаєш?

В мене таке враження, що УТК ріже швидкість всім роздавальщикам...

Опубліковано
хех, першел на ОГО 4+, и также дает только 1 мбит

+1 на роботі тариф 8Мбіт, а реально ледве до двух дотягує.

і до них не доколупаєшся, тому що в договорі пише "до 8 мбіт"

+

Перезавантажив модем разів зо 5, поки не попав на шлюз 195.5.5.185 - відразу ж дало 8 Мбіт.

630181896.png

Опубліковано
У меня тут давненько проблема назрела...Когда начинаю звонить с домашнего телефона, связь с инетом обрывается и заново переконекчивается....Это жутко бесит. В чем может быть проблема?

в сплітері

и как с этим бороться?

Опубліковано
У меня тут давненько проблема назрела...Когда начинаю звонить с домашнего телефона, связь с инетом обрывается и заново переконекчивается....Это жутко бесит. В чем может быть проблема?

в сплітері

Я не был бы таким безапелляционным. С такими симптомами может быть еще парочка повреждений. Звони на саппорт и жалуйся, они разберутся ;)

Опубліковано
Я не был бы таким безапелляционным. С такими симптомами может быть еще парочка повреждений. Звони на саппорт и жалуйся, они разберутся ;)

Наприклад ? які ще можуть бути пошкодженя ? :)

Опубліковано

Глючит диодная приставка на спаренных номерах. Заниженная изоляция между проводами. Спареный телефон выключен на станции диодом в сторону линии. Это так, навскидку, что пришло в голову;)

Опубліковано
Заниженная изоляция между проводами

Найчастіше так і є. Трапляється, коли телефонний проводок до дерев'яної (чи іншої) поверхні цьвашком прибивають, чи можливо десь погано закручена скрутка - багато варіантів, але варіант зі сплітером не варто відкидати.

Опубліковано
Глючит диодная приставка на спаренных номерах. Заниженная изоляция между проводами. Спареный телефон выключен на станции диодом в сторону линии. Это так, навскидку, что пришло в голову ;)

це що прикол ? яким же чудом цифру пустити по лінії де стоїть блокератор на 2 номери ? спарені номера не підключають до АДСЛ :D

Найчастіше так і є. Трапляється, коли телефонний проводок до дерев'яної (чи іншої) поверхні цьвашком прибивають, чи можливо десь погано закручена скрутка - багато варіантів, але варіант зі сплітером не варто відкидати.

Варіант розриву лінії аж ніяк не підлягає під симптоми описані.. будуть дикі помилки на лінії що призведе до значного зниження швидкості порту або ж до взагалі неробочого стану...

З.І. Що за вигадки дилетантів ? ".. а може.. а ще щось в голову прийшло..." думаю варто банально логікою скористатись.. навіть якщо знань немає ..

Опубліковано
Глючит диодная приставка на спаренных номерах. Заниженная изоляция между проводами. Спареный телефон выключен на станции диодом в сторону линии. Это так, навскидку, что пришло в голову ;)

це що прикол ? яким же чудом цифру пустити по лінії де стоїть блокератор на 2 номери ? спарені номера не підключають до АДСЛ :D

Ты вообще откуда? С луны? Не знаю как у вас в /dev/null, а в Луцке на спаренный номер ОГО подключают ;)

З.І. Що за вигадки дилетантів ? ".. а може.. а ще щось в голову прийшло..." думаю варто банально логікою скористатись.. навіть якщо знань немає ..

Лично я работаю в Укртелекоме. Техническим специалистом, если что;) Та что может знаю о чем говорю ;)

Опубліковано
це що прикол ? яким же чудом цифру пустити по лінії де стоїть блокератор на 2 номери ? спарені номера не підключають до АДСЛ :D

З.І. Що за вигадки дилетантів ? ".. а може.. а ще щось в голову прийшло..." думаю варто банально логікою скористатись.. навіть якщо знань немає ..

Ти помиляєшся. ADSL на спареному телефоні підключити цілком реально. Ставляться 2 сплітери на лініях обох абонентів і все працює. Читай тут.

Опубліковано
Ну то скажи Тренер, як працівник укртелекома, коли будуть нові тарифи? І що в них планується?

А вот этого "обычные" работники Укртелекома знать не могут.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...