Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Якість послуги від Укртелеком для жирних бізнес абонентів на високому рівні!

Бо по оптитці надається якийсь канал L3 а то і L2. А на ADSL прикручений ААА-сервер, який фактично найчастіше і є слабким місцем. Тому після масових проблем на території України чи поза нею всі сесії що були розірвані пробують водночас відновитись - це просто перевантажує мережу/сервери.

  • 1 місяць потому...
  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

Підкажіть у мого сусіда інтернет ОГО, я протягнув кабель від нього, але тепер хочу настроїти вдома вайфай, довжина кабеля приблизно 60 метрів. який потрібно підключити модем до мого компютера і як його настроїти?

Опубліковано

meic, а який модем - ми повинні самі здогадатись? А куди ти сусіду з ОГОм свій кабель всунув ми теж маєм екстрасенсів запитати? і т.д. і т.п.

Припускаю, що свій кабель ти втикнув в його АДСЛ модем (а є варіанти, наприклад, йому прямл в комп втикнути, чи в окремий роутер і т.д.), і зі своєї сторони втикнув його теж в модем АДСЛ з вай-фаєм... тоді, в ідеалі, нічого налаштовувати не потрібно - ловиш свій вай-фай і все працює.

Опубліковано (змінено)

Підкажіть у мого сусіда інтернет ОГО, я протягнув кабель від нього, але тепер хочу настроїти вдома вайфай, довжина кабеля приблизно 60 метрів. який потрібно підключити модем до мого компютера і як його настроїти?

Потрібен не модем, а точка доступу для роздачі без дротів. Або вайфай роутер, який вміє робити усе(кабель від товариша втикається у ван-порт, налаштовується вай-фай, або користуєтесь WPS для автоматичного налаштування клієнтів по пін-коду).

Змінено користувачем init
Опубліковано

meic, а який модем - ми повинні самі здогадатись? А куди ти сусіду з ОГОм свій кабель всунув ми теж маєм екстрасенсів запитати? і т.д. і т.п.

Припускаю, що свій кабель ти втикнув в його АДСЛ модем (а є варіанти, наприклад, йому прямл в комп втикнути, чи в окремий роутер і т.д.), і зі своєї сторони втикнув його теж в модем АДСЛ з вай-фаєм... тоді, в ідеалі, нічого налаштовувати не потрібно - ловиш свій вай-фай і все працює.

Вибачаю просто дуже слабко в цьому розбираюся...

В сусіда стоїть модем (huawei hg530) від нього до мене протягнута вита пара довжиною 60 м. я хочу в себе налаштувати Wi-Fi щоб заходити через телефон або ноут, яке обладнання для цього потрібно і як його налаштувати?

Опубліковано

60 м.?... а його ВайФая не ловиш? міг би...

ну, раз запитуєш і кабельок прокинув, то, певно, не ловиш.

Зі своєї сторони тобі можна теж встановити такий же (чи подібний) АДСЛ-модем з ВайФаєм, так як я й писав вище. Зазвичай запрацює без будь-яких додаткових налаштувань...

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

постав TP-LINK TL-WR740N. оптимальне співвідношення ціна/якість. Кабель від сусіда встав у ВАН порт. головне щоб у тебе була інша підмережа як в сусіда.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

набридло.. протягом останніх 2-х тижнів постійно зажимають канал - було 10000кбс (тариф 5 Мб/с), обрізали до 2000-х, тобто навіть менше, ніж я оплачую. Після неодноразових звернень в службу підтримки повернули до того, що було. Через декілька днів знову обжали до 5000 кбс. Аплоад взагалі до 850 кбс.

Опубліковано

:) щось я не допер, в тебе тариф 5 Мбіт, а ти мав 10? А тепер, коли вони "обжали" до положеного згідно твого тарифу 5 Мбіт, то тебе це не влаштовує?! :) А що ж ти хочеш? Платити за плацкарт, а їхати в СВ?

А аплоад 850 - це нормально при цьому тарифу. Це ж АДСЛ.

Опубліковано

щось я не допер, в тебе тариф 5 Мбіт, а ти мав 10? А тепер, коли вони "обжали" до положеного згідно твого тарифу 5 Мбіт, то тебе це не влаштовує?! А що ж ти хочеш? Платити за плацкарт, а їхати в СВ?

