Miro Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 19:14 #126 Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 19:14 а от ободи "по швах" можуть піти, і виникають потім тупі питання "якийсь бракований обід мені продали", а себе оленем ніхто не хоче назвати! Тебе послухати, так у шосейників повинні розривати обода через раз, адже там вкачується ЦІЛИХ 7 (!!!) атмосфер. Та й обода не можна порівнювати по міцності із МТБ-ними. Так що, всі спортсмени - олені? Ти за базар відповідаєш?
sanbOK Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 20:24 #127 Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 20:24 Навіщо так жорстко? Я наприклад в свої 2,25" качаю 2,5атм на зад і 1,6 перід, це не заважає розганятися по прямій до 45км/год, інколи на "пацана" шосерів-аматорів залишаю пихтіти позаду Не розумію одного для чого 2,5/1,6 амтосфери (зад/перед) накачувати і мучити ноги на асвальті? (ху№ми мірятись з шосером на навіть будучи на найнері але зі спущеними колесами гібле діло) після того, як поїздив на 2,3/2,0 (зад/перед) і потім підкачав 3,7/3,5 то їхати стало легше .... навіть дуже легко Shwalbа - певно рулить!?!?!? Певно, що так. Минулого року я не міг натішитись Рокет Ронами. Навіть напівспущені, вони котили прекрасно, геть не шуміли. Шановні любителі вдути 100500 атмосфер в покришки. Врахуйте можливості обручів. Щоб їх від надмірного тиску не розірвало. Я не качаю вище максимально допустимого значення по специфікації. Ну, і перед грунтовою поїздкою трохи приспускаю. ти говориш про максимально допустимий тиск в покришці, так вона витримає, і ніц з нею не станеться, а от ободи "по швах" можуть піти, і виникають потім тупі питання "якийсь бракований обід мені продали", а себе оленем ніхто не хоче назвати! я сумніваюсь, що навіть стокові обода на найнері Cherman тріснуть від 4 атмосфер. А от мої євролайни таки можуть треснути тому і не ризикую багато накачувати.
Ukrainec Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 20:52 #128 Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 20:52 Ні ну мене дивує, народ покупує МТB велосипеди з гумою шириною понад 2", потім качає до 3,5-4атм щоб "котило" по асфальту - парадокс, хвороба? Можливо потрібно в такому випадку міняти тип велосипеда, а разом з цим зміниться відповідно тип і характеристики гуми???????? Ну так щоб пом"якше висловитись і нікого (sanbOK) не образити: так як в нас наявність доріг під великим питанням, то щоб згладити всі нерівності наявних напрямків і знизити вплив їх на свій організм, не бачу сенсу качати колеса понад 2,5-3атм. А те що, чи ганяти на перегонки з шосерами, чи не ганяти і як це мені вдається, це вже моя особиста справа, тим паче з яким тиском в шинах.
Driver Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 20:57 #129 Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 20:57 В мене ті самі WTB Nineline 29x2.0 катять. Претензій нема. 2-2,5 атмосфери - компроміс між мякістю і накатом. Та й після ашана мені все катить))
Ukrainec Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 21:03 #130 Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 21:03 В мене ті самі WTB Nineline 29x2.0 катять. Претензій нема. 2-2,5 атмосфери - компроміс між мякістю і накатом. Та й після ашана мені все катить)) ПРАВИЛЬНО! - головне ноги! а ще контактні педалі, вчасне ТО і ще багато чого ін.
Shkoder Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 23:12 #131 Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 23:12 це вже відомий факт, що накат кращий при тиску 2атм +/- 0.3. але це можуть собі дозволити власники безкамерки чи камер типу Foss або Michelin Latex, які розраховані на такий тиск. звичайні бутілові камери на такому тиску нестабільні в поворотах та дуже чутливі до цвяхів та скла так що качайте 3+ атмосфери чи міняйте камери, як варіант, на бескамерку.
Ukrainec Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 00:31 #132 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 00:31 Ukrainec, і ти при 1.6 попереду не ловив "зміїні укуси"?1,63 - це мінімально-допустимий тиск від виробника для моєї покришки, реально я качаю 1,7...1,8атм. Які можуть бути "укуси" на передньому бальоні шириною 54мм з амортизацінною вилкою!? Хіба теоретично.
odna Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 07:29 #133 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 07:29 Сменю тему. У меня что-то для меня загадочное с резиной. Накупила себе новых, моих любимых покрышек, фолдинговых, поставила, а они кривые. Такие кривые, что я это чувствую при езде, как жопой, так и руками. И с мылом ставила, и не в первый раз. Может раньше не замечала? Сейчас у меня жопа стала ранимей, так как, пересела с сосиса на хардтейл. Ну, и с Ребы на Лефти - тоже есть разница в плюшевости. Може в этом дело? Никто не сталкивался с таким?
