DrFaust Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 18:38 Поділитися #376 Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 18:38 А я просто щодня звоню на київ )а в кінці місяця піду за перерахунком вартості ) Власне не розумію причини йти за перерахунком.. тобі ж перекидали шлюз на той що дає тобі замовлений канал.. то в чому справа ? Те що тобі доводилось званить ну то це просто у книГу жалоб і т.д. на якість.. сумніваюсь що перерахунок будуть робити... а з судами справу мати геморойно Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fog Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 18:46 Поділитися #377 Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 18:46 Перекидали шлюз коли я був дома і міг помітити недоотримання послуги.Про моє право на перерахунок повідомив мені київський сапорт.З договору:6.1. У разі невиконання Укртелекомом п. 3.1.6, коли Послуга не надавалась з вини Укртелекому, Споживач звільняється від плати за Послугу за період, коли Послуга не надавалась. Крім того, у разі неусунення пошкодження протягом п’яти діб із зафіксованого моменту подання Споживачем відповідної заявки, Укртелеком сплачує Споживачу пеню в розмірі 25% добової плати за кожну добу перевищення цього терміну, але не більше ніж за три місяці, шляхом перерахування плати за наступний місяць.3.1. Укртелеком зобов’язується: 3.1.1. Надати Споживачу Послугу згідно з конфігурацією, що обрана Споживачем.3.1.6. При зверненні Споживача стосовно неотримання Послуги, усувати пошкодження протягом 1 доби з моменту звернення Споживача. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mix_forever Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 18:55 Поділитися #378 Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 18:55 да-да-да... а ше пів дня коли скорость до 1 мегабіта падала, то на сапорті тупо трубку не брали. Так шо селяві.З.І. Київ кожного дня клятвенно обіцяється шо на завтра рішать траблу, но воз і ниньче там. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Serpent Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 19:14 Поділитися #379 Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 19:14 Виправте мене, якщо помиляюсь, але в тарифах хитро написано "ДО 2,4,8 Mbit", тобто теоретично навіть якщо буде швидкість 128kbit, це не буде порушенням умов договору зі сторони УТК. Вроді так? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Witiok Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 19:19 Поділитися #380 Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 19:19 Так. Але послуга надається таки. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mix_forever Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 19:30 Поділитися #381 Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 19:30 ога. нафига тогда диференциация по скорости? ДАвайте всем напишем - ДО 100 мегабит и будем брать за это 250грн в месяц. Ну а хуле. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Witiok Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 19:56 Поділитися #382 Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 19:56 Да запросто...а якже Візор..4. Права Сторін4.1. Укртелеком має право:4.1.4. У разі неможливості забезпечити Послугу із замовленими параметрами надати Послугу з максимально можливими параметрами з використанням відповідного тарифного плану1.1....Послуга доступу до мережі Інтернет шляхом підключення до порту вузла Інтернет Укртелекому по абонентській лінії за допомогою обладнання ADSL, динамічної або постійної ІР-адреси, та інші додаткові послуги Інтернет, які абонент може самостійно замовити через Систему самообслуговування (далі — Послуга).....надається....але з технічних причин наразі в повному обсязі неможливо Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fog Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 20:41 Поділитися #383 Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 20:41 ....надається....але з технічних причин наразі в повному обсязі неможливо4.1.4. У разі неможливості забезпечити Послугу із замовленими параметрами надати Послугу з максимально можливими параметрами з використанням відповідного тарифного плануПлатив і плачу я за 8. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Witiok Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 21:06 Поділитися #384 Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 21:06 Якщо твій тарифний план Office+ то так вірно А якщо ні то платиш за "До 8 мбіт/сек" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mix_forever Опубліковано 20 Листопада, 2009 в 12:30 Поділитися #385 Опубліковано 20 Листопада, 2009 в 12:30 Якшо в мене швидкість 1 мегабіт, то хай і плату рахують як за 1 мегабіт, а не як за 8. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Xatabich Опубліковано 21 Листопада, 2009 в 13:03 Поділитися #386 Опубліковано 21 Листопада, 2009 в 13:03 У меня тут давненько проблема назрела...Когда начинаю звонить с домашнего телефона, связь с инетом обрывается и заново переконекчивается....Это жутко бесит. В чем может быть проблема? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
DrFaust Опубліковано 21 Листопада, 2009 в 13:25 Поділитися #387 Опубліковано 21 Листопада, 2009 в 13:25 У меня тут давненько проблема назрела...Когда начинаю звонить с домашнего телефона, связь с инетом обрывается и заново переконекчивается....Это жутко бесит. В чем может быть проблема?в сплітері Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