та нє)) я мав свої 5Мб, але коли наприклад качав фільм з внутрішньомережевого файлообмінника Укртелеком, то швидкість була значно вища. По друге, я плачу за 5Мб, а вони мені обмежили до 2Мб, скільки це тривало - хз.

вони програмно обмежили мені максимальну пропускну здатність лінії (фактично моя лінія витримує 20Мбс). Тобто, навіть якби я вирішив перейти на дорожчий/швидший тариф, на виході я б все одно мав ті ж самі 2 Мб.

одним словом, той хто не користується ОГО, не зрозуміє.

Опубліковано

Я користуюся ОГО :)

Відкрию тобі очі - ти платиш не за 5 Мбіт! Твій тариф "ДО 5 Мбіт" :) Розумієш? Тобто, 2 Мбіт - це теж твій тариф ;) Вони не гарантують тобі швидкість "не менше". Вони перестрахувались.

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано

Вони перестрахувались.

вони не перестрахувалися, вони реально най...ть людей.

Жаль, альтернативи немає.

Розумієш? Тобто, 2 Мбіт - це теж твій тариф

це все гра слів, думаю ти це прекрасно розумієш.

ще скажи, який тариф маєш і дай скрін з налаштувань модему, де показана пропускна здатність лінії. ну і з спідтесту картинку дай

3720672677.png

як видно, зараз маю свою оплачену швидкість, ще 2 дні тому мав лише 2Мбс

Опубліковано

Це не гра слів, це чітко сформульована відмазка від наших претензій.

Тариф маю такий самий - ДО 5 Мбіт. При чому в трьох різних точках (від різних АТС). Реально, зазичай, є десь 4 (даунлоадс, звичайно :)). Деколи більше... Скріни мої тобі нічим не допоможуть. Лінії витягують (тобто, дозволяють, тобто те, що показують модеми) 10-15 Мбіт

Опубліковано

а часом швидкість ще й від айпішника залежить.

в мене, наприклад, то 6 Мбіт, то 4 Мбіт...

Опубліковано

Лінії витягують (тобто, дозволяють, тобто те, що показують модеми)

модеми показують не те, що дозволяють лінії, а те, яку залишили пропускну здатність зі сторони укртелекому. ці показники співпадають, якщо канал відкритий на всю потужність.

наприклад, в мене максимум, що може дати лінія 20Мбс, але канал обмежили до 6500кбс

post-13465-0-19941600-1409256665_thumb.j

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

модеми показують не те, що дозволяють лінії, а те, яку залишили пропускну здатність зі сторони укртелекому. ці показники співпадають, якщо канал відкритий на всю потужність.

наприклад, в мене максимум, що може дати лінія 20Мбс, але канал обмежили до 6500кбс

це робиться для того, щоб працював стабільно інтренет на старих телефонних лініях або перевантажених. Коли мені підключали укртелеком, майстер сказав, що лінія хороша і неперевантажена можеш підключати 20 мегабіт. І з 20 заявлених, 19 точно витягувало .

На роботі лінія паршива, заміряли максимум 8-9 витягує. Поставили тариф 5, нет дуже часто пропадав. Довго з ними сварилися звичайно, сказали, що треба скрізь кабелі міняти і ще щось. Особливо швидкого нету нам не треба, а просто щоб стабільно працював, вирішили обмежити канал до 3, і все стало працювати нормально без обривів.

Змінено користувачем charlie
Опубліковано

тут справа в тому, що лінія конкретно в мене нормальна, 20мб тягне. І мені реально пофіг, хай той канал зажмуть хоч на 5мб, але не обрізабть швидкість, за яку я плачу гроші (як писав вище, канал зажали до 2Мб, при тарифі 5Мб). А якщо в когось лінія погана і не тягне наприклад тих самих 5Мб, то треба подзвонити до людини і сказати, мол так і так, перейдіть на дешевший/повільніший тариф, бо Ваша лінія не витримує, і не платіть дарма гроші на вітер, а не в ничку обмежити швидкість, а ти плати за повітря виходить. Скільки таких по всій Україні?

Опубліковано (змінено)

ну тоді я не знаю, що там зараз мутить укртелеком. На київ дзвонити, щоб канал обмежили наприклад до 10 чи 15, або зняли, якщо макс тариф

Змінено користувачем charlie
Опубліковано (змінено)

Останні пару днів в мене щось занадто часто почав вибивати інтернет.

