Перейти до змісту

Великий розхід палива Nissan X-trail 2.2DCI 136к.с


Dimanoff

Рекомендовані повідомлення

28 минут назад, Zelensky сказал:

 

Міскький цикл по гущі?

 

120 по місту?

Не оригінально.

 

))))

 

38 минут назад, EleKtrik сказал:

Якщо міський цикл, то такий розхід і буде. "Діагности" наші окрім зчитування помилок ніц і неможуть. Перевірити набирання температури в охолоджуючій рідині, адекватність передпусковогу підігріву, наявність деструктиву в сажі, і ще куча всього. Надіюсь паливні фільтра якісні і вчасно міняються. Протягом якого пробігу така проблема, та кіко км взагалі на ній їздиш.

Особисто я їзджу недавно,до цього наїздив батько 50 тис.Казав що так і брала,просто він на це уваги не звертає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30 минут назад, EleKtrik сказал:

Малась на увазі основна частина експлуатації авто, але танкістам непонять.

Основна частина експлуатації переважно траса.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Dimanoff сказано:

))))

 

Особисто я їзджу недавно,до цього наїздив батько 50 тис.Казав що так і брала,просто він на це уваги не звертає.

Тожі варто пошукати власників даного авто і зними порівняти розхід. Виробники зазвичай заміри роблять при ідеальних обставинах)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тепер питання по іншому.Де можуть якісно перевірити паливну систему та форсунки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Dimanoff сказано:

Тепер питання по іншому.Де можуть якісно перевірити паливну систему та форсунки?

Форси, справді потрібно на стенд для інформативної перевірки. Паливну на авто, хз чи хто в нас перевіряє. Єдине, певно, що можуть, то стабільність рейла перевірити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, EleKtrik сказал:

Тожі варто пошукати власників даного авто і зними порівняти розхід. Виробники зазвичай заміри роблять при ідеальних обставинах)

Про власника авто в Україні я написав,а до нього вона була пригнана з-за кордону.

Я ж написав,що в знайомих теж автомобіль з таким двигуном,і беруть меньше палива.На форумах теж пишуть хто 7,хто 8,9 зазвичай більше 10 ніхто не пише.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Dimanoff сказано:

Тепер питання по іншому.Де можуть якісно перевірити паливну систему та форсунки?

 

От з цим у Луцьку проблема.

 

Спробуйте в в Луцьку - ПрибалтСервіс і СТО в с. Коршовець біля Луцька.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Zelensky сказано:

 

От з цим у Луцьку проблема.

 

Спробуйте в в Луцьку - ПрибалтСервіс і СТО в с. Коршовець біля Луцька.

На прибалт не рекомендую, Корщовець переїхав в Підгайці. Теж лише міняють-підставляють-розводять руками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Dimanoff сказано:

Про власника авто в Україні я написав,а до нього вона була пригнана з-за кордону.

Я ж написав,що в знайомих теж автомобіль з таким двигуном,і беруть меньше палива.На форумах теж пишуть хто 7,хто 8,9 зазвичай більше 10 ніхто не пише.

Я вище написав частину чинників які впливають на розхід, а їх ще тьма...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТС якщо треба зробити і не шкода грошей - їдьте до офіціалів у Рівне або Львів. Як я і писав - в Луцьку з нормальними дизелистами проблема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Cherman сказано:

Наівно думати, що у офіціалів обов'язково будуть нормальні майстри.

 

Не 100% звичайно але краще як в гаражах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Zelensky сказано:

 

Не 100% звичайно але краще як в гаражах.

Я б небув такий впевнений.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Cherman сказано:

Наівно думати, що у офіціалів обов'язково будуть нормальні майстри.

Офіціали скуті регламентом і актами, багато яких тестових та ремонтних процедур їм заборонені. В основному агрегатна, та регламентна заміна вузла.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, EleKtrik сказано:

Я б небув такий впевнений.

 

Я маю на увазі діагностику і ремонт дизеля. Не бачив я в гаражах майстрів зі стендами для дизельних форсунок. А там деє, ви самі не рекомендуєте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Cherman сказано:

А що, є лише офіціали та загажені гаражі? Третього нема?

 

Ви праві є трете. Але наскілкьи я знаю не в Луцьку, бо в Луцьку з дизелистами проблема. Я про це вже двічі тут писав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо машина нерівно робить на холостих то проблема може бути в регуляторі тиску палива, заїдьте до діагноста щоб подивитися тиск в паливній рампі на працюючому двигуну, була на Опелі така проблема.

Якщо проблема такі в ньому то замініть на новий, на реставрацію не погоджуйтеся, бо це на короткій період.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я думаю на борді кожен другий експерт в дсі дизелях

з таким успіхом можна до ворожки  треба сходити, я думаю вона і причину скаже і порекомендує куди звернутися

якщо чесно то дизель вигідний рівно до того моменту поки він не починає любити мозги

а якщо почав то сідай і плач

100% толкових людей в Луцьку не має

всякі там коршовці і тому подібні спеціалісти не можуть дати 100% гарантію

бо причин може бути міліон, комп, насос, форсунки, регулятор, датчики

в дизелях по правильному, для того шоб зробити і потім не заглядати через пів року, треба міняти все. починаючи з зняття і промивки бага, заміни нвт і всіх форсунок...

а то буде як колись в товариша поміняв 2, рік поміняв інші 2, рік - поміняв насос і воно тим не кінчилося

якщо задача стоїть зроби толково - їдь на сервіс

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, R01and сказано:

Якщо машина нерівно робить на холостих то проблема може бути в регуляторі тиску палива, заїдьте до діагноста щоб подивитися тиск в паливній рампі на працюючому двигуну, була на Опелі така проблема.

Якщо проблема такі в ньому то замініть на новий, на реставрацію не погоджуйтеся, бо це на короткій період.

А то нічо що регулятор має причину на вихід з ладу. От через таких порадників потім і міняють ВСЕ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, EleKtrik сказано:

А то нічо що регулятор має причину на вихід з ладу. От через таких порадників потім і міняють ВСЕ.

А нічо що я описав одне з можливих причин і наголосив щоб перевірити в діагноста? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перечитав тему. Якщо коротко, то тут недостатньо інформації щоб робити висновки.

Лог - взагалі ні про що.

"Паспортні дані" - також фігня. Вони мають мало спільного з реальним використанням авто. Є різні методики, але вони ґрунтуються на тому, щоб отримувати достовірні відтворювані результати вимірювань, тому заміри проводять навіть не на полігонах, а на стендах з біговими барабанами при дотриманні купи вимок. В реальній експлуатації на 100 км можна спалити менше пального, ніж "за паспортом", одна загалом середні експлуатаційні витрати більші паспортних.

Я б почав з замірів витрат, але не так, що проїхав 100 км і дозаправився до повного. Наприклад, Луцьк-Львів-Луцьк літом вкладаюся в 6л/100км, а зимою було десь 6,7-6,8л на сотню.

Зараз доволі прохолодно. При поїздках на невеликі відстані багато пального витрачається на прогріви двигуна, салону і т.п. Тому й витрати більші. При коротких поїздках 10-12-15 літрів на 100 км. не дивина. При дальніх поїздках зовсім інші цифри витрат. В середньому за минулий рік вийшло 7,8 л на 100 км. при середній швидкості 32 км/год.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

29 хвилин тому, Саня сказано:

середньому за минулий рік вийшло 7,8 л на 100 км

Яке авто і двигун?  32 середньої швидкості то добре,  але їх можна мати при вжарюванні на трасі + корки в місті, або при спокійній їзді по трасі + нормальному руху в місті. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 годин тому, Unknown сказано:

Яке авто і двигун?  32 середньої швидкості то добре,  але їх можна мати при вжарюванні на трасі + корки в місті, або при спокійній їзді по трасі + нормальному руху в місті. 

Opel Omega B 2.2DTI (Y22DTH).

32 - доволі висока середня швидкість. Добавилося трохи завдяки трасовим пробігам. Зазвичай 110-120, але бувало і 150-180, коли час піджимав.

При спокійній їзді по трасі розхід менше 6 літрів на сотню. При дуже спокійній рекорд був 4.8.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...