serega-cool Опубліковано 21 Листопада, 2009 в 20:52 Поділитися #388 Опубліковано 21 Листопада, 2009 в 20:52 Живу на грушевського пальот нормальний! Можна питання? Ти користуєшся сам інетом, чи роздаєш? В мене таке враження, що УТК ріже швидкість всім роздавальщикам... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ZloY Опубліковано 21 Листопада, 2009 в 21:02 Поділитися #389 Опубліковано 21 Листопада, 2009 в 21:02 хех, першел на ОГО 4+, и также дает только 1 мбит +1 на роботі тариф 8Мбіт, а реально ледве до двух дотягує. і до них не доколупаєшся, тому що в договорі пише "до 8 мбіт" + Перезавантажив модем разів зо 5, поки не попав на шлюз 195.5.5.185 - відразу ж дало 8 Мбіт. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Xatabich Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 12:01 Поділитися #390 Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 12:01 У меня тут давненько проблема назрела...Когда начинаю звонить с домашнего телефона, связь с инетом обрывается и заново переконекчивается....Это жутко бесит. В чем может быть проблема?в сплітеріи как с этим бороться? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TreNeR Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 16:28 Поділитися #391 Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 16:28 У меня тут давненько проблема назрела...Когда начинаю звонить с домашнего телефона, связь с инетом обрывается и заново переконекчивается....Это жутко бесит. В чем может быть проблема? в сплітері Я не был бы таким безапелляционным. С такими симптомами может быть еще парочка повреждений. Звони на саппорт и жалуйся, они разберутся Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
DrFaust Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 16:38 Поділитися #392 Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 16:38 Я не был бы таким безапелляционным. С такими симптомами может быть еще парочка повреждений. Звони на саппорт и жалуйся, они разберутся Наприклад ? які ще можуть бути пошкодженя ? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TreNeR Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 16:52 Поділитися #393 Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 16:52 Глючит диодная приставка на спаренных номерах. Заниженная изоляция между проводами. Спареный телефон выключен на станции диодом в сторону линии. Это так, навскидку, что пришло в голову Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nameless Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 17:27 Поділитися #394 Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 17:27 Заниженная изоляция между проводамиНайчастіше так і є. Трапляється, коли телефонний проводок до дерев'яної (чи іншої) поверхні цьвашком прибивають, чи можливо десь погано закручена скрутка - багато варіантів, але варіант зі сплітером не варто відкидати. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
DrFaust Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 18:17 Поділитися #395 Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 18:17 Глючит диодная приставка на спаренных номерах. Заниженная изоляция между проводами. Спареный телефон выключен на станции диодом в сторону линии. Это так, навскидку, что пришло в голову це що прикол ? яким же чудом цифру пустити по лінії де стоїть блокератор на 2 номери ? спарені номера не підключають до АДСЛ Найчастіше так і є. Трапляється, коли телефонний проводок до дерев'яної (чи іншої) поверхні цьвашком прибивають, чи можливо десь погано закручена скрутка - багато варіантів, але варіант зі сплітером не варто відкидати. Варіант розриву лінії аж ніяк не підлягає під симптоми описані.. будуть дикі помилки на лінії що призведе до значного зниження швидкості порту або ж до взагалі неробочого стану... З.І. Що за вигадки дилетантів ? ".. а може.. а ще щось в голову прийшло..." думаю варто банально логікою скористатись.. навіть якщо знань немає .. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TreNeR Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 18:49 Поділитися #396 Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 18:49 Глючит диодная приставка на спаренных номерах. Заниженная изоляция между проводами. Спареный телефон выключен на станции диодом в сторону линии. Это так, навскидку, что пришло в голову це що прикол ? яким же чудом цифру пустити по лінії де стоїть блокератор на 2 номери ? спарені номера не підключають до АДСЛ Ты вообще откуда? С луны? Не знаю как у вас в /dev/null, а в Луцке на спаренный номер ОГО подключают З.І. Що за вигадки дилетантів ? ".. а може.. а ще щось в голову прийшло..." думаю варто банально логікою скористатись.. навіть якщо знань немає .. Лично я работаю в Укртелекоме. Техническим специалистом, если что Та что может знаю о чем говорю Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Serpent Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 18:54 Поділитися #397 Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 18:54 це що прикол ? яким же чудом цифру пустити по лінії де стоїть блокератор на 2 номери ? спарені номера не підключають до АДСЛ З.І. Що за вигадки дилетантів ? ".. а може.. а ще щось в голову прийшло..." думаю варто банально логікою скористатись.. навіть якщо знань немає .. Ти помиляєшся. ADSL на спареному телефоні підключити цілком реально. Ставляться 2 сплітери на лініях обох абонентів і все працює. Читай тут. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
gorik Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 19:00 Поділитися #398 Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 19:00 Ну то скажи Тренер, як працівник укртелекома, коли будуть нові тарифи? І що в них планується? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Hitmanoid Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 19:07 Поділитися #399 Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 19:07 Ну то скажи Тренер, як працівник укртелекома, коли будуть нові тарифи? І що в них планується? А вот этого "обычные" работники Укртелекома знать не могут. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nameless Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 19:14 Поділитися #400 Опубліковано 22 Листопада, 2009 в 19:14 З.І. Що за вигадки дилетантів ? ".. а може.. а ще щось в голову прийшло..."Наслідки святкування Михайла? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти