Oli Опубліковано 31 Травня, 2023 в 13:09 #26 Опубліковано 31 Травня, 2023 в 13:09 4 годин тому, vampirich сказав: а щось не так зі 100 км? Я щось подумав про швидкість... 2 1
case_l Опубліковано 3 Червня, 2023 в 17:30 #27 Опубліковано 3 Червня, 2023 в 17:30 On 5/28/2023 at 10:20 AM, HWman said: Ну так щоб літієвий акум заряждався від динамовтулки, звісно. пробував від своєї втулки заряджатись сьогодні, при швидкості 20км/год дає 5В 0.3А
nickel Опубліковано 3 Червня, 2023 в 19:34 #28 Опубліковано 3 Червня, 2023 в 19:34 24 minutes ago, case_l said: пробував від своєї втулки заряджатись сьогодні, при швидкості 20км/год дає 5В 0.3А Маєш якусь приблуду для зарядки від динамовтулки?
case_l Опубліковано 4 Червня, 2023 в 04:41 #29 Опубліковано 4 Червня, 2023 в 04:41 (змінено) 9 hours ago, nickel said: Маєш якусь приблуду для зарядки від динамовтулки? після діодного моста з конденсатором поставив dc-dc перетворювач і все чудово працює https://www.aliexpress.com/item/1005004214035627.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.73.5e5e1802frOGkv Змінено 4 Червня, 2023 в 04:49 користувачем case_l 1
vampirich Опубліковано 4 Червня, 2023 в 05:26 #30 Опубліковано 4 Червня, 2023 в 05:26 Але блін.. це ж скільки треба крутити годин, жеби з таким струмом зарядити телефон хоча б до половини? 1
Vadimm Опубліковано 4 Червня, 2023 в 06:41 #31 Опубліковано 4 Червня, 2023 в 06:41 On 5/31/2023 at 12:01 PM, vampirich said: а щось не так зі 100 км? щось я підозрюю, по 100 км на динамовтулках ніхто не катає якщо мова про турінг, то серед усього барахла вага павербанка десь загубиться і буде в межах похибки
romanc Опубліковано 4 Червня, 2023 в 06:52 #32 Опубліковано 4 Червня, 2023 в 06:52 (змінено) А для турінгу довгого краще соняшну панельку на баул. Знов таки, якщо не користуваися благами цівілізації. А так можна на любій заправці підзарядитися та умитися. Змінено 4 Червня, 2023 в 06:54 користувачем romanc 2
case_l Опубліковано 4 Червня, 2023 в 08:38 #33 Опубліковано 4 Червня, 2023 в 08:38 (змінено) 1 hour ago, romanc said: А для турінгу довгого краще соняшну панельку на баул. Знов таки, якщо не користуваися благами цівілізації. А так можна на любій заправці підзарядитися та умитися. динамовтулка знадобиться на випадок ядерної зими, коли сонця не буде, або десь на Алясці чи в Норвегії, коли настає поляна ніч Змінено 4 Червня, 2023 в 08:38 користувачем case_l 1
nickel Опубліковано 4 Червня, 2023 в 08:40 #34 Опубліковано 4 Червня, 2023 в 08:40 2 minutes ago, case_l said: динамовтулка знадобиться на випадок ядерної зими, коли сонця не буде, або десь на Алясці чи в Норвегії, коли настає поляна ніч Тебе Шльома вкусив? 1 1 1
case_l Опубліковано 4 Червня, 2023 в 11:01 #35 Опубліковано 4 Червня, 2023 в 11:01 2 hours ago, nickel said: Тебе Шльома вкусив? ще одна проблема вилізла, мій телефон не хоче брати заряд, тільки павербанк
romanc Опубліковано 4 Червня, 2023 в 11:48 #36 Опубліковано 4 Червня, 2023 в 11:48 3 hours ago, case_l said: динамовтулка знадобиться на випадок ядерної зими, коли сонця не буде, або десь на Алясці чи в Норвегії, коли настає поляна ніч Для того в кожій український родині є бензогенератор...
HWman Опубліковано 4 Червня, 2023 в 13:47 Автор #37 Опубліковано 4 Червня, 2023 в 13:47 On 31.05.2023 at 10:44, alexvvv сказав: так втулка тільки накат псує, коли їдеш більше 100км, то відчувається Ну так, енергія для заряду повинна звідкись братись. Варіант з компактною сонячною панелькою на ранці куди кращий в цьому змісті Спойлер Перша картинка з гугла
HWman Опубліковано 4 Червня, 2023 в 13:50 Автор #38 Опубліковано 4 Червня, 2023 в 13:50 20 годин тому, case_l сказав: пробував від своєї втулки заряджатись сьогодні, при швидкості 20км/год дає 5В 0.3А В принципі небагато, але і зусилля яке вона чинить відповідне, думаєте було б легше, коли видавало 5 В 3 А?
case_l Опубліковано 4 Червня, 2023 в 14:56 #39 Опубліковано 4 Червня, 2023 в 14:56 1 hour ago, HWman said: В принципі небагато, але і зусилля яке вона чинить відповідне, думаєте було б легше, коли видавало 5 В 3 А? навіть не підключена втулка чинить суттєвий опір
romanc Опубліковано 4 Червня, 2023 в 16:47 #40 Опубліковано 4 Червня, 2023 в 16:47 Потужність ровериста приймається за 250Вт.
YVitaliy Опубліковано 4 Червня, 2023 в 18:03 #41 Опубліковано 4 Червня, 2023 в 18:03 Порівняно з опором повітря, шипами на задній покришці, широкою або приспущеною шиною - втрати на "холостій" динамовтулці мінімальні, можна сказати - невідчутні. На відео вище 15 секунд обертання для голого обода (можливо, навіть алюмінієвого) - дофіга. Достатньо легенько притулити палець, і колесо зупиниться моментально. Якщо велосипедист для швидкості 25-30 км/год на рівній поверхні витрачає до 250 вт/год, то ці -3 вати вже задіяної втулки, як на мене - мізер. ККД генераторів більше 90%, наближається до 100%. Бачу, зараз випускають динамовтулки з можливістю відключати опір холостого ходу, цікаво, який принцип.
romanc Опубліковано 5 Червня, 2023 в 03:38 #42 Опубліковано 5 Червня, 2023 в 03:38 Але 3Вт для смарта то ні про що. Самі слабі блочки зараз 10-15Вт, і до 100.
case_l Опубліковано 5 Червня, 2023 в 05:17 #43 Опубліковано 5 Червня, 2023 в 05:17 11 hours ago, YVitaliy said: Порівняно з опором повітря, шипами на задній покришці, широкою або приспущеною шиною - втрати на "холостій" динамовтулці мінімальні, можна сказати - невідчутні. а ти скільки накатав на динамовтулці, чи ти теоретик?
YVitaliy Опубліковано 5 Червня, 2023 в 05:38 #44 Опубліковано 5 Червня, 2023 в 05:38 8 хвилин тому, case_l сказав: теоретик А що не так? Так, теоретик. Давай свої аргументи, потеоретизуємо. Накатав достатньо на кривих дискових гальмах, коли забортоване колесо зупиняється вже на третьому-четвертому оберті: абсолютно не відчувається під час їзди, єдиний дискомфорт - звук тертя і биття під час гальмування. Достатньо накатав на шинах 29х2,5, щоб знати, що криві гальма проти широких покришок - ніщо. Так що 15 секунд вільного обертання - дофіга. Ну да, колись на "Україні" мав динамку, рахується? Там реально важко, що на холостому, що на робочому.
case_l Опубліковано 5 Червня, 2023 в 05:48 #45 Опубліковано 5 Червня, 2023 в 05:48 9 minutes ago, YVitaliy said: Накатав достатньо на кривих дискових гальмах, коли забортоване колесо зупиняється вже на третьому-четвертому оберті: абсолютно не відчувається під час їзди, єдиний дискомфорт - звук тертя і биття під час гальмування. скільки км в день проїжджав на такому?
YVitaliy Опубліковано 5 Червня, 2023 в 06:29 #46 Опубліковано 5 Червня, 2023 в 06:29 34 хвилин тому, case_l сказав: скільки км в день проїжджав на такому? ~15 вранці і 15 ввечері. Ось погуглив на тему "втрати на динамовтулці", чомусь адекватну інформацію знайшов тільки на .кацап сайті, таблицю скопіюю: Скорость Полная мощность, развиваемая велосипедистом Стандартная герметичная передняя втулка SON28 (свет выключен) Снижение скорости (свет выключен) SON28 (свет включен) Снижение скорости (свет включен) 10 км/час 15 Вт 0,1 Вт +0,2 Вт (+1,3%) -0,1 км/час +3,3 Вт (+22%) -1,6 км/час 20 км/час 50 Вт 0,2 Вт +0,7 Вт (+1,4%) -0,1 км/час +5,3 Вт (+12%) -1,1 км/час 30 км/час 130 Вт 0,3 Вт +1,3 Вт (+1,0%) -0,1 км/час +6,7 Вт (+5,2%) -0,7 км/час 50 км/час 500 Вт 0,5 Вт +2,7 Вт (+0,5%) -0,1 км/час +9,0 Вт (+1,8%) -0,36 км/час Тобто, за одну годину на незадіяній динамовтулці втрачаєш 100 метрів ходу, на задіяній - 700 метрів (за 50 км/год сенсу вести розмову, думаю, немає). 1
HWman Опубліковано 5 Червня, 2023 в 14:08 Автор #47 Опубліковано 5 Червня, 2023 в 14:08 17 годин тому, YVitaliy сказав: Бачу, зараз випускають динамовтулки з можливістю відключати опір холостого ходу, цікаво, який принцип. Не впевнений чи ми про одне і те ж, але знаю, що є динамовтулки не з прямими магнітами(саме це чинить опір, коли статор переходить з одного магніту на інший), а коли магніти стоять під кутом, і рівномірно переходить від однієї катушки до іншої. За разунок цього "залипання" мінімальне
HWman Опубліковано 5 Червня, 2023 в 17:02 Автор #48 Опубліковано 5 Червня, 2023 в 17:02 Із опису відео Shimano hub dynamo DH 3D37 QR vs Alfine DH-S501
HWman Опубліковано 5 Червня, 2023 в 17:12 Автор #49 Опубліковано 5 Червня, 2023 в 17:12 Якщо докомплектувати якимись іоністорами на сотню фарад, то буде 10 хв зарядки при їзді, потім після зарядки зусилля на втулці впаде, так як іоністори зарядяться і буде практично так само, як і без динамки, що на 5 що на 100 км. Спойлер Якщо заряджати щось більш ємке, звісно тоді буде важче на педалях, закон збереження енергії ніхто не відміняв.
alexvvv Опубліковано 6 Червня, 2023 в 06:24 #50 Опубліковано 6 Червня, 2023 в 06:24 16 hours ago, HWman said: Не впевнений чи ми про одне і те ж, але знаю, що є динамовтулки не з прямими магнітами(саме це чинить опір, коли статор переходить з одного магніту на інший), а коли магніти стоять під кутом, і рівномірно переходить від однієї катушки до іншої. За разунок цього "залипання" мінімальне найкраща динамовтулка - мотор колесо 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти