Перейти до змісту

"Міська" гума


Рекомендовані повідомлення

Отже, є в наявності ГІРСЬКИЙ велосипед початкового рівіня.

Встановлена по замовчуванню резина - зубаста загребуща Кенда (оригінальний напис на покришці Cheng Shin Tire 26*2.1).

Воно, звичайно, ніби і непогано, але при швидкості більша 25-ти шуршить вона помітно :D.

Оскільки їзджу я в основному містом (тобто асфальт з ямами, ямками і т.д.) постала проблема вибору підходящих покришок саме для цього типу покриття.

Наскільки я розумію, то це має бути напів-слік (бо все таки на грунт я часом виїзджаю), не дуже шумний, не дуже дорогий, і досить проколо-стійкий (самі знаєте наші дороги :D).

Що порадите придбати?

В неті поки що нарив шось отаке, таке, або таке

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Катаю на Schwalbe Smart Sam опис відповідає дійсності "Отличное качение как по любой внедорожной трассе, так и по хорошей дороге". Ціна в Луцьку в межах 130 грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Континенталь не делает прочных покрышек. Износ в разы быстрее, чем аналогичная швальба.

Выбор - Лонгус 26"х1,75 39 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я би вибрав щось подібне на СітіРайд - сама ідея центральної полоси робоча - зараз стоїть Nokia раритетна з такою, тільки вужчою. Як накачано добре - їдеш ніби на спортбайку, коли треба "лягти в поворот" - спрацьовують зацепи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не, друзья, я повторюсь: рисунок протектора на картинке - это реклама, а лично я себе Конти никогда больше не куплю. Не слушал мудрых людей, которые рассказывали, как сквозь покрышку воздух выходит, купил себе фолдинговый СпидКинг в Киеве... 250 гривен - полный пЭ! меньше тысячи километров и злая резина превращается... превращается резина... резина превращается в полуслик, испещренный трещинами и порезами. При этом Швальбе Альберт (который до этого тысячу отмотал) имеет "лехкие следы износа".

Континенталь - бяка!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

........

Выбор - Лонгус 26"х1,75 39 грн.

+1

Если держать троечку накачки, вполне уверенно держит асфальт. С 3,5 - тяжело удерживать передок, даже при моих 90 кг просадка передка небольшая. Не сильно шумит. На грунте вполне вменяема. Цена окупает себя с головой. Когда снял агресивку - душа порадовалась. А то в жару выгрести из расплавленого асфальта было тяжеловато. Имею две пары колес: на агресивке и пара на указанном лонгусе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На моєму байку стояли стокові Kenda Kobra, але прорізав десь шину, і з часом дірка стала все більше розлазитися. Тому терміново треба було щось купувати. Вчора на велозоні мій вибір зупинився на Michelin Country Trail, так як моя кенда місцями поводилася надто "сліково". Бо буває після дощу доводиться грунтовими дорогами рідного села їздити. Я звичайно не такий лось, що відчуватиме що кака якась до гуми прилипла і вел вже не так йде, але відчутної різниці (так щоб я вже думав "та була ліпша"), я за 12 км (відстань до роботи) не помітив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... купил себе фолдинговый СпидКинг в Киеве... 250 гривен - полный пЭ! меньше тысячи километров и злая резина превращается... превращается резина... резина превращается в полуслик, испещренный трещинами и порезами. При этом Швальбе Альберт (который до этого тысячу отмотал) имеет "лехкие следы износа". Континенталь - бяка!

це ж закономірність :)

і абсолютно нормально. кожна гума створюється з своїми задачами. дорога легка гума створена для швидкості, параметр зносостійкості на N-му плані.

як наприклад шосейні комборучки дюра-ейс що рахуються best of the best знаючі люди для інд.використання ставити не рекомендують, через вкрай низьку зносостійкість. тому що це практично спорт, там задача компонента пройти одні-два, ну три етапа того ж Джірода і все - заміна на нові. тому що задача основна при створенні - найнижча вага. тому знаючі й беруть ультегу чи взагалі 105ку, яка на порядок дешевше.

але ж ніхто не кричить - дюра-ейс гафно! це як брать ферарі і жалітись що багато жре бенщину і не влазить 3 мішка цукру :jeer:

зносостійка скажем та ж швальба блек-джек. але маєш по 900 грам на скаті ;) тому й вибераєм щось посередині - не найлегша але бажано з кордом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну а Scwalbe Silento II хтось використовував? Про неї ніби непогано на Велокиєві відзиваються...

Smart Sam може і хороша покришка, але я поки що морально не готовий витрачати на велосипедну резину такі гроші... :P

Vampirich

В тебе ссилки в пості однакові. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Vampirich

В тебе ссилки в пості однакові. :)

Сорі. Завтикафф. Виправився.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да я агітую не за Континенталь, а за малюнок протектора :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Моя конти не лехкая, а за те же деньги расинх ральф отъездит в три раза больше при меньшем весе.