Shkoder Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 07:44 #134 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 07:44 але це можуть собі дозволити власники безкамерки чи камер типу Foss або Michelin Latex, які розраховані на такий тиск. Це отакі камери? http://www.bike-disc...3989/wg_id-8607 Чим вони відрізняються від звичайних камер? так. на відміну від звичайних бутілових, foss майже неможливо пробити, можна безпечно іздити на низькому тиску. на відміну від латексних, не спускають повітря. але вони не такі еластичні, як латексні чи безкамерка, жорсткіші навіть за звичайні, тобто гірший накат та обробка дрібниць. на безкамерці я майже сезон від'їздив, чогось такого неймовірного не побачив окрім зайвої мороки тож повернувся до Michelin Latex влітку та Foss взимку. а про мій вибір велогуми, якось отак : Schwalbe Rocket Ron Evo - бруд, +10 вдень та нижче Schwalbe Racing Ralph Evo - сухо, вище за +10 вдень Maxxis Aspen - шосе, дальняки
Ukrainec Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 08:34 #135 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 08:34 Сменю тему. У меня что-то для меня загадочное с резиной. Накупила себе новых, моих любимых покрышек, фолдинговых, поставила, а они кривые. Такие кривые, что я это чувствую при езде, как жопой, так и руками. И с мылом ставила, и не в первый раз. Может раньше не замечала? Сейчас у меня жопа стала ранимей, так как, пересела с сосиса на хардтейл. Ну, и с Ребы на Лефти - тоже есть разница в плюшевости. Може в этом дело? Никто не сталкивался с таким? Ну не зіштовхувались, але підозрюю, що виною цього все та Lefty і милом ти тут не завадиш (хіба саме те місце милити ), якщо радикально вирішиш покінчити з проблемою , то ти знаєш куди її подіти... І ваще я хошу Lefty
Shkoder Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 08:37 #136 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 08:37 І ваще я хошу Lefty в мене має десь за місяць одна звільнитись – очікуй на анонс Таня, а хіба ми не в тебе бачили кривий обод ззаду? саме обод, а не покришку
Ukrainec Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 08:47 #137 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 08:47 І ваще я хошу Lefty в мене має десь за місяць одна звільнитись – очікуй на анонс
odna Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 09:03 #138 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 09:03 Не. Обода ровные. А кривые обе покрышки, обе бьют. Лефти тут не при чем, только при том, что я эти толчки хорошо ощущаю, с Ребой, наверное, не обратила б внимание. Это предположение. Что покрышки кривые, видно даже по надписям. Но встают криво, или кривые сами, не пойму. Не может же быть, что две абсолютно разные покрышки бракованные. Настолько разные, что одна Конти, а другая Швальба. І ваще я хошу Lefty Я тебя еще и подразню. Знаешь, а про "магию лефти" не брешут, что-то в ней есть такое
Ukrainec Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 09:33 #139 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 09:33 Я тебя еще и подразню. Знаешь, а про "магию лефти" не брешут, что-то в ней есть такое Не потрібно мене дразнити, я вже і так "подразнено-зачарований" з рік ходжу, як тільки дізнався про неї і побачив її в роботі. І розумію, що все інше це так, для приколу, задоволення потреб мас
odna Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 12:10 #140 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 12:10 Все. Разобралась. Все дело в специфичности ободов и моей лени. Лень много качать компактным насосом
Ukrainec Опубліковано 26 Листопада, 2014 в 20:07 #141 Опубліковано 26 Листопада, 2014 в 20:07 Хух дивлюсь свої попередні дописи й не віриться, що я вже лефті Через періодичні удари ободом заднього колеса об бровку (ну на щасття без коцок і гнутостей) вирішив я підкачати свої больони Schwalbe Smart Sam 29 х 2,25 до зад 3,0атм/ перід 2,2атм,перед цим було: зад 2,2атм/ перід 1,7атм і як результат тричі завалився на улюблених* підйомах, які зараз сухі сухісенькі. Під час силового педалювання заднє колесо безбожно буксує, що навіть не спостерігалося під час дощової погодки. Разом з цим помітив, що гума на морозі дещо помітно стала дубовішою, що теж не добре впливає на її зчеплення з грунтом. Покришки перекидав місцями на 2600км зараз 2850км, тому задні мають зношення на 25% переднє на 50%. *крутість підьому можна оцінити на 8 з 10 балів Вось навіть не знаю, чи варто переходити на щось інше, бо в закромах ще лежить пара новеньких смартів?
