vetalforever Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 08:51 #101 Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 08:51 sanbOK, І за скільки ти їх стер(часу)?
odna Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 08:59 #102 Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 08:59 Блек Джек по асфальту стерається за сезон. Це не для асфальту гума, зовсім. Завжди прикидуйте, як ви маєте їздити в основном, перш ніж гуму вибирати. Блек Джек прекрасно служить, але в своїй стихії. Як і Хурікейн по асфальту, наприклад
sanbOK Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 09:30 #103 Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 09:30 sanbOK, І за скільки ти їх стер(часу)? Вони в мене були базові на б/в велосипеді. Коли купляв протектор був стертий від сили на 20-30%. Зараз уже центральних шипів практично нема, на одному колесі, на іншому ще 40-50% залишилось. катаю на них з кінця квітня. Накат десь 2К (+/-). В основному по асвальту на роботу з одного кінця міста в інший + покатушки, от і стерлись. Блек Джек по асфальту стерається за сезон. Це не для асфальту гума, зовсім. Завжди прикидуйте, як ви маєте їздити в основном, перш ніж гуму вибирати. Блек Джек прекрасно служить, але в своїй стихії. Як і Хурікейн по асфальту, наприклад такі да. на сезон. "Асвальт їх з'їдає прямо на очах"
kumanoid Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 09:46 #104 Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 09:46 На передньому стоїть Хурікейн, на задньому Ленд Крузер. По накату претензій немає, мокрий асфальт тримають також не погано. Пісок гірше, але не критично. Стиль катання 60% асфальт, 40 % грунт, ліс і т.д. За 12000+ км. Хурікейн зносився максимум на 20 %, на Ленд Крузері по центрі протектор стерся, бокові шипи майже такі як були. Куплялись не новими, а разом з б/у велом, скільки накатали до мене не знаю.
odna Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 09:50 #105 Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 09:50 Слід додати, що, по моїм спостереженням, на передньому колесі гума зношуеться, умовно, разів в три повільніше, ніж на задньому На передньому стоїть Хурікейн, на задньому Ленд Крузер. По накату претензій немає, мокрий асфальт тримають також не погано. Пісок гірше, але не критично. Стиль катання 60% асфальт, 40 % грунт, ліс і т.д. За 12000+ км. Хурікейн зносився максимум на 20 %, на Ленд Крузері по центрі протектор стерся, бокові шипи майже такі як були. Куплялись не новими, а разом з б/у велом, скільки накатали до мене не знаю. І ще не знаешь, що ціна на ці покришки не вкладається в заданий ТС ціновий діапазон. Хіба шо - б/у
sanbOK Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 10:06 #106 Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 10:06 багато ще залежить від того, як накачані колеса та на скільки інтенсивно торзозити . В співробітника від його тормозіння по асфальту (блокуючи колесо намертво) ззаду протектор практично стертий (покришка КЕНДА 26х.1,95). Вдень катає максимум 5-7 км. на роботу 2 роки
vetalforever Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 11:11 #107 Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 11:11 Виходить Yaryk спиз**в мені. А я думав він авторитетне джерело
vetalforever Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 11:26 #108 Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 11:26 Cherman,казав послужать рік-півтора. Нормальні для міста
sanbOK Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 13:45 #109 Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 13:45 Ви ж незабувайте, що кожен їздить по різному. Комусь може на рік комусь може і на 3 вистачити.
TreNeR Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 17:51 #110 Опубліковано 7 Серпня, 2014 в 17:51 Виходить Yaryk спиз**в мені. А я думав він авторитетне джерело Що, Славік сказав, що Блек Джеки на асфальті добре їдуть? Хто такий Славік і як можна міряти витривалість покришок часом а не пробігом?
vetalforever Опубліковано 8 Серпня, 2014 в 06:51 #111 Опубліковано 8 Серпня, 2014 в 06:51 TreNeR, ну Cherman, як завжди, зробив вброс. Кожного дня 20-30 км. Сказано було "по тротуару на рік-півтора хватить. З накатом проблем не відчуєш "
TreNeR Опубліковано 8 Серпня, 2014 в 08:02 #112 Опубліковано 8 Серпня, 2014 в 08:02 Ну, я мав на думці середньостатистичні показники. Ну це як середня температура хворих по лікарні
Yaryk Опубліковано 21 Серпня, 2014 в 08:06 #113 Опубліковано 21 Серпня, 2014 в 08:06 Cherman,казав послужать рік-півтора. Нормальні для міста Наскільки я пам'ятаю, ти хотів покришку і для міста і для лісу і зимою збирався на ній їздити. І щоб по ціні була до 150 грн. Black Jack дійсно одна з небагатьох, котра може більш-менш задовільнити ці вимоги. Тому давай далі без наклепів. А ресурс покришки сильно залежить від того, як на ній їздити. От я ніяк не можу добити свої Maxxis CrossMark, куплені ще в 2010 році Зараз вони більше схожі на напівслік, і від цього ще краще котять по асфальту і мені ще менше хочеться їх позбуватись.
