Перейти до змісту

Дайте поради


V.Wolf

Рекомендовані повідомлення

Я дивився в неті від 12 літрів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 64
  • Створено
  • Остання відповідь
За 15-16 кусків можна взяти ауді А6, оце апарат дійсьно, років так 98-99

За 15-16 можна багато чого нового взяти. Наприклад Логана пристойної компл., чи Лачетті "голий" (чють доплатить), або корейців "заряжених". Корея не китай, а Лачетті -не Авео :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За 15-16 кусків можна взяти ауді А6, оце апарат дійсьно, років так 98-99

За 15-16 можна багато чого нового взяти. Наприклад Логана пристойної компл., чи Лачетті "голий" (чють доплатить), або корейців "заряжених". Корея не китай, а Лачетті -не Авео ;)

незнаю я про Лачетті (просто неподобається) а от А6 це дійсно Аппарат! А нові машини - ну виїхав з салону - і ціна на відсотків так 10 зразу впала, а якщо з кредитом - то взагалі ж**а! І взагалі такі машини як мерс124 та А6 робились "навека", а зараз в основному працює маркетинг - типу людина має від"їздити скажімо 3 роки на тому тазіку, потім здати його на шрот, і купити собі новий.

Дивився колись передачу про нові авто (типу автопарку щось) так там таке розказували: що зробити великій автомобільній корпорації скажімо якийсь там вузол щоб він проходив там 100000 чи більше км - непроблема, а от над тим щоб він від"їздив гарантію і "здох" - працює цілий полк інженерів :)

А так - люба машина "НА ЛЮБИТЕЛЯ"! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Фордах подобається все від дизайну до розположення ричага передач, доречі друг їздить на Сієррі, якій років і років, а все ж зручна зараза. Що лякає: найблищий толковий шрот Фордів (наскільки я знаю) під Рівним.

Авто з двигуном запорізького автопрому в мене є і зараз напівактивно його використову. Тому Запорожець в топку.

2 datacopy якось потрібно організувати "смотріни" Мондео.

З нових автівок: збираю інфу про Логана. цікавить все. До Лачетті як кажуть полова зрелость не та, ще до неї не дійшов

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А нові машини - ну виїхав з салону - і ціна на відсотків так 10 зразу впала, а якщо з кредитом - то взагалі ж**а!

а вот вы попробуйте встать на выезде из салона и предложить продать только что купленый автомобиль на 5% дешевле...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З нових автівок: збираю інфу про Логана. цікавить все

плюси: м"яка підвіска, що не швидко гробитеметься по наших дорогах, огромадний багажник (2 метанових балони і 4 "кртопляних" мішка входить ненапряжно), простий (без гідрокомпенсаторів) але економічний двигун, паспортно їсть любий бенз - від 92 до 98, "народний вибір" - доступні з/ч, стають диски на 15", чудова прохідність по бездоріжжю і без них, легкий в керуванні навіть для моєї дружини.

мінуси: тонкуватий метал кузова - швидко покривається вм'ятинками, передаточні числа в коробці - не для агрессивної їзди, не вистачає 6-ї передачі :) (мотор 1.6), непродумана достатньо ремонтопридатність - наприклад щоб зняти генератор треба зливати рідини з ГУРа і кондея, але якщо їх немає - пофік.

Детальніше тут:

http://forum.dacia-club.com.ua/

http://www.logan.in.ua/

Посидів на обох, перед покупкою. Особливих проблем люди з ними не мають.

Але нове брати не рекомендую - в Києві запросто можна взяти непоганий апарат 2-3 річного віку на третину дешевше нового.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З нових автівок: збираю інфу про Логана. цікавить все

плюси: м"яка підвіска, що не швидко гробитеметься по наших дорогах, огромадний багажник (2 метанових балони і 4 "кртопляних" мішка входить ненапряжно), простий (без гідрокомпенсаторів) але економічний двигун, паспортно їсть любий бенз - від 92 до 98, "народний вибір" - доступні з/ч, стають диски на 15", чудова прохідність по бездоріжжю і без них, легкий в керуванні навіть для моєї дружини.

мінуси: тонкуватий метал кузова - швидко покривається вм'ятинками, передаточні числа в коробці - не для агрессивної їзди, не вистачає 6-ї передачі :jeer: (мотор 1.6), непродумана достатньо ремонтопридатність - наприклад щоб зняти генератор треба зливати рідини з ГУРа і кондея, але якщо їх немає - пофік.

Детальніше тут:

http://forum.dacia-club.com.ua/

http://www.logan.in.ua/

Посидів на обох, перед покупкою. Особливих проблем люди з ними не мають.

Але нове брати не рекомендую - в Києві запросто можна взяти непоганий апарат 2-3 річного віку на третину дешевше нового.

В знайомого логан, за 2 роки нагяняв на ньому близько 100(ста) тис. км. В машині не ламалося нічого (навіть підвіска ще вся рідна) і це при тому що він машину не жаліє зовсім (їздив з ним, середня швидкість руху по "нормальній " дорозі 140 км/год на ямах не набагато повільніше). Так от такі їздуни навіть за 2-3 роки можуть з машини витиснути всі соки, це я до того, що, як не крути, а "нове" і "майже нове" це зовсім різні речі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як у Луцьку на рахунок сервіса Дачії? Чесно кажучи я нічого не чув, крім того що ремонти дорогі.

Harddriver, це заперечення спаведливе?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

такі машини як мерс124 та А6 робились "навека", а зараз в основному працює маркетинг

повністю з тобою згідний.

ІМХО до 20 к$ не має машини (мається на увазі з нових) яка б виглядала солідніше за 124-го чи А6-ту. Дизайн 124-го мерса ще досі на висоті. І навіть при сьогоднішніх цінах на 124-ті мерси, імхо, він всерівно залишається поза конкуренцією в даному ціновому діапазоні(навіть враховуючи сьогоднішню ситуацію з розмитненням в Україні).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

VadioN, ты машину для солидности покупаешь или все-таки для комфортного переноса задницы из точки А в точку Б? я тоже когда-то ездил на 124 мерсе 1989 года (причем двиг 2.6, 6-цилиндровый) и оправдывал невозможность купить машину получше солидным дизайном и чем-то еще. а на самом деле сыпалась, ломалась и требовала периодических вложений, как и любая машина такого года с неопределенным прошлым.

в возрасте от десяти лет почти все машины похожи - очень хотят денег, кроме, пожалуй, случаев когда ты сам отьездил эти 10 лет и заботился о машине. уж поверь моему опыту эксплуатации шести машин от десяти лет и старше :D после покупки надо вложить от десятой до пятой части от стоимости чтобы привести все в порядок. ну или можно ездить AS IS, пока тачка совсем не рассыпется :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кстати, замечание для тех, кто думает что раньше машины делались "на века". кроме коррозии, которая в основном касается внутренних полостей старой машины (сырое хранение, плохая вентиляция, пыль, грязь - все это заставляет кузов гнить изнутри), металл силовых элементов имеет "усталость", снижающую прочность и без того подгнившего кузова.. нормы безопасности тогда были совсем не те, что сейчас. так что руль может пробить вам грудную клетку вместо того, чтобы сминаться; а вроде бы исправная подушка безопасности просто не сработать, потому что для мерса купить "дурилку" можно за $10, а реальная подушка стоит $300.. это если совершенно начхать на экологию старого движка и его прожорливость.

конечно, изредка попадаются машины 10-15-20 летние не прошедшие "школу такси" и отлично ухоженные. но какой дурак будет такую продавать? или цена будет адекватна качеству, то есть неконкурентноспособна

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

конечно, изредка попадаются машины 10-15-20 летние не прошедшие "школу такси" и отлично ухоженные. но какой дурак будет такую продавать? или цена будет адекватна качеству, то есть неконкурентноспособна
100% так. Хто не вірить, я б радив сходити на авторинок і тверезо подивится на ту масу масу машин, які нібито коштують так як всі. Що ж ми побачимо :

1. биті в "морду" (як правило неприродно нові і блискучі фари) + відсутність сколів на капоті.

2. биті в пів-морди (ще кажуть "вухо зловив") тут як правило тріснуте(не плутати з павутинкою чи "розочкою") лобове скло (продавець буде клястися, що камінець попав), яке говорить про поведений кузов.

3.Всі інші биті (писати лінуюсь) і відновлені на продаж

4.Просто вбиті машини (гримлячий двигун і підвіска, знищений салон)

Побачивши таку картину власник авто в справді доброму стані , звичайно ж, за свою, "кращу за ті" машини схоче більше грошей. Покупець же не завжди готовий "заплатити такі гроші за таку стару машину" і купить таку ж (на його думку) але дешевшу. Це одна сторона. Друга полягає в тому, що продавши свою, доглянуту машину, продавець матиме проблему пошуку машини в не гіршому стані за продану (а це справді проблема). І це стримує багатьох людей від продажу справді невбитої машини. А продають в більшості бо машина просить забагато грошей.

Пи.Си. Мова йшла про машини до 10000уєв. Серед дорожчих 15000 можна справді вибрати непогану іномарку б/у.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є маса перевірених способів дізнатися про складну долю машини:

1. Міряємо відстань між колісними дисками рулеткою. Як би там кузов після аварії не "тягнули" (а тягнуть здебільшого кулібіни) - на 1 см. буде різниця.

2. Якщо заднє пассажирське сидіння з боку водія витерте - машина була в таксі.

3. Про реальний пробіг скажуть педалі. Натренованим оком можна визначати його з точністю до 10 тиків.

4. Якщо накладки на педалі міняні - дивимось на внутрішню сторону педалі газу - наполірована до зеркального блиску - не менше 60 тиків.

5. Також про пробіг скажае підвіска - вимагайте від продавця заїзду на діагностику, заодно взнаєте, скільки ви найближчим часом потратите.

6. Від 60 тиків починає бути видно затертості від двірників на вітровому склі.

7. Про стан двигуна скаже його робота. Посмикування на подушках, нерівний ритм - поганий знак. Також гідрокомпенсатори, але "цокають" вони лише на холодну.

і т.д., і т.п. Доповнюйте, хто ще щось знає

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є маса перевірених способів дізнатися про складну долю машини:

і т.д., і т.п. Доповнюйте, хто ще щось знає

пункты 2, 3, 6, 7 - болная ахинея.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Що до педалі акселератора і гальм, неприродній шат, або його відсутність говорять про агресивну їзду типа таксі.

2. Неоднакове свічення фар - швидше всього після нещодавнього ДТП.

На рахкнок 124, значить коротко років 10 тому їхдив мій директор на ньому навіть на ті часи вкладав гарні гроші+апетит.

З Аудюх вивчав тільки 80-ті. В інших монстрах також апетит будь-здоров. (впринципі як і в Фордах :smile3:

Гольфа трохи сташнувату купувати, щоб не вийшло так що під ним більше часу проводити ніж в ньому, хіба замовляти щоб пригнали. х.з.

Коротше я поки в важких роздумах порівняннх.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись Євдокимов сказав так: "Лучше сеница в руках, чем дятел в ж..."

Так ось, тут навіть і думати не варто. Нів"якому разі не бери б/у. Наголошую ще раз, нів"якому, навіть у знайомих. Тому що новий автомобіль, є новий, як некрути.

Баранку кручу я вже не перший рік, а автомобілями цікавлюсь набагато більше, так що.. Звізно Тобі вирішувати, але задумайся. В Тебе нестоїть питання про купівлю "копійки" чи москвича за 1 000 баксів.

Все вище написане імхо!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є маса перевірених способів дізнатися про складну долю машини:

і т.д., і т.п. Доповнюйте, хто ще щось знає

пункты 2, 3, 6, 7 - болная ахинея.

Аргументы, плз.

Що, двірники не труть? Чи дехто босоніж їздить? Чи як гідрокомпенсатори цокають - це свідчить про "правильне" масло і його рівень під час експлуатації?

Ато в воду пукать - багато розуму не треба.

Згідний, багато чого з мною приведеного можна обійти, але той, хто купив машинку на пару років погасать такою фігньою не заморочується.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їздив пару добрих років на дизелі, файна річ, але зараз не рекомендую.

Різниця в 50 коп. + буде рости. Значить будуть розбавляти. Звідси проблеми з двигуном. Ремонт з бензином не порівняєш.

Подумай для чого машина тобі потрібна в першу чергу. представницька? чи просто під дупу і дешево кататись.

Був варіант Омеги. Добрий варіант..але має проблеми з деяким моделями бенз. моторів...дизель омегу не в якому випадку не бери, мотор гавно..

Сама омега добра...мінус пальне..візьми і постав на газ. буде задоволений..

Можна брати машинку 97-98 але тільки пригнану..

БМВ 3 дуже добра штука.. хтось скаже дорога в обслуговувані...чьос....між жопель був дорожчий.

Дачія теж добрий варіант...має добру підвіску і непоганий мотор. Знаю по відгуках.

Гольф це просто супер...не слухай нікого. запчастини не такі страшні...їх просто не так часто міняєш..

В першу чергу...подумай скільки ти вдень наїжаєш км....

потім куди їздиш...місто....за місто...

скільки людей возиш...

як, часто возиш вантажі і який кг.

від того і відштовхуйся.

Від 12 до 15 доларів..є хороші варіанти..

але запам"ятай якщо береш б/у то тільки в добрих знайомих або свіжо пригнану....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Також гідрокомпенсатори, але "цокають" вони лише на холодну.

і т.д., і т.п. Доповнюйте, хто ще щось знає

Насправді з гідрокомпенсаторами не все так просто. Цокають вони ДУЖЕ ЧАСТО ВІД того, що НИЗЬКИЙ ТИСК МАСЛА в двигуні. Тут як мінімум масляний насос, а долі як пощастить (вкладиші, колінвал і маса ін варіантів).Але стук гідріків нахолодну (десь до 40-50 градусів) то нічого страшного.

Про мех. інжектор писав, ще на універсалах маже стояти система вирівнювання підвіски (так звана підкачка) приведення даної системи до робочого стану може вилитись від 900 до 3000 доларів (ціна такого аммо. біля 900уев).

Звернути увагу на шум ГУРа при повороті до упора, його не повинно бути (насос ГУРа гуде коли сильно зношений або залита ліва рідина ГУРа)

На кватрових ауді не повинен "блздинькати" кардан (виллється в новий за 1800уе або секс з переробкою на шарніри від 41го косміча та підвісний бмв)

Мало не забув- СКЛО !!! рік і виробник повинен бути однаковий на всіх вікнах машини.

В-подібні двигуни починають сопливіти маслом з-під головок (в задній частині двигуна) після дуже багатьох циклів нагріву-охолодження (якщо машина використовувалась в режимі таксі наприклад, або просто для частих поїздок на короткі дистанції) або після доброго перегріву.

Ще одне - ШУМНА робота холодного двигуна викликається значними зазорами в ЦПГ, шо не є гуд.

Ніби все. (Перерахував найбільш дорогі дефекти).

Хтось може написати, що поставити запчастини б/в буде значно дешевше. А ЯКУ ЧАСТИНУ СВОГО РЕСУРСУ ТІ З/Ч ВЖЕ ВІДПРАЦЮВАЛИ?.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2. Якщо заднє пассажирське сидіння з боку водія витерте - машина була в таксі.

правильная позиция пассажира - на заднем сидении.

хотя да, даже новоявленные начальники ездят спереди, но это остатки "образования"

3. Про реальний пробіг скажуть педалі. Натренованим оком можна визначати його з точністю до 10 тиків.

педаль легко поменять

6. Від 60 тиків починає бути видно затертості від двірників на вітровому склі.

поменять можно и стекло и щетки

7. Про стан двигуна скаже його робота. Посмикування на подушках, нерівний ритм - поганий знак. Також гідрокомпенсатори, але "цокають" вони лише на холодну.

куча вась-пупкиных сделают движок "на 50 км". т.е. при тест-драйве - все супер, а потом ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пасат це супер трудяга...візьми Б5 97-98-99 року...не пожаліеш..

Друг їздить на ЛТ весною підшипник почав гудіти в жовтні поміняв..при мінімальні їзді 80 км. в день....Німецький народний авто... я за нього

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

VadioN, ты машину для солидности покупаешь или все-таки для комфортного переноса задницы из точки А в точку Б?

