HWman Опубліковано 19 Травня, 2022 в 18:21 #1 Опубліковано 19 Травня, 2022 в 18:21 Всім привіт, ось уже скільки років я популяризую електротягу а на Tesla ні разу так і не катався, власне питання, а де у нас в Луцьку можна влаштувати невеличкий тест драйв, відчути, так сказати всю суть електротяги.
Zevs_Isver Опубліковано 19 Травня, 2022 в 18:36 #2 Опубліковано 19 Травня, 2022 в 18:36 12 minutes ago, HWman said: а де у нас в Луцьку можна влаштувати невеличкий тест драйв, відчути, так сказати всю суть електротяги. чого зразу Теслу? щось простіше ніт? виклич ЕкоТаксі - не Тесла звичайно.... але значно дешевше тобі обійдеться
HWman Опубліковано 19 Травня, 2022 в 18:45 Автор #3 Опубліковано 19 Травня, 2022 в 18:45 7 хвилин тому, Zevs_Isver сказано: виклич ЕкоТаксі - не Тесла звичайно.... але значно дешевше тобі обійдеться На ліфі вже катався, таак, це непогано, динаміка кайф, а звук... Неначе у фільмах про автомобілі майбутнього, але у Тесли це у кілька разів крутіше.
Ko3bMa Опубліковано 19 Травня, 2022 в 21:25 #4 Опубліковано 19 Травня, 2022 в 21:25 2 hours ago, Zevs_Isver said: чого зразу Теслу? щось простіше ніт? виклич ЕкоТаксі - не Тесла звичайно.... але значно дешевше тобі обійдеться Ти не панімаїш! Це ж ТЕСЛА! Spoiler
Zheny@ Опубліковано 24 Травня, 2022 в 09:26 #5 Опубліковано 24 Травня, 2022 в 09:26 @HWman Вчора мав змогу проїхатися в якості пасажира. Що я можу сказати Спойлер
vampirich Опубліковано 24 Травня, 2022 в 10:45 #6 Опубліковано 24 Травня, 2022 в 10:45 @Ko3bMa дякую за картинку, зберіг... згодиться в дебатах не раз
Zheny@ Опубліковано 24 Травня, 2022 в 11:15 #7 Опубліковано 24 Травня, 2022 в 11:15 30 хвилин тому, vampirich сказано: @Ko3bMa дякую за картинку, зберіг... згодиться в дебатах не раз На випадок важливих переговорів.
Bliksss Опубліковано 24 Травня, 2022 в 15:30 #8 Опубліковано 24 Травня, 2022 в 15:30 1 година тому, Waver сказано: їхали на убері теслою 3 в простій комплектації 1 година тому, Waver сказано: якість внутрішнього оздоблення хромає - в двох місцях уже повилазила внутрішня обшивка а що тут дивного? сама проста комплектація, мабуть - спеціально для убера і купувалась, мав бути шкіряний салон як в Бентлі? Та сама фігня з дахом без шторок, яка комплектація - такі і зручності... Model 3 Standart Range Plus - 201 к.с. Model 3 Perfomance - 450 к.с. відповідно і динаміка розгону буде інша, і пробіг, але, сумніваюсь що на Убері можна таку зустріти.
Bliksss Опубліковано 24 Травня, 2022 в 16:23 #9 Опубліковано 24 Травня, 2022 в 16:23 49 хвилин тому, Waver сказано: Доречі, салон був шкіряний чи з "екошкіри". До речі, з шкіри чи з "еко-шкіри"? Різницю в якості матеріалу - відчуваєш? 42 хвилин тому, Waver сказано: Ще порівняй ціни Я добре знаю ціни, тому і не думаю, що Тесла в найдешевшій комплектації - буде швидше розганятись ніж 10-літній виріб, баварського автопрому. 49 хвилин тому, Waver сказано: Якщо маєш час то пошукай чи в дорожчих комплектаціях "народної" модел 3 є шторки... просто цікаво тобі цікаво - ти і дивись, пропонується кілька варіантів, хочеш з шторками, хочеш - без. Зараз багато виробників, навіть у топовій комплектації - не все ставлять.
Alex S Опубліковано 24 Травня, 2022 в 17:22 #10 Опубліковано 24 Травня, 2022 в 17:22 Десь оцей відгук є максимально правдивим. І ще ,зарядитися в дорозі ,дуже часто не дає додаток. Так так, додаток. Ти приїхав ,є вільна розетка ,а в тебе не обновився додаток. І ХЗ чи швидко він оновиться. В будь якому випадку ,про якусь економію грошей на теслі говорити не приходиться. Настільки стрімко вона щороку буде втрачати в ціні. По причині власного старіння.Хіба купувати битка дрімучих років по ритейлу ціни. А там будуть іпати мозок прілаженія ,сєртіфікати і ашибкі. Про Таврію як багато позитивних, так ще більше і ну дуже негативних відгуків.
Factory Опубліковано 27 Травня, 2022 в 16:59 #11 Опубліковано 27 Травня, 2022 в 16:59 електро взагалі класна тєма, це якщо в тебе заміський будинок, 380, звичайний невеликий пробіг за 1 -2 дні удобно, в нинішній ситуації взагалі кайфово а так, машина з усіма витікаючими нюансами, хто має авто той розуміє про що я те що там електротяга то розходку ніхто не відміняв....
Alex S Опубліковано 27 Травня, 2022 в 19:15 #12 Опубліковано 27 Травня, 2022 в 19:15 2 годин тому, Factory сказано: електро взагалі класна тєма, це якщо в тебе заміський будинок, 380, Якщо маєш перспективу на електротягу , чи варто в гаражі встановлювати відразу ,чи переобладнувати на 380 В? Тобто 380 і двозонний лічильник потрібен?
Factory Опубліковано 28 Травня, 2022 в 14:45 #13 Опубліковано 28 Травня, 2022 в 14:45 в мене 380 років як 30 заведено..... не уявляю існування без 380 зараз багатотарифний лічильник цікавий, кожен вирішує так чи ні хто хоче мати теслу, спочатку нехай гляне ціну запчастин які постійно відригує тесла, там достатньо стандартних болячок мені наразі достатньо капіталки двс, хоча я до цього готовився одразу
sergkots Опубліковано 28 Травня, 2022 в 15:20 #14 Опубліковано 28 Травня, 2022 в 15:20 19 годин тому, Alex S сказано: Якщо маєш перспективу на електротягу , чи варто в гаражі встановлювати відразу ,чи переобладнувати на 380 В? Тобто 380 і двозонний лічильник потрібен? 380 В - це потужність від 10 кВт, тобто за 10 годин можна зарядити на 100 кВт*год (це повна зарядка сучасної Тесли) 220 В - це до 10 кВт, залежить від проводки. Наприклад 2 кВт * 10 год = 20 кВт*год, це на 100 км в середньому. Щось таке.
Gendruk Опубліковано 28 Травня, 2022 в 16:05 #15 Опубліковано 28 Травня, 2022 в 16:05 38 хвилин тому, sergkots сказано: 380 В - це потужність від 10 кВт, тобто за 10 годин можна зарядити на 100 кВт*год (це повна зарядка сучасної Тесли) 220 В - це до 10 кВт, залежить від проводки. Наприклад 2 кВт * 10 год = 20 кВт*год, це на 100 км в середньому. Щось таке. Щось ви змішали напругу і потужність, при вхідному автоматі 63А і 220 В буде явно більше 10 кВт, так же як і 10 А 380В менше 10 кВт
sergkots Опубліковано 28 Травня, 2022 в 16:13 #16 Опубліковано 28 Травня, 2022 в 16:13 3 хвилин тому, Gendruk сказано: Щось ви змішали напругу і потужність, при вхідному автоматі 63А і 220 В буде явно більше 10 кВт, так же як і 10 А 380В менше 10 кВт Не змішував нічого - вказав можливу потужність в залежності від типу під'єднання. При чому тут автомати?
