Перейти до змісту

Вибір авто Subaru складність обслуговування чи варто...


sanjul

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
3 minutes ago, Foross said:

якщо цікаво можу скінути пару ссилок де фари 40-50 баксів, рестайлові. 

мови немає до ауді більше зп бо їх більше, але найдіть мені ауді за 6.5к з таким фаршом як в субару

давай ссилки, цікаво.

і який такий фарш є в субару якого нема в а6/а4 ?

  • Відповідей 108
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
4 хвилин тому, Marshall сказано:

давай ссилки, цікаво.

і який такий фарш є в субару якого нема в а6/а4 ?


якщо вірити ріа то а6 від 2006 року ідуть від  8000 і вище.
а4 від 7.7  іто  1.6 і 2.0 мертвими.  і на передньому приводі .

суботу ті же. 2.5 або ще краще 3.0  повний привід, хороша роздатка,  фул в салоні, шикарний вид, кожа,   простий опозітний не турбований двигун якій може їздити довго дуже довго, при непоганій потужності. 
якщо любий двигун субару приймає газ, то в ауді  2006+ року не все так просто. 


 

Опубліковано
6 хвилин тому, Marshall сказано:

я поміняв аутбек 2,5 акпп 2007 року на а4 американку 1,8т кваттро 2004 року - не шкодую

вірю. 1.8т дуже вдалі мотори. 
ауді є ауді. тут не поспориш,  але це діло смаку.
крутити субару лекше ніж ауді)  

дай по моторах дуже спорне питання який буде більше робити голову. як не як турбовані мотори більш вибагливі

Опубліковано

звичайно легше.

що мені не сподобалось в аутбеку:

1  передня підвіски = москвіч азлк, зате задня по кількості сайлентів дасть фору цілій багаторичажці від ауді, плюс задні самопідкачуючі аморти (порядка 300$ за штуку)

2  радіатор міняв (потік тому, що кулера кріпляться ПРЯМО ДО РАДІАТОРА) один кулер мав невеликий люфт - відрація потянула радіатор. мало того, що радіатор прикручується ДВОМА болтами,

    так в ньому немає жодного датчика!!! коли мій потік, треба було їхати, я долив 4 літри води...добре що калюжку побачив, інакше невідомо куди б я доїхав.

3  нема дотяжки вікон: приїхав, забув зачинити до кінця заднє вікно - сідай за кермо, вставляй ключ і лише тоді зачинеш.

4  якось влітку (було сонячно) погано закрив задню дверку,горіла лампочка  - зранку прикурював.

    в ауді - хвилин через 10-15 на габаритах погасила приборку, через 30хв вимкнула все світло в машині і  мафон.

5  чекав дітей зі школи: літо, тепло, включив музику (ключ в замку), слухаю, відкрив двері бо гаряче - почала бомкати щоб не забув ключ...вийняв ключ - вимкнулась музика....блат...

6  вікна...ну так довго відкриваються...

7  пічка - реально аби не замерз...

8  сідушка просто жах (розумію що то індивідуально) доїхав до львова - роблю розминку, доїхав до франківська - ваще капець спині...

 

може ще щось забув, але то таке :)

Опубліковано
21 хвилин тому, Marshall сказано:

звичайно легше.

що мені не сподобалось в аутбеку:

1  передня підвіски = москвіч азлк, зате задня по кількості сайлентів дасть фору цілій багаторичажці від ауді, плюс задні самопідкачуючі аморти (порядка 300$ за штуку)

2  радіатор міняв (потік тому, що кулера кріпляться ПРЯМО ДО РАДІАТОРА) один кулер мав невеликий люфт - відрація потянула радіатор. мало того, що радіатор прикручується ДВОМА болтами,

    так в ньому немає жодного датчика!!! коли мій потік, треба було їхати, я долив 4 літри води...добре що калюжку побачив, інакше невідомо куди б я доїхав.

3  нема дотяжки вікон: приїхав, забув зачинити до кінця заднє вікно - сідай за кермо, вставляй ключ і лише тоді зачинеш.

4  якось влітку (було сонячно) погано закрив задню дверку,горіла лампочка  - зранку прикурював.

    в ауді - хвилин через 10-15 на габаритах погасила приборку, через 30хв вимкнула все світло в машині і  мафон.

5  чекав дітей зі школи: літо, тепло, включив музику (ключ в замку), слухаю, відкрив двері бо гаряче - почала бомкати щоб не забув ключ...вийняв ключ - вимкнулась музика....блат...

6  вікна...ну так довго відкриваються...

7  пічка - реально аби не замерз...

8  сідушка просто жах (розумію що то індивідуально) доїхав до львова - роблю розминку, доїхав до франківська - ваще капець спині...

 

може ще щось забув, але то таке :)


1)  ще  не вникав в підвіску, але по зп не бачив там нічого страшного ,  рулиться вона шикарно. 
про які ви амотри кажете незнаю , більштейн  100 євро штука. але це поставив і забув (https://magazin.zapchasti.kiev.ua/shop/part_search?article=19229584&brandassort=BILSTEIN ) 
можна на піджоп взяти дешевше в районі 1к і хватить з головою.
2)  знімав куллери разом з дефузором, я незнаю що у вас там вишло ( точно про 2.5?)
3) немає згоден. небачу проблеми взагалі. 
4) бред, ніякий акум через лампочку нездохне. хіба трупом був ( ну це не пробелми авто) 
5) да є таке. нажав на кнопку знову грає, ( ну це специфіка розумієте) як поміняти на норм мафон так взагалі проблем немає.
6)  ( ну бред а не проблема) яка різниця в мілісекундах?)
7)  бред.

8)  не їздив далеко, катався по місту, класна плотна сідушка, яка тримає в поворотах.(нагадує бнв)

да забули, те що той самий грм міняється в субару за 1 годину біля гаража, в ауді так не вийде, там то треба морду всю розібрати.

якщо (можливо) у вас був труп а не авто то не треба на нього грішити. в нас їх мало в том і проблема, але машина варта своїх грошей
(і аутбек в рази гарніший аштирі)

Опубліковано
12 minutes ago, Foross said:

якщо (можливо) у вас був труп а не авто то не треба на нього грішити. в нас їх мало в том і проблема, але машина варта своїх грошей
(і аутбек в рази гарніший аштирі)

 

Так а що в результаті взяв собі на піджоп? І чому не взяв аутбек, раз він такий класний?

Опубліковано

читай

http://www.subarulegacy.ru/forum/index.php?showtopic=14986

https://www.drive2.ru/l/7657432/

2 - багато датчикив бачив?

4- норм акум, то була єдина проблема з ним, він ще зиму пережив після того (потім продав авто)

5- в ауді - так, в субару - без ключа нічого не вийде

6- не в мілісекундах а в секундах.  дратує

7- поїздиш зиму - напишеш.

8- по місту і мені норм

 

якщо аутбек гарніший - бери, я ж не відмовляю. я свій вибір зробив.

Опубліковано
Щойно, yu2007 сказано:

 

Так а що в результаті взяв собі на піджоп? І чому не взяв аутбек, раз він такий класний?

в мене піджоп бус)) на легкову збираю. 
весь опит з аутбека брата який він купив

Опубліковано

грм - згоден, а клапана регулюєш- теж за годину біля гаража ? а їх потрібно вдвічі частіше регулювати ніж грм міняти

Опубліковано
46 хвилин тому, Marshall сказано:

грм - згоден, а клапана регулюєш- теж за годину біля гаража ? а їх потрібно вдвічі частіше регулювати ніж грм міняти

емм колега зі львова відїздив більле як 300к , і 1 раз ліз до клапанів коли почала диміти. 

навіщо туди лізти якщо немає проблем?

Опубліковано
6 hours ago, Foross said:

навіщо туди лізти якщо немає проблем?

тому що є рекомендації виробника,

у мене кіа церато, усі кажуть їздить і їздить, нащо міряти зазорклапанів а я кажу, по книжці на 120 тисяч треба, а вже 160 (на 120 я міряв сам було в межах норми, але вже піджимались), оце поїхав міряти, виявилось, що цеп грм провис, цеп поміняв, ще шукаю де клапана регульнути бо на випуск піджаті.

Так от, більшість людей думають, що усі двигуни з гідрокомпенсаторами, то якщо їздить, не лізь.

Опубліковано
4 minutes ago, Revolver said:

виявилось, що цеп грм провис,

А цеп на весь строк служби авто розрахований чи є по кижниці якийсь регламент?)

Опубліковано
8 годин тому, Marshall сказано:

грм - згоден, а клапана регулюєш- теж за годину біля гаража ? а їх потрібно вдвічі частіше регулювати ніж грм міняти

 

Навіть, якщо вони з гідрокомпенсаторами?

Опубліковано

В кінці весни очищали склади дилери.

Міцубісі аутлендер 

520 тисяч грн.

Новий,з гарантією.

Нах та Америка та різні роздуми про регулювання клапанів та заміна грм

Опубліковано
3 годин тому, Revolver сказано:

тому що є рекомендації виробника,

у мене кіа церато, усі кажуть їздить і їздить, нащо міряти зазорклапанів а я кажу, по книжці на 120 тисяч треба, а вже 160 (на 120 я міряв сам було в межах норми, але вже піджимались), оце поїхав міряти, виявилось, що цеп грм провис, цеп поміняв, ще шукаю де клапана регульнути бо на випуск піджаті.

Так от, більшість людей думають, що усі двигуни з гідрокомпенсаторами, то якщо їздить, не лізь.

деколи нетреба мішати працювати авто) 
якщо цеп не шумить не шародить навіщо його трогати?
ремень да, тут треба бути акуратнішим.

Опубліковано
3 годин тому, Cherman сказано:

Ленд Крузери, Патрулі, Паджери - це відносно прості авто, з високою культурою зборки, тому вони такі живучі та невбиваємі.

 

 

В руками недосвідченого майстра все можливо вбити.

Опубліковано
1 година тому, Marshall сказано:

а на субару вони є?

 

Я не спеціаліст у даній темі. Але ж спеціалісти кажуть, що є. Наприклад на Subaru Legasy з мотором EJ22. Єдиний мінус, що трохи шумлять зимою, на прогріві.

Опубліковано

По місту видно новенькі Міцубісі на дорогах.

Якщо вже брати за15 тисяч якогось битка з червоними поворотниками  та американськими запчастинами,яким якісь нігга обдовбані їздили- краще докласти та взяти новеньке європейське авто в целофані.

Хоча на покупку авто в мене свої ,зовсім інші погляди.

 

Опубліковано
7 хвилин тому, Cherman сказано:

З Америки машин мало женуть, основний потік - з Європи.

 

В Європі все вигребли. Зараз дійсно багато зі штатів переправляють.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...