Не зрозумів. Ти хочеш сказати шо в даному екземплярі(в 124-му мається на увазі) не комфортно буде переносити "задницу из точки А в точку Б"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

будет. но первым делом ты попадешь на водительскую седушку, которую до тебя никто не менял, а просиженная она по самое нехочу (касается и прочих машин, кстати. у меня три были с продавлеными сиденьями, включая мерс). далее, хорошо если попадется не "конструктор", не после такси, с реальным пробегом и без 200 тысяч по ухабам Украины. в противном случае ты поменяешь все по кругу в подвеске чтобы добиться комфортной езды без стуков, скрипов и громыханий, а также с нормальной управляемостью (это если повезет с геометрией, а то попадешь на вечный сход-развал). родные литые диски прокатывались раз десять каждый, особенно правый задний - его в заносе чаще всего лупит в бровку, да и ям достается достаточно. и хорошо еще если не варились. если за мотором не следили, да еще сделали "предпродажку" залив масла погуще, то у него полный букет проблем, решение которых тоже влетит в хорошие деньги - ты ведь не для дяди машину делаешь, а значит будешь брать не турцию, а дорогой неоригинал или ездить по шротам в поисках железок (гамма моторов у мерса 124 довольно широкая и найти деталь на шроте - проблема, да и еще чтобы оказалась лучше, чем у тебя). и вот только ты сделал подвеску и доволен звуком мотора и тягой, как вылазят траблы трансмиссии - она уже старенькая, гоняли ее и так в хвост и гриву, а тут ты еще мотор сделал - ей и досталось. начинают выть подшипники, течь и хрустеть коробка, запел кардан.. допустим, еще денег взял и разобрался. но после первого же сильного дождя подтекают уплотнители везде, где могут, да и электроника шалит (особенно если машина изначально была "с фаршем"). и это так, бытовые мелочи. по современным меркам стиля/комфорта 124'й кузов уже сильно устарел, даже найти сейчас мерс начала девяностых с нормально работающим кондеем и электропакетом - огромная проблема, а чинить - себе дороже.

резюме - мерс-124 отличная машина для комфортного сидения в гараже или боксе и перебирания железок под пиво с друзьями. зато, если взяться с деньгами и довести до ума, то чего-то невосстановимого в мерсе нет, кроме кузова разве что.. то же мнение касается Ford Scorpio (старого. новый в сад - запчасти золотые) и Audi 100 (заднеприводной. восстановить убитую кватру почти нереально). прикинь, насколько это совпадает с твоими желаниями, возможностями и покупай.

самое главное правило, которое я уяснил довольно давно. впритык по деньгам можно брать только новую машину. бэушную - ни в коем случае! примерно пятую часть цены надо иметь про запас, где-нить на банковском счету. не понадобится - повезло, но если что-то вылезет - не бегать потом по знакомым и не занимать денег на замену/ремонт железки. второстепенное правило - ничего не покупать импульсивно, на что основной расчет базарников. понравилась машина - ходи в инет, читай, смотри, обсуждай. лучше покупать по обьявлениям - намного больше шансов взять что-то приличное, да и выбор отличный. кидал тоже намного меньше, так как ты можешь и месяц каждый день ходить и смотреть на машину не покупая - твое право.

ps. в мерсе 124 есть одна заметная деталь, которая выдаст реальный пробег - руль. он достаточно специфично полируется руками на 100-200-300 тыках и дальше. если не меняли, конечно. то же касается и рукоятки КП, но ее часто меняют.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вообще, исходя из личного опыта, бэушные машины, которые я бы советовал покупать за адекватную цену : Renault Twingo второго поколения; дизельный VW Passat B2 (только пробить, чтобы не из-под такси и чтобы не совсем уж гнилой); старый Ford Scorpio 2.0i (внимательно смотреть на подвеску и задний мост); Opel Astra G (у нас она продается как Classic).

и не советовал : новый Ford Scorpio (траблы с мотором, подвеской, дорогие запчасти); дизельный Audi 100 Quattro (дорогие запчасти, некоторые нереально найти, дорогая работа); Mercedes 124 260E (смотри предыдущий пост)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...