Gendruk Опубліковано 28 Травня, 2022 в 16:16 #17 Опубліковано 28 Травня, 2022 в 16:16 1 хвилина тому, sergkots сказано: Не змішував нічого - вказав можливу потужність в залежності від типу під'єднання. При чому тут автомати? Вхідна потужність обмежується автоматами або в нових лічильниках програмується сам лічильник
sergkots Опубліковано 28 Травня, 2022 в 16:18 #18 Опубліковано 28 Травня, 2022 в 16:18 1 хвилина тому, Gendruk сказано: Вхідна потужність обмежується автоматами або в нових лічильниках програмується сам лічильник А ще залежить що може дати КТП, яка проводка та хто ще на цій фазі висить))
Gendruk Опубліковано 28 Травня, 2022 в 16:19 #19 Опубліковано 28 Травня, 2022 в 16:19 Щойно, sergkots сказано: А ще залежить що може дати КТП, яка проводка та хто ще на цій фазі висить)) Це ясно не ясний ваш поділ до 10 кВт і більше
sergkots Опубліковано 28 Травня, 2022 в 16:21 #20 Опубліковано 28 Травня, 2022 в 16:21 Щойно, Gendruk сказано: Це ясно не ясний ваш поділ до 10 кВт і більше Типово так буває - от і все.
Alex S Опубліковано 28 Травня, 2022 в 16:34 #21 Опубліковано 28 Травня, 2022 в 16:34 Ніуя не зрозуміло ,але дуже цікаво . І реально актуально.
sergkots Опубліковано 28 Травня, 2022 в 17:02 #22 Опубліковано 28 Травня, 2022 в 17:02 Калькулятор зарядки електромобіля Как выбрать зарядную станцию для электромобиля https://insat.org.ua/files/nav/law/3/ev_definitions_and_explanations_ukr.pdf Цитувати Режим 1 означає заряджання від звичайної розетки 230 вольт (AC). За такого способу заряджання бракує зв’язку, отже, і безпечності. Тому (за нормою IEC 61851-1) у режимі 1 потужність заряджання обмежена максимум 2,3 кВт (однофазна, 10А). Режим 2 передбачає заряджання через кабель вхідного кабельного блоку управління (InCable Control Box – ICCB).xiii Здебільшого у звичайній розетці 230 В домашньої станції заряджання (АС). На практиці максимальна потужність заряджання становить 2,3 кВт (1- фаза, 10А), але в режимі 2 максимальна потужність заряджання 7,4 кВт (однофазний, 32А) або 22 кВт (3- фазний, 32А) (потужність зарядки контролює ICCB). У режимі 3 відповідну потужність заряджання (АС) визначають за допомогою зв'язку між станцією заряджання та транспортним засобом. У більшості випадків загальнодоступні станції заряджання у режимі 3 подають 11 кВт, 22 кВт або іноді 43 кВт (> 22 кВт = швидка зарядка). Якщо є лише розетка на 220 то буде режим 1. Якщо поставити InCable Control Box - то одна фаза дозволить заряджати 7,4 кВт (однофазний, 32А). Якось так описано.
Alex S Опубліковано 28 Травня, 2022 в 17:21 #23 Опубліковано 28 Травня, 2022 в 17:21 То три фази треба вести в гараж, краще буде з ними чи ні? Енергєтіки?
sergkots Опубліковано 28 Травня, 2022 в 17:26 #24 Опубліковано 28 Травня, 2022 в 17:26 5 хвилин тому, Alex S сказано: То три фази треба вести в гараж, краще буде з ними чи ні? Енергєтіки? 3 фази завжди краще, але дорого. І не завжди можливо певно.
Factory Опубліковано 28 Травня, 2022 в 20:32 #25 Опубліковано 28 Травня, 2022 в 20:32 3 годин тому, Alex S сказано: То три фази треба вести в гараж, краще буде з ними чи ні? Енергєтіки? заводиш 380 в гараж і там чисто випадково зароджується майстерня
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.