Перейти до змісту

Стабілізатор напруги для авто


Ukrainec

Рекомендовані повідомлення

кароч ніц не змінилося з новими лампами.

Але ситуація така: коли на авто роблю довгу перебіжку (Рівне, Львів), лампи перестають блимати на малих обертах,  на мою думку це просто дозаряджається акум і компенсовує брак напруги, але після того як авто постоїть, лампи знову починають ледь помітно блимати. Чесно, трішки дратуєю.

Лампи вміють гамати напругу до від 9В до 30В, тому для цього я замовим підвищувач напруги: https://aliexpress.ru/item/32933670684.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.264d33ed90DUOf 

спочатку думав заживити все обладнання від цієї штуки, стабілізувавши викрутивши напругу на ній на 14,1...14,3В, але потім звернув увагу, що від неї йде окремий "-" і певно не впишеться в електросхему авто де передбачений загальний "-".

В інакшому випадку доведеться ставити її перед запобіжниками на фари і вести окремим кабелем "-" до кожної лампи фари.

 

І ще, якби це було щось з генератором, певно блимало б і на галогенках, а так лише легка пульсація на малих обертах.

 

Що скажете?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

трохи офтоп.

- як тобі холодний білий колір? не ріже, видно добре?

- як світлотіньова межа?

- по яскравості адекватні?

 

ps. за розділений мінус ти правильно замітив, задача сильно ускладниться. навіть не знаю як ти це конструктивно зробиш.

може повезе розібрати лампу і вивести мінус окремим термостійким кабелем.

 

на  галогенках не блимає швидше за все по причині інертності спіралі. треба час на нагрів і охолодження.

 

те що ген. постійно недозаряджає акум це недобре. ДЦ-ДЦ може вирішити пульсацію, але їздити з напівсівшим акумом, особливо зимою недобре. крім того підвищується ризик сульфатації, а отже і менший срок служби акумулятора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, laser сказано:

трохи офтоп.

- як тобі холодний білий колір? не ріже, видно добре?

- як світлотіньова межа?

- по яскравості адекватні?

Тут темка там я там їх описував 

 

7 годин тому, laser сказано:

 

ps. за розділений мінус ти правильно замітив, задача сильно ускладниться. навіть не знаю як ти це конструктивно зробиш.

може повезе розібрати лампу і вивести мінус окремим термостійким кабелем.

 

На лампі окремий "-", якщо він не замкнений на корпус лампи то думаю, що вийде, просто доведеться пропихати окремим кабелем окремий "-" в банячок фари від DC-DC перетворювача.

 

7 годин тому, laser сказано:

на  галогенках не блимає швидше за все по причині інертності спіралі. треба час на нагрів і охолодження.

Саме так!

 

7 годин тому, laser сказано:

те що ген. постійно недозаряджає акум це недобре. ДЦ-ДЦ може вирішити пульсацію, але їздити з напівсівшим акумом, особливо зимою недобре. крім того підвищується ризик сульфатації, а отже і менший срок служби акумулятора.

Він не те що недозаряджає, просто ген видає близько 12,5-13,6В в зележності від обертів колінвалу,  а повністтю заряджений акум 13,1. різниця в волтажі 0,6В між акумом і генератором на мою думку створює ту пульсацію на малих обертах. Я ж писав, це ЗАЗ і генератор там взагалі хілий, цьому присв"ячені цілі розділи на форумах. Зазвичай це лікують довстановленням генератора від тазика. 

Зимою не планую їздити, взагалі. Зняв акум дододму, і таки розібрав нерозбираємий акум :) відкрутив противідкручувальні пробки, замінивши їх на звичайні під викрутку від старого акумулятора і перевірив щільність електроліту, щільність 1,28. до цього, у вересні щільність була 1,29г-см3, але то таке, різниця 0,01 певно те, що я багато часу тестив лампи при вимкненому двигуні дало знати. З цього роблю висновок, що генич якщо їздити на фарах діодах нормально дозаряджає акумулятор.

 

По ходу виникло питання в іншому, наскільки я був обізнаний в акумуляторах (за освітою :) ) то нормальною щільністю електроліту в акумуляторах для нашого клімату вважається 1,25...1,27г*см3, тоді питання: чому в новенькому "FIAM" made in Italy щільність є близько 1,29г*см3? 

Це якась особливість кальцієвих акумів, чи фішка виробника? Бо до цього були всілякі істи, то там завше було 1,27г*см3 від покупки.

  

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 6 місяців потому...

Як би я вирішив цю задачку:
На аліку є DC DC перетворювач, котрий і step up і step down водночас:

Ну, або якщо "дєшман", коли ККД не дуже потрібне високе, то 2 транзистори та 2 діоди, типу як ось тут:
Как реализовать Auto Step UP&Down на MC 34063 c внешними ключами ...

 

Що це нам дало б? Коли напруга просідає - DC DC працює як step up, коли вище - понижає.


Працює ця штука, скоріше за все ось так - хитрий ШИМ контролер рулить 4-ма транзисторами, пара з них забезпечує режим step up, пара step down.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 годин тому, HWman сказано:

Запарарелив? Якщо так то використовував діоди?

Ні, на кожну фару свій стабілізатор пустив через підкермовий перемикач.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

49 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Ні, на кожну фару свій стабілізатор пустив через підкермовий перемикач.

Релюхи немає?  Силовий контакт на перемикачі? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, Unknown сказал:

Релюхи немає?  Силовий контакт на перемикачі? 

У модуля є можливість ввімкнення/вимкнення низькострумовим ланцюжком:

image.thumb.png.c17a61ecd904c8ddc01b0277b6c6448e.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 годин тому, Unknown сказано:

Релюхи немає?  Силовий контакт на перемикачі? 

Ні,  немає. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Ukrainec сказано:

Ні,  немає. 

Може хочеш поставити?  В мене ніби валялась,  то можу підкинути. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Unknown сказано:

Може хочеш поставити?  В мене ніби валялась,  то можу підкинути. 

Та ні, дякую.вистачає того що є. а як захочу то 20грн/шт це вже не така велика складність

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ок.

  Дивно,  що завод таку конструкцію зробив.  Простіше ж було силовий контакт на релюху посадити,  ніж на прямо на перемикачі. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, Unknown сказано:

Ок.

  Дивно,  що завод таку конструкцію зробив.  Простіше ж було силовий контакт на релюху посадити,  ніж на прямо на перемикачі. 

Згідний, але в СРСР тоді про це ще не думали і релюхи як правило йшли на оборонку. Зараз майже всі лампи в авто діодні, тому хз? Звісно було б краще, але на це витрачати свій час немає бажання. Авто їздить, фари світять і мені цього вистачає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 годин тому, Ukrainec сказано:

Згідний, але в СРСР тоді про це ще не думали і релюхи як правило йшли на оборонку

Ну не скажи,  в батьковому АЗЛК2140  1986 року стоять релюхи,  та ще із сріблом на контактах (принаймні книжка писала про вагу дорогоцінних металів).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Unknown сказано:

Ну не скажи,  в батьковому АЗЛК2140  1986 року стоять релюхи,  та ще із сріблом на контактах (принаймні книжка писала про вагу дорогоцінних металів).

Ну 2140 на той час вважався вже доволі осучасненою машиною, в той час як ЗАЗ м-ка лише проходила кузовний рестайлінг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...