Перейти до змісту

Вибір електрики для фаркопа


Рекомендовані повідомлення

Вітання всім!

Планую ставити форкоп на своє авто.

Постали питання по електриці, а саме:

1) вибір вилки/розетки: 7пін.євро, 7пін.американка, 15пін

7пін.євро найбільш поширена, але в ній немає світла заднього ходу.

7пін.американка - не знаю чи використовується в українських прицепах.

15пін найбільш оптимальна, пле чи поширена?

2) для чого в 15-піновій розетці потрібно два плюси на прицеп? Там що окремий блок узгодження?

3) постійний плюс на блок узгодження, яке січення проводу повинне бути? 4,0 чи вистачить 2,5 мм2 ?

4) запобіжники для постійних плюса і мінуса, чи вистачить 15 ампер?

5) чому габарити діляться на лівий і правий?

[spoiler]

raspinovka-rozetki-7.thumb.jpg.984212f72b4980d88e4de4ece41d9a31.jpg

raspinovka-7-amerika.gif.d1ecb8948c8df94459e1489209c27892.gif

raspinovka-rozetki-15.thumb.jpg.bb1ed4351bb614b22c5f8b3d4442cab9.jpg

[/spoiler]

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підсвітка номера - габарити. Бери европейську, тільки якісну. Є дешеві, там дуже погано зажимаються проводи. Лівий-правий напевно для зменшення навантаження на проводку авто. Є ще такий нюанс, що в авто, де стоїть контролер роботи ламп, може видати помилку перевантаження. Тоді або через реле, або лед ставити.

Змінено користувачем foma144
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 6/23/2023 at 12:55 PM, foma144 said:

Тоді або через реле, або лед ставити.

Блок узгодження буде 100%

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


×
×
  • Створити...