Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Друг хоче відключити ОГО. Що йому потрібно для цього зробити?

Якби друг хотів відключити, він би зателефонував в укртелеком, відключив би і вже давно і забувся, а не розпитував би в друзів як це можна зробити, а ті в свою чергу питали б на форумах

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Друг хоче відключити ОГО. Що йому потрібно для цього зробити?

0-800-506-800 цілодобово

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Друг хоче відключити ОГО. Що йому потрібно для цього зробити?

іти в укртелеком..2 поверх неповн. який саме кабінет(напротів сходів)..заповняєте заяву.модема якційного небрали?.вони починають розказувати що інтернет буде відключений після 30 днів згідно договору..але відключили на слідуючий день)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За останній тиждень декілька раз падає швидкість з 5 мб до1мб і нижче, Сьогоднішній тест:

2481064929.pngВ когось ще є така проблема?

Змінено користувачем Skybass
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я надіюсь у друга більше немає альтернативи, ато якість бажає кращого...

Колись я користувався послугами Укртелекому але перейшов на Київстар На даний момент не шкодую про це, якість послуг задовольняє мене, збоїв у наданні послуг немає, яку обіцяють швидкість, таку дають. Навіть тарифи бачу менші ніж в Укртелекомі

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2481064929.png

була така сама проблема...надоїло чекати покращень перейшов на Київстар і нежалію!

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перейшов би зрадістю на Київстар, однак проживаю в часному секторі (район УДАЇ), альтернатива - 3G. Обриви інтернету напротязі року дуже часті особливо зараз, так мало того ще швидкість падає. Плачу ж то за 5мб а отримую 1мб.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

YgZmL.png

c9jYZ.png

може є специ по ДСЛ і роз'яснять трохи звідки AAL5 errors. чи підкажуть може де які таймаути підкрутити тощо

2x87S.png

З.І. відписати в тему вишло з разу 10-го…

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... Плачу ж то за 5мб а отримую 1мб.
:) троха не так :) ти платиш не за 5, а за ДО 5-ти ;)

http://ukrtelecom.ua/services/customers/internet/ogo/tariff

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) троха не так :) ти платиш не за 5, а за ДО 5-ти ;)

То так і можна отримувати і 128 кб, то також буде норма :_07:

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) троха не так :) ти платиш не за 5, а за ДО 5-ти ;)

То так і можна отримувати і 128 кб, то також буде норма :_07:

саме так. тільки не "норма", в "в нормі" ;)

бо "норма" там "ВІД 0 ДО 5" :)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

може є специ по ДСЛ і роз'яснять трохи звідки AAL5 errors. чи підкажуть може де які таймаути підкрутити тощо

Зумів розібратись?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Після переходу на DHCP підключення послуга в плані швидкості працює стабільно.

Змінено користувачем victorlutsk
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Після переходу на DHCP підключення послуга в плані швидкості працює стабільно.

Як глянути як у мене працює?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

послуга не працюватиме на деяких типах DSLAM(можуть перепіврити лише в телекомі) та модемах(Calisto821+ ).

Для перехода на цей протокол необхідно зробити заявку на 0800506800 або звернутись на відділення Укртелеком(Перемоги 2).

По зверненню переналаштують абонентський порт і потім залишиться переналаштувати модем(можна на відділенні).В модемі

замінити в налаштуваннях модему VPI/VCI 1/32 на 1/40 та ,енкапсуляцію з PPPOE (на DHCP в модемах ZTE i HUAWEI, на MER.... в DLINK, та ENET ENCAP в Zyxel)

якщо тобі не переналаштовували то скоріш за все працює по pppoe. Подивитись можна в статусі зьєднання на модемі

тариф 10Мбіт/с 11.02.2013 21:39

post-4692-0-93348700-1360611549_thumb.gi

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для перехода на цей протокол необхідно зробити заявку на 0800506800 або звернутись на відділення Укртелеком(Перемоги 2).

У службі підтримки сказали, що вони на це жодним чином не впливають.

"Переведення відбувається сегментно та автоматично"

На Перемоги це ж саме повторять? Не хочеться зайвий раз кататись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мене Укртелеком автоматично перевів на DHCP, змін я не помітив. Як не бачив 1мб\сек при скачуванні, так і зараз не бачу.

Хоча одразу після переходу на 10Мбіт швидкість закачки перевалившу за 1мб\сек бачив дуже часто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мене Укртелеком автоматично перевів на DHCP, змін я не помітив. Як не бачив 1мб\сек при скачуванні, так і зараз не бачу.

Швидкість з'єднання не залежить від протоколу аутентифікації.

У службі підтримки сказали, що вони на це жодним чином не впливають.

"Переведення відбувається сегментно та автоматично"

Автоматично хіба що на стороні АТС. Мій ZTE довелось руками колупати ^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Швидкість з'єднання не залежить від протоколу аутентифікації.

Я розумію, просто вище було згадано, що швидкість стала стабільніша. Можливо конектитись модем швидше трохі став.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...