Yaryk Опубліковано 21 Серпня, 2014 в 13:22 #114 Опубліковано 21 Серпня, 2014 в 13:22 Cherman, до чого тут ти? Я не тобі це писав
vetalforever Опубліковано 25 Серпня, 2014 в 07:09 #115 Опубліковано 25 Серпня, 2014 в 07:09 Yaryk, 1. для міста. 2.щоб тримала взимку. 3.нормальний накат. Це основні вимоги до покришки, оскільки вело використовується по місту в робочий час. Ніяких лісів-полів. Сумніви в мене викликало відношеня бордівців до поняття "Блекджек на асфальті"Це не для асфальту гума, зовсім. Завжди прикидуйте, як ви маєте їздити в основном, перш ніж гуму вибирати. Блек Джек прекрасно служить, але в своїй стихії. Як і Хурікейн по асфальту, наприкладНіяких наклепів.
sanbOK Опубліковано 25 Серпня, 2014 в 07:40 #116 Опубліковано 25 Серпня, 2014 в 07:40 Yaryk, 1. для міста. 2.щоб тримала взимку. 3.нормальний накат. Це основні вимоги до покришки, оскільки вело використовується по місту в робочий час. Ніяких лісів-полів. Сумніви в мене викликало відношеня бордівців до поняття "Блекджек на асфальті" При ціні БлекДжеків можна на кожен сезон нову пару брати
vetalforever Опубліковано 1 Вересня, 2014 в 08:41 #117 Опубліковано 1 Вересня, 2014 в 08:41 sanbOK, ага, аби бралка не пустішала. Куплю їх на зиму. Тоді і в ціні впадуть. Сніг вони точно мають тримати
vetalforever Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 05:27 #118 Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 05:27 кароче, снігу нема, в ціні не впали..вирішив я їх купити.Це перші покришки такого класу в мене, тому якщо будуть ейфорічні перебільшення - крепко не сваріть.+1) Перше, шо відчулося в порівнянні зі старими "скатами" це м"якість ходу.2) Всупереч повідомленням про гул від шипів я ніхолєри не почув, навіть на швидкості 35-40.3) Накат... те про що я найбільше переживав. Моя бурна фантазія породжувала купу великих шипів, які будуть гальмувати, але.. майже суцільна доріжка по центрі колеса дала просто фантастичний(в порівнянні) результат.4) Ці, білі, блін, !!афігєнскі!! БІЛІ написи на покришках - це так кльово!5) Дружина порівняла їх зі старими покришками і сказала, що то як легкове авто проти monster truck 4x4 (були 1,95 стало 2,25)-Мені лячно десь нечаяно тернутися боком ската об брівку тротуара, здається, покришка того не витримає. бокові стінкі дуже еластичні і тонкі (можливо мені просто здається)П,С. Дуже дякую Yaryk'у за блискавичну доставку. Я тільки замовив, попив кави і покришки уже були в мене в руках.Як для себе так і для вас пораджу: перш ніж про щось говорити, потрібно не здогадуватися, а просто спробувати. Скільки того життя?! Насолоджуємось!
sanbOK Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 06:19 #119 Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 06:19 Бокові стінки хоч і тонкі але декілька разів при необережному заїжанні боком на "парєбрік" жостко тернувся але покришка витримала, навіть не видно пошкоджень, тільки біла глина залишилась на тому місці. На рахунок накату то щоб він був норм треба накачати десь на 3,7 атм ... а краще на всі 4.
Ukrainec Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 16:55 #120 Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 16:55 Навіщо так жорстко? Я наприклад в свої 2,25" качаю 2,5атм на зад і 1,6 перід, це не заважає розганятися по прямій до 45км/год, інколи на "пацана" шосерів-аматорів залишаю пихтіти позаду
Ukrainec Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 17:48 #121 Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 17:48 Ну хіба що WTB Nineline 29х2.0 настільки г... що так просідають, я то не набагато більше за тебе більше важу, але різниця в атмосферах колосальна. Минулого року в мене були схожі "Чаоянги", так вони теж при будь-яких тисках не котили.Shwalbа - певно рулить!?!?!?
TreNeR Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 17:51 #122 Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 17:51 Шановні любителі вдути 100500 атмосфер в покришки. Врахуйте можливості обручів. Щоб їх від надмірного тиску не розірвало.
oneToha Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 18:24 #123 Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 18:24 Shwalbа - певно рулить!?!?!? Певно, що так. Минулого року я не міг натішитись Рокет Ронами. Навіть напівспущені, вони котили прекрасно, геть не шуміли. Шановні любителі вдути 100500 атмосфер в покришки. Врахуйте можливості обручів. Щоб їх від надмірного тиску не розірвало. Я не качаю вище максимально допустимого значення по специфікації. Ну, і перед грунтовою поїздкою трохи приспускаю. ти говориш про максимально допустимий тиск в покришці, так вона витримає, і ніц з нею не станеться, а от ободи "по швах" можуть піти, і виникають потім тупі питання "якийсь бракований обід мені продали", а себе оленем ніхто не хоче назвати!
Shkoder Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 18:24 #124 Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 18:24 ото ви гоните WTB Nineline 29x2.0 майже найкраща з недорогих фолдінгових. накат на 3атм не гірший за Schwalbe Racing Ralph, трохи гірше керованість в поворотах та в багнюці, але ж це не гоночна гума, а покатушечна, універсально-всесезонна
Ukrainec Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 19:05 #125 Опубліковано 12 Вересня, 2014 в 19:05 Я тут катаю на SmartSem-ах, в запасі ще пара. Так от питання: чи варто ппробувати щось інше якщо в мене переважно в стилі домінує тверде покриття і лише відбуваються закономірно-періодичні з"їзди на грунт: 60/40% асфальт/грунт?Поки SmartSem мене повністтю задовільняв.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.