Змінено користувачем CosmoPilot
  • 2 місяця потому...
Опубліковано

Добрий день. В мене така проблема... Інтернет пропадає під час дощової погоди! Тобто йде дощ - перезавантажив модем ( Д-лінк 2000) хвилини дві він моргає індикаторами - з'являється інтернет, але не надовго через хвилин 5-10 процедуру треба повторювати. Коли дощу не має - особливих проблем не має, буває що пропадає але разове перезавантаження модему вирішує проблему на довго. Звертався в службу підтримки - приходили з Укртелекому техніки робили певні процедури і в компі і міняли з'єднання на телефонному проводі - проблема не вирішилась. Вони казали що може бути проблема де врізаний сплітер в телефону лінію, але там все замотано в пакет і це все під дахом, безщпосередньо впливу дощу там не повинно бути. Проблема проявляється тільки тоді коли йде дощ (чи сніг) - що робити? Хто що може порадити...

Опубліковано

В мене було так само, поки не підключив на пряму. Сплітер викінув бо перестав зовсім працювати тепер працює тільки інет. А починалось все як у тебе.

Опубліковано (змінено)

Десь на лінії пошкоджена ізоляція. Зазвичай це десь є скрутка на ПРППМі, може бути і замокша муфта в кабелі, може й затікати кабельний ящик... Одним словом, проблеми з абонентською лінією.

Коли піднімаєш слухавку на телефоні, що ти там чуєш? Чистий гудок? А натисни будь-яку цифру... має бути чиста тиша. Що там чуєш? Якщо шуми, тріски, то 100% доводить мою версію.

Таке пошкодження дуже легко виявляється вимірюванням, тобто в робочий час з АТС мають поміряти і це побачити. Ну а тоді вже вони мають надіслати монтера, щоб шукав місце пошкодження.

До речі, на рахунок всяких замотувань в целофан і т.д. Це тільки шкодить, тому як утворюється конденсат там під тією "гідроізоляцією", і воно там в тому "парнику" швидше окислюється. Порозмотуй і залиш так, щоб на нього просто не попадала волога.

Так само і про скрутки дроту на лінії - часто коли люди роблять це самі, то намагаються позаізольовувати скрутки ізолентою. В результаті через якийсь час це місце робиться "місцем пошкодження". Потрібно просто скрутити і лишити голим, але розвести ці скрутки, щоб вони не могли дотикнутись.

Змінено користувачем jack74
Опубліковано

Десь на лінії пошкоджена ізоляція. Зазвичай це десь є скрутка на ПРППМі, може бути і замокша муфта в кабелі, може й затікати кабельний ящик... Одним словом, проблеми з абонентською лінією.

Коли піднімаєш слухавку на телефоні, що ти там чуєш? Чистий гудок? А натисни будь-яку цифру... має бути чиста тиша. Що там чуєш? Якщо шуми, тріски, то 100% доводить мою версію.

Нажаль (чи на щастя) телефоном не користуюсь вже багато років - в будинку навіть апарата не має щоб перевірити Вашу версію

До речі, на рахунок всяких замотувань в целофан і т.д. Це тільки шкодить, тому як утворюється конденсат там під тією "гідроізоляцією", і воно там в тому "парнику" швидше окислюється. Порозмотуй і залиш так, щоб на нього просто не попадала волога.

Так само і про скрутки дроту на лінії - часто коли люди роблять це самі, то намагаються позаізольовувати скрутки ізолентою. В результаті через якийсь час це місце робиться "місцем пошкодження". Потрібно просто скрутити і лишити голим, але розвести ці скрутки, щоб вони не могли дотикнутись.

Скрутки мідного дроту на вулиці без будь якої ізоляції - техніки робили - казали так треба, а стосовно сплітера в пакеті згідний з Вами, але я не думаю що це прямо може впливати на відсутність інтеренету саме в дощеву погоду.

Спробую подивитись на з'єднання на сплітері..

Всім дякую за відповідь :privet:

Опубліковано (змінено)

Якщо не користуєшся телефоном, то сплітер тобі взагалі не потрібен :) Викидай його і з'єднуй напряму.

Сплітер ставиться тільки для того, щоб відфільтрувати високочастотні шуми модемного сигналу від "голосового каналу" так би мовити.

Змінено користувачем jack74

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...