Перейти до змісту

Вибір електрики для фаркопа


Рекомендовані повідомлення

Вітання всім!

Планую ставити форкоп на своє авто.

Постали питання по електриці, а саме:

1) вибір вилки/розетки: 7пін.євро, 7пін.американка, 15пін

7пін.євро найбільш поширена, але в ній немає світла заднього ходу.

7пін.американка - не знаю чи використовується в українських прицепах.

15пін найбільш оптимальна, пле чи поширена?

2) для чого в 15-піновій розетці потрібно два плюси на прицеп? Там що окремий блок узгодження?

3) постійний плюс на блок узгодження, яке січення проводу повинне бути? 4,0 чи вистачить 2,5 мм2 ?

4) запобіжники для постійних плюса і мінуса, чи вистачить 15 ампер?

5) чому габарити діляться на лівий і правий?

[spoiler]

raspinovka-rozetki-7.thumb.jpg.984212f72b4980d88e4de4ece41d9a31.jpg

raspinovka-7-amerika.gif.d1ecb8948c8df94459e1489209c27892.gif

raspinovka-rozetki-15.thumb.jpg.bb1ed4351bb614b22c5f8b3d4442cab9.jpg

[/spoiler]

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підсвітка номера - габарити. Бери европейську, тільки якісну. Є дешеві, там дуже погано зажимаються проводи. Лівий-правий напевно для зменшення навантаження на проводку авто. Є ще такий нюанс, що в авто, де стоїть контролер роботи ламп, може видати помилку перевантаження. Тоді або через реле, або лед ставити.

Змінено користувачем foma144
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 6/23/2023 at 12:55 PM, foma144 said:

Тоді або через реле, або лед ставити.

Блок узгодження буде 100%

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

Щодо чому габарити діляться на лівий і правий так наприклад в мене в мерседесі габарити можна вмикати окремо ліві або праві,залежно від того,біля якого краю дороги припаркований автомобіль,німці порахували що коли авто наприклад припарковане праворуч від дороги то достатньо буде ввімкнених лівих заднього і переднього габаритів.

До слова на днях сусіду встановлював розетку форкопа на Трафік,з його дозволу робив без блока узгодження! 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
В 28.08.2024 в 23:08, wasistdas сказав:

Щодо чому габарити діляться на лівий і правий так наприклад в мене в мерседесі габарити можна вмикати окремо ліві або праві,залежно від того,біля якого краю дороги припаркований автомобіль,німці порахували що коли авто наприклад припарковане праворуч від дороги то достатньо буде ввімкнених лівих заднього і переднього габаритів.

До слова на днях сусіду встановлював розетку форкопа на Трафік,з його дозволу робив без блока узгодження! 

в деяких авто коли навісити на повороти або інші лампи додаткове навантаження, блок керування рахує це як аномалію і тоді одразу, або швидко мигають повороти, або буде помилка на бортовику, то ставлять блоки узгодження,
але для блока узгодження треба + після запобіжника який йде на блок узгодження це часом реальний геморой

 

в себе поставив фаркоп але поки не підключав проводку бо треба пів авто розібрати щоб все зробити адекватно 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 29.09.2024 в 17:26, Factory сказав:

в деяких авто коли навісити на повороти або інші лампи додаткове навантаження, блок керування рахує це як аномалію і тоді одразу, або швидко мигають повороти, або буде помилка на бортовику, то ставлять блоки узгодження,
але для блока узгодження треба + після запобіжника який йде на блок узгодження це часом реальний геморой

 

в себе поставив фаркоп але поки не підключав проводку бо треба пів авто розібрати щоб все зробити адекватно 

 

Що за авто?

 

Якось мав діло з шкодаОктавія, після причепа не працювали стопи... півдня шукали де "собака" зарита.

Але це шкода, любить вона сипати помилками

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


×
×
  • Створити...