То, что Фаст/Фариус Фред и Махсис Флайвєи для грунтов и быстро стираются я в курсе. Расчет был на хороший гребеж по грунтам и умеренный накат, причем фолдинговую можно скрутить в трубочку и в поход :rolleyes:

Дело не в одной моей резине. Почитайте на том же ВК отзывы о Конти, желательно старых туристов, а не молодых кросскантрийщиков - весь континенталь жутко тонкий и мягкий. Весь!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для міста і сухого грунту...

Швельбе Біг Епл.....

Ваащє бомба.... але не дай Бог мокрий грунт... Не дай Бог...

Качаєш 2 атмосфери і просто прєлєсть.....

Слікова гума пониженого тиску......

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю Scwalbe Silento II - пройшла більше тисячі, 75% асфальт по місту. Справді тиха. Болото - почуваюся не впевнено, але то скоріше я, а не гума.

Сухий грунт, поля/ліса - тверда четвірка (катаю аККуратно) .

ИМХО, свою ціну відпрацьовує на 100%

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хмм...

Був на вихідних на Велокиєві.

На жаль, Швальбе Сайленто ІІ в наявності не було. :)

Нарив зате сьогодні Maxxis Detonator 26*1.25.

Сліки, але ціна ніби не дуже кусається...

Ніхто не пробував?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На них був поставлений мій рекорд швидкості - 73,2 км/год.

Гума просто піз....дєц.

28 версія стояла на Чемпіоні. За 2000 км проколовся 1 раз.

Але..............

1.25 тобі нормально?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1.25 тобі нормально?

Не знаю, не пробував :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну во...

Вона вузенька дуже....

І тільки для шосе.

Я качав туди 5 атмосфер...

Накат і швидкість, звичайно на шосе, пісня.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І тільки для шосе.

Ну ось, мені для шосе і треба.

Так шо, думаю, треба спробувати :rolleyes:.

Вона на звичайно обода стає (стокові на Боулдері)?

І ше - які камери купляти?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:rolleyes:

ні, на шоссе мається на увазі не місце призначення, а шосейні ободи - там ширина 13 мм ще й самого обода

додав дві фоти - профіль дорожнього ободу і шосейного. бач різниці в розмірах?

правда ти можеш поставити собі шосейні ободи. але вони 95% на 28"

post-58-1217858136.jpg

post-58-1217858148.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На стоковий Джайнт повинна стати......

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так хто все ж таки правИй - Borg чи Lexx?

Встане на стоковы обода від мого Giant Boulder SE Trail 2007 гума Maxxis Detonator 26*1.25 чи ні?

Lexx - в тебе на яких ободах стояли?

Начитався я про вибір гуми...

Тепер в голові повна каша ;(.

Думки вслух...

Отже, умовно поділимо покришки спочатку по класам:

1) слік (типу Maxxis Detonator 26*1.25)

легкі, відносно не дорогі, але на мокру трасу чи бездоріжжя не полізеш. Є скарги на проколи, але інфа суперечлива. Хто як їздить схоже.

Мінуси - менший об.єм покришки, а значить - менша амортизація. Треба купувати (возити з собою) окремі камери.

2) сіті (Schwalbe City Jet 2.6*1.5 або MAXXIS Xenith Road 26*1.5)

трохи важчі за сліки. Особливих відмііностей між 1 та 2 не бачу.

3) широкий (Schwalbe Silento II 26*1.9) та ДУЖЕ широкий сіті (Schwalbe Big Apple 26*2.35)

Краща амортизація (Біг Епл рекламують як заміну двохпідвісу :)). Важкі. Ціна вища.

До речі, цікава стаття про сіті-байк тут.

4) напів-слік (Schwalbe Hurricane 26x2.0 або Maxxis WormDrive 2.6*1.9)

На них при необхідності вже можна з.їхати на грунт. Але не на мокрий. По вазі - шось середнє між 1 та 3.

Оскільки, часто бортувати гуму не хочеться, а часом таки хочеться прогнатися полем/парком/лісом, то все більше схиляюся до напів-сліків (4).

Ось таке.

В кого є думки/досвід з цього приводу - WELCOME :).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Maxxis Detonator саме 26*1.25 стане. але задоволення ти від цього отримаєш мало. занадто вузька, треба добре качати. бери гуму все таки під 2" шириною з вираженою центральною зоною

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добре, вмовили :).

Пане Difoto!

А можна фотку/ссилку протектора вказаного напів-сліка Лонгус?

Просто щоб знати, чи то тащити його з Луцька, чи краще купити шось аналогічне в Києві...

Наперед дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...