Shkoder Опубліковано 26 Листопада, 2014 в 23:09 #142 Опубліковано 26 Листопада, 2014 в 23:09 я тижня три вже як перевзувся в Rocket Ron Evo – кращої гуми на вологу та холодну погоду ще пошукати. перевірено персонально двома міжсезоннями осінь-зима-весна. гума м'яка навіть на морозі, трикомпонентна, але на диво повільно зношується. за ~3000км досі виражені поверхневі "ламелі", що мають глибину 1-1.5мм. в мене RR старі, HS406 (2012 року), але як зносяться, обов'язково спробую HS438 (2013-14). єдиний їх недолік – дуже ніжні боковини, легко ріжуться. в нас багато хто встановлює Rocket Ron як "безкамерку", але слабий борт дає знати – поведінка в поворотах трохи непередбачувана. то взимку я на камерах, звичайно Michelin Latex тиск 2.0 зад, 1.8 перед.
TreNeR Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 06:58 #143 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 06:58 Такох вже поставив рокетрони(безкамерно). Чекаю на сніг
men Опубліковано 20 Грудня, 2014 в 20:12 #144 Опубліковано 20 Грудня, 2014 в 20:12 Скоро стане питання про заміну покришок. Хотілося б почути думки про Schwalbe Nobby Nic 2015 року, Michelin Wild Grip'R та Michelin Wild Grip'R Advanced в розмірі 29х2,25. Можливо хтось вже катає на них.
odna Опубліковано 23 Грудня, 2014 в 11:09 #145 Опубліковано 23 Грудня, 2014 в 11:09 Такох вже поставив рокетрони(безкамерно). Чекаю на сніг Дочекались. Але не снігу. Оце гавніцо - це саме то, їхня стихія У неділю на одному передньому Рокеті все проїхала, майже не носило з моїм "літнім" Конті Кінг Рейс на задку. А то не якась калюжка, то воротнівсько-гарадженські мокрі кручи.
Shkoder Опубліковано 23 Грудня, 2014 в 13:06 #146 Опубліковано 23 Грудня, 2014 в 13:06 гавніцо, да. РоРо дуже жваво розкидає його на три метри навколо. болотники можна зняти, бо толку нуль
Poison Опубліковано 23 Грудня, 2014 в 21:39 #147 Опубліковано 23 Грудня, 2014 в 21:39 Надумав брати на слідуючий сезон Schwalbe Hurricane Performance Dual Compound RaceGuard 26x2,0 ,в основному їзда буде 80/20 асфальт/грунтовка . Як гадаєте нормальний вибір чи є щось краще? І ще питання ніяк неможу настроїти дискові гальма (диск віляє) коли все знято диск рівний коли встановлюю і крутану колесо видно що диск виляє ,і саме цікаве коли тормозну починає виляти ще більше. От я думаю чи це колеса криві чи спиці не затянуті?
odna Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 09:18 #148 Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 09:18 Бачиш, Poison, ти заставив оніміти, навіть самих балакучих наших велосипедистів ... Ми тут говніцо смакуєм, на сніг чеаємо, а ти - бац! - "Хьюрикєйни хочу"... І контрольний кривими гальмами... у темі про гуму.
Poison Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 14:22 #149 Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 14:22 Так я і сам здивувався що тема зразу заглохла, Просто тут найбільше говорили от я і в ліз з своїми 5 копійок . Оскільки гальма не потемі то хоча б дайте відповідь по шинам.
kooper Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 16:55 #150 Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 16:55 Надумав брати на слідуючий сезон Schwalbe Hurricane Performance Dual Compound RaceGuard 26x2,0 ,в основному їзда буде 80/20 асфальт/грунтовка . Як гадаєте нормальний вибір чи є щось краще? І ще питання ніяк неможу настроїти дискові гальма (диск віляє) коли все знято диск рівний коли встановлюю і крутану колесо видно що диск виляє ,і саме цікаве коли тормозну починає виляти ще більше. От я думаю чи це колеса криві чи спиці не затянуті?На Hurricane можна і по грязюці їздити( сам перевіряв). А по ротору то він або погнутий або в втулці присутній мікролюфт, натяжка спиць до ротора не має ніякого відношення.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.