Перейти до змісту

Tesla тест драйв(як влаштувати)???


HWman

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

СТАЛО ВІДОМО, КОЛИ ВІДБУДЕТЬСЯ ПРЕМ'ЄРА НОВОГО ЕЛЕКТРОКАРА TESLA ROADSTER -  Новини

Всім привіт, ось уже скільки років я популяризую електротягу  а на Tesla ні разу так і не катався, власне питання, а де у нас в Луцьку можна влаштувати невеличкий тест драйв, відчути, так сказати всю суть електротяги.

Опубліковано
12 minutes ago, HWman said:

 а де у нас в Луцьку можна влаштувати невеличкий тест драйв, відчути, так сказати всю суть електротяги.

чого зразу Теслу?
щось простіше ніт?

виклич ЕкоТаксі - не Тесла звичайно.... але значно дешевше тобі обійдеться

Опубліковано
7 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

виклич ЕкоТаксі - не Тесла звичайно.... але значно дешевше тобі обійдеться

На ліфі вже катався, таак, це непогано, динаміка кайф, а звук... Неначе у фільмах про автомобілі майбутнього, але у Тесли це у кілька разів крутіше.

Опубліковано
30 хвилин тому, vampirich сказано:

@Ko3bMa дякую за картинку, зберіг... згодиться в дебатах не раз :)

На випадок важливих переговорів.

Опубліковано (змінено)
1 година тому, Waver сказано:

їхали на убері теслою 3 в простій комплектації

 

1 година тому, Waver сказано:

якість внутрішнього оздоблення хромає - в двох місцях уже повилазила внутрішня обшивка

а що тут дивного? сама проста комплектація, мабуть - спеціально для убера і купувалась, мав бути шкіряний салон як в Бентлі?

Та сама фігня з дахом без шторок, яка комплектація - такі і зручності...

Model 3 Standart Range Plus - 201 к.с.

Model 3 Perfomance - 450 к.с. відповідно і динаміка розгону буде інша, і пробіг, але, сумніваюсь що на Убері можна таку зустріти.

Змінено користувачем Bliksss
  • +1 1
Опубліковано (змінено)
49 хвилин тому, Waver сказано:

Доречі, салон був шкіряний чи з "екошкіри".

До речі, з шкіри чи з "еко-шкіри"? Різницю в якості матеріалу - відчуваєш?

42 хвилин тому, Waver сказано:

Ще порівняй ціни

Я добре знаю ціни, тому і не думаю, що Тесла в найдешевшій комплектації - буде швидше розганятись ніж 10-літній виріб, баварського автопрому.

 

49 хвилин тому, Waver сказано:

Якщо маєш час то пошукай чи в дорожчих комплектаціях "народної" модел 3 є шторки... просто цікаво

тобі цікаво - ти і дивись, пропонується кілька варіантів, хочеш з шторками, хочеш - без.

Зараз багато виробників, навіть у топовій комплектації - не все ставлять.

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано (змінено)

Десь оцей відгук є максимально правдивим. І ще ,зарядитися в дорозі ,дуже часто не дає додаток. Так так, додаток. Ти приїхав ,є вільна розетка ,а в тебе не обновився додаток. І ХЗ чи швидко він оновиться. В будь якому випадку ,про якусь економію грошей на теслі говорити не приходиться. Настільки стрімко вона щороку буде втрачати в ціні. По причині власного старіння.Хіба купувати битка дрімучих років по ритейлу ціни. А там будуть іпати мозок прілаженія ,сєртіфікати і ашибкі. Про Таврію як багато позитивних, так ще більше і ну дуже негативних відгуків. 

D825B3B7-9C0E-483C-B20B-001277A66876.jpeg

Змінено користувачем Alex S
  • Дякую! 3
Опубліковано

електро взагалі класна тєма, це якщо в тебе заміський будинок, 380, звичайний невеликий пробіг за 1 -2 дні

удобно, в нинішній ситуації взагалі кайфово

 

а так, машина з усіма витікаючими нюансами, хто має авто той розуміє про що я :)

 те що там електротяга  то розходку ніхто не відміняв....

  • +1 1
Опубліковано
2 годин тому, Factory сказано:

електро взагалі класна тєма, це якщо в тебе заміський будинок, 380,

Якщо маєш перспективу на електротягу , чи варто в гаражі встановлювати відразу ,чи переобладнувати на 380 В? Тобто 380 і двозонний лічильник потрібен?

Опубліковано (змінено)

в мене 380 років як 30 заведено.....

не уявляю існування без 380 зараз :)

багатотарифний лічильник цікавий, кожен вирішує так чи ні

 

хто хоче мати теслу, спочатку нехай гляне ціну запчастин які постійно відригує тесла, там достатньо стандартних болячок ;)

 

мені наразі достатньо капіталки двс, хоча я до цього готовився одразу :)

Змінено користувачем Factory
Опубліковано
19 годин тому, Alex S сказано:

Якщо маєш перспективу на електротягу , чи варто в гаражі встановлювати відразу ,чи переобладнувати на 380 В? Тобто 380 і двозонний лічильник потрібен?

380 В - це потужність від 10 кВт, тобто за 10 годин можна зарядити на 100 кВт*год (це повна зарядка сучасної Тесли)

220 В - це до 10 кВт, залежить від проводки. Наприклад 2 кВт * 10 год = 20 кВт*год, це на 100 км в середньому.

Щось таке.

  • Дякую! 1
Опубліковано
38 хвилин тому, sergkots сказано:

380 В - це потужність від 10 кВт, тобто за 10 годин можна зарядити на 100 кВт*год (це повна зарядка сучасної Тесли)

220 В - це до 10 кВт, залежить від проводки. Наприклад 2 кВт * 10 год = 20 кВт*год, це на 100 км в середньому.

Щось таке.

Щось ви змішали напругу і потужність, при вхідному автоматі 63А  і 220 В буде явно більше 10 кВт, так же як і 10 А 380В менше 10 кВт

  • Дякую! 1
Опубліковано
3 хвилин тому, Gendruk сказано:

Щось ви змішали напругу і потужність, при вхідному автоматі 63А  і 220 В буде явно більше 10 кВт, так же як і 10 А 380В менше 10 кВт

Не змішував нічого - вказав можливу потужність в залежності від типу під'єднання. При чому тут автомати? 

Опубліковано
1 хвилина тому, sergkots сказано:

Не змішував нічого - вказав можливу потужність в залежності від типу під'єднання. При чому тут автомати? 

Вхідна потужність обмежується автоматами або в нових лічильниках програмується сам лічильник

Опубліковано
1 хвилина тому, Gendruk сказано:

Вхідна потужність обмежується автоматами або в нових лічильниках програмується сам лічильник

А ще залежить що може дати КТП, яка проводка та хто ще на цій фазі висить))

Опубліковано
Щойно, sergkots сказано:

А ще залежить що може дати КТП, яка проводка та хто ще на цій фазі висить))

Це ясно не ясний ваш поділ до 10 кВт і більше

Опубліковано

Калькулятор зарядки електромобіля

Как выбрать зарядную станцию для электромобиля

https://insat.org.ua/files/nav/law/3/ev_definitions_and_explanations_ukr.pdf

Цитувати

Режим 1 означає заряджання від звичайної розетки 230 вольт (AC). За такого способу заряджання бракує зв’язку, отже, і безпечності. Тому (за нормою IEC 61851-1) у режимі 1 потужність заряджання обмежена максимум 2,3 кВт (однофазна, 10А).
Режим 2 передбачає заряджання через кабель вхідного кабельного блоку управління (InCable Control Box – ICCB).xiii Здебільшого у звичайній розетці 230 В домашньої станції заряджання (АС). На практиці максимальна потужність заряджання становить 2,3 кВт (1- фаза, 10А), але в режимі 2 максимальна потужність заряджання 7,4 кВт (однофазний, 32А) або 22 кВт (3- фазний, 32А) (потужність зарядки контролює ICCB).
У режимі 3 відповідну потужність заряджання (АС) визначають за допомогою зв'язку між станцією заряджання та транспортним засобом. У більшості випадків загальнодоступні станції заряджання у режимі 3 подають 11 кВт, 22 кВт або іноді 43 кВт (> 22 кВт = швидка зарядка).

 

Якщо є лише розетка на 220 то буде режим 1. Якщо поставити InCable Control Box - то одна фаза дозволить заряджати 7,4 кВт (однофазний, 32А). Якось так описано.

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
5 хвилин тому, Alex S сказано:

То три фази треба вести в гараж, краще буде з ними чи ні? Енергєтіки?:D

3 фази завжди краще, але дорого. І не завжди можливо певно.

Змінено користувачем sergkots
  • Дякую! 1
Опубліковано
3 годин тому, Alex S сказано:

То три фази треба вести в гараж, краще буде з ними чи ні? Енергєтіки?:D

заводиш 380 в гараж і там чисто випадково зароджується майстерня :0039:

  • Ха-ха 2

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


×
×